mp3turbo napísal: Ked sa zamyslim nad tym aka skupina nadutych, bohorovnych ach pardon MODERNYCH USPESNYCH ludi kaufne 100k eur tragac, potom mi naozaj nevychadza 110km/h na dialnici - skor tak na vyjazde z pumpy respektive tam kde je znacka 80.
nehanbis sa za toto troska? to co je za sprostost, s panom vaskym sa rozpravam?
mp3turbo napísal:
- neskutocne otrasny interier
nie je to finalna verzia interieru
mp3turbo napísal:
- [zatial] nepritomnost pristrojoveho panelu, KURWA aspon za priplatok 10" tablet, halooo 80 dolarov navyse, dajte mi tam tablet !
co tam chces akoze mat, teplotu brzdovej kvapaliny? rychlost ta zaujima najviac, ta je vpravo hore hned vedla volantu, co este chces mat na elektromobile tak blizko, ze od toho zavisi zivot? na vsetko ostatne bude dufam head up display
mp3turbo napísal:
- odkladacie priestory a celkovo "praktickost" interieru bola hodne kritizovana aj pre 2.5x drahsiu S
ano je to onicom ale zober si to z druhej strany, ze v interieri ma byt minimum odlozenych veci, kvoli bezpecnosti pri naraze blabla a mas 2 kufre ale ano je to slabucke, aj ked nenavidim mat v aute pohodenych tristo hovadin, mS bol kritizovany hlavne za to, ze tam boli len 2 drziaky na pohare, v amerike neuveritelna vec, vsak
mp3turbo napísal:
- neskutocne malo miesta vzadu (majitel rodinnej Fabie kombi mozno zabludi, ja rozhodne nie
- o troch urastenych vedla seba v zadnej rade, cize 5 ludi celkovo si nechajte snivat, mna do toho ani nahodou netahajte
ty si v tom sedel, vies aky to ma rozvor? videl si video v ktorom hovoril chalan o tom, ze posunuli firewall dopredu aby vzadu mohli sediet traja dospeli? trojka nie je extremne kratke auto, oproti mS
http://i.imgur.com/4pfDLW9.gif
mp3turbo napísal:
- neskutocne netradicny vyzor spredu - kde doprdele je chladic, mriezka chladica, cele je to zaplechovane hnus
zacni si zvykat na to, ze aerodynamicky neefektivne veci pojdu na elektromobile prec - klucky a aj maska, ktora sa stale moze zmenit, alebo si na nu pan nalepi nalepku lebo sa mu nepaci maska akoze wtf toto je dealbreaker? to ty si ten naduty pan o ktorom si vravel na zaciatku? tesla si buduje image prave tymto, tak ako maju audi styri kruhy, bmw prednu masku atd
mp3turbo napísal:
- nepritomnost realnych komfortnych sedaciek a to snad v celej Tesle - no take ako 760iL/S63/A8L tam proste nie su
mX je na tom lepsie, m3 nema dovod superit s a8l a s63, plus medzi ciele tesly nepatri uplne ambicia konkurovat s maybachom a rolls roycom
mp3turbo napísal:
- nemoznost vetranych sedaciek
suhlasim, model x vraj ma, neviem ci nie len signature verzia ale malo by sa dat
mp3turbo napísal:
- prakticka nemoznost akejkolvek customizacie, kolesa, interier (farba, sedacky latka koza alcantara PRECO PRECO PRECO KURWA)
toto je ironia ci co? videl si aspon z dialky tesla konfigurator?
mp3turbo napísal:
- prakticka nemoznost akejkolvek vonkajsej customizacie (doriti ved aj vyber farieb je tusim extremne obmedzeny)
eh? plastidip existuje
mp3turbo napísal:
- nemoznost kvanta beznej vybavy z tohoto cenoveho segmentu dnes, neviem ci uz maju vyhrievane volanty, sklapacie zrkadla, dotahovacie dvere, vyhrievane sedacky vzadu uz maju ?
vidim, ze si si fakt nespravil domacu ulohu a nezistil si takmer nic o teslach
mp3turbo napísal:
Ale su tam niektore take hrozne nedostatky - BEZ OHLADU NA CENU alebo aj s prihliadnutim na nu - ze je to o velkych kompromisoch. Robit take kompromisy pri aute co bude u nas stat 40k je na obrovske zvazenie. Pri aute za 100k+ je to - podla mna - cista nehoraznost a fail.
ok, 325k ludi za tento tyzden nejak nezdiela tvoj nazor, takze asi nekrachnu
PS: PRECO DORITI NEMAJU KOMBIKY ??? V AMERIKE SEDAN ONLY ??? SERIOUSLY NUTS ?
PS2 : PRECO DORITI NEMAJU XL VERZIU ???
chod si sadnut do toho, netreba, je to velke auto, xl verzie budu a jedna uz aj je a vola sa model x
a ano, v amerike sa kombiky nekupuju tak ako v eu