Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
bavorak je sracka co sa tyka komfortu interieru voci MB .. a tkatiez som sedel v D2 a8 3,3tdi v maximalnej vybave ... a proste MB vo vybave Avantagrde ... nic sa na neho nechyta .. co sa tyka audia, co sa tyka sedenia, aj podvozku .. bohuzial .... Ide to v poradi MB, Audi, BMW ..... s celymi ich srackovymi rieseniami (BMW)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Od roku 2004 s tebou súhlasím. Čo sa týka rokov pred tým, tak Benz bol Benz, iná trieda, ale Audi ani náhodou. Oproti ponuke BMW vtedy naozaj mohli vytiahnuť jedine A8 D2 ktorá sa na E38 proste nechytala, i keď tam bola rozhodne zaujímavá varianta v podobe S8, čo je ale ťažká krava hrajúca sa na šelmu.
Re: Všeobecná diskusia
ťažká krava hrajúca sa na šelmu? D2 S8 vyšlo ako prvé auto s ASF a všetky ostatné autá mali o pol tony viac, navyše jediná limuzína s TDI motorom a vstrekovaním Common Rail, v tej dobe, to si uvedomte páni, kým Benz aj bimmer mali iba benzíny ktoré vážili 2.3-2,7 tony, tak S8 mala pri fullke 1,7 tony, takže nepotrebovala 6 liter na to aby mala pružnosť, a rozhodne bola agilnejšia než akékoľvek auto konkurencie.
S8 D2 je jediné auto čo by som kúpil aj teraz, zfleku...
S8 D2 je jediné auto čo by som kúpil aj teraz, zfleku...
.
Re: Všeobecná diskusia
Moja E38 má 1920kg a od plnky (nie long) mi chýba el. Volant, chladnička a zadná tretia zóna pre klímu, dajme tomu že by mala 2000. Ja netvrdím že bola S8 zlé auto, ale kto chcel auto kôli agilnosti nešiel do 5 metrovej limo. Samému sa mi dizajn s8 páči.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> S8 D2 je jediné auto čo by som kúpil aj teraz, zfleku...
keby neboli take doebane kvoli veku a zanedbanej udrzbe a ksiltovkarskym majitelom...
Co takto D2 W12 ?
keby neboli take doebane kvoli veku a zanedbanej udrzbe a ksiltovkarskym majitelom...
Co takto D2 W12 ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Prevadzkove naklady ? Servisne ? Obstaravacie to asi nebudu, tie masiny su "relativne lacne".
Ked prevadzkove naklady a'la palivo, situacia sa velmi meni ak to nie je daily driver.
Ked prevadzkove naklady a'la palivo, situacia sa velmi meni ak to nie je daily driver.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ktovie nakolko su tie zlepene VR6 spolahlive, k tomu automat, vzduchovy podvozok, elektronika, x-zonova klima. Najlacnejsie to nebude, hlavne ked si odkazany prevazne na nove originalne diely.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Papku, netrep, D2 nema vzduchac, nema Xzonovu klimu, a dokonca nema ani Can bus, vsetko pekne po kabloch (starych, kde sa nesetrilo). O dieloch sa nema zmysel ani bavit, diely davam origo aj teraz, aftermarket hadam iba vodu do ostrekovacov.
A hej, servisne, 4 katy a 8 lambd z toho pred katom inhouse Audi, elektricke termostaty a pod, to neni auto pre beznu sortu, a nemam 15 aby som nevedel co obnasa servisovat to, uz 3.0 TDI je na slovensku uservisovat problem (klapky, vstreky, cerpadlo, rozvod atp), a viem kolko skoncilo v mojej. Preto nad W12 ani neuvazujem.
A hej, servisne, 4 katy a 8 lambd z toho pred katom inhouse Audi, elektricke termostaty a pod, to neni auto pre beznu sortu, a nemam 15 aby som nevedel co obnasa servisovat to, uz 3.0 TDI je na slovensku uservisovat problem (klapky, vstreky, cerpadlo, rozvod atp), a viem kolko skoncilo v mojej. Preto nad W12 ani neuvazujem.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ano, su tam nejake drobne komplikacie.
a) dve vytahane rozvodove retaze namiesto jednej : ked to riesis tak komplexne, ajtak musi ist engine von tak co.
b) D2 nema vzduch ; pri D3 to bol znamy strasiak a az take sialene drahe neni mimo autorizaku (ano, nestoji 80 ako tlmice Korzy)
c) elektronika nebyva prilis poruchova ak nie je masina po tvrdej buracke
d) automat je trosku prieser, nezvlada Nm, vek+debilkovia pred tebou, nemeneny olej, 300k+ kilometre == 4000 eur repas
e) klimu neviem posudit, nepride mi moc zlozitejsia ako cokolvek v podobnej triede, Snake ma iste doplni.
f) trosku problem dvojnasobny vyfukovy trakt tak ako na kazdom podobnom vozidle
pri kazdej oprave musi ist motor von, cize sa to trosicku predrazuje. Opica banany, znama to rozpravka.
ad a) mas usi pred kupou tak ich treba pouzit. Mas diagnostiku tak pozri misfire, to uz by takmer naistotu svietil MIL na pristrojovke. Idealne dekel dole a pozriet retiazky PRED KUPOU. 3.2ky v Phaetone, Pasatte a tych sportovych A3kach boli vaznejsi prieser s vytahanou retazou, tychto 309kW nedostava na papulu az tak.
urcite som vela veci nespomenul alebo na ne nenarazil.
aha bol som predbehnuty
edit : olejovy filter 50 eur
a) dve vytahane rozvodove retaze namiesto jednej : ked to riesis tak komplexne, ajtak musi ist engine von tak co.
b) D2 nema vzduch ; pri D3 to bol znamy strasiak a az take sialene drahe neni mimo autorizaku (ano, nestoji 80 ako tlmice Korzy)
c) elektronika nebyva prilis poruchova ak nie je masina po tvrdej buracke
d) automat je trosku prieser, nezvlada Nm, vek+debilkovia pred tebou, nemeneny olej, 300k+ kilometre == 4000 eur repas
e) klimu neviem posudit, nepride mi moc zlozitejsia ako cokolvek v podobnej triede, Snake ma iste doplni.
f) trosku problem dvojnasobny vyfukovy trakt tak ako na kazdom podobnom vozidle
pri kazdej oprave musi ist motor von, cize sa to trosicku predrazuje. Opica banany, znama to rozpravka.
ad a) mas usi pred kupou tak ich treba pouzit. Mas diagnostiku tak pozri misfire, to uz by takmer naistotu svietil MIL na pristrojovke. Idealne dekel dole a pozriet retiazky PRED KUPOU. 3.2ky v Phaetone, Pasatte a tych sportovych A3kach boli vaznejsi prieser s vytahanou retazou, tychto 309kW nedostava na papulu az tak.
urcite som vela veci nespomenul alebo na ne nenarazil.
aha bol som predbehnuty
edit : olejovy filter 50 eur
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
na par D2 som sa viezol, 2.8, 4.2 a najviac smakovala S8 4.2 6q manual
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
no isteze - tu silnejsiu 265kW verziu s MANUALOM raz planujem vyhmatat, zatial sa mi nedarilo. Neni ich vela. Manual, pohanana IBA zadna naprava a veeeeela hrncekov k tomu je to prave orechove pre mna ako som uz neraz zistil.
Automat ma pisanych 6.6s na stovku (S8), najzaujimavejsie na tychto silnejsich autach a specialne s 5kvaltovou archaickou prevodovkou je to ze oni proste nezvädnú pri vyssich rychlostiach. Totizto nie je problem pri 8kvaltoch sprevodovat WV Pasattt 2.0tdi 140kW tak, aby stovku spravil za 8 sekund co zase az taky velky rozdiel oproti 6.6s nie je (ano, je to sialeny rozdiel oproti 5.4s pri S8 manual).. lenze ten Pasattt proste nema dostatok vykonu na to aby zurivo zrychloval pri rychlostiach 150+ a proste pri dvestovke to uz nic nerobi kdezto S8 sa este furt derie dopredu aby ju polahky zastavil obmedzovac na 250.
309kW W12 je este zaujimavejsia, ked zoberem prejav S8 automat versus W12 automat. 5.8s versus 6.6s ci tak nejak.
W12ku na stovku za 5.8s vyplieska manualna S8 s casom 5.4s. Niekde pri 115km/h sa "zrovnaju" a potom uz W12 práši dopredu.
PS: tieto automaty maju problem s "odpichom". Taaaaak dlho im trva dokial sa odlepia od zeme, tie hydromenice (to iste aj Pasatt 4.0i W8)... keby v tom voze bola nejaka seriozna sucasna prevodovka a'la 7kvalt dvojspojka tak by to robilo stovku hrubo pod 5 sekund a hlavne by z toho bol iny dojem.
Inak W12 pri 130km/h a tempomate pise 8.5l spotrebu na palubaku, cize keby to chodilo na plyn za 9 to mame akoby za 4.5 litra nafty co sa tyka penazi. Krasne dialnicne vozenie.
V Bratislave si pyta okolo 15 az 18 litrov podla toho ake zapchy chodis, ked si v mrte velkych a'la Koliba - Racianska pripadne Pristavny Most - Podunajske Biskupice, tak dvacka neni problem. Zase ked sa to preklopi na plyn, co je samozrejme BARBARSTVO pri takomto technologickom marveli, tak by to bol ekvivalent okolo 8 az 9 litrov benzinu/nafty a uprimne to su cisla ktore su bezne pre taky traffic aj pre vozitka o dve triedy nizsie... a'la Audi A6 3.0tdi v meste, BMV 530d v meste, Mercededés E320d a podobne. No nech mi niekto nevyprava ze 530d jazdi v mestskych zapchach za 5.5l/100km, to teda nie.
PS2 : inak cele W12 vobec nie je o zrychleni. To ma uplne ine caro. A8 D2 W12 nie je pretekarsky kchár, to je iny styl.
Automat ma pisanych 6.6s na stovku (S8), najzaujimavejsie na tychto silnejsich autach a specialne s 5kvaltovou archaickou prevodovkou je to ze oni proste nezvädnú pri vyssich rychlostiach. Totizto nie je problem pri 8kvaltoch sprevodovat WV Pasattt 2.0tdi 140kW tak, aby stovku spravil za 8 sekund co zase az taky velky rozdiel oproti 6.6s nie je (ano, je to sialeny rozdiel oproti 5.4s pri S8 manual).. lenze ten Pasattt proste nema dostatok vykonu na to aby zurivo zrychloval pri rychlostiach 150+ a proste pri dvestovke to uz nic nerobi kdezto S8 sa este furt derie dopredu aby ju polahky zastavil obmedzovac na 250.
309kW W12 je este zaujimavejsia, ked zoberem prejav S8 automat versus W12 automat. 5.8s versus 6.6s ci tak nejak.
W12ku na stovku za 5.8s vyplieska manualna S8 s casom 5.4s. Niekde pri 115km/h sa "zrovnaju" a potom uz W12 práši dopredu.
PS: tieto automaty maju problem s "odpichom". Taaaaak dlho im trva dokial sa odlepia od zeme, tie hydromenice (to iste aj Pasatt 4.0i W8)... keby v tom voze bola nejaka seriozna sucasna prevodovka a'la 7kvalt dvojspojka tak by to robilo stovku hrubo pod 5 sekund a hlavne by z toho bol iny dojem.
Inak W12 pri 130km/h a tempomate pise 8.5l spotrebu na palubaku, cize keby to chodilo na plyn za 9 to mame akoby za 4.5 litra nafty co sa tyka penazi. Krasne dialnicne vozenie.
V Bratislave si pyta okolo 15 az 18 litrov podla toho ake zapchy chodis, ked si v mrte velkych a'la Koliba - Racianska pripadne Pristavny Most - Podunajske Biskupice, tak dvacka neni problem. Zase ked sa to preklopi na plyn, co je samozrejme BARBARSTVO pri takomto technologickom marveli, tak by to bol ekvivalent okolo 8 az 9 litrov benzinu/nafty a uprimne to su cisla ktore su bezne pre taky traffic aj pre vozitka o dve triedy nizsie... a'la Audi A6 3.0tdi v meste, BMV 530d v meste, Mercededés E320d a podobne. No nech mi niekto nevyprava ze 530d jazdi v mestskych zapchach za 5.5l/100km, to teda nie.
PS2 : inak cele W12 vobec nie je o zrychleni. To ma uplne ine caro. A8 D2 W12 nie je pretekarsky kchár, to je iny styl.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
predám malý Fiatok, moc nejazdený - asi štyridsať metrov. Zlahka poskriabany na lavoboku, da sa rozlestit :
http://autobild.cas.sk/clanok/211036/sp ... -prevratil
.
predám malý Fiatok, moc nejazdený - asi štyridsať metrov. Zlahka poskriabany na lavoboku, da sa rozlestit :
http://autobild.cas.sk/clanok/211036/sp ... -prevratil
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Všeobecná diskusia
Nenajde sa tu nahodou niekto, nejaka dobra dusa kto mi to moze objednat? http://acislovensko.sk/produkt/podlozky ... gom-klubu/
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.