Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
there I fixed it :
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0586.jpg
dnes pri uteku z kapitalizmu :
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0588.jpg
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0590.jpg
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0586.jpg
dnes pri uteku z kapitalizmu :
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0588.jpg
http://imageshost.eu/images/2016/06/22/DSC_0590.jpg
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
To som si mal co pustit. To malo byt akoze naozaj alebo pokus o komediu?shajek napísal:
tak je tam nieco zle .. pretoze moja e34 aj ostatne auta maju spotrebu teraz by som klamal ci do 20mA alebo 200mA .. (to druhe bude asi spravnejsie) aj s alarmom aj dialkovym .... poodpajaj si elektricke kraviny a zacni radiom ci sa nieco nedeje
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
si pozri ostatne videa a je jasne, ze chalan chce byt velmi zaujimavy
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Všeobecná diskusia
pred casom mi zacal tiect olej (resp som si myslel ze je to olej, citaj dalej) na peugeot 206 1999 rocnik 1.1i 44kw... tesnenie vane to nie je ani tesnenie pod vekom, tecie to z oblasti za alternatorom kde su rozvody (nemam posilnovac riadenia), menili sa rozvody tak sa vymenili aj tesnenia klukovej a vackovej hriadele... lebo dvaja technici (dva rozne servisy) predpokladali ze to bude ono... nepomohlo, technik ked robil rozvody tak vypustil vodu a v nej olej... povedal ze je to tesnenie pod hlavou, lenze dnes som s nim volal a pripustil ze to moze byt aj blok motora... lenze s nim je taka troska tazka komunikaciua, je nejaka "finta" alebo nieco ako to zistit bez toho aby sa musela dat dole hlava motora? idem k nemu az buduci tyzden lebo ma plnku a dost mi z toho ebe... menil som nedavno ramena, tyce riadenia, loziska, capy, brzdy proste skoro vsetko co na tom aute pomaly je (auto som dostal darom), po motorickej stranke je velmi gut aktualne, jazdim s nim len do roboty a nazad 12km denne cize uplne staci na mesto tak sa o neho bojim pochopitelne... pod autom si vzdy najdem ciernu mlacku, oleju neubuda vela ale ubuda, vody ubuda viac
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Aj mne sa pocikalo auto. Commander -- rozmaznana princezna -- nechal zrovna vcera pod sebou mlacku ruzovej kvapaliny. Pridem v podzemnej garazi k autu a najvacsia mlaka medzi autami. Myslim si, ze ktory debil ma zase rozhrkanu olejnicku, z ktorej tecu kvapaliny a v duchu si predstavujem nejakeho skodovkara so svojim klenotom. Z mojho 20-rocneho Jeepa neunika ani len kvapka. Ale vsak pre istotu pozriem, ci to nie som ja. Zdvihnem kapotu, svietim do motora... nic. Uplne suchy. Kam som dovidel, vsetko totalne suche. Pozriem zospodu z jednej strany, nic nevidim. Z druhej strany... po velkych kvapkach steka po nosniku voda na zem. Ahaa, tak ja som ten skodovkar.
Pozriem expanznu nadobku... prazdna. No, asi sa uvolnila nejaka hadicka, co do nej vedie a vytieklo to. Dolial som coolant, preparkoval a objednal sa do servisu. Poobede som siel do servisu, vsetko OK, ale poslednych 500 metrov uz bola teplota kvapaliny trosku za polovicou... si hovorim "a ****", toto uz nebude len expanzka. V servise sa zhodil kryt z podvozku a co? Prederavene kovove potrubie veduce od predku popod cely podvozok az dozadu. Naco je to tam? Lebo mame luxus a aj vzadu si chcu ludia ladit klimu a vyhrievat sa. Tak mi popod cele auto idu dve vyhrevne rurky a dve A/C rurky. Fotka, schema.
Kluciky som veselo nechal rovno v servise a bol pol dna bez auta. Bratislava sa zdala 10x vacsia, minul som nejake eura na taxiky a zajtra idem po stareho Jeepa, nech som mobilny. Ten uz je davno cely pofixovany a len sluzi. Commandera mam este kratko a musim ho naucit poslusnosti. Original v Jeepe stoja tie trubky az ako cely jeden ligotavy vstrekovac na Ochcavku (samozrejme sa daju kupit iba vsetky styri naraz). Uvidime, ako to fixnu.
sh4d0wko: A k tvojmu problemu - najdolezitejsie je zistit, odkial ti to tecie. Bez toho, aby si toto vedel, sa nepohnes dalej. Tecie ti to kazdy den (tak som pochopil), tak na motore musis mat nejake cesticky. Na zdvihak a svietit do auta. Potom budes hned vediet, kde je chyba. Mozes skusit pozriet uzaver na radiatore na chladiacu kvapalinu a uzaver na motore, kam lejes olej. Ak bude na veku od radiatora mazlava pena, mas olej v kvapaline (pravdepodobne derave tesnenie pod hlavou). Ak budes mat na veku od oleja maglajz, mas vlhkost v bloku motora. Ta moze vzniknut prirodzene (nepravdepodobne teraz v lete), alebo sa tam nejako dostala (presakuje coolant do oleja). Nie je to ziadna extra diagnostika, ale skontrolujes to lahko na parkovisku na zaciatok.
Pozriem expanznu nadobku... prazdna. No, asi sa uvolnila nejaka hadicka, co do nej vedie a vytieklo to. Dolial som coolant, preparkoval a objednal sa do servisu. Poobede som siel do servisu, vsetko OK, ale poslednych 500 metrov uz bola teplota kvapaliny trosku za polovicou... si hovorim "a ****", toto uz nebude len expanzka. V servise sa zhodil kryt z podvozku a co? Prederavene kovove potrubie veduce od predku popod cely podvozok az dozadu. Naco je to tam? Lebo mame luxus a aj vzadu si chcu ludia ladit klimu a vyhrievat sa. Tak mi popod cele auto idu dve vyhrevne rurky a dve A/C rurky. Fotka, schema.
Kluciky som veselo nechal rovno v servise a bol pol dna bez auta. Bratislava sa zdala 10x vacsia, minul som nejake eura na taxiky a zajtra idem po stareho Jeepa, nech som mobilny. Ten uz je davno cely pofixovany a len sluzi. Commandera mam este kratko a musim ho naucit poslusnosti. Original v Jeepe stoja tie trubky az ako cely jeden ligotavy vstrekovac na Ochcavku (samozrejme sa daju kupit iba vsetky styri naraz). Uvidime, ako to fixnu.
sh4d0wko: A k tvojmu problemu - najdolezitejsie je zistit, odkial ti to tecie. Bez toho, aby si toto vedel, sa nepohnes dalej. Tecie ti to kazdy den (tak som pochopil), tak na motore musis mat nejake cesticky. Na zdvihak a svietit do auta. Potom budes hned vediet, kde je chyba. Mozes skusit pozriet uzaver na radiatore na chladiacu kvapalinu a uzaver na motore, kam lejes olej. Ak bude na veku od radiatora mazlava pena, mas olej v kvapaline (pravdepodobne derave tesnenie pod hlavou). Ak budes mat na veku od oleja maglajz, mas vlhkost v bloku motora. Ta moze vzniknut prirodzene (nepravdepodobne teraz v lete), alebo sa tam nejako dostala (presakuje coolant do oleja). Nie je to ziadna extra diagnostika, ale skontrolujes to lahko na parkovisku na zaciatok.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Krista boha... dnes som sa nasral zase. Co dnes, teraz. Predvcerom som musel dat Jeepa do servisu, dnes som bol na pohrebe, najazdil som 450 km v najvacsom teple, ale nic sa nevyrovna mojmu stretnutiu s vydrbanymi pumpickarmi na ceste. V Bratislave na krizovatke je nejaka zyklojazda, kopec mamrdov spolu. Maju zelenu, idu. Zrazu maju cervenu... idu. Ja uz mam zelenu, oni idu a cez celu krizovatku. Ostatne auta trpezlivo cakaju, ja vojdem do krizovatky a rozhadzujem rukami. Pumpičkárka mi zacne vysvetlovat, ze oni idu spolu. Ja jej hovorim, ze dopravne pravidla platia pre kazdeho rovnako. Ona ale vie svoje a oni idu spolu. Mam si to predstavit, ako keby isiel jeden dlhy vlak. Ja som v tej chvili nevedel, co mam robit. Uplne ma odzbrojila. Za 10 sekund som myslel, ze ma na mieste jebne. Vynadal som im do vyjebanych pumpickarov a isiel dalej.
Odkedy mam auto, nenavidim vydrbanych zyklistov. Je to vsivava banda, co len zavadzia na ceste, myslia si, ze su vsade na zavode mieru a vsade maju prednost a vsetci sa idu posrat, lebo ide nejaky cyklista, co je teraz obrazok ekologie a hipsterizmu. Taketo stretnutia len potvrdzuju, ze su to uplne vypatlani dementi. Na ukludnenie som si bol v nedalekej Bille kupit zmrzlinu.
Presne na taketo pripady som si uz davno chcel dat do auta air horn. Asi tuto myslienku oprasim.
Odkedy mam auto, nenavidim vydrbanych zyklistov. Je to vsivava banda, co len zavadzia na ceste, myslia si, ze su vsade na zavode mieru a vsade maju prednost a vsetci sa idu posrat, lebo ide nejaky cyklista, co je teraz obrazok ekologie a hipsterizmu. Taketo stretnutia len potvrdzuju, ze su to uplne vypatlani dementi. Na ukludnenie som si bol v nedalekej Bille kupit zmrzlinu.
Presne na taketo pripady som si uz davno chcel dat do auta air horn. Asi tuto myslienku oprasim.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
najlepsie ze som si siel dat zmrzlinu placem.
tiez nemam rad cyklistobv v meste no mopedistov eate viac
tiez nemam rad cyklistobv v meste no mopedistov eate viac
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
Aka zmrzlina pomaha na nervy? Aby som vedel aku kupovat
Ja nemam rad nikoho kto ma nejak obmedzuje v jazde.
Ja nemam rad nikoho kto ma nejak obmedzuje v jazde.
.
Re: Všeobecná diskusia
Pekny hate, otazka vsak znie, maju si vsetci kupit auta a uplne upchat uz tie posledne centrimetre neupchateho mesta? a zasvinit komplet vzduch? Cesta tadial nevedie, a cim viac ludi bude pouzivat bycikle na prepravu tym lepšie, kvalita vzduchu, menej aut, a v konecnom dosledku pri vode krajšie rite žien.zoom napísal:Odkedy mam auto, nenavidim vydrbanych zyklistov. Je to vsivava banda, co len zavadzia na ceste, myslia si, ze su vsade na zavode mieru a vsade maju prednost a vsetci sa idu posrat, lebo ide nejaky cyklista, co je teraz obrazok ekologie a hipsterizmu.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
na bbc som videl test kde riesili kto si viac dodrbe zdravie cestou do prace, a boli to cyklisti
.vdychuju viac pri namahe a teda viac sakjrajtu ako chodci.najzdravsie bolo auto samozrejme tam bola vzdialenost cca 5km a hned sli ludia na testy a vysledky zabavne. pohyb vraj treba ale v prirode a ti co cvicia v meste, beh atd si viac skodia ako pomahaju.
.vdychuju viac pri namahe a teda viac sakjrajtu ako chodci.najzdravsie bolo auto samozrejme tam bola vzdialenost cca 5km a hned sli ludia na testy a vysledky zabavne. pohyb vraj treba ale v prirode a ti co cvicia v meste, beh atd si viac skodia ako pomahaju.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Nemáte náhodou, prosím, niekto prístup do eCat elitu?
Re: Všeobecná diskusia
veď a to je problem, žijem odjakživa v meste, a ked sa chcem prejsť, len par km nič extra jedine čo dycham su splodiny z vyfukov a hlavne super lahodne TDi nachipovany s vykuchanym DPF... a to sa netyka len mňa, ale aj napr majitela toho neskutočného TDi ktorý napr pobede z prace ide s malou dcerou asi tak 500 metrov na ihrisko...stefan.koval napísal:na bbc som videl test kde riesili kto si viac dodrbe zdravie cestou do prace, a boli to cyklisti
.vdychuju viac pri namahe a teda viac sakjrajtu ako chodci.najzdravsie bolo auto samozrejme tam bola vzdialenost cca 5km a hned sli ludia na testy a vysledky zabavne. pohyb vraj treba ale v prirode a ti co cvicia v meste, beh atd si viac skodia ako pomahaju.
furt je nás na svete viac a viac (no.. v europe ani nie) mali by sme na seba začať brať ohlad a aspoň tie staré TDi by mali byť obmedzené / daňov zaťažené aby sa ich vlastnenie nevyplacalo. Mám 24 a rakovinu mám do 50tky istú v podstate ak sa dožijem 60tky budem rád.. Toto je budúcnosť?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
V prvom rade si treba uvedomiť, že ropa tu už dávno nemusela smrdieť v osobnej doprave
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Všeobecná diskusia
Vie mi niekto poradit brzdove kotuce/dosticky na a3 8p rv. 2004?
Podmienka na dosticky je cervena idealne pripadne biela farba, mozno aj cierna rozmyslal som nad cervenymi Brembo, tie boli idealne ale ktosi kdesi spominal nieco ze su rozdielnej kvality - dobre/odpad podla krajiny povodu.
Podmienka na dosticky je cervena idealne pripadne biela farba, mozno aj cierna rozmyslal som nad cervenymi Brembo, tie boli idealne ale ktosi kdesi spominal nieco ze su rozdielnej kvality - dobre/odpad podla krajiny povodu.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.