Nova robotnicka dodavka

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

neviem, aspon co som cital tu

http://www.auto.cz/ford-transit-ecoblue ... nter-96130

"Slabší verze jsou jen softwarově oříznuté, nemají menší turbodmychadlo s rychlejší reakcí odspodu"
tak ked su len SW osekane tak ma napadla taka haluz ze kupit ten 105hp a dat ho nachipovat na 170hp, ale zevraj sa to tak neda, takze neostava nic ine ako mat pekne 170hp


//je mi viac menej jedno ci motor vydrzi 200 000 alebo milion, pretoze nepredpokladam ze u nas najazdi nad 150k
Naposledy upravil/-a SKiLEX v St 07. Dec, 2016, 11:33, upravené celkom 1 krát.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa mp3turbo »

1) len aby najazdil tych 150k - v zaruke otocis 80k a potom co
2) ta ceska veta nahodou neznamena ze v tych silnejsich motoroch su DVE turba ? Jedno normalne a jedno mensie ktore pomaha naspodku ? :)



a toto mensie turbo nie je v slabsich motoroch a nepomaha im naspodku ? :)

Pozri, 2.0tdi Volgsganeu... 125kW verzia tlacila viac ako 1.6baru pretlak z turba a to bolo proste na hrane. 110kW je 150 koni, 125kW bude nieco okolo 170 koni, nemyslim si ze by taketo HYPERnatlakovane turba davali do dodavok. To su pracovne stroje ktore nemaju lahky zivot, uz len preto lebo statisticky osobaky vazia menej a hlavne PREVAZAJU menej, kludne aj o tonu.

Nemyslim si ze by Fordacky 2.0d motor bol s jednym turbom. Mozem sa mylit, ale proste vybrat 170 koni z dvojlitra diesla je obrovska namaha. 140kW motory 2.0tdi VWcka su nabeton dvojslimakove. Ano, 140kW je zlahka viac ako 170 koni. Tento faktor si ale over.


Do dodavky by som dvojturbovu masineriu proste nechcel, je to obrovsky technologicky risk. Hlavne ked si chces masinu nechat po zaruke.
A zabudni na 30.000km vymenne intervaly na olej. To nikdy nemalo existovat a v ziadnom pripade nie ked mas mestske jazdy.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

nie nie, u fordu je to jedno turbo , jeden motor...

aj VW 140kw 2.0tdi ma iba jedno turbo, minimalne v passate
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa mp3turbo »

asi preto sa vola Bi-TDi, ze ? :) v Karavelle a Transporteri su dve... nadaval chlap jak pohan.

tusim verzia ktora nema stvorkolku ma jedno turbo, neviem ci tam nebolo tych 132kW ci tak nejak, no proste aj pasatt 2.0tdi ma DVE turba, to viem nabeton. Mozno niektore verzie nemaju, ale niektore maju.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6993
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa molnart »

Passat 2.0 TDI ma 2 turba od 176 kw, 140kw ma iba jedno, aspon podla techn. specifikacii na webe
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

mp3turbo napísal:asi preto sa vola Bi-TDi, ze ? :) v Karavelle a Transporteri su dve... nadaval chlap jak pohan.

tusim verzia ktora nema stvorkolku ma jedno turbo, neviem ci tam nebolo tych 132kW ci tak nejak, no proste aj pasatt 2.0tdi ma DVE turba, to viem nabeton. Mozno niektore verzie nemaju, ale niektore maju.
ano, teraz pozeram ze 1turbo v uzitkacoch je len do 110kw, potom uz udu Bi-TDI

ale u passatov existuje 140kw jednoturbove TDI
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Tak Ford aj Peugeot poslali svoje ponuky

Peugeot Expert 2.0 HDI 110kw 370nm

Vybava:
Elektricky ovládané predné okná,kolesa 16 ́ ́, Posuvne dvere na oboch stranach ,Centrálne uzamykanie na diaľkové ovládanie, 6miest, Plastová podlaha, Alarm, Manualna klima vyduchy iba v predu, spataky v elektrike, zadny parkovaci asistent, Audoradio 2repro, Kridlove dvere vzadu, tazne, Tempomat + obmedzovač rýchlosti,

Spolu za 26 600


Ford Transit Custom combi 2.0 TDCi 96kw 385nm
Vybava:
Predne okna v elektrike, kolesa 16", Posuvne dvere na jednej strane, Centralne uzamykanie na dialkove, 9 miest, Gumena podlaha, Alarm, Manualna klima v predu aj zadu, Spataky v elektrike, Parkovaci asisten v predu aj v zadu, autoradio 4 repro, Kridlove dvere v zadu, tazne, adaptivny tempomat, kontrola jazdnych pruhov, automaticke dialkove svetla, vyhrievane celne sklo, zrkadla v elektrike, dazdovy senzor, elektronicka spyrala na dohrev,

za 28 300


Asi je rozhodnute, ale este chcem toho forda vydiet nazivo
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7075
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa stefan222 »

ceske stranky si cekoval?pri takych palkach mozno usetris dost.
hry- ps5
doma-HP probook
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ty wogo to je fakt nejak vela penazi... za manualne vyduchy len vpredu... jezisikriste za kravinu co nema ani plat na dverach ako odhlucnenie, co ste sa zblaznili uz vsetci

zavolaj do Bratislavy na Zlate Piesky, skus si pytat Segiho (Segeň) ze ta posiela Turbo a ze ho pozdravuje Sonicka z Datalanu, opytaj sa ho ci ma este Granadu (to je chlapcisko ktoreho druhe cervene auto bolo v totej reklame na poistovnu) a ze aku zlavu vie vyfajcit. Akoze sorry ale NIE JE NORMALNE zaplatit 28.000 eur za taketo STRASNE OHOLENINY... ze to ma automaticke zapinanie dialkovych svetiel ? Vyborne, senzor za 6 eur. Parkovaci asistent vpredu aj vzadu ma hodnotu 29,-eur ked si ho kupim jeden kus tu u nas doma co precestoval cely svet.

Kriste na nebi. Tfuj.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Ta cenova ponuka je od Segiho, :)

A co mam tie auta ukradnut, alebo co? ved blby golf stoji 25k, a toto je omnoho vatsie
Su to ceny s DPH, peugeot podla cennika vychadza o 2k viac, ford o 5k
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa mp3turbo »

jaj sa mi to hned zdalo nejako malo, ze 28k... ono to normalne stoji 33000 :)
som doteraz myslel ze sa bavime o 14000-18000 za robotnicke auto

dost bolo srandy. Za take peniaze by som absolutne bez debaty zobral 1rocny Mercededés V s totalne absolutne totalne inym komfortom, imageom, DRZANIM HODNOTY DO BUDUCNOSTI (kup dnes novy Tranzit za 28k a po 4 rokoch z neho mas 10k ak vobec ; kup dnes 1-2rocne V za 28k a po 4 rokoch z neho mas 20k), vybavou [!!!!!!!!!], odhlucnenim [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!], komfortom [!!!!!!!!!!!!], kurenim (co ti napisali chlapci na autobazari !) a totalne vsetkym o tri galaxie inde nez vsetky Renuoalt Passenger, Opel Vyvaro a tieto srandicky DOHROMADY. Este raz : dohromady.


neviem ci je dost vykricnikov :)


ano, jasne, Mercededés V pre chlapov s nastrojmi a rebrikom... uhm vyriesime zachvilu... ale akoze sorry, polozit ~30k do dodavky ktora ani nema obite dvere vnutri odhlucnenim, podlaha vyzera jak z nemocnice z filmu v 1976 a sedacky su najlacnejsi kostitras a vizualny upadok, TAK TO TEDA NE.

U mna ne, ne, ne a ne. Kvoli cene. Proti autu "nem namietky Zuza nerob paniku" ale proste ani certovi za tie prachy. Ano, do nakladov firmy mozes dat akekolvek auto, aj 20 rokov stare, neobstoji teda argument ze nemozes kupit zlahka jazdene cokolvek pretoze nejde do nakladov. Ide. Za vsetkych okolnosti ide, aj ked kupujes od nepodnikatela cize sukromnej osoby.

Inzeraty si pozres sam, nie slovenske lebo my sme tu vsetci udereni mechom po straznej vezi, za 29-31k s danou mas 2016 Mercedes V s par kilometrami, do 50.000km sa vojdes ked pozres. Autiaky samozrejme ESTE DLHO vo fabrickej zaruke a myslim ze standartne maju zahrnuty servis v cene az do 160.000km (overit). Ak nahodou aj kupis V za 31k eur cize "zlahka prekrocis stanoveny rozpocet", po akomkolvek case ti z neho zostane mrte mrte mrte mrte mrte viac penazi nez ti zostane z Tranzitu, nehovoriac o tom predpisanom servise (servisna prehliadka kazdych 30.000km alebo rok = 250eur len tak fikne, cize to mame hned skoro 1.500 eur len za servisne prehliadky a vymeny olejov do 160.000km plus este su tam ine blbosti). Kazdy kto povie ze ho tento parameter nezaujima je cisty chuj pretoze predat auto X za X penazi v buducnosti alebo predat auto Y za Y penazi pricom Y je podstatne viac ako X su proste velmi dolezite veci.


Moj vedecky zaver : keby som aj mal TERAZ nainvestovat dve-tri tisic viac do Véčka (kratke, stredne, dlhe, vyberies si), rozhodne do toho idem.


By som sa kopal do riti cely zivot, tehlu buchal o hlavu a olizoval lavu dierku v zastrcke (tomu ako elektrikar rozumies) keby som za 28k PRI TYCHTO OKOLNOSTIACH zobral novy XXX ktory ma "dokonca az" vyduchy klimatizacie vzadu a automaticke zapinanie dialkovych svetiel (samozrejme ze xenony nema) namiesto 2015/2016 Mercedesu V. Musel by som byt TOTALNA JEBLINA, by som sa hanbil pozret do zrkadla.

Totalna. Jeblina. Emocionalny vylev konci :) ano, podla debaty na autobazari chces vozit "roznych kablov, vrtacky, kufriky, rebriky, rozny bordel..." cize riesenie bude uplne presne rovnaky premiovy Mercededés V za rovnake prachy ako doteraz, plus na mieru uťatá OSB doska alebo dve (nech sa paci : http://www.eshop-stavebniny.sk/sk/Produ ... dosky.html) na tom hodene tri deky po osem eur kus a moze luxusny V vozit aj vrtacky, kufriky a bordel. S rebrikom bude vnutri trosku problem - asi uplne rovnaky ako v trojsedadlovom Tranzite, vivare atd, proste tie auta su vnutri rovnake. Ked vyhodis jednu sedacku z Tranzitu, mozes vyhodit aj jednu sedacku z Vivara alebo Véčka, to je uplne rovnaky princip. Ked musi ist rebrik na strechu lebo vnutri musia sediet chlapi, tak ho das rovnako na strechu aj Véčku, rozdiel neexistuje.

Aby si si pripadal ako v robotnickom aute ked uz to musi byt silou mocou, na zem pred stredne a predne sedacky drbnes meter krat meter a pol gumu linoleum za sedem eur. Aby ti chlapi robotnici neumazali sedacky monterkami od oleja a slaniny s treskou, pouzijes aj na sedacky rovnaku deku ako si pouzil v batozinovom priestore.

Este nieco vyriesime ?

PS: Mercedes som nikdy v zivote nemal, ak to znelo ze som fanboy. Ano, mam znacne iny pohlad na auta ako bezna verejnost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

hlavme sa bavime o cenach s DPH

tych 28 300 je bez dph okolo 22,5k

a za to 1.rocneho mercedesa nekupis, a uz vobec sa kvoli nemu nikto nebude trepat do nemecka alebo kde
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa mp3turbo »

28300 vratane dph je podla mojej kalkulacky 23583 bez dph.

Ano bavime sa o cenach VRATANE dph. Za 30.000 VRATANE dph kupis 2015/2016 Mercededés Vé. Kedze je to V, mas tam jeden jediny motor rozlicne naladeny : 200d, 220d, 250d. Je to rovnake zelezo, iny software, 250d mozno ma dve turba neviem (nezda sa mi). Objem je vzdy 2.2 litra.

Este raz : VRATANE dph hovorim aj ja. Vonku mas inzeraty zlahka pod 30.000 dva-tri kusy, pripadne 30.300 az 30.800 zopar kusov, radovo desat. Pri takychto vozoch mozes veselo ratat s nejakou lahkou dohodou. Kolega dohodol masinu C z 38.000 na 35.000 a este mu dali k tomu havarijne poistenie na rok ci tak nejak.

Proste, ked pozres inzeraty, za 30 litrov NAJDES A KUPIS Véčko. Ano, treba ho doviezt zvonku lebo u nas su inzeraty 36000+ (pisem ze sme udereni mechom), ano treba ho u nas prihlasit.

A som presvedceny ze ked budes hladat, ze najdes take 30tisicove V z ktoreho sa da odratat DPH. Kedze si DPH platca, bol by to znacny pruser keby sa nedala. Vsetky tieto masiny su uplne nove, skoro vsetky boli kupovane na firmy (no nedojde vela obcanov nepodnikatelov ze kupujem si za 39 litrov Mercedes V a nepotrebujem ho odpisovat - fakt skoro kazdy kto toto kupi odpisuje na firmu cize DPH je prakticky garantovana).
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa Papek »

Problem u nas s V-ckom je ten, ze ho bezne nekupuju ako robotnicku dodavku, ale ako luxusny van. Predtym sa to predavalo ako robosske Vito a luxusnejsie vybavene (rozumej oplastovane) Viano. Potom switchli na V-klasse, dali tomu lepsi look, ledkove svetla, kvalitnejsi interier a zrazu bum, stupli predaje a bezne ludia nemaju problem vysolit za nove V-cko aj 80 litrov.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5828
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Nova robotnicka dodavka

Príspevok od používateľa SKiLEX »

asi mas zlu kalkulacku, pretoze 28 300 *0,8 = 22 640

Ale ja nechcem jazdene auto, a nechcem sa ani trepat do nemecka ci kde po neho

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"