Je to vyuzitelne asi len v hrach typu "prechadzaj sa po virtualnej krajine a kochaj sa", v rychlich akciach netusim naco, necham sa poucit
![Beeee :P](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/bleh.gif)
ja osobne pritomnost fyzikalnej karty v mojom pc niekedy v buducnosti nevylucujem, akekolvek odlahcenie CPU smerom k "stream" procosorom beriem ako zaujimavy krok vpred, mam pocit, ze niekto tu na fore pisal, ze vyrobcovia CPU vizionarcia buducnost PC v multi-core systemoch(osobne sa s touto viziou stotoznujem) len si netreba mylit multi-core s multi-CPUschyzoy napísal:Takze ked pouzijem trochu matematiku: tato tema ma 1220 zhliadnuti, predpokladam ze si to kazdy user pozrel a precital cca 3x = 406 userov minus cca 50 ktori to len otvorili, klikli a zavreli (resp. citalilen raz), z toho vypliva ze sme prave Ageii zrusili kseft na priblizne 300 PhysiX kariet :o
thaq takschyzoy napísal:Pred sto rokmi keby si niekomu povedal, ze pojdes na dovolenku do vesmiru (alebo aspon na vylet), tak ta upalia na hranici :8O:
urcite nie, aj s dnesnymi najvykonnejsimi CPUckami - QX9650 by sme v hrach, kde su narocnejsie vypocty fyziky mali vacsie prepady FPS ako pri pouziti PhysX.PenSivE napísal:1. Quadcore a viac CPU snad budu schopne pocitat taketo veci namiesto Physix efektivnejsie, pretoze su spolu prepojene on-die + su na system zbernici, co je rychlejsia mnohonasobne nez PCIe
PCI, PCI-X je iny typ zbernicePenSivE napísal:2. PhysiX su na lokalnej sbernici, teda PCIX, coz znizuje bandwidth a mame bottlenecks (uz som spomenul)