Posledna, ale ozaj posledna vec, co ma na serii CaC zaujima, je grafika.... gameplay first
Ako som tak cital na EA forach, dost velka vlna ohlasov bola proti navrhu Apocalypse tanku, a tak EA zmenila povodny navrh a "apokalypsa" uz po novom budi vacsi respekt:
Po novom sa fandom nepaci ani navrch IFV-cka, ale pravdepodobne sa jeho vzhlad nezmeni. Vyzera
TAKTO (vpravo hore). Celkom sa pripajam k nazoru, ze treba prerobit...
Davam este do pozornosti
TUTO stranku, postupne sa na nej objavuju profily jednotlivych jednotiek, aj s kratkou ukazkou z boja. Novinkou je King Oni z EOTRS, ale v multiplayeri sa nebude dat stavat.
Dalsie veci:
- rusky harvester nebude ozbrojeny
- Rusi budu mat tzv. Combat Engineer-a, ktory bude moct napr. stavat pechotne bunkre a bude vyzbrojeny pistolou.
- Tesla tank bude podobne ako King Oni len v kampanich
- Apocalypse tank nebude vyzbrojeny raketami
- Oil Derrick-y v hre budu, ma sa objavit viacero podobnych budov, napr. Observation Tower
- rakety z V4 a Dreadnought-a sa NEBUDU dat zostrelit, ale budu menej presne a ucinne
- Prism technologia v RA3 nebude, ale namiesto nej sa objavi tzv Spectrum technologia
- Spiona budu mat opat len spojenci, a jeho sekundarna funkcia bude podplatenie troch nepriatelskych jednotiek
- Sea Wing je pomerne zaujimava jednotka - lieta vo vzduchu, ale moze sa premenit na ponorku (popravde ma to trocha pobavilo, ale koniec koncov - preco nie)
- Vzdusna jednotka Apollo (allies) ma pridavny spalovaci mechanizmus, a po utoku sa tak rychlejsie dostane spat na zakladnu
-
Terror Dron je po novom obojzivelny
- Navrat z RA2 zazije napr. spojenecky Dolpin, ruska Giant Squid, Mirage Tank, Gap Generator, Iron Curtain, Chronosphere a tiez americky pes

- Rusi budu mat namiesto psa obrneneho medveda
- Nuclear Reactor v hre nebude, ale Rusi budu mat sekundarnu elektraren
- Borisa nahradi Natasha
- Yuri v RA3 nebude (pochopitelne)
- Jedna z novych superzbrani bude Particle Cannon (casticovy kanon), budu ju mat spojenci.
- Collector (alias spojenecky harvester) naberie na jeden krat 250 kreditov
- Sekundarna vymozenost Kirov-a bude vyssia rychlost, ale za cenu poskodzovania
- Mirage Tank sa bude maskovat ako nepriatelska jednotka a ma okolo seba male zahalovacie pole (nvm presne, ako je to myslene)
- EOTRS bude mat tiez komando zenskeho pohlavia
- Rocketeer a Chrnono Legionaire v hre NEBUDU
- V hre NEBUDU minoritne krajiny jednotlivych frakcii, teda ako bolo v RA2
- Spojenci budu mat snipera
- Flak Trooper bude nahradeny Machine Gunner-om, ktory bude moct strielat aj do vzduchu
- Flak Cannon pritomny BUDE
- Apocalypse Tank a Hammer Tank budu schopne "prechadzat" mensie vozidla
- Dreadnought, Stingray a Hydrofoil dokazu strielat aj pocas pohybu
- Soundtrack robia celkovo STYRIA interpreti
- Kazda frakcia ma vlastny soundtrack, USSR bude mat rockovo ladeny
- Sea Scorpion z RA2 nebude v RA3, USSR si musi vystacit s BullFrog-om
- infiltrovanim War Factory sa odhalia VSETKY nepriatelske vozidla
Zakladom hry ma byt CnC3 engine, ale zo 60% prepisany.
Este pikoska ohlaom stavania - rusky a americky sposob stavania bude ODLISNY, ruske budovy budu pocas stavby zranitelne (postupne "vyrastanie" budovy), ale americania budu vyuzivat klasicky sposob budovania, teda zrejme taky, ako v RA2. Rusi vsak budu moct stavat viac budov naraz, amici len v limitovanom pocte. Americania ale budu schopni zrychlit stavbu zvysenim mnozstva budov, ktore produkuju jednotky. System stavby EOTRS je stale neznamy, ale mal by byt odlisny od oboch pristupov.
Tolko vycuc z cca 56-stranoveho oficialneho
Q&A vlakna na EA fore.
