Direct3D 11

Špekulácie o nevydaných produktoch...
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa M1ch4l »

da sa povedat, ze prva oficialne oznamena DX11 hra bude DIRT 2, kvoli comu sa odklada - male prekvapenie od codemasters, ti sa nezvykli nejako nahanat za grafikou

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=64000" onclick="window.open(this.href);return false;
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

pasuje to k tomuto:

Obrázok
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Codemasters goes DirectX 11: DiRT 2, GRID 2, and F1 2010
Prve vyhody skorsieho uvedenia dx11 kariet sa prave zacinaju ukazovat :-)
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

ty už vidíš na trhu D3D 11 karty?
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Nepochopil som otazke, na trhu samozrejme nie su. To vies aj sam a tiez sam dobre vies, ze s najvacsou pravdepodobnostou budu na trhu prve karty s D3D 11 prave od ATI, co sa ti evidentne ale velmi nepaci. To je cele, skorsie uvedenie ma svoje vyhody. Optimalizacia hier, atd.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

mne to vôbec nevadí, len ty si to napísal tak, ako keby už boli na trhu
yesper napísal:To je cele, skorsie uvedenie ma svoje vyhody. Optimalizacia hier, atd.
samozrejme
obe spoločnosti však už majú hotové D3D 11 compilant GPUs a čakajú už len na TSMC
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Presne to som myslel
crux2005 napísal: obe spoločnosti však už majú hotové D3D 11 compilant GPUs a čakajú už len na TSMC
Len neviem ci maju teraz obe spolocnosti aj revizie, s ktorymi je mozne dosiahnut aspon aku taku Yield
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

yesper napísal:Presne to som myslel
:rofl:

primárne môže za zlé yields TSMC.
a revízia GPU môže do presne akej miery ovplyvniť yield rate? alebo si myslíš, že s produkčným siliconom (A2, resp. A11) jednotlivých GPUs (nezáleží ako sa volajú) sa nedajú dosiahnuť dostatočné yields?
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

crux2005 napísal: :rofl:
neviem z coho ti je tak na smiech, ze nechapes jednej vete co som napisal? Staci si precitat clanok, na ktory je odkaz a vela ludi to pochopi ihned, vidim ale ze rad podrypujes.
crux2005 napísal: primárne môže za zlé yields TSMC.
a revízia GPU môže do presne akej miery ovplyvniť yield rate? alebo si myslíš, že s produkčným siliconom (A2, resp. A11) jednotlivých GPUs (nezáleží ako sa volajú) sa nedajú dosiahnuť dostatočné yields?
Ano primarny problem TSMC. Takze uprava jadra nemoze ani trocha vylepsit yields?
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa faugusztin »

Nemoze. Problem je s technologiou vyroby, nie s vyrobkom. To ako keby si povedal, ze vo fabrike na noze nefunguje bruska, tak budeme predavat tupe noze, lebo potom mozme predavat...
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Takze yields, podla tohoto co tvrdis, je rovnake u RV8xx a GT3xx?
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa faugusztin »

To zas jasne nie, kedze pocet funkcnych kusov voci vyrobenym (=yields) je samozrejme u mensich suciastok vyssi, to ale nemeni nic na situacii ze je to menej ako od TMSC obaja vyrobcovia pozaduju. Ak si AMD ci NVIDIA objedna vyrobu napr. 10000 ks cipov za tyzden a TMSC je schopne vyrobit iba 3000, tak jednoducho je nutne na TMSC cakat kym odladi svoju vyrobu na pozadovanu uroven. O tom je cely problem, nedostupnost HD4770, meskanie 40nm NV kariet... A upravou navrhu pri takom komplexnom navrhu akym je vykonny graficky cip nic nedosiahnes, ked je samotny vyrobny proces na :shit: .
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

faugusztin napísal:To zas jasne nie, kedze pocet funkcnych kusov voci vyrobenym (=yields) je samozrejme u mensich suciastok vyssi
to samozrejme je ale silné zovšeobecnenie, lebo vždy to tak nemusí byť
yesper napísal:vidim ale ze rad podrypujes.
"samozrejme" :rofl:
s pozdravom, crux.
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa faugusztin »

Vzdy to tak nemusi byt, ale v drvivej vacsine pripadov to tak je. Samozrejme ak sa dany cip trafi do slabosti daneho vyrobneho procesu, tak moze byt aj mensi cip problemovejsi. Ale sanca ze sa take nieco dostane do hromadnej vyroby je relativne mala, s pripadnymi obmedzeniami predsa pocitaju uz pri samotnom navrhu.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Návrat na "Špekulácie"