Chcem sa opýtať, nemáte niekto problémy s ČSOB, alebo som to len ja a mám proste smolu?
1. Nešli mi platby kartou v určitých podnikoch ( Tesco, Lidl, Vlaková stanica atď) , občas platba prešla. Bol som v banke, presviedčali ma, že to nie je ich problém, nakoniec mi ponúkli výmenu kartu ( za poplatok, na ktorý ma neupozornili cca 8e ). Karta po čase začala normálne fungovať, tak som po novú nešiel ( bol som nezodpovedný, priznávam).
2. Začal som bývať v Brne, idem si tak do bankomatu, zrazu *cuc* karta zadržaná( cca rok po prvom probléme ).
Volal som na číslo uvedené na bankomate , odpoveď bola: kartu sme Vám zadržali na žiadosť pobočky v PP. Nikto mi nedal o ničom vedieť. Prišiel som do PP na pobočku a vravím im, že aký mám problém. Bolo mi povedané, že mi zadržali starú kartu, lebo mi vystavili novú. Že to robia po cca 3 mesiacoch. Na otázku, prečo mi ju teda zadržali po roku bola odpoveď : No, mali sme audit ( niečo v tom štýle ) a tak sme dali žiadosť o zadržanie. Ok, tak mi dajte tú druhú. Už ju nemáme / zadržali aj tú, niečo v tom zmysle. Že mi dá vystaviť novú, ale že skúsi pokecať s riaditeľom, aby som nemusel za ňu platiť ( bol som rozhodnutý, že ak by som musel niečo platiť, okamžite tam končím ). Ok, tka som bol ďalšie 2 týždne bez karty ( už asi mesiac cca dokopy ), viackrát som ale pripomenul, že potrebujem platby cez internet ( napr. zakúpenie lístka cez student agency, paypal atď. )
3. Prišla mi nová karta, idem si zaplatiť lístok cez internet, nejde to. Skúsil som zas, nejde, zaplatil som cez priateľku. Viackrát sa mi to stalo, tak som zase prišiel na pobočku, vravím, že aký mám problém. ( bol to piatok). Pani vyzerala, ako keby tam prvýkrát bola, pozrela na to a vraví, že čo teraz s tým. Skúsila zavolať na technickú podporu, nik jej nedvíhal telefón, tak som jej popísal chybu, nechal kontakt, dala mi kontakt na seba a že sa to bude riešiť, že jej ešte v maili mám popísať, kedy približne som sa snažil platiť kartou.
4. Prišla mi odpoveď: neevidujeme žiadne pokusy o platby. Tak ok, idem skúsiť teda zaplatiť si na zlavomate niečo. Neprešlo. Skúsim ešte raz, prvýkrát som opísal zle kód, ok, upozornilo ma to, napíšem ešte raz, zase platba neprešla. Píšem teda mail, že som akurát skúšal platiť na zlavomate. Odpoveď? Opísali ste zle kód.
Napísal som im mail a som zvedavý, ako to dopadne.
![smutný :smutny:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/cry.gif)