
ALZA.sk co je s nimi?
Re: ALZA.sk co je s nimi?
snazil som sa vzdy vsetko "likvidovat" 

NB_1 OMEN by HP 17-an111nc Shadow Black
NB_2 Acer Aspire ES1-512-C2WN
MT Samsung Galaxy Note 10+ 512gb
NB_2 Acer Aspire ES1-512-C2WN
MT Samsung Galaxy Note 10+ 512gb
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6244
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: ALZA.sk co je s nimi?
U alzy je normalne, ze ak zamietnu reklamaciu oni (najcastejsie mechanicka vada, poskodenie), putuje k ich dodavatelovi/vyrobcovi. Toto je velke pozitivum, co ine obchody nemaju a to im umoznuje poskytovat aj viacrocnu zaruku vo forme priplatenia.
Ako obchod funguju velmi dobre a keby popracovali aj na spravani sa a komunikacii so zakaznikom, boli by jeden z naj obchodov.
Ako obchod funguju velmi dobre a keby popracovali aj na spravani sa a komunikacii so zakaznikom, boli by jeden z naj obchodov.
Spoiler: ukázať
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: ALZA.sk co je s nimi?
Nic v zlom, ale poslanie na posudok v prvom roku je ich povinnost a v druhom roku o to tiez mozes poziadat.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6244
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: ALZA.sk co je s nimi?
faugusztin este ani raz mi obchod reklamaciu nezaslal na posudenie k znalcovi. A to ani pri obuve. Nepraktizuje to skoro nikto. V takych pripadoch na nich treba zatlacit. Ale aj keby to poslal na posudok, asi by sa objavilo stare zname ´oxidacia´ (Trademark: Orange Slovakia).
Spoiler: ukázať
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: ALZA.sk co je s nimi?
Ano, jedna vec je co je zakon, druhe co robia. Viem, ohanam sa zas GABOm, no napriklad vsetky veci co som ja reklamoval bud vyreklamoval napriamo, alebo cez vyrobcu - a reklamacia cez vyrobcu je ekvivalentom odborneho posudku.
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6244
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: ALZA.sk co je s nimi?
No aj mne teraz alza vyreklamovala pamatovu kartu u vyrobcu, i ked ona sama reklamaciu zamietla.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5798
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: ALZA.sk co je s nimi?
absolutne nic nove, vobec sa toho neobavaj, firma existuje. Zaciatkom roka som reklamoval ASUS P535 ale nie cez alzu, ale cez SIL. Ten nasledne po mesiaci dal protokol ze zariadenie je neopravitelne, nech ziadam vratenie penazi u predajcu. Uz ked som cital e-mail zo SILU od technika som vedel, ze a toto bude kamen urazu. Tak aj bolo. Alze som poslal vsetky veci, doklady zo SILU a trvalo dva mesiace volani, /samozrejme nikto nedviha, ak niekto v BA aj dvihne na jednom z 5cisel, povie ze sa na to pozrie a ze ma bude kontaktovat/. Samozrejme ze nic take sa nedialo, a celkom tri mesiace som cakal na peniaze na ucet.leitho napísal:Pred uz vyse 2 mesiacmi som tam dal reklamovat maticnu dosku a grafiku, grafiku mi poslali naspat ze opisovana chyba sa na nej neprejavila ale neviem jak to testovali ked mne sa tam ta chyba stale prejavi, ale neva...maticna doska je stale u nich ale na reklamacne oddelenie sa dovolat nemozem, ked volam nikto nedviha, ak zadam cislo na ich stranku alza.sk/volat tak nezavolaju uz som to skusal 3-krat a tie ich likvidacne ceny maju byt nasledkom likvidovania firmy ci prebytocneho tovaru? nevie niekto co je s ALZOu ???
Pomohlo az volanie na pobocku do Prahy a "vyhrazanie" sa medializaciou na Slovensku, ze pobocka na SVK si neplni co ma. Takze, odporucam volaj do CZ, nedavaj v telefone REKLAMACIE ale objednavky a tam ries reklamaciu. Lebo ak stlacis ze chces reklamaciu nikto Ti nedvihne

Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5798
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: ALZA.sk co je s nimi?
toto by som pisal aj ja nemat skusenosti s nimi, ale po skusenosti zo zaciatku roka jak som pisal vyssie Ti mozem uprimne napisat, ze by toto co si napisal nemalo takmer ziadny ucinok. Zamestnanci ti nizsi sa asi neboja, lebo tu konkretnu reklamaciu asi nema nikto KONKRETNY priradenu a nikto nebude mat problem ak im SOI napari pokuty. Proste, tam neviem co by pomohlo. Ja som tam volal 3 tyzdne dennodenne jak som prisiel z prace, no a mozno z 150hovorov mi tam niekto zdvihol 5x, aj to som zvonil pokym ma nevyplo.Takze asi tak... Ani objednavky nedvihaju, jedine v Prahe dvihnu do 3-4minut. A zacnu sa vyhovarat nazaciatku, Praha ze Bratislava neposlala papiere (inak nechapem, tu si treba dat bachanewmi napísal:ziadaj vratenie penazi, po 2 mesiacoch mas narok, bez debat, vlastne uz po mesiaci si mal. Napis im pekne mail alebo este lepsie posli list, ze pozadujes vratenie kupnej ceny do toho a toho dna a pohroz im tam, ze ked budu dalej ignorovat tak to budes riesit pravnou cestou s tym, ze vsetky poplatky a naklady s tym spojene budu znasat oniAlebo si skus dakde vyhrabat cislo na sefa (alebo dakoho vysoko postaveneho) slovenskej alebo rovno ceskej Alzy a zavolaj mu a dobre ho zbuzeruj.


Spoiler: ukázať
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: ALZA.sk co je s nimi?
Problem s Alzou je to, ze reklamujete na dialku. U alzy sa MUSI reklamovat osobne. Ja som mal vyreklamovane za 5 minut.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5798
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: ALZA.sk co je s nimi?
ale kolko % z tych co beru z ALzy su z BA alebo Prahy alebo Brna? Minimum....
Ja som mohol tiez riesit reklamaciu PDA poslanim do Alzy, lenze to by ma stalo naklady, takze som to radsej zadarmo poslal do SILU cez Pick servis, ze si preto poslu kuriera. Lebo som myslel ze usetrim dni, kedze SIL to opravi priamo a posle mi to. Problem nastal ked to bolo neopravitelne, a uz som to mal riesit s Alzou. Nieje doriesene, ani v zakone nieje stanovena doba, ci musia predavajuci urobit. Lebo Alza nevie, to chapem - ze kedy som to ja poslal do SILu. Proste prvych 30dni Alza nema sajnu ze sa to reklamuje, ale ked ma clovek potvrdenie o neopravitelnosti a naroku na vratenie penazi, mala by to riesit okamzite. Minule mi odisiel Philips DECT telefon. Servis na Juznej triede v KE mi dal papier aky mi dal SIL, a predavajuci mi v momente po prineseni toho papiera a dokladu o kupe vratil hotovost.
U Alzy je to utopia...
Ja som mohol tiez riesit reklamaciu PDA poslanim do Alzy, lenze to by ma stalo naklady, takze som to radsej zadarmo poslal do SILU cez Pick servis, ze si preto poslu kuriera. Lebo som myslel ze usetrim dni, kedze SIL to opravi priamo a posle mi to. Problem nastal ked to bolo neopravitelne, a uz som to mal riesit s Alzou. Nieje doriesene, ani v zakone nieje stanovena doba, ci musia predavajuci urobit. Lebo Alza nevie, to chapem - ze kedy som to ja poslal do SILu. Proste prvych 30dni Alza nema sajnu ze sa to reklamuje, ale ked ma clovek potvrdenie o neopravitelnosti a naroku na vratenie penazi, mala by to riesit okamzite. Minule mi odisiel Philips DECT telefon. Servis na Juznej triede v KE mi dal papier aky mi dal SIL, a predavajuci mi v momente po prineseni toho papiera a dokladu o kupe vratil hotovost.
U Alzy je to utopia...
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12738
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: ALZA.sk co je s nimi?
Tiez som reklamoval teraz nieco v Alze. Beriem do jednej formy od nich. 1 konflikt je ze poslail zly wifi router. Ok volal som im tam, nikto nedvihal, volam do ciech ze zavolaju doBlavy niekomu a ze mi budu volat. Ok volali, po vypocuti par telpych slov povedali ze nech im to poslem a ze ked to skontroluju ze poslu novy kus. S tym som ho poslal do faka, nebudem pisat co som mu na to povedal, a on ze dobre teda , ze pride kurier, prevezme tovar a da mi druhy novy kus (skusal to na mna s postou nech ich to poslem, to som sa ho spitatl ze ci si robi srandu ze to mam davat este aj peniaze na postu, pochopil - nastastie). Peniaze poslu dobropisom.Ok, penaze chodia od oktobra a este stale niesu, len pre info. Vcera som objednaval toner, dnes prisiel, strcim a samozrejme je na prd, tlaci len 1cm smuhu a sype sa z neho jak zo solnicky. Volam do alzy co mi to poslali, nedovolam sa. Z trucu som si polozil telefon na stol, zapol hlasity odposluch a nehal som vyzvanat cca 8minut, nikto nezdvihol. (maju silnejsie nervy ako ja). Volam do ciech, v cechach na pocudovanie mi to zdvihne (na prve zazvonenie), po opise akych maju dementov na Slovensku ich konanie zacala ospravedlnovat ze maju asi vela prace. To nemala robit, zas si vypocula teple slova. nakonie sme sa dohodli ze s ami ozvu zo slovenskej pobocky. Ok. Po 15 minutach mi volaju. Ze aky mam problem. Ja ze mam problem a velky, zas moj monolog, po upozorneni ze tento rok som od nich bral tovar tak v hodnote 3000-4000€, chlapik spozornel a prestal sa branit. Presli sme eda ku reklamaci. Zacal teda ze nie je problem, (skusil to s postou, zas monolog) poslu kuriera vyzdvihnu tovar, kurierovy daju novy toner, ktory zaplatim a za ten vrateny tovar mi vratia peniaze dobropisom. Tu som myslel ze mu poviem ci nie kk*, povedal som mu ze nech si skontroluje fkatury odo mna a ze mi tam figuruje jeden dobropis uz 2 mesiace a stale peniaze som nevidel. To zacal koktat ze to nevie ako sa mohlo stat a zacal sa ospravedlnovat. Vravim mu dajte mi ine riesenie, ale ten toner chcem co najskor. Tak povedal ze mi toner zoberie kurier a ze kurier mi da novy, s tym ze ho nemusim platit. hmm reku pekna dohoda, takto sa mi to paci. Podakoval som mu ze bol nakoniec tak vustretovy a nedospustil som si ze ci zakazdym ked budem potrebovat nieco vybavit si mam zavolat na pobocku do prahy a minat si €, ospravedlnil sa ze toho maju vela a su radi ze ziju. Takt toto moja skusenost. Treba na nich tvrdo, v cechach to funguje trochu inak a ide vsetko rychlejsie, ale to je asi tou konkurencou co tam je.
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper