Papek napísal:Ako sry, ale to je dost debilna otazka. Naco mu je potom vlastne golf, ked sa bude 99% pripadov vozit sam? To mu staci aj smart alebo Polo, Lupo ... Preco by sa mal uspokojit s nejakou 1.6 a prdkat si po meste, ked chce tomu obcas u*ebat alebo sa ist sem-tam vyvetrat niekam mimo mesto a osolit tomu? Preco si niektori ludia kupuju do mesta stvorlitre, ked na presun staci aj polovica z toho ... Lebo chcu, lebo na to maju, lebo auto neberu iba ako presuvadlo z bodu a do bodu b, lebo ...
Ked chce 1.8T, nech si ho ma, ja mu to neberiem. Ked si mysli, ze si udrzi gule na uzde a neroztrepe to na konci prvej rovinky, tak to nemusi byt zle ako prve auto, len treba ratat s chorobami a pripadnymi nakladmi na servis takehoto motora. Ked nekupi totalny vergel od nosateho turka skaredeho, tak warum nicht?
papek: ak to bola reakcia na moj post, tak mi vysvetli naco je nejakemu 17 rocnemu, 150 alebo nedajboze 180<230> konovy golf ??? moje prve auto bol favorit, aj to sa mi zda, ze niekedy aj tych 50 ci 60 koni bolo az az.
Dalsia vec, odkial bude mat cerstvy 18 rocny na 10plus spotrebu ? plus 1.8 T je citlivejsi na udrzbu.
Dalej diesel ti vela prepaci , ked zazmatkujes.
To aby som cakal, aby nejaky sopliak ma zostrelil v zatacke ? ako jedneho znameho z klubu, ktory si isiel pokojne z prace a nejaky 21 rocny na 530i ho zostrelil, lb nevedel bimmera udrziat v zatacke ?
ako sry ale do 23 rokov by som dal limit na max 100 koni, lb to co dnes stvaraju je nonsens.