Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Celkovo ten zoznam nevyzera zle. Akurat mi tam velkostou nepasuje Mazda 3 ani Corolla. A Vitara je fakt krpate auto, sice som sa vozil na starsej Vitare, ale bolo hadam mensie ako moj Civic.
Accord vyzera dobre, aj ked nepisu xenony, ale executive vybava ich ma. Disky su z Civica Type-R, to by nemal byt problem predat medzi nadsencov a dat tam nejake civilizovanejsie, co k tom autu budu pasovat. Pripadne jak pisal mp3turbo, tak ich vykseftit u predajcu.
Accord vyzera dobre, aj ked nepisu xenony, ale executive vybava ich ma. Disky su z Civica Type-R, to by nemal byt problem predat medzi nadsencov a dat tam nejake civilizovanejsie, co k tom autu budu pasovat. Pripadne jak pisal mp3turbo, tak ich vykseftit u predajcu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
preco si vyhodil uplne mitsu?
myslim si ze asx a lancer za sumu 15-16tis su dobre kusy a ostane ti este 4tis
myslim si ze asx a lancer za sumu 15-16tis su dobre kusy a ostane ti este 4tis
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
benzin + automat sa do tej ceny nevojde
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
benzin su obidva a automat mal medzi vecami co potesia
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
btw, ten Accord. Predavaju to vDS ale ma to TO znacky?
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- jcdenton12
- Používateľ
- Príspevky: 2221
- Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
na mazda cx5 s 2.0 benzinom s automatom som isiel a to auto vobec netaha, len meni zvuk
...
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Opat som tu, posledne dni mam strasne rozbity harmonogram. Som hore v noci, spim cez den, po 2 hodinach ma nieco zobudi, musim ist prec, potom sa vratim, spim 4 hodiny a tak dokola. Preto tie neskore odpovede, ale inak vsetko vnimam. Teraz zopar vyjadreni k vasim postrehom od zaciatku.
CageJ: Ford som vylucil presne kvoli motorom. U nas jednoducho nedostat skladove auta s benzinom a tych par, co sa najde, su s turbom. Mozes si pozriet aktualnu ponuku bratislavskych predajcov tu a tu. V nejakych Fordoch som uz sedel a velmi sa mi nepaci ten interier. Kombinacia materialov a tvarov mi absolutne nesedi. Aj ked to auto nie je pre mna, tak sa tomu chcem vyhnut. Akoze Mondeo sa mi zvonku vzhladovo paci, napriklad tento kusok, ale maju tam ten svoj priblbly EcoBoost motor = turbo. A fakt, ze ten novy 3-valcovy EcoBoost zmetok zacali davat do tazsieho Mondea, tak to uz u mna uplne ukoncilo sympatie.
felipe25: Do Mercedesa A by som siel nerad. Je to najmensi Benz a pride mi to ako sedlacina kupovat taky shit a este k tomu s manualom, len aby bol Mercedes. Co sa tyka predplatenych servisnych ukonov, tak ja nerad platim dopredu. Ked nieco zaplatis dopredu, tie peniaze uz nikdy neuvidis. Radsej vyberiem statisticky spolahlive auto a budem dufat, ze sa nic zavazne nepokazi (= peniaze ostanu vo vrecku). Podobne kalkulacie ale nezvladaju bezni (citaj sprosti) ludia. Potom sa nachytaju na blbosti ako 7-rocna KIA zaruka, kde si to samozrejem zaplatis na servisnych prehliadkach (a uz neviem, kto bude so 7-rocnym autom chodit do autorizovaneho servisu). A ked si das u predajcu vylistovat, co je dostupne, tak to mame 2× A a jedno drahe B. Pricom Benz A sa mi naozaj velmi nepaci vzhladom.
lepermessiah: Ani ja nemam rad Nissan (skaredy vzhlad a interier), ale myslel som, ze ta francuzska spolupraca sa tyka len dyyyzlovych motorov. Pozeram vsak Wiki a do Qashqaia sa montuje 2.0L motor MR20DE, ktory je tiez co-developed s Renaultom [klik]. Teraz neviem, co si o tom mysliet. Tento kusok sa mi velmi pacil, lebo je v BA, ma dobru farbu, snad velky kufor, 4x4. Ale toto asi zbrzdilo moje plany a taketo zmetky nebudem podporovat. Zrejme toho Nissana teda vylucim.
hawkeye: Mitsubishi som nevylucil, v zozname je. Outlander je kvoli cene mimo a ASX mi pride take... divne. Je male a take, ze nicim ma neohurilo. Tvari sa to ako SUV, ale nema to 4x4. Ked si pozries moju tabulku, tak je na tom horsie s pomerom vaha/vykon a taktiez razvor patri medzi mensie (= mensi vnutorny priestor). Aj ked za drahsie, to uz by som asi siel skor do tej Hondy CR-V, tiez je to take male SUV, ale ma 4x4 a je mi tak nejak viac sympaticke.
Co sa tyka Lancera, tak ten sa mi celkom paci, ale ten interier je celkom katastrofa. Priklad tu. More rovneho prazdneho plastu, ziaden displejik, ziadne tlacitka. Pripada mi to ako nejaka Fabia Junior. Celkovo mi je Mitsubishi velmi sympaticke (mam doma klimatizaciu Mitsubishi ), ale modely v tejto cene ma nejako neohurili. Stale je vsak vo vybere a ked sa nenajdu lepsie auta medzi finalistov, tak buduci tyzden sa pojdu omrknut aj tieto.
jcdenton12: To, ze tieto motory nebudu moc tahat, s tym tak nejak pocitam. Su to male benziny bez turba, takze tam bude taky klasicky linearny narast vykonu az niekam k 6000 rpm. Cielom je to nadimenzovat aspon trosku vhodne (pomer vahy auta, vykonu motora a charakteristiky vykonu motora). Avsak, nerobme si iluzie, ani sucasna KIA 1.5 CRDi sa nelisi od toho, co si popisal (stlacis plyn, zacne to hucat a auto sa nehybe).
Este som si spomenul, ze medzi predosle modely (konkretne kusky), som akosi zabudol pripisat tie od Chevroletu:
• Chevrolet Cruze SW 1.8 LTZ (19 630,- €) [link] -- Vyzera to byt prima auticko, pomerne OK vzhlad, LTZ je najvyssia vybava. Problem je, ze kamarat kupoval noveho Chevroleta a hovoril, ze po 100 000 km ma ten interier uplne zdevastovany, osupany. Podstatne viac opotrebovany ako na mojom 16-rocnom aute. Pritom to ani nebolo jeho hlavne auto.
• Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus [link] -- Tiez vyzera OK, len pomer vaha/vykon uz nie je vobec OK. O interieri plati asi to, co pre Cruze.
Po Nissane som teda tiez vylucil aj Suzuki (SX4 S-Cross je male a Grand Vitara je zase nie uplne ohurujuca za tu cenu, ktora aj tak nad limitom). Taktiez davam prec Opel (iba jediny vhodny model, neoturbene benziny su v najhorsej vybave pre socky, skladom nic). Tiez asi so slzou v oku odmietnem Subaru (iba par modelov na vyber, cenovo drahe).
Inak velkou cirou nahodou na D-fensovi vysla uzivatelska recenzia na Hyundai i30 [link]. V diskusii sa da precitat mnoho dobrych prispevkov, co je na tych autach zle, pripadne co vadi a pride sa na to az pri pouzivani. Zatial sa stale neviem rozhodnut, ci auta KIA aHyundai nechat, alebo vylucit. Maju spolocny jedinymotor 1.6 GDI, ktory co do krutiaceho momentu nie je ziadny zazrak [dyno obrazok]. Bojim sa, aby to neslo horsie nez sucasny 1.5 CRDi, ktory je uz sam o sebe zdochnuty. Priebeh Nm pri 1.6 GDI je celkom pekny plochy, ale hodnoty 140-160 Nm su celkom zufale. Oproti tomu 1.5 CRDi ide az niekam cez 300 Nm [link - pozor os X nie su rpm ale rychlost].
Na pozriete nejake videjko Hyundai i30 1.6 GDI 0-200 km/h - klik - nevyzera to az tak ukrutne zle, zvukovy prejav motora tiez OK a dokonca sa mi dost paci vzhlad budikov. Celkom by som ho nechal kvoli tejto recenzii. Neviem no...
CageJ: Ford som vylucil presne kvoli motorom. U nas jednoducho nedostat skladove auta s benzinom a tych par, co sa najde, su s turbom. Mozes si pozriet aktualnu ponuku bratislavskych predajcov tu a tu. V nejakych Fordoch som uz sedel a velmi sa mi nepaci ten interier. Kombinacia materialov a tvarov mi absolutne nesedi. Aj ked to auto nie je pre mna, tak sa tomu chcem vyhnut. Akoze Mondeo sa mi zvonku vzhladovo paci, napriklad tento kusok, ale maju tam ten svoj priblbly EcoBoost motor = turbo. A fakt, ze ten novy 3-valcovy EcoBoost zmetok zacali davat do tazsieho Mondea, tak to uz u mna uplne ukoncilo sympatie.
felipe25: Do Mercedesa A by som siel nerad. Je to najmensi Benz a pride mi to ako sedlacina kupovat taky shit a este k tomu s manualom, len aby bol Mercedes. Co sa tyka predplatenych servisnych ukonov, tak ja nerad platim dopredu. Ked nieco zaplatis dopredu, tie peniaze uz nikdy neuvidis. Radsej vyberiem statisticky spolahlive auto a budem dufat, ze sa nic zavazne nepokazi (= peniaze ostanu vo vrecku). Podobne kalkulacie ale nezvladaju bezni (citaj sprosti) ludia. Potom sa nachytaju na blbosti ako 7-rocna KIA zaruka, kde si to samozrejem zaplatis na servisnych prehliadkach (a uz neviem, kto bude so 7-rocnym autom chodit do autorizovaneho servisu). A ked si das u predajcu vylistovat, co je dostupne, tak to mame 2× A a jedno drahe B. Pricom Benz A sa mi naozaj velmi nepaci vzhladom.
lepermessiah: Ani ja nemam rad Nissan (skaredy vzhlad a interier), ale myslel som, ze ta francuzska spolupraca sa tyka len dyyyzlovych motorov. Pozeram vsak Wiki a do Qashqaia sa montuje 2.0L motor MR20DE, ktory je tiez co-developed s Renaultom [klik]. Teraz neviem, co si o tom mysliet. Tento kusok sa mi velmi pacil, lebo je v BA, ma dobru farbu, snad velky kufor, 4x4. Ale toto asi zbrzdilo moje plany a taketo zmetky nebudem podporovat. Zrejme toho Nissana teda vylucim.
hawkeye: Mitsubishi som nevylucil, v zozname je. Outlander je kvoli cene mimo a ASX mi pride take... divne. Je male a take, ze nicim ma neohurilo. Tvari sa to ako SUV, ale nema to 4x4. Ked si pozries moju tabulku, tak je na tom horsie s pomerom vaha/vykon a taktiez razvor patri medzi mensie (= mensi vnutorny priestor). Aj ked za drahsie, to uz by som asi siel skor do tej Hondy CR-V, tiez je to take male SUV, ale ma 4x4 a je mi tak nejak viac sympaticke.
Co sa tyka Lancera, tak ten sa mi celkom paci, ale ten interier je celkom katastrofa. Priklad tu. More rovneho prazdneho plastu, ziaden displejik, ziadne tlacitka. Pripada mi to ako nejaka Fabia Junior. Celkovo mi je Mitsubishi velmi sympaticke (mam doma klimatizaciu Mitsubishi ), ale modely v tejto cene ma nejako neohurili. Stale je vsak vo vybere a ked sa nenajdu lepsie auta medzi finalistov, tak buduci tyzden sa pojdu omrknut aj tieto.
jcdenton12: To, ze tieto motory nebudu moc tahat, s tym tak nejak pocitam. Su to male benziny bez turba, takze tam bude taky klasicky linearny narast vykonu az niekam k 6000 rpm. Cielom je to nadimenzovat aspon trosku vhodne (pomer vahy auta, vykonu motora a charakteristiky vykonu motora). Avsak, nerobme si iluzie, ani sucasna KIA 1.5 CRDi sa nelisi od toho, co si popisal (stlacis plyn, zacne to hucat a auto sa nehybe).
Este som si spomenul, ze medzi predosle modely (konkretne kusky), som akosi zabudol pripisat tie od Chevroletu:
• Chevrolet Cruze SW 1.8 LTZ (19 630,- €) [link] -- Vyzera to byt prima auticko, pomerne OK vzhlad, LTZ je najvyssia vybava. Problem je, ze kamarat kupoval noveho Chevroleta a hovoril, ze po 100 000 km ma ten interier uplne zdevastovany, osupany. Podstatne viac opotrebovany ako na mojom 16-rocnom aute. Pritom to ani nebolo jeho hlavne auto.
• Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus [link] -- Tiez vyzera OK, len pomer vaha/vykon uz nie je vobec OK. O interieri plati asi to, co pre Cruze.
Po Nissane som teda tiez vylucil aj Suzuki (SX4 S-Cross je male a Grand Vitara je zase nie uplne ohurujuca za tu cenu, ktora aj tak nad limitom). Taktiez davam prec Opel (iba jediny vhodny model, neoturbene benziny su v najhorsej vybave pre socky, skladom nic). Tiez asi so slzou v oku odmietnem Subaru (iba par modelov na vyber, cenovo drahe).
Inak velkou cirou nahodou na D-fensovi vysla uzivatelska recenzia na Hyundai i30 [link]. V diskusii sa da precitat mnoho dobrych prispevkov, co je na tych autach zle, pripadne co vadi a pride sa na to az pri pouzivani. Zatial sa stale neviem rozhodnut, ci auta KIA aHyundai nechat, alebo vylucit. Maju spolocny jedinymotor 1.6 GDI, ktory co do krutiaceho momentu nie je ziadny zazrak [dyno obrazok]. Bojim sa, aby to neslo horsie nez sucasny 1.5 CRDi, ktory je uz sam o sebe zdochnuty. Priebeh Nm pri 1.6 GDI je celkom pekny plochy, ale hodnoty 140-160 Nm su celkom zufale. Oproti tomu 1.5 CRDi ide az niekam cez 300 Nm [link - pozor os X nie su rpm ale rychlost].
Na pozriete nejake videjko Hyundai i30 1.6 GDI 0-200 km/h - klik - nevyzera to az tak ukrutne zle, zvukovy prejav motora tiez OK a dokonca sa mi dost paci vzhlad budikov. Celkom by som ho nechal kvoli tejto recenzii. Neviem no...
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
nechcem sa tvarit ako odbornik, ale urcite si omrkni ten motor 1.8 v chevroletoch. ja som si robil vacsie porovnanie cca rok a pol dozadu, a vychadzalo mi podla recenzii ze oproti tej 1,8 je aj zakladna 1,4 / 77 kw v kia/hyundai lepsou volbou kvoli tragickemu priebehu otacov vs krutaku. ale medzitym ten motor mozno uz upgradli, neviem.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
k Mercedesu :
>> Radsej vyberiem statisticky spolahlive auto a budem dufat, ze sa nic zavazne nepokazi (= peniaze ostanu vo vrecku).
Mercedes NEMA 160kkm zahrnute VSETKY OPRAVY v cene, oni maju taxativne vymenovany LEN SERVIS predpisany automobilkou v servisnych knihach, cize vymenu olejov, vymenu filtrov, gumiciek na stieracoch, brzdovej kvapaliny a podobne zavaznych a drahych veci. NEMYSLI SI ZE KED SA TI POKAZI MERCEDES, ZE TI ZADARMO VYMENIA VSTREKOVACE, TURBA, RIADIACE JEDNOTKY, AUTOMATICKE PREVODOVKY A PODOBNE BLBOSTI !!!! Samozrejme ANI BRZDY ANI PNEUMATIKY nie su zahrnute !!!!
Teraz sa samozrejme nebavime o standartnej garancii - tu musi poskytovat kazdy predajca na nove auto respektive do danych podmienok, cize max. 80.000km alebo ako to maju taxativne urcene s cim pri predaji auta suhlasis a si oboznameny.
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... e_in_price
Rozsah servisných úkonov:
Realizácia údržby predpísanej spoločnosťou MB, čo znamená údržba na danom type vozidla presne podľa rozsahu prác popísanom v systéme ASRA, vrátane poskytnutia k tomu potrebných náhradných dielov (motorový olej, olejový filter a predfilter, gumičky stieračov pri každej druhej návšteve, brzdová kvapalina, chladiaca kvapalina, sviečky) s výnimkou pohonných hmôt.
Servisné úkony nie sú odstraňovanie škôd spôsobených:
nehodou alebo násilím
neprimeraným zaobchádzaním s vozidlom, napríklad prekročenie záťaže, otáčok motora, nedodržanie návodu na obsluhu
zmenami na vozidle prevádzaných treťou osobou
používaním neoriginálnych ND a príslušenstva
ako aj
prevádzanie všetkých opráv, nutných pri obvyklom spôsobe používania vozidla v dôsledku opotrebenia (brzdové obloženie, spojka, drážkový remeň, spojovacie tyče riadenia, guľové čapy...) komentar mp3turbo : cize ani tie posrate capy co ich stoja 39eur ti nechcu vymenit raz za 160.000km, lebo proste raz ich znicis na nasich cestach. Ze ich oni predavaju zakaznikom za radovo 250eur bez roboty ktora tiez je slusna paleta teraz vobec neriesime.
výmena poškodených skiel vozidla
výmena pneumatík a diskov, ako i vyvažovanie kolies
všetky opatrenia pri dlhšom vyradení vozidla z prevádzky a neskorším uvedením do prevádzky, ako i tým spôsobené škody (akumulátor, pneumatiky...)
náklady na odťah
oprava cudzích nadstavieb a prídavných nadstavieb
dovybavenie a prevybavenie na základe zákonných predpisov a predpisov poisťovní (alarm, imobilizér)
opravy a úpravy laku
dopĺňanie prevádzkových náplní (motorový olej, náplň do ostrekovačov, brzdová kvapalina...)
Čo je zákazník povinný:
vždy pristaviť vozidlo v rámci predpísaných technických prehliadok včas
vykonať priebežné kontroly, ako i doplnenie stavu motorového oleja, chladiacej kvapaliny, mazadiel, náplne do ostrekovačov, tlaku pneumatík na vlastné náklady
Servisné výkony budú realizované výhradne v zmluvných dielňach siete MB na Slovensku.
Uvedomte si rozdiel medzi zarukou a servisom zahrnutym do ceny vozu. JASNE raz a navzdy ?? Kazdy si musi zvazit ci sa mu taketo OBROVSKE veci zahrnute v cene, napriklad gumicky do stieracov alebo 5x olej co kupim po 40eur, oplatia
Zdoraznujem ze dnes uz automobilky ani nahodou neposkytuju zarucny servis na nove auta az do 160.000km. Renuaolt mal tusim 40.000km ked som to naposledy videl a moznost predlzenia az na ukrutnych 60.000km, skoro som sa dosral od rehotu a ma brusko bolelo asi dva dni. Co sa tyka Mercedesu direkt, mame tu PREDLZENE Zaruky :
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Druhy produktu Záruka MBSK+:
Pre osobné vozidlá Mercedes-Benz:
MBSK+ 12 mesiacov (do 100 000 km)
MBSK+ 24 mesiacov (do 120 000 km)
MBSK+ 24 mesiacov (do 160 000 km)
MBSK+ 48 mesiacov (do 160 000 km)
limitovane vekom A ZAROVEN kilometrami. Co si myslite ze tieto novodobe chrchle bude vyrobca RISKOVAT do 200 litrov kilometrov ? Neblaznite.
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Podmienky uznania nároku konečného zákazníka na poskytnutie výkonov v rámci produktu:
všetky doterajšie výkony vykonané na danom vozidle, ako sú prehliadky, výmeny opotrebiteľných dielov, opravy závad a porúch v rámci záruky výrobcu, opravy po havárii, boli vykonané výlučne v autorizovanej opravovni
VSETKY [!]. Najdu vam jednu jedinu vec, odchod von a este nauctuju strateny cas
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Produkt sa nevzťahuje na:
[blablabla]
pravidelnú údržbu, nastavovacie práce na podvozku, dverách, streche – pokiaľ sa tieto práce netýkajú jednoznačne poškodeného ND uznaného v rámci záruky
codofrasa sa na Mercedesoch NASTAVUJE na streche ?!?!?!?!??!?!!!!????!!?!?!?!? Ja mam strechu 13rocnu od vyroby a kurna nic som na nej nenastavoval, akurat kazde tri roky umyjem hovna od kondora.
Takisto ako Kia NEBUDE sedem rokov vymienat pokazene vstreky a turba a prevodovky v ramci svojej SEDEMROCNEJ zaruky, ani Mercedes to nebude robit v ramci 160.000km SERVISu. Snad naposledy, SERVIS NIE JE ZARUKA !!! Co sa Mercedesu tyka, uplne cerstva skusenost z Bratislavy a 'plna spokojnost' majitela CLS, prenajom Bcka za 1700 na dva tyzdne moze byt ? ZIADNA automobilka tu nie je pre vase modre oci, ale pre ich plne vrecka. Kia ma takisto TAXATIVNE vymenovane veci ktore su pokryte zarukou a je to na smiech. Uplny smiech.
Chlapci Mercedes je premiova znacka (respektive sa tvari ze je, toto teraz neriesme, proste je to viac ako Dacia a Skoda) a VSETKO tam adekvatne tomu stoji. Turbo na 3.0d ? 6000eur. Podobne turbo na Octaviu stoji 1200eur. Riadiaca jednotka ? 2000eur bez kodovania a trojstranovej faktury a tri tyzdne auto v servise. Predny svetlomet ? 1200eur, dobre povedzme ze toto je "kvazi-standartna" cenovka, ale ajtak ine automobilky ho maju za 350-500eur. Bacha na to. Linkovane Bcko co je druhy najmensi model automobilky stalo skoro 30.000 ako nove, to mne osobne pride moc.
Auta uz su ako tlaciarne, lacno kupit, drahy spotrebny material. Business model sa shiftol. Uz nezarabame na predaji novych aut tolko kolko sme zvykli, takze zarobime na predaji suciastok.
Pozor na to. Zvlast pri autach za 20.000 po zlave, ktore nove stali 30.000.
No ked sme uz prebrali business model a vyhody servisov, podme k autam ako prvy som ti pisal ze i30/ceed sa vobec nebojte. Ano, viem, ta znacka neznie premiovo ale zase ani cenovka nebude atakovat 20 papierov.
Chevrolety su lacne, maju lacne interiery, lacne sedacky, v Cruze ma viezol taxikar, tie papierove dvierka plieskaju zvukom ktory sa mi ani trochu nepaci. Auto co malo 68.000km na budiku som nikdy nevidel v takom hroznom rozdrncanom rozklepanom rozbuchanom stave, dofrasa moj 13rocny sharan co mal za prve tri roky 280.000km je daleko lepsi !!!! Co sa tyka toho ich Orlanda, chcel to kupit kolega, nakoniec po zhladnuti spravne parkuje CR-V z inej stajne. Ano bola o 5000 drahsia, ale cenovku si v priebehu casu udrzi neporovnatelne lepsie ako Orlando takze tie prachy sa mu vratia pri naslednom predaji.
>> Radsej vyberiem statisticky spolahlive auto a budem dufat, ze sa nic zavazne nepokazi (= peniaze ostanu vo vrecku).
Mercedes NEMA 160kkm zahrnute VSETKY OPRAVY v cene, oni maju taxativne vymenovany LEN SERVIS predpisany automobilkou v servisnych knihach, cize vymenu olejov, vymenu filtrov, gumiciek na stieracoch, brzdovej kvapaliny a podobne zavaznych a drahych veci. NEMYSLI SI ZE KED SA TI POKAZI MERCEDES, ZE TI ZADARMO VYMENIA VSTREKOVACE, TURBA, RIADIACE JEDNOTKY, AUTOMATICKE PREVODOVKY A PODOBNE BLBOSTI !!!! Samozrejme ANI BRZDY ANI PNEUMATIKY nie su zahrnute !!!!
Teraz sa samozrejme nebavime o standartnej garancii - tu musi poskytovat kazdy predajca na nove auto respektive do danych podmienok, cize max. 80.000km alebo ako to maju taxativne urcene s cim pri predaji auta suhlasis a si oboznameny.
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... e_in_price
Rozsah servisných úkonov:
Realizácia údržby predpísanej spoločnosťou MB, čo znamená údržba na danom type vozidla presne podľa rozsahu prác popísanom v systéme ASRA, vrátane poskytnutia k tomu potrebných náhradných dielov (motorový olej, olejový filter a predfilter, gumičky stieračov pri každej druhej návšteve, brzdová kvapalina, chladiaca kvapalina, sviečky) s výnimkou pohonných hmôt.
Servisné úkony nie sú odstraňovanie škôd spôsobených:
nehodou alebo násilím
neprimeraným zaobchádzaním s vozidlom, napríklad prekročenie záťaže, otáčok motora, nedodržanie návodu na obsluhu
zmenami na vozidle prevádzaných treťou osobou
používaním neoriginálnych ND a príslušenstva
ako aj
prevádzanie všetkých opráv, nutných pri obvyklom spôsobe používania vozidla v dôsledku opotrebenia (brzdové obloženie, spojka, drážkový remeň, spojovacie tyče riadenia, guľové čapy...) komentar mp3turbo : cize ani tie posrate capy co ich stoja 39eur ti nechcu vymenit raz za 160.000km, lebo proste raz ich znicis na nasich cestach. Ze ich oni predavaju zakaznikom za radovo 250eur bez roboty ktora tiez je slusna paleta teraz vobec neriesime.
výmena poškodených skiel vozidla
výmena pneumatík a diskov, ako i vyvažovanie kolies
všetky opatrenia pri dlhšom vyradení vozidla z prevádzky a neskorším uvedením do prevádzky, ako i tým spôsobené škody (akumulátor, pneumatiky...)
náklady na odťah
oprava cudzích nadstavieb a prídavných nadstavieb
dovybavenie a prevybavenie na základe zákonných predpisov a predpisov poisťovní (alarm, imobilizér)
opravy a úpravy laku
dopĺňanie prevádzkových náplní (motorový olej, náplň do ostrekovačov, brzdová kvapalina...)
Čo je zákazník povinný:
vždy pristaviť vozidlo v rámci predpísaných technických prehliadok včas
vykonať priebežné kontroly, ako i doplnenie stavu motorového oleja, chladiacej kvapaliny, mazadiel, náplne do ostrekovačov, tlaku pneumatík na vlastné náklady
Servisné výkony budú realizované výhradne v zmluvných dielňach siete MB na Slovensku.
Uvedomte si rozdiel medzi zarukou a servisom zahrnutym do ceny vozu. JASNE raz a navzdy ?? Kazdy si musi zvazit ci sa mu taketo OBROVSKE veci zahrnute v cene, napriklad gumicky do stieracov alebo 5x olej co kupim po 40eur, oplatia
Zdoraznujem ze dnes uz automobilky ani nahodou neposkytuju zarucny servis na nove auta az do 160.000km. Renuaolt mal tusim 40.000km ked som to naposledy videl a moznost predlzenia az na ukrutnych 60.000km, skoro som sa dosral od rehotu a ma brusko bolelo asi dva dni. Co sa tyka Mercedesu direkt, mame tu PREDLZENE Zaruky :
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Druhy produktu Záruka MBSK+:
Pre osobné vozidlá Mercedes-Benz:
MBSK+ 12 mesiacov (do 100 000 km)
MBSK+ 24 mesiacov (do 120 000 km)
MBSK+ 24 mesiacov (do 160 000 km)
MBSK+ 48 mesiacov (do 160 000 km)
limitovane vekom A ZAROVEN kilometrami. Co si myslite ze tieto novodobe chrchle bude vyrobca RISKOVAT do 200 litrov kilometrov ? Neblaznite.
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Podmienky uznania nároku konečného zákazníka na poskytnutie výkonov v rámci produktu:
všetky doterajšie výkony vykonané na danom vozidle, ako sú prehliadky, výmeny opotrebiteľných dielov, opravy závad a porúch v rámci záruky výrobcu, opravy po havárii, boli vykonané výlučne v autorizovanej opravovni
VSETKY [!]. Najdu vam jednu jedinu vec, odchod von a este nauctuju strateny cas
http://www.mercedes-benz.sk/content/slo ... _mbsk.html
Produkt sa nevzťahuje na:
[blablabla]
pravidelnú údržbu, nastavovacie práce na podvozku, dverách, streche – pokiaľ sa tieto práce netýkajú jednoznačne poškodeného ND uznaného v rámci záruky
codofrasa sa na Mercedesoch NASTAVUJE na streche ?!?!?!?!??!?!!!!????!!?!?!?!? Ja mam strechu 13rocnu od vyroby a kurna nic som na nej nenastavoval, akurat kazde tri roky umyjem hovna od kondora.
Takisto ako Kia NEBUDE sedem rokov vymienat pokazene vstreky a turba a prevodovky v ramci svojej SEDEMROCNEJ zaruky, ani Mercedes to nebude robit v ramci 160.000km SERVISu. Snad naposledy, SERVIS NIE JE ZARUKA !!! Co sa Mercedesu tyka, uplne cerstva skusenost z Bratislavy a 'plna spokojnost' majitela CLS, prenajom Bcka za 1700 na dva tyzdne moze byt ? ZIADNA automobilka tu nie je pre vase modre oci, ale pre ich plne vrecka. Kia ma takisto TAXATIVNE vymenovane veci ktore su pokryte zarukou a je to na smiech. Uplny smiech.
Chlapci Mercedes je premiova znacka (respektive sa tvari ze je, toto teraz neriesme, proste je to viac ako Dacia a Skoda) a VSETKO tam adekvatne tomu stoji. Turbo na 3.0d ? 6000eur. Podobne turbo na Octaviu stoji 1200eur. Riadiaca jednotka ? 2000eur bez kodovania a trojstranovej faktury a tri tyzdne auto v servise. Predny svetlomet ? 1200eur, dobre povedzme ze toto je "kvazi-standartna" cenovka, ale ajtak ine automobilky ho maju za 350-500eur. Bacha na to. Linkovane Bcko co je druhy najmensi model automobilky stalo skoro 30.000 ako nove, to mne osobne pride moc.
Auta uz su ako tlaciarne, lacno kupit, drahy spotrebny material. Business model sa shiftol. Uz nezarabame na predaji novych aut tolko kolko sme zvykli, takze zarobime na predaji suciastok.
Pozor na to. Zvlast pri autach za 20.000 po zlave, ktore nove stali 30.000.
No ked sme uz prebrali business model a vyhody servisov, podme k autam ako prvy som ti pisal ze i30/ceed sa vobec nebojte. Ano, viem, ta znacka neznie premiovo ale zase ani cenovka nebude atakovat 20 papierov.
Chevrolety su lacne, maju lacne interiery, lacne sedacky, v Cruze ma viezol taxikar, tie papierove dvierka plieskaju zvukom ktory sa mi ani trochu nepaci. Auto co malo 68.000km na budiku som nikdy nevidel v takom hroznom rozdrncanom rozklepanom rozbuchanom stave, dofrasa moj 13rocny sharan co mal za prve tri roky 280.000km je daleko lepsi !!!! Co sa tyka toho ich Orlanda, chcel to kupit kolega, nakoniec po zhladnuti spravne parkuje CR-V z inej stajne. Ano bola o 5000 drahsia, ale cenovku si v priebehu casu udrzi neporovnatelne lepsie ako Orlando takze tie prachy sa mu vratia pri naslednom predaji.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Poznam jedneho, co ma i30. Sice nie v kombiku, ale v podstate povedal +/- to iste ako na D-Fens. Porovnaval s Octavkou a Golfom a nakoniec skoncil po dlhom vahani pri Hjundaji - pri rovnakej cene mu dali lepsiu vybavu + ma kozu, xenony aj kameru.
Mercedes A je proste male auto. Nove A uz posobi lepsie a hlavne je to strasny pussymagnet (vela krat sme videli zenske na parkovisku, ako nam cucali do auta, ked sme sa vychadzali z obchodaku), ale vzadu som si s mojou podpriemernou vyskou buchal hlavu. Starsie A je v tomto smere ohladuplnejsie, ale ak ide o velkost kufra + vnutorny priestor, a to najma sirku, tak by som do Acka nesiel.
Mercedes A je proste male auto. Nove A uz posobi lepsie a hlavne je to strasny pussymagnet (vela krat sme videli zenske na parkovisku, ako nam cucali do auta, ked sme sa vychadzali z obchodaku), ale vzadu som si s mojou podpriemernou vyskou buchal hlavu. Starsie A je v tomto smere ohladuplnejsie, ale ak ide o velkost kufra + vnutorny priestor, a to najma sirku, tak by som do Acka nesiel.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
1.6gdi je priamovstrekovy benzin, cize to iste co FSI od Folcgangenu a GDI v Macubusi ktore na prelome tisicrocia poriadne potrapilo majitelov.
Kedze dnes sme uz o trinast rokov pokrocili od milenia, budu vstrekovace este lacnejsie, optimalizovanejsie a s trojnasobnym tlakom.
Ked si ten motor kupis, jednoducho a proste rataj s tym ze ti skapu niekde okolo 150.000km. Na LPG automaticky zabudni ale viem ze to nie je tvoj zamer, len aby na to nemysleli tvoji znami.
Kedze dnes sme uz o trinast rokov pokrocili od milenia, budu vstrekovace este lacnejsie, optimalizovanejsie a s trojnasobnym tlakom.
Ked si ten motor kupis, jednoducho a proste rataj s tym ze ti skapu niekde okolo 150.000km. Na LPG automaticky zabudni ale viem ze to nie je tvoj zamer, len aby na to nemysleli tvoji znami.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
Hyundai ma v ponuke aj MPI ci jak to oni volaju. Ma to o cosi nizsi vykon a otazne je, s akou vybavou to predavaju.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
len okrajovo, aj do priamovstreku ide namontovat LPG a nie to take, ze ti strekne LPG a benzin aby ti nezapieklo trysky. montuje sa priamo na povodnu palivovu sustavu a vstrekuje sa kvapalna faza cez povodne vstrekovace. je to super, efektivnejsie, menej miesta zabera (nie je tam klasicky splynovac, vacsina veci je v diskovej nadrzi) ale je to drahe ako cert
inak buduci svokor mal Cruze 1.8 a jazdil s nim 80% dialnice, pri 140 000 mu klakol alternator, tie plasty asi zalezi od zaobchadzania, lebo unho to nevyzeralo vobec zle. tiez spotrebovo to nie je mega super motor, urcite nie na dialnicne rychlosti
inak buduci svokor mal Cruze 1.8 a jazdil s nim 80% dialnice, pri 140 000 mu klakol alternator, tie plasty asi zalezi od zaobchadzania, lebo unho to nevyzeralo vobec zle. tiez spotrebovo to nie je mega super motor, urcite nie na dialnicne rychlosti
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
neviem co potrebujes mat v interieri aby sa ti to zdalo uplne super ano lancer ma jednoduchy interier ale mne osobne postacuje..zoom napísal: hawkeye: Mitsubishi som nevylucil, v zozname je. Outlander je kvoli cene mimo a ASX mi pride take... divne. Je male a take, ze nicim ma neohurilo. Tvari sa to ako SUV, ale nema to 4x4. Ked si pozries moju tabulku, tak je na tom horsie s pomerom vaha/vykon a taktiez razvor patri medzi mensie (= mensi vnutorny priestor). Aj ked za drahsie, to uz by som asi siel skor do tej Hondy CR-V, tiez je to take male SUV, ale ma 4x4 a je mi tak nejak viac sympaticke.
Co sa tyka Lancera, tak ten sa mi celkom paci, ale ten interier je celkom katastrofa. Priklad tu. More rovneho prazdneho plastu, ziaden displejik, ziadne tlacitka. Pripada mi to ako nejaka Fabia Junior. Celkovo mi je Mitsubishi velmi sympaticke (mam doma klimatizaciu Mitsubishi ), ale modely v tejto cene ma nejako neohurili. Stale je vsak vo vybere a ked sa nenajdu lepsie auta medzi finalistov, tak buduci tyzden sa pojdu omrknut aj tieto.
mega vyhoda lancera je to ze tento dizajn je z roku 2008 a stale vyzera auto neskutocne fantasticky(a vela automobiliek sa teraz snazi aspon trocha skopcit dizajn [aj po 6r] - velky predny nasavaci otvor...)...pozri si ho nazivo spredu (len nech nema chromove ramy) a dozadu dat aspon stredny spojler a ludia sa po tom aute otocia vzdy...
za usetrenych 5000 tam daj zadny spojler, bocne prahy, predny spojler, zadny spojler a mas za 20k mini evo X
Spoiler: ukázať
Re: Vyber noveho/predvadzacieho auta do 20 000,- €
no k tomu hyundai i30. Mam 1,6MPI 120k. Ziadny trhac asfaltu ala taha slusne aj plne nalozeny a na 6stke aj do kopca (skusane na ceskej D1). Ked to das trochu do otacok, tak je to aj svizne celkom. Co som cital, tak v teste sa im osupala koza na volante, ja zatial po roku nebadam ziadne opotrebenie. Vybava komfort + pack vyhrievane sedadla a cuvacie senzory, cena: dali mi to za 14k € ;-), manual klima bola k tomu zadarmo
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438