Alza.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Používateľov profilový obrázok
KatjushaMan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 845
Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa KatjushaMan »

nevie ako dlho tvraju u nich masakre cien? lebo pri jednom mi zdrazel monitor tak chcem pockat :?
Spoiler: ukázať
PC1Procesor: AMD RYZEN 1700X @ 3820 MHz Základní deska: Asus ROG CROSSHAIR VI HERO AM4 Paměť:DDRAM4 2x8GB G-Skill 3650Mhz Grafická karta:Asus ROG GTX 980 Pevný disk:HDD Samsung SpinPoint F3, 1TB, HDD WD 350 GB Monitor1: DELL U2412M Monitor2: HP w2207
insomniac
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1092
Dátum registrácie: Ne 17. Júl, 2011, 22:45
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa insomniac »

tak dnes som na košickej pobočke alzy zažil "nákup" na aký dlho asi nezabudnem.

kamoš ma poprosil aby som mu zohnal dobrú mašinu na VŠ. hlavne na kompilovanie, ale nech sa na tom
dá aj niečo zahrať. čím vyššie rozlíšenie displeja tým lepšie. preferované značky boli lenovo a hewlett-packard.

tak som mu vybral HP Pavilion dv7-7020ec (Core i7-3610QM, 8 GB RAM, nVidia GT 630M, 1 TB HDD, Full HD displej ...).
noťas som objednal cez svoj účet na alze, dal som ho doviezť na pobočku v KE. doprava bola bezplatná. včera to vyexpedovali
z centrály a dnes približne v čase obeda som sa teda vybral do tej pobočky alzy v KE na Južnej triede.

prišiel som tam, boli tam dvaja týpci asi 30-roční za takým stolom a vedľa nich automat na bankovky. tak som do automatu
vyťukal číslo mojej objednávky a začal tam pchať tých vyše tisíc € po každej bankovke. po desiatich minútach som konečne
všetky bankovky narval do automatu, áno, trvalo to dosť dlho, lebo niektoré bankovky ten krepý stroj vzal až na X-tý raz ...

ok vyplatil som, týpek doniesol krabicu s notebookom. už vtedy sa mi to nezdalo, lebo krabica bola zhora natrhnutá, ale nedával
som tomu veľkú váhu, lebo tá nálepka na krabici vyzera byť originál a nebol porušená. bolo tam logo HP. tak som si svoj balík
prevzal a pobral som sa na privát rozbaliť to. došiel som na privát, rozbalil som, vybral som NB z ochrannej fólie, položil na stôl,
otvoril NB a čo nevidím, na sivom plaste pri touchpade je škrabanec ako hrom či skôr dosť zdeformovaný plast. vedľa toho iné
dielce celkom nezacvakávali do kostry NB. na klávesnici som ešte videl rozliate lepidlo alebo neviem čo. také biele geňo ...

to mi úplne stačilo, NB som ani nezapínal, spakoval som ho späť do krabice a vybral som sa späť do spomínanej pobočky alzy.
prišiel som k týpkom a oni že "čo sa deje?" ja im na to vravím, že chcem vrátiť notebook, nakoľko je poškodený. oni na to "fíha,
fakt? no dobre, ukážte, pozrieme sa na to". podal som im NB s krabicou a oni ho vybrali z nej von. otvorili NB a čumia. kus bolo
ticho a o chvíľu sa jeden odmlčí "ale ja nevidím žiadne poškodenie". na to mu vravím, pozrite sa lepšie hentam k touchpadu. po
chvíľke opakovaného ticha ten istý týpek zhíkol "aha aha, už to vidím. to ale nie je škrabanec, to je skôr deformácia". a ja že
mne je to vlastne fuk, ja som si objednával nepoškodený notebook a takéto veci pri notebooku za 1k € proste nestrpím.

potom som mu ešte ukázal, že okrem tej deformácie tam nezacvakávajú aj plasty. potom sa ma spýtali, či je plne funkčný.
hovorím, že asi je, hoci som ho nespúšťal, no neobjednával som si len funkčný notebook, ale aj nepoškodený. oni na to, že pokiaľ
funguje tak čo tu riešim. potom som im začal vysvetľovať že nie všetci majú poslanecký plat a každý si váži prachy ináč. a predsa
len je to NB za vyše 1 000 €, takže takéto chybyčky krásy sú v tejto cenovej kategórii neprípustné.

potom z jedného z nich vystretlilo, citujem: "ale veď takúto vec by si normálny človek nevšimol!" v duchu som sa seba pýtal, či
som dobre počul?! mal som už aj na jazyku obranné slovíčka a sto chutí chytiť tých čurákov za golier a tresnúť im ich gebule
navzájom o seba, presne tak, ako to vo filmoch robieva Bud Spencer. ale napriek tomu som sa akéhokoľvek komentára na ich
"gesto" zdržal, takisto som upustil aj od svojich spomínaných fyzických úmyslov. na to im vravím, že každopádne je NB poškodený
a keď ho u vás nevyreklamujem, tak viem, že do siedmich dní môžem akýkoľvek tovar objednaný cez internet bez udania dôvodu
vrátiť. ešte ma chvíľku presviedčali, že to nevadí, že NB je plne funkčný a že to by sa časom aj tak poškriabalo a zdeforomovalo.
ja im na to, že je rozdiel, keď si ro poškriabem alebo zničím ja alebo je to výrobná chyba či výrobná deformácia.

ešte chvíľu sme si menili názory až napokon zo mňa vyletelo, že chcem nový kus alebo vrátenie peňazí. vrátenie peňazí vraj nie
je možné, lebo toľko peňazí tu na pobočke nemajú. v duchu si vravím, že vážne? veď teraz som vám ich narval do toho automatu!
že možno to vyplatiť na účet, ale to bude trvať aj dva týždne. hm, fíha, to s kým bankujete? s iraq bank pobočka slovensko?! tak
vystavili dobropis a dohodli sme sa na novom kuse. ten som si už ale dal poslať na domovskú adresu, lebo tých dvoch debilkov by
som už viac v takom kľude asi nezvládol. vystavili dobropis, podpísal som, objednali nový kus, kuriér ho má doviezť v pondelok
alebo utorok ku mne domov. nakoniec som na ešte na obhajobu svojho konania so zakúpeným výrobkom dodal "chlapi, môžete si
myslieť, že som blázon alebo puntičkár, ale každý človek si váži peniaze ináč. na tento tu NB robil môj kamoš celý rok. aj mne na
tom dosť záleží, lebo je to môj dobrý kamoš a poprosil ma, aby som mu zohnal nejaký poriadný NB". popri tom ako som vyslovil
prvú vetu z predošlej citácie začali prikyvovať hlavou a dobre sa nepopukali od smiechu. to ma úplne odrovnalo ... keby som mal
pri sebe zbraň tak ich tam v tej chvíli na mieste dám dole. bez zľutovania. ale nemal som, takže som sa po tejto skúsenosti pobral
a zdekoval späť na privát. vcelku nasratý a znechutený, nie ani tak z poškodeného NB, ale z tých dvoch debilkov a ich prístupu.

tak človek si obhajuje svoje práva, využíva dostupné legislatívne prostriedky a im to je na smiech? ešte k tomu si tú chybu na
výrobku všimli, ale namiesto toho, aby mi reklamáciu hneď uznali, ma idú presviedčať o tom, že som nenormálny a že to by som
si aj tak neskôr sám doškrabal/zdeformoval?! **** to kde žijeme? v indii? kam sa podelo "náš zákazník, náš pán" ?!

toľko z mojej skúsenosti, o ktorú som sa chcel s vami podeliť.
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6768
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa molnart »

podla mna to trosku zbytocne dramatizujes. v alze som sa poslednych 5-6 rokov minul asi tak 100k (v korunach), zatial som podobny problem nemal ale nepocujem o tom prvykrat a vysoko pravdepodobne sa ti moze stat v kazdom obchode a pravdepodobne je to skorej slabe QC zo strany vyrobcu ako chyba alzy (nechcem ti kazit dojem z nb, ale Paviliony su notoricky zname svojou nekvalitou).

namiesto nasierania sa a hadania sa s typkami si mal komp jednoducho vratit bez udania dovodu a nikto ti nemal co vycitat. 2 tyzdnova lehota vratenia penazi na ucet je v obchodnom zakonniku, a vacsina firiem to vyuziva, takto vracia aj shark a mall.sk. v alze som zatial vracal iba jednu vec v hodnote cca. 30 eur, tam mi vratili hotovost ihned, pravdepodobne na to maju nejake interne pravidla do akej hodnoty vracaju hotovost. kazdopadne ocakavat ze ti vratia hotovost co si dal do automatu (preco si to vobec platil v hotovosti a nie kartou?) je nerealne. vsetky tie transakcie im musia prejst celym uctovnickym systemom, toto vacsinou prebieha v noci v dackach, takze peniaze ti ihned asi vratit nemohli.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
insomniac
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1092
Dátum registrácie: Ne 17. Júl, 2011, 22:45
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa insomniac »

takže sa snažíš tvrdiť, že pochybenie je na mojej strane? kurnik to si robíš srandu?

tak ja som tam normálne v rámci maximálnej slušnosti prišiel, napriek tomu, že ma urazili a vysmievali sa
mi prakticky do ksichtu som im neadresoval ani jednú nadávku, ani jedno neslušné gesto, ani som nevyvrátil oči
a podobne. takže sa tu snažíš tvrdiť, že oni v žiadnom prípade nepochybili a chyba bola u mňa že som kupoval
Pavilion? jedna vec je výrobná vada, ale druhá je neslušnosť a neochota predajcu. a práve o toto druhé mi ide

chápem, že alza ani iní distribútori nemôžu zodpovedať za produkty, ktoré nevyrábajú a len predávajú.
pravdupovediac fakt na tejto mojej dnešnej skúsenosti ma serie len prístup tých čurákov. určite nebol korektný
a keby mali za chrbtami šéfa, tak určite poletia. bohužiaľ, nikto iný v tej pobočke v danej chvíli nebol, bola tam
síce jedna kamera, no tá tam bola predpokladám výhradne na záznam videa a nie audia. čiže nijako nemôžem
priamo dokázať, že sa fakt ku mne správali neslušne, no keby sa dalo, už je moja sťažnosť dávno na stole u šéfa
alzy pre slovensko. ale pochybujem, že by jeden z tých týpkov šiel podať svedectvo proti tomu druhému a naopak ...

opakujem, že tá vada na NB ma prakticky vôbec netankuje. to čo píšeš o pavilionoch boli najmä problémy z minulosti,
tento mdoelový rad je fakt vyladený, tichý, neprehrieva sa, a viem to z vlastnej skúsenosti, keďže som mal jeden podobný
(dv7-7180ec) na recenzovanie pre jeden nemenovaný slovenský e-spravodaj. je tam trochu iná konfigurácia v prípade
HDD a RAM, no šasi a zvyšok je úplne totožné. a s týmto NB som počas celých 2 týždňov nemal jeden problém. práve
naopak, má veľmi vydarený displej. jasné, nie je to IPS, ale na LCD-čko fakt veľmi slušný výsledok ...

a čo sa týka vrátenia tovaru bez udania dôvodu, takto som tam vlastne prišiel, teda že chcem vrátiť tovar (veď som to písal)
no hneď ma atakovali otázkou, že prečo. tak už mi nedalo nevysvetliť im to. a napriek tomu že som im chybu ukázal, dokonca
ju priznali, tak sa tu snažíš tvrdiť, že oni nepochybili? to má byť hádam nejaký blbý vtip?

dobre, s tými peniazmi to beriem späť, predpokladám, že do toho automatu aj tak nemajú prístup títo radoví predavači,
a aj tak by to skončilo objednávkou nového kusu či už u alzy alebo u nejakého iného distribútora. ok v tomto máš pravdu

ale aj tak mi prosím netvrď, že to negatívum na mojej dnešnej skúsenosti spočíva v tom, že som si objednal "nekvalitný"
produkt, inak by sa nič z toho nestalo. to je ale brutálne absurdné! myslím si, že táto moja skúsenosť je krásnym príkladom
toho, ako by sa predavač nemal správať, pokiaľ si nechce pokaziť reputáciu či poškodiť obchodnú povesť firmy
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa faugusztin »

molnart napísal:pravdepodobne na to maju nejake interne pravidla do akej hodnoty vracaju hotovost. kazdopadne ocakavat ze ti vratia hotovost co si dal do automatu (preco si to vobec platil v hotovosti a nie kartou?) je nerealne. vsetky tie transakcie im musia prejst celym uctovnickym systemom, toto vacsinou prebieha v noci v dackach, takze peniaze ti ihned asi vratit nemohli.
Nemaju ziadne take pravidla, iba si typek vymyslal lebo sa mu nechcelo riesit dobropisy. Ja som dal vyreklamovat GTX680, dosiel v 31. den, ze tu aha doklad, 31. den, nie je grafika, ziadam dobropis, vystavil mi ho, poslal ma k obchodnikovi, ten ze ci chcem za dobropis nieco kupit alebo chcem vyplatit hotovost, povedal som hotovost, dal mi cca 470 euro z kasy. Rozdiel je iba v pracovnikovi, kde v pripade KE bola neochota, zatial co BA to vyriesili bez akychkolvek pripomienok. To iste ked som im vracal pred rokom ci kedy kameru - kupil som, zobral domov, mikrofon bol naprd (trvale sustanie, asi studeny spoj), na druhy den som prisiel a povedal ze vraciam v ramci 7 dni z dovodu vyrobnej vady, typek skontroloval prislusenstvo a stav, vystavil dobropis, identicka procedura ako som napisal vyssie.
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6768
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa molnart »

samozrejme nekomentujem spravanie predajcov, ani nemam ako, z povodneho povodneho prispevku mi to nebolo zrejme, a zdalo sa mi ze si bol iba nasraty ze si nedostal to co si ocakaval a na co si sa tesil - aj ja by som bol. zakon vsak ti umoznuje vratit tovar BEZ UDANIA DOVODU, takze aj ked o tom zacnete diskutovat a oni ti ponuju jednoducho im povies ze to aj tak to vracias a oni sa do toho nemaju co starat a vypytovat sa blbosti, jednoducho je to tvoje pravo, aj keby si vracal fotak ktorym si fotil celu dovolenku nemaju ti co do toho kecat.
chcel som tym povedat len to, ze to ze tovar bol taky aky bol, pravdepodobne nebol z viny alzy ked tam bola plomba neporusena.

inac este som si pozrel, nie je to obchodny zakonnik ale zakon o ochrane spotrebitela, kde sa pise v paragrafe 12 odsek 4 bod b) ze predavajuci je povinny
vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo za službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný.
takze ak ti to vratia skorej resp. ihned tak je to na ich ochote. ako som spominal ked som vracal tovar do sharku a mallu peniaze mi bezne posielali na ucet az nasledne. ale neviem, ja to nejako neriesim, keby ze mi daju na vyber ci chcem dnes hotovost 500 eur na ruku alebo o dva tyzdne na ucet tak si vyberiem to druhe, ja hotovostou platim iba v restikach a listky z automatu, inac aj rozky za 2 eura platim kartou a hotovost nechcem radsej, ale iny na toto mozu byt viacej citlivy
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
KatjushaMan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 845
Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa KatjushaMan »

jednoducho sa stazuj priamo vo vedeni firmi a mas pokoj ;) oni dostanu kapky od vyssich hlav kedze si alza zaklada na pristupe.


inak konstatovanie ze som u nich nakupil za 100 K v korunach je irelevantne. kedze mozes trafit na debilka a ten sa do toho vyzna hovno a je este arogantny ;)



ja so minul v datacompe za 1,5 mesiaca 5000 € a nemozem povedat ze ku vsetkym sa srpavaju rovnako ked sa ku mne spravaju super. Proste trafis hlupaka a koniec a taky nema co v relevantnom obchode co robit. ked si zakladaju na pristupe tak nech si robia v personalistike poriadok.






//// ak su preklepy sorry akosi sa mi maze obraz
Spoiler: ukázať
PC1Procesor: AMD RYZEN 1700X @ 3820 MHz Základní deska: Asus ROG CROSSHAIR VI HERO AM4 Paměť:DDRAM4 2x8GB G-Skill 3650Mhz Grafická karta:Asus ROG GTX 980 Pevný disk:HDD Samsung SpinPoint F3, 1TB, HDD WD 350 GB Monitor1: DELL U2412M Monitor2: HP w2207
Používateľov profilový obrázok
AmOK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1291
Dátum registrácie: Ut 25. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa AmOK »

Presne tak. Treba napisat toto, co si napisal tu, len v decentnejsiej forme priamo do Prahy. Ty nepotrebujes nic dokazovat, ako sa spravali. V cechach nie su sprosti ludia, aby im nedoplo, ze keby sa tipci spravali slusne, tak im nic nepises. Nepotrebujes predsa zabijat cas pisanim nejakych rozpraviek.. ;)
Niekto bude zhora zdrbany a aj ked uz nepomozes sebe, tak nabuduce bude podobna reklamacia vyzerat trochu inac.
Ja ta chapem, ze si nasrany, tiez by mi vadil najmensi skrabancek a kopec veci, co kupim si musim "dokutit", aby som ma pocit, ze mam 100%-ny tovar... Neber to v zlom, ale toto je typicka vlastnost nas slovakov. Stazovat sa v krcme, v riti, na fore a pod., len nie tam, kde to by to malo efekt. :(
Ver tomu, ze ti dvaja magori sa tak nespravali prvy, ani posledny krat. Keby sa kazdy, koho vytocili a ojebabrali ozval a napisal jeden blby mail, tak by davno zhanali pracu a novi zamestnanci by si dali sakra bacha, aby nedopadli podobne.

Ako pisal faugusztin, je to o tom na akeho chuja natrafis a ci sa zmieris s tym, ze to nechas tak, ked ta vytoci. Tiez som par veci reklamoval v bratislavskej pobocke a bezproblemov, dokonca viackrat sa stalo, ze isli nad ramec toho, co museli zo zakona. Ale stalo sa aj, ze som 30 dni cakal. Za to uz ale obchodnik, ani technik nemohli.
insomniac
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1092
Dátum registrácie: Ne 17. Júl, 2011, 22:45
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa insomniac »

hm takže napísať im do centrály na tých týpkov sťažnosť?

ale kurnik neviem ani ich mená ani či tam robia stále alebo na striedačku

a práve preto že my sme slováci, týmto nechcem nikoho uraziť, ale ojeb*vame sa navzájom, kradneme, tunelujeme,
rozpredávame, potom ešte ficko a spol. sa do nás pustia, hentí počiernejší a potom máme aj iný postoj k svojim peniazom.
vážime si ich viac ako napr. v Nemecku alebo iných vyspelých krajinách. vo výpredaji kúpime sedačku do ktorej prdeli Nemci

asi tak by som to zrhnul. ale keď už vysolím 1k € za notebook, tak očakávam, že kvalita a prevedenie bude úmerné s cenou
Používateľov profilový obrázok
KatjushaMan
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 845
Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa KatjushaMan »

ak chces lepsie sluzby tak mas mat pripomienky ked sa ti nieco nepaci a oni er tomu maju evidenciu kto tam bol ked napises casy
Spoiler: ukázať
PC1Procesor: AMD RYZEN 1700X @ 3820 MHz Základní deska: Asus ROG CROSSHAIR VI HERO AM4 Paměť:DDRAM4 2x8GB G-Skill 3650Mhz Grafická karta:Asus ROG GTX 980 Pevný disk:HDD Samsung SpinPoint F3, 1TB, HDD WD 350 GB Monitor1: DELL U2412M Monitor2: HP w2207
Používateľov profilový obrázok
AmOK
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1291
Dátum registrácie: Ut 25. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa AmOK »

Staci uviest datum kedy to bolo a coho sa to tykalo. To nie je pre nich problem zistit, kto tam vtedy bol.
Btw peniaze a slovaci.. Ja si myslim presny opak a sice, ze bohatsi zapadnari si vazia svoje peniaze ovela viac, ako vacsina slovakov. Staci sa pozriet na predrazene ceny u nas, 100%+ marze a pod..
Drbnuty slovak to musi mat, aj ked si na to pozicia (doslovne aj ked nebude mat co zrat) a predrazi si to urokmi este viac, lebo sused to ma tiez, lebo to "potrebuje" za kazdu cenu a pod.. Samozrejme nezovseobecnujem, ale vseobecne ceny robi vacsina, nie mensina, zial.
V nemecku, alebo rakusku by Baumax, Hornbach a pod. s takymi cenami davno neexistovali a tu sa z nas rehocu sloganmi ohladom cien, pri ktorych sa mi chce grcat..
Jeden priklad. 6 brusnych smirgel kotucov cca 3,5€ Baumax. Za 3,5€ som ich v normalnom obchode v centre mesta kupil 20! Trosku velka dan za to, ze maju otvorene aj v nedelu, lenze v pondelok sa ceny nemenia a stale budu drbat do hlav ludom, ze su najlacnejsi a podobne k...ny :furious2:
Sry za OT.
Brandoo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5693
Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Brandoo »

Jeziis tolko bolesti pre obycajne potvrdenie prijatia platby na ich ban. ucet ...

Od piatku sa snazim dokazat, ze za objednavku som riadne zaplatil, uz mali to mat na ucte ...
Tak som napisal, poslal potvrdenie o prevode. Dosiel info mail, ze doklad je pravy a poslu na dalsie oddelenie kde daju pokyn na vyexpedovanie objednavky.

Dnes mi dosiel dalzi email z ineho oddelenia, ze doklad o zaplateni bol prevereny a je dobry a mam ho znova poslat na doriesenie jeho pravosti.


To uz horsia byrokracia ako na urade ...
Ani len automaticke info maily im nefunguju alebo neposielaju ...
Spoiler: ukázať
Liquid cooled PC: MB: MSI Mpower Z77 CPU: Intel Core i7-2600K @ 4,5GHz + EK Supermancy CSQ Plexi+Nickel VGA: Gigabyte GTX780 + EK EK-FC Titan Clear Plexi+Nickel RAM: Kingston 2x 8GB DDR3 1600MHz SSD: Samsung 840 Pro 256GB HDD: WD Caviar Green 2TB EARS PSU: Seasonic X-560 Zvuková karta: Creative SoundBlaster Titanium HD USB CASE: Silverstone TJ07 Keyboard: SteelSeries 6G V2 Mouse: Logitech G5 Mousepad: SeelSeries QcK Diablo III Monitor: Samsung SyncMaster BX2440 OS: Microsoft Windows 10 Pro 64-bit
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa faugusztin »

Alza a platba cez ucet ? A inac si v poriadku ? :D U Alzy jedine osobka alebo dobierka. Prevod na ucet a platba kreditnou kartou je u nich synonymom tyzdnovej dodacej doby.
Brandoo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5693
Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Brandoo »

Davno som u nich neobjednaval ... naposledy ked som kupoval Gainward HD4850 cize pekne davno a za ten cas mi stihli aj profil vymazat takze som sa musel znova registrovat.

Nemal som problem pri platbe prevodom na ucet ... mozno je to len bankami, ze prevod trva trochu dlhsie ... uvidim zajtra.
Inak objednal by som to aj inde ... len keby to mali inde. V mojej modding teme sa isto dozvies co to je (ak ti to Gabo nevysype)
Spoiler: ukázať
Liquid cooled PC: MB: MSI Mpower Z77 CPU: Intel Core i7-2600K @ 4,5GHz + EK Supermancy CSQ Plexi+Nickel VGA: Gigabyte GTX780 + EK EK-FC Titan Clear Plexi+Nickel RAM: Kingston 2x 8GB DDR3 1600MHz SSD: Samsung 840 Pro 256GB HDD: WD Caviar Green 2TB EARS PSU: Seasonic X-560 Zvuková karta: Creative SoundBlaster Titanium HD USB CASE: Silverstone TJ07 Keyboard: SteelSeries 6G V2 Mouse: Logitech G5 Mousepad: SeelSeries QcK Diablo III Monitor: Samsung SyncMaster BX2440 OS: Microsoft Windows 10 Pro 64-bit
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa faugusztin »

Ono nie je problem ze si objednal u nich, ale ze si vybral platbu prevodom alebo kreditkou. Pri oboch totiz cakaju pokym peniaze nepridu na ucet (ano, aj pri kreditke) a az nasledne expeduju... Ak sa nahodou nepozabudnu.
Od piatku sa snazim dokazat, ze za objednavku som riadne zaplatil, uz mali to mat na ucte ...
Od piatku ? Tj si posielal platbu predvcerom ? Tak to ti poslu niekedy v stvrtok.

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"