Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
korekcia : naklady na uver/leasing su jednoducho len jeden z faktorov pri rozhodovani.
Kludne si kupim jazdene auto ktore na leasingu preplatim o 1200eur ked TCO, total cost of ownership, bude este stale vyhodny. Proste to zafaktoruj ako jedno z cisel do rovnice, hotovo. Uver nie je smrt. Zafaktorujem si aj to ze som nikdy za ziadne ojazdene auto nezaplatil 6.000eur za pat/sest/akykolvek pocet rokov na servise ale veselo s tymi cislami operujem a este stale mi to vychadza. Ked sa mi po ukrutne dlhej zaruke 30.000km nerozsype 1.2motor lebo som trikrat stal dole kopcom na zaradenom prevode bez rucnej brzdy a troch kamenov pod kolesami a nemusim ho opravovat za 1500eur, to tiez ma svoje vyhody, aj cenu aj hodnotu.
A vlastne, co z toho robime taky stress - ved sa jedna len o zasrate peniaze. Z A S R A T E.
Tu ti Robko pritiahne opraty tam alebo onam, a nic s tym nespravis. Zajtra ti povedia ze budes platit sto eur denne za vzduch a tak aj bude.
Kludne si kupim jazdene auto ktore na leasingu preplatim o 1200eur ked TCO, total cost of ownership, bude este stale vyhodny. Proste to zafaktoruj ako jedno z cisel do rovnice, hotovo. Uver nie je smrt. Zafaktorujem si aj to ze som nikdy za ziadne ojazdene auto nezaplatil 6.000eur za pat/sest/akykolvek pocet rokov na servise ale veselo s tymi cislami operujem a este stale mi to vychadza. Ked sa mi po ukrutne dlhej zaruke 30.000km nerozsype 1.2motor lebo som trikrat stal dole kopcom na zaradenom prevode bez rucnej brzdy a troch kamenov pod kolesami a nemusim ho opravovat za 1500eur, to tiez ma svoje vyhody, aj cenu aj hodnotu.
A vlastne, co z toho robime taky stress - ved sa jedna len o zasrate peniaze. Z A S R A T E.
Tu ti Robko pritiahne opraty tam alebo onam, a nic s tym nespravis. Zajtra ti povedia ze budes platit sto eur denne za vzduch a tak aj bude.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Páni drahý, už to tu viac krát bolo napísané, ale napíšem to ešte raz:
súboj JAZDENKA vs. NOVÉ nikdy nebude mať jasného víťaza!
Každý človek má iné preferenie a finančné možnosti, tak neviem načo tu zasa vyťahujete.
súboj JAZDENKA vs. NOVÉ nikdy nebude mať jasného víťaza!
Každý človek má iné preferenie a finančné možnosti, tak neviem načo tu zasa vyťahujete.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
priklad procaka tu nieje na mieste aj tak. blby priklad som dal.. lebo ten procak ked clovek nerobi experimenty, bude na 100% stave vzdy.. cize, ty ked kupis i7 v bazari, mas istotu, ze pojde... /samozrejme, ista neistota ako pri aute tu moze byt, ak ho majitel psychopaticky taktoval, zvysoval napatia, a tak.., ale ked ide, myslim, ze to na nom nenechalo stopy/.
zasa na jazdenke, mozes mat problemy, ktore ta budu stat stovky eur, a budu sa stale a stale objavovat. ani ten najlepsi servisak ti hned nepovie casto, co je zle. jedna kontrolka znamena x moznosti, a aj diagnostika ti povie tolko, ze zle mozu byt tri styri diely.. moja posledna skusenosti s VLASTNYM autom, ktore bolo kupene ako nove bola tiez podobna.. menil som najlacnejsie veci, a chyba sa vzdy vratila. az to ostalo na vymene najdrahsich dielov /200-300eur, pripadne cela nadrz../. nasral som sa, chybu dal vymazat, a auto predal. a takto funguje kazdy. alebo si snad myslite, alebo fungujete tak, ze najprv investujete tisic eur a potom opravene auto predate? preto nemam rad jazdenky, lebo vlastna skusenost mi vravi - ak je auto ok, a nic mu nieje, nieje dovod, ho predavat. mam rad dovody predaja v inzeratoch, ktore su az primitivne vymyslene.
z vlastnej skusenosti - aj doma mame auto, co ma 10r+, ma smiesnych 60k, a neplanujeme ho predat. preco? lebo mu nic nieje.. nastartuje vzdy, v zime, v teple, ziadny problem s nim nikdy nebol, a proste sa ho neoplati predat, lebo akakolvek ina jazdenka na tom moze byt len jednou chybou inak. a prave naopak, moje predosle auto bolo fajn, malo celkom dobry motor, klimu, bol som s tym autom spokojny, az na vecne opakujuce sa problemy, ze raz som daco vyriesil, a vysvietilo druhe. a pls, nepiste mi, ze to preto, ze to polo. v rodine sme mali passata 1,8t co stal cez melko korun, a to auto to iste... jak raz zacali problemy, nebolo im konca kraja, vecne nieco odislo, a to boli suciastky za desattisice.. co nasledovalo? predaj!!
mozno to boli prave tieto pripady, co ma uistuju, ze kupa noveho auta je vzdy naj investicia. ano, klesne na hodnote, ale co neklesne. a aj to polo - kym bolo nove, co sa jazdenia tyka neboli s nim problemy, tie prisli az casom. samozrejme, to sa moze stat kazdemu, ale poznam aj ludi co maju rovnake auto, a 10r na nom ziadnu zavadu nemali, a iba menia olej atd. takze je to aj o stasti pri novom aute, a pri jazdenke detto. ja ale stastie pri jazdenke pokusat nebudem (problem vidim hlavne tam, ze ak zistim na druhy den vaznu vadu, vysmeju ma a vyprevadia von... asi tak)...
zasa na jazdenke, mozes mat problemy, ktore ta budu stat stovky eur, a budu sa stale a stale objavovat. ani ten najlepsi servisak ti hned nepovie casto, co je zle. jedna kontrolka znamena x moznosti, a aj diagnostika ti povie tolko, ze zle mozu byt tri styri diely.. moja posledna skusenosti s VLASTNYM autom, ktore bolo kupene ako nove bola tiez podobna.. menil som najlacnejsie veci, a chyba sa vzdy vratila. az to ostalo na vymene najdrahsich dielov /200-300eur, pripadne cela nadrz../. nasral som sa, chybu dal vymazat, a auto predal. a takto funguje kazdy. alebo si snad myslite, alebo fungujete tak, ze najprv investujete tisic eur a potom opravene auto predate? preto nemam rad jazdenky, lebo vlastna skusenost mi vravi - ak je auto ok, a nic mu nieje, nieje dovod, ho predavat. mam rad dovody predaja v inzeratoch, ktore su az primitivne vymyslene.
z vlastnej skusenosti - aj doma mame auto, co ma 10r+, ma smiesnych 60k, a neplanujeme ho predat. preco? lebo mu nic nieje.. nastartuje vzdy, v zime, v teple, ziadny problem s nim nikdy nebol, a proste sa ho neoplati predat, lebo akakolvek ina jazdenka na tom moze byt len jednou chybou inak. a prave naopak, moje predosle auto bolo fajn, malo celkom dobry motor, klimu, bol som s tym autom spokojny, az na vecne opakujuce sa problemy, ze raz som daco vyriesil, a vysvietilo druhe. a pls, nepiste mi, ze to preto, ze to polo. v rodine sme mali passata 1,8t co stal cez melko korun, a to auto to iste... jak raz zacali problemy, nebolo im konca kraja, vecne nieco odislo, a to boli suciastky za desattisice.. co nasledovalo? predaj!!
mozno to boli prave tieto pripady, co ma uistuju, ze kupa noveho auta je vzdy naj investicia. ano, klesne na hodnote, ale co neklesne. a aj to polo - kym bolo nove, co sa jazdenia tyka neboli s nim problemy, tie prisli az casom. samozrejme, to sa moze stat kazdemu, ale poznam aj ludi co maju rovnake auto, a 10r na nom ziadnu zavadu nemali, a iba menia olej atd. takze je to aj o stasti pri novom aute, a pri jazdenke detto. ja ale stastie pri jazdenke pokusat nebudem (problem vidim hlavne tam, ze ak zistim na druhy den vaznu vadu, vysmeju ma a vyprevadia von... asi tak)...
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Tu nieje tema jazdenka vs. nove auto, tu je tema otom, ci je adekvatne platit za najlacnejsiu, najnekvalitnejsiu octaviu 15 000 vs. jazdenku rovnakej uzitkovej kategorii, z pohladu slovaka ktory chce usetrit s platom 500e.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
slovak s platom 500e isto neusetri, ked si kupi auto, kde nikdy nevie, kolko eur bude platit za navyse servis jazdenky.. kludne ho po 3-4rokoch vyjde pomaly na 80% ceny noveho auta ktore mohol mat hned.
kde je napisane, ze octavia je najnekvalitnejsia? kto to ,tvrdi? co je to za pixovina? videl si rebricek najpredavanejsich aut v europe? 20tich? kolko krat je tam skoda??? tak sa spamataj, alebo mi opat chces tvrdit, ze europania su dementni, a jazdia na srotoch?? sak preboha, to nieje tata automobilka.. spamatajte sa.. skoda nema vo vnutri nic "skodovacke", vsetko je tam VW Group.. ano, ti maju na rovasi ze plnoinych veci, ale isto nevyrabaju smejdy, a auto za 15 000 jednej znacky nove sa bez problemov vyrovna akejkolvek konkurencii v rovnakej cene co sa kvality tyka!! kto tvrdi nieco ine to nemoze mysliet vazne...
kde je napisane, ze octavia je najnekvalitnejsia? kto to ,tvrdi? co je to za pixovina? videl si rebricek najpredavanejsich aut v europe? 20tich? kolko krat je tam skoda??? tak sa spamataj, alebo mi opat chces tvrdit, ze europania su dementni, a jazdia na srotoch?? sak preboha, to nieje tata automobilka.. spamatajte sa.. skoda nema vo vnutri nic "skodovacke", vsetko je tam VW Group.. ano, ti maju na rovasi ze plnoinych veci, ale isto nevyrabaju smejdy, a auto za 15 000 jednej znacky nove sa bez problemov vyrovna akejkolvek konkurencii v rovnakej cene co sa kvality tyka!! kto tvrdi nieco ine to nemoze mysliet vazne...
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Skoda ze v rakusku tych skodoviek jazdy pramalo, asi jak unas subaru. Ano, ludia s 500e platom si kupuju novu fobiu s cielom usetrit, pritom si nevedia zratat 2 a 2 !!!
ako som uz pisal vyssie, tebe sa zda byt OK ked ti madla na dverach vrzgaju, sklapanie sedaciek vrgza po ani nie 80k ? To je ta kvalita ?
Ohradzujes sa tu nejakou emisiou, pritom realne to je uplne inde, pokrok, aky ?
ako som uz pisal vyssie, tebe sa zda byt OK ked ti madla na dverach vrzgaju, sklapanie sedaciek vrgza po ani nie 80k ? To je ta kvalita ?
Ohradzujes sa tu nejakou emisiou, pritom realne to je uplne inde, pokrok, aky ?
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
skoda ze v rakusku je malo fabii ? Je ich tam ako nasrate a este viacej renaultov, co by som povedal, ze je este horsie...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Vo viedni ? pri SK/CZ hraniciach kde byvaju nasi ?
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak toto je hlupost ako brno, o skodovackych autach po par rokoch je dost mimo vraviet, ako o kvalitne spracovanom autea auto za 15 000 jednej znacky nove sa bez problemov vyrovna akejkolvek konkurencii v rovnakej cene co sa kvality tyka!!
uz len ked zoberiem taky civic 1.4, v nejakej comfort line za 15 000e, tak sa to neda zrovnat s trochu v lepsej vybave s fabiou a ani rapid (co je paskvil na Ntu). S oktavkou to neporovnavam, ta len zacina v socik vybave na 15 000.
Nepletme tu teraz kde sa da aka zlava nahnat na skode, to mozme tu polemizovat, kolko mi kde ktory predajca zhodi z hocijakeho auta. Bavime sa o cenach , ktore maju na internete. Skoda vyraba sracky, lebo ich ludia kupuju. Nebolo to tak vzdy, 1gen/2gen oktaviek boli velmi dobre modely, ktore jazdia dodnes, to iste aj superb. Fabia bola vzdy druhotriedny tovar. DNes setria na vsetkom, to co mali dobre (napriklad motor) vyhodili von oknom a dali sa na cestu downsizing-u. Radsej pojdem osobne do nejakeho francuza, ba aj taliana, ako do skoda/VW
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Fullesh: ano, aj pri a vo Viedni. Z rozhovorov mam aj pocit, ze skoda tu ma celkom fajn reputaciu za kvalitne vozidla, niet sa preco co cudovat, ze ich tu tolko vela jazdi. A aj tych renaultov jazdi dost.
HellAngel: jednak, Skoda nema moc pravo si vyberat, aky motor si ponecha a aky si vezme, stale je to sucast VW. Druhak, poviem ti pripad vyberu auta z mojej strany z pred roka. Vyber novej strednej triedy, sedan/liftback, nafta 110 kW, dodacia doba ma netrapila. Mondeo je vyslovene zle (interier posobi velmi lacno, infotainment nanic, sedacky kratke a nahouby), passat ok (v highline asi najkrajsi, skoda sedanu, cenovo najdrahsi, ale ak beries na ICO, tak pomaly najlacnejsi, davali obrovske zlavy pre firmy), superb ok (cenovo kompromis, dobra vybava pre mna, interier poslabsi, ale inak ok), mazda 6 bola fajn ale nesadla nakoniec (s dorovnanou vybavou mozno trosku drahsia, manzelka sa nevedela usadit dobre, kufor ok, trosku vyssi hluk ale ok, sedacky fajn, ale naftove motory maju caste poruchy a riskovat som to ani po FL nechcel, lebo moc sa tam nezmenilo a benziny su lenive). Z dalsich je tu prestarnuta C5, 508 (trosku lepsie, ale chybala mi vybava, plus nesedel dizajn), dvojrocne jazdenky accordu (krasne auto, ale skor nevyhovujuce po praktickej stranke, alebo to zabila cena), novy talisman od renaultu (krasne interiery, predpokladam fajn auto, ale 2x turbo 1.6 litra nafta, aby som mal 118 kW, nejak tomu proste neverim, zatial), Avensis je tiez prestarnuty (aj po FL plus nema motor), a to je asi koniec. Premiu neratam, na novu nemam a rocne jazdenky sa pohybovali stale vysoko nad limitom ak som chcel aku taku vybavu, plus standardne mensi priestor a drahsi servis). Tak a hold, vyber si, hoci skodu nemusim, tak aktualny superb je fajn a nejak som sa nad to postavil prakticky a vzal ho. Za 5 rokov s 250 tisic km ho podla narocnosti servisu predam alebo este chvilu necham, uvidi sa.
HellAngel: jednak, Skoda nema moc pravo si vyberat, aky motor si ponecha a aky si vezme, stale je to sucast VW. Druhak, poviem ti pripad vyberu auta z mojej strany z pred roka. Vyber novej strednej triedy, sedan/liftback, nafta 110 kW, dodacia doba ma netrapila. Mondeo je vyslovene zle (interier posobi velmi lacno, infotainment nanic, sedacky kratke a nahouby), passat ok (v highline asi najkrajsi, skoda sedanu, cenovo najdrahsi, ale ak beries na ICO, tak pomaly najlacnejsi, davali obrovske zlavy pre firmy), superb ok (cenovo kompromis, dobra vybava pre mna, interier poslabsi, ale inak ok), mazda 6 bola fajn ale nesadla nakoniec (s dorovnanou vybavou mozno trosku drahsia, manzelka sa nevedela usadit dobre, kufor ok, trosku vyssi hluk ale ok, sedacky fajn, ale naftove motory maju caste poruchy a riskovat som to ani po FL nechcel, lebo moc sa tam nezmenilo a benziny su lenive). Z dalsich je tu prestarnuta C5, 508 (trosku lepsie, ale chybala mi vybava, plus nesedel dizajn), dvojrocne jazdenky accordu (krasne auto, ale skor nevyhovujuce po praktickej stranke, alebo to zabila cena), novy talisman od renaultu (krasne interiery, predpokladam fajn auto, ale 2x turbo 1.6 litra nafta, aby som mal 118 kW, nejak tomu proste neverim, zatial), Avensis je tiez prestarnuty (aj po FL plus nema motor), a to je asi koniec. Premiu neratam, na novu nemam a rocne jazdenky sa pohybovali stale vysoko nad limitom ak som chcel aku taku vybavu, plus standardne mensi priestor a drahsi servis). Tak a hold, vyber si, hoci skodu nemusim, tak aktualny superb je fajn a nejak som sa nad to postavil prakticky a vzal ho. Za 5 rokov s 250 tisic km ho podla narocnosti servisu predam alebo este chvilu necham, uvidi sa.
FVE 12.45 kWp V/Z
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
" Skoda vyraba sracky, lebo ich ludia kupuju."
sam tomu neveris, pises somariny...
v com je lepsia taka honda?? sak sa pozri na to, jak malo kuskov sa jej preda. sak to nekonkuruje skode ani len zdaleka... proste.. uplne inde... realna skusenost, dalsia: znamy mal hondu civic. rv asi 2006 - 2007. nemala ani 100t km. zrazu mu nieco puklo na prednej naprave. dovtedy auto jazdilo elo nuno. siel do servisu, a tam bum: juj, ta to je mala chyba, ale my takyto diel nemame, musite kupit celu sucast, lebo nikto nerobi len cast.. cena? ta keby robili ten maly kus, tak 250e, ale dokopy to bude 900eur, s pracou 1200e....
znamy sa uz vozi na skode octavia, a nevie si u vynachvalit. pritom v honde mal kokpit ako vo vesmirnej lodi, ale to mu je h platne, ked je dostupnost ND alebo skor zaujem o ND na SR taka, aka je. proste - mas hondu ? ta caluj, nebudeme robit polodiel, ale len cely. odide ti kusok? ta smola, kup to cele..
skoda ziadne sracky nevyraba, a kto si to mysli ako pisem hore, to nemoze mysliet vazne. inac by bola cisla uplne inde. vobec to nieje o tom, ze ludia to zeru, a nepreveruju.. bullshit. keby viedla o par percent mozno, ale skoda vediet o obrovsky pocet predanych kusov. ale zbytocne riesit, darmo sa budeme hadat.
turbo: ohladom uveru: opat trepes... cena auta moja nebola vobec navysena, pretoze uz zo skusenosti viem, ako na predajcu ist. mal som auto, ktore malo cennikovu cenu 17 500eur, a v ramci vianocnej akcie na jedno jedine "sport version" dala skoda zlavu takmer 4000e... ziadna ina zlava ani pri hotovosti by nebola realna..
proste, pochop to, ze VW je taky koncern, ze ked auto stoji 20 000, im je 155 ci to das naraz, alebo 3x po 6666e. a, ze sa oplati dat len tretinu, a zvysok mas dostupny dva roky /nikdy nevies/, to nebudem ani spominat.
stale sa snazis najst v tom nevyhodu, ale zbytocne to robis, lebo ju nenajdes. skoda alebo VWFS niesu aaa auto, a pod, kde ti z ceny auta 4800e po skusobnej jazde urobia akciovych 2800 ale dokopy zaplatis 8900e (a tu sme doma, preco sa OPLATI viac nove, jak jazdenka, bo za novu fabiu das 3x3000e, co je rovnaka suma jak v AAA za dajaky stary ojazdeny sunt..)..
sam tomu neveris, pises somariny...
v com je lepsia taka honda?? sak sa pozri na to, jak malo kuskov sa jej preda. sak to nekonkuruje skode ani len zdaleka... proste.. uplne inde... realna skusenost, dalsia: znamy mal hondu civic. rv asi 2006 - 2007. nemala ani 100t km. zrazu mu nieco puklo na prednej naprave. dovtedy auto jazdilo elo nuno. siel do servisu, a tam bum: juj, ta to je mala chyba, ale my takyto diel nemame, musite kupit celu sucast, lebo nikto nerobi len cast.. cena? ta keby robili ten maly kus, tak 250e, ale dokopy to bude 900eur, s pracou 1200e....
znamy sa uz vozi na skode octavia, a nevie si u vynachvalit. pritom v honde mal kokpit ako vo vesmirnej lodi, ale to mu je h platne, ked je dostupnost ND alebo skor zaujem o ND na SR taka, aka je. proste - mas hondu ? ta caluj, nebudeme robit polodiel, ale len cely. odide ti kusok? ta smola, kup to cele..
skoda ziadne sracky nevyraba, a kto si to mysli ako pisem hore, to nemoze mysliet vazne. inac by bola cisla uplne inde. vobec to nieje o tom, ze ludia to zeru, a nepreveruju.. bullshit. keby viedla o par percent mozno, ale skoda vediet o obrovsky pocet predanych kusov. ale zbytocne riesit, darmo sa budeme hadat.
turbo: ohladom uveru: opat trepes... cena auta moja nebola vobec navysena, pretoze uz zo skusenosti viem, ako na predajcu ist. mal som auto, ktore malo cennikovu cenu 17 500eur, a v ramci vianocnej akcie na jedno jedine "sport version" dala skoda zlavu takmer 4000e... ziadna ina zlava ani pri hotovosti by nebola realna..
proste, pochop to, ze VW je taky koncern, ze ked auto stoji 20 000, im je 155 ci to das naraz, alebo 3x po 6666e. a, ze sa oplati dat len tretinu, a zvysok mas dostupny dva roky /nikdy nevies/, to nebudem ani spominat.
stale sa snazis najst v tom nevyhodu, ale zbytocne to robis, lebo ju nenajdes. skoda alebo VWFS niesu aaa auto, a pod, kde ti z ceny auta 4800e po skusobnej jazde urobia akciovych 2800 ale dokopy zaplatis 8900e (a tu sme doma, preco sa OPLATI viac nove, jak jazdenka, bo za novu fabiu das 3x3000e, co je rovnaka suma jak v AAA za dajaky stary ojazdeny sunt..)..
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
pozri si celosvetovy predaj nie len EU, opat opakujem, za dobrou predajnostou SKODA stoji aj vyborny marketing a tazenie zo znacky z minulosti. Radsej sa pozeram na tabulky, ktore sa zaoberaju poruchovostou a spolahlivostou. A tam skoda/VW group moc nevynikaju.
K honde, kazdemu auto sa moze nieco stat, vyrobna vada neobchadza ani najdrahsie auta sveta
Skoda je kvalitou niekde pri Dacii, naozaj vnutro takeho loganu, posobi presne tak kvalitne ako taky interier v rapide
To ze sa skode oplati predavat bez navysenia, ako pisal turbo, nemusia navysovat zaplatenu sumu, oni ti zdvihli realnu cenu vozdidla
K honde, kazdemu auto sa moze nieco stat, vyrobna vada neobchadza ani najdrahsie auta sveta
Skoda je kvalitou niekde pri Dacii, naozaj vnutro takeho loganu, posobi presne tak kvalitne ako taky interier v rapide
To ze sa skode oplati predavat bez navysenia, ako pisal turbo, nemusia navysovat zaplatenu sumu, oni ti zdvihli realnu cenu vozdidla
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> juj, ta to je mala chyba, ale my takyto diel nemame, musite kupit celu sucast, lebo nikto nerobi len cast..
a toto nerobia vsetci ? Prosim ta skus mi na Skodu kupit plastovy kryt na predne skla, lebo ta kvalita je po styroch rokoch doskrabana a donicena (v miestach kde svieti ziarovka sa to zahrieva) ze sa na nej lame svetlo - a je ukrutne viac znicena ako moje 15 rocne vozy co mam. Skus mi kupit na Sharan.... aaaaale Skoda reci. Mnohe automobilky robia taketo veci. Skus mi najst Skoda/WV servis ktory vymeni EGR ventil bez vymeny natrubku - EGR stoji 800 eur, natrubok co je 30cm zvlneny kus plechu do ktoreho sa pripajaju dve hadice stoji 1200eur, cista nahoda. A je vyrobeny z takeho materialu ze sa absolutne vzdy a rozhodne pripecie, proste to neoddelis od seba bez poskodenia a to je dovod preco sa nenachadza ani na vrakacoch.
Skus najst Skoda servis ktory vycisti turbodýchadlo ked autiak pada do nudzoveho rezimu. Jedine komplet vymena za ukrutne dukaty (vw polo 1.2tsi, 1800eur aby sme vedeli kolko priblizne ale nemusis sa bat, tebe sa po zaruke urcite nepokazi, inak padlo po 29.000km co je tiez zlahka signal tej tvojej kvality ked to auto s DSG jazdila zenska a hadam rychlejsie ako 80km/h nikdy neslo, samozrejme ze plyn nikdy na podlahe nebol ale povedzme ze taketo veci sa stanu vo vsetkych taboroch. Chces si tipnut kde sa stanu castejsie ked Szkodovacke turbiatka tlacia 1.6 baru pretlak a moje dvakrat take velke [!!!] tlaci 0.95 baru v maximach a nema take sialene vymenne intervaly na olej ?).
Podme sa bavit o DPFku co Renoauolt a Peougezeout predavaju za 400eur - fabricky repasovany, s fabrickou zarukou. V autoTEROrizovanom servise danych znaciek, ziadne inzeraty na Ebayi. Co ma Skodovka ekvivalentne ?
Taketo "naschvaly" proste existuju aj v tvojom vysnivanom tabore. Atramentove tlaciarne style business : tlaciaren lacno, atramenty sialene draho.
To ze Zskoda dobre fici u nas je samozrejme dane AJ historicky (a tusim aj hystericky). Uz sme si pisali o slabych predajoch Szkodovky v Anglicku, Francuzsku, Spanielsku a takychto minoritnych chudobnych krajinkach rozvojoveho tretieho sveta - nezacnime znovu o tom preco su ti ostatni sprostejsi ako my, to uz povazujem za uzavretu temu.
To ze niekomu puklo v prednej naprave... na slovenskych cestach vytrhnes homokineticky klbik len tak zahuci. Alebo roztrhnes manzetu, co myslis preco je ta guma taka dolezita ? Ked niekomu vyvali tlmic, nepovazujem to za nic mimoriadne pokial na tachometri nesvieti 30.000 - pri 100k km mi to pride zlahka rozumovo akceptovatelne vzhladom na stav ciest. Pride ti akceptovatelne ze 2.0tdi vstrekovace kde izolacia prerazala a skratovala v dosledku coho doslo k totalnemu znefunkcneniu motora (nesiel na tri valce, nesiel vobec), co jednoznacne je designova a vyrobna chyba automobilky, neboli zakaznikom vymienane v ramci nejakej zvolavacej akcie ? Ved tie vstreky stali len 800 eur kus a samozrejme nestastnikov tlacili do vymeny KOMPLET styroch namiesto jedineho vadneho, kvoli ktoremu cely motor nechodil, cize to mame 3200eur za golf, passat atd, vies takto sa spravna automobilka nesprava LENZE TO BY BOLO DRAHE.
Iny priklad : prisiel si do BMV servisu ze dobry den, tutok tento 6 rocny tátoš nieco hocico... a oni ze mlady pan, na vas vehykel je zvolavacia akcia na vymenu swirl klapiek v motore aby vam ho neroztrhlo. Adopuce to v ziadnom pripade nechcem, to vela stoji lebo je to v motore - nie pane, to mate zadarmo. Akoze zadarmo, moje auto uz nema zaruku. Ale mate to zadarmo lebo my BMV sme spravili trosku chybicku. Aha dobre tak mi to vymente, diky.
Mimochodom, pocul si niekedy o zvolavacej akcii na Ocktavie ktore mohli zacat horiet ?
19/04/2006 R/2006/035 SKODA OCTAVIA 11 WITH 2 LTR TDI ENGINE AND 6 SP MANUAL GEARBOX flywheel may fail resulting in fire 01/02/2004 30/06/2005
Chod sa opytat v servise ked tam budes nabuduce, vyplestia na teba oci... ani oni take nepoculi, a nikdy nikomu nevymenili dvojhmotu len tak aby nahodou predisli nejakemu poziaru.
>> turbo: ohladom uveru: opat trepes... cena auta moja nebola vobec navysena, pretoze uz zo skusenosti viem, ako na predajcu ist.
som velmi rad ze v svojich 27 rokoch si vsade bol a vsetko vies. To sa velmi hodi v zivote.
>> v ramci vianocnej akcie na jedno jedine "sport version" dala skoda zlavu takmer 4000e... ziadna ina zlava ani pri hotovosti by nebola realna..
toto vobec neukazuje ako su predrazene tie auta, nieeeeee.
>> proste, pochop to, ze VW je taky koncern, ze ked auto stoji 20 000, im je 155 ci to das naraz, alebo 3x po 6666e.
pochopil som, vyryl som si klincekom do cela. Som rad ze si nasiel ludomilnu automobilku. V Europe predali v roku 2014 celkovo 1.6 miliona autiakov - LEN WV bez Szkody a Sejatu a Ojdi - takze ked auto stoji 20.000 a oni ich predaju 1.6 mega, to mame slabuckych 32.000.000.000 eur ktore firma nepotrebuje hned, ale natahuje v case len tak mirniks dirniks.
Ano iste, neboli vsetky autiaky predane tymto sposobom ale zarataj k tomu Skodu atd... no ale ked ty tvrdis ze im je 155, tak im proste rozhodne je 155 lebo ty si urcite sedel s tymi paprdami okolo toho velkeho stola a mas interne financne informacie ktore ja nemam. Ako vravim, pochopil som a v plnej miere akceptoval.
a toto nerobia vsetci ? Prosim ta skus mi na Skodu kupit plastovy kryt na predne skla, lebo ta kvalita je po styroch rokoch doskrabana a donicena (v miestach kde svieti ziarovka sa to zahrieva) ze sa na nej lame svetlo - a je ukrutne viac znicena ako moje 15 rocne vozy co mam. Skus mi kupit na Sharan.... aaaaale Skoda reci. Mnohe automobilky robia taketo veci. Skus mi najst Skoda/WV servis ktory vymeni EGR ventil bez vymeny natrubku - EGR stoji 800 eur, natrubok co je 30cm zvlneny kus plechu do ktoreho sa pripajaju dve hadice stoji 1200eur, cista nahoda. A je vyrobeny z takeho materialu ze sa absolutne vzdy a rozhodne pripecie, proste to neoddelis od seba bez poskodenia a to je dovod preco sa nenachadza ani na vrakacoch.
Skus najst Skoda servis ktory vycisti turbodýchadlo ked autiak pada do nudzoveho rezimu. Jedine komplet vymena za ukrutne dukaty (vw polo 1.2tsi, 1800eur aby sme vedeli kolko priblizne ale nemusis sa bat, tebe sa po zaruke urcite nepokazi, inak padlo po 29.000km co je tiez zlahka signal tej tvojej kvality ked to auto s DSG jazdila zenska a hadam rychlejsie ako 80km/h nikdy neslo, samozrejme ze plyn nikdy na podlahe nebol ale povedzme ze taketo veci sa stanu vo vsetkych taboroch. Chces si tipnut kde sa stanu castejsie ked Szkodovacke turbiatka tlacia 1.6 baru pretlak a moje dvakrat take velke [!!!] tlaci 0.95 baru v maximach a nema take sialene vymenne intervaly na olej ?).
Podme sa bavit o DPFku co Renoauolt a Peougezeout predavaju za 400eur - fabricky repasovany, s fabrickou zarukou. V autoTEROrizovanom servise danych znaciek, ziadne inzeraty na Ebayi. Co ma Skodovka ekvivalentne ?
Taketo "naschvaly" proste existuju aj v tvojom vysnivanom tabore. Atramentove tlaciarne style business : tlaciaren lacno, atramenty sialene draho.
To ze Zskoda dobre fici u nas je samozrejme dane AJ historicky (a tusim aj hystericky). Uz sme si pisali o slabych predajoch Szkodovky v Anglicku, Francuzsku, Spanielsku a takychto minoritnych chudobnych krajinkach rozvojoveho tretieho sveta - nezacnime znovu o tom preco su ti ostatni sprostejsi ako my, to uz povazujem za uzavretu temu.
To ze niekomu puklo v prednej naprave... na slovenskych cestach vytrhnes homokineticky klbik len tak zahuci. Alebo roztrhnes manzetu, co myslis preco je ta guma taka dolezita ? Ked niekomu vyvali tlmic, nepovazujem to za nic mimoriadne pokial na tachometri nesvieti 30.000 - pri 100k km mi to pride zlahka rozumovo akceptovatelne vzhladom na stav ciest. Pride ti akceptovatelne ze 2.0tdi vstrekovace kde izolacia prerazala a skratovala v dosledku coho doslo k totalnemu znefunkcneniu motora (nesiel na tri valce, nesiel vobec), co jednoznacne je designova a vyrobna chyba automobilky, neboli zakaznikom vymienane v ramci nejakej zvolavacej akcie ? Ved tie vstreky stali len 800 eur kus a samozrejme nestastnikov tlacili do vymeny KOMPLET styroch namiesto jedineho vadneho, kvoli ktoremu cely motor nechodil, cize to mame 3200eur za golf, passat atd, vies takto sa spravna automobilka nesprava LENZE TO BY BOLO DRAHE.
Iny priklad : prisiel si do BMV servisu ze dobry den, tutok tento 6 rocny tátoš nieco hocico... a oni ze mlady pan, na vas vehykel je zvolavacia akcia na vymenu swirl klapiek v motore aby vam ho neroztrhlo. Adopuce to v ziadnom pripade nechcem, to vela stoji lebo je to v motore - nie pane, to mate zadarmo. Akoze zadarmo, moje auto uz nema zaruku. Ale mate to zadarmo lebo my BMV sme spravili trosku chybicku. Aha dobre tak mi to vymente, diky.
Mimochodom, pocul si niekedy o zvolavacej akcii na Ocktavie ktore mohli zacat horiet ?
19/04/2006 R/2006/035 SKODA OCTAVIA 11 WITH 2 LTR TDI ENGINE AND 6 SP MANUAL GEARBOX flywheel may fail resulting in fire 01/02/2004 30/06/2005
Chod sa opytat v servise ked tam budes nabuduce, vyplestia na teba oci... ani oni take nepoculi, a nikdy nikomu nevymenili dvojhmotu len tak aby nahodou predisli nejakemu poziaru.
>> turbo: ohladom uveru: opat trepes... cena auta moja nebola vobec navysena, pretoze uz zo skusenosti viem, ako na predajcu ist.
som velmi rad ze v svojich 27 rokoch si vsade bol a vsetko vies. To sa velmi hodi v zivote.
>> v ramci vianocnej akcie na jedno jedine "sport version" dala skoda zlavu takmer 4000e... ziadna ina zlava ani pri hotovosti by nebola realna..
toto vobec neukazuje ako su predrazene tie auta, nieeeeee.
>> proste, pochop to, ze VW je taky koncern, ze ked auto stoji 20 000, im je 155 ci to das naraz, alebo 3x po 6666e.
pochopil som, vyryl som si klincekom do cela. Som rad ze si nasiel ludomilnu automobilku. V Europe predali v roku 2014 celkovo 1.6 miliona autiakov - LEN WV bez Szkody a Sejatu a Ojdi - takze ked auto stoji 20.000 a oni ich predaju 1.6 mega, to mame slabuckych 32.000.000.000 eur ktore firma nepotrebuje hned, ale natahuje v case len tak mirniks dirniks.
Ano iste, neboli vsetky autiaky predane tymto sposobom ale zarataj k tomu Skodu atd... no ale ked ty tvrdis ze im je 155, tak im proste rozhodne je 155 lebo ty si urcite sedel s tymi paprdami okolo toho velkeho stola a mas interne financne informacie ktore ja nemam. Ako vravim, pochopil som a v plnej miere akceptoval.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
zrazu rup a uz tu boli rozpravky . Neviem co sa mohlo na C8G rupnut, ale kazde jedno rameno/silentblok sa da kupit samostatne za par drobnych. Ruplot mohlo ulozenie tlmicov, alebo homokinetaky ale tie nestoja 900e a uz vobec nie 300e.felipe25 napísal:" Skoda vyraba sracky, lebo ich ludia kupuju."
sam tomu neveris, pises somariny...
v com je lepsia taka honda?? sak sa pozri na to, jak malo kuskov sa jej preda. sak to nekonkuruje skode ani len zdaleka... proste.. uplne inde... realna skusenost, dalsia: znamy mal hondu civic. rv asi 2006 - 2007. nemala ani 100t km. zrazu mu nieco puklo na prednej naprave. dovtedy auto jazdilo elo nuno. siel do servisu, a tam bum: juj, ta to je mala chyba, ale my takyto diel nemame, musite kupit celu sucast, lebo nikto nerobi len cast.. cena? ta keby robili ten maly kus, tak 250e, ale dokopy to bude 900eur, s pracou 1200e....
Co si viem predstavit, ze mohlo odist riadenie, ale to pri tych km neviem ako. Resp. neviem si predstavit ako na tom jazdil. Chod sa spytat kolko stoji riadenie na oktaviu plus robota .
Dalsia vec, na honde mozes aspon zrepasovat napravy za lacno, ked prelisujes silentbloky. Skus na novej Octe3 s MBX, raz povozil ramena a cink cink kup nove
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Mazda nevyrába naftové motory (miesto pre šokovaný výraz v tvári)maniak napísal:mazda 6 ... naftove motory maju caste poruchy...
Mazda bere motory od PSA, a rovnako tak aj Ford. a ešte iné značky (neviem presne myslím že aj mercedes).
Škodovka je v podstate VW lowcost, niečo ako Ryanair medzi autami. Páči sa mi ako si porovnával Mazdu (ford to isté) 6 ktorá je v podstate jedna z top, uplne ju zvozíš len z principu, aby si sa uistil že si dobre kúpil lowcostový VW.