Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

felipe25 napísal:ta fobia z TSI je az nenormalna... pytal som sa cloveka, co robi v autorizaku, a nema dovod klamat.. kolkym TSIckam poskocili rozvody, ci mali nejaku vaznu poruchu ktorej oprava by sa ratala na tisicky eur - od rv 08/2011 ziadne auto!!! slovom nula.. ano, auta do rv 08/2011 tam chodia jak na beziacom pase (alebo skor nechodia, dovezu ich...), ale od tej zmeny na EA211 ci ako problemy niesu. je chore 5rokov po zaniku
Klamstvo, lož, a tvoja naivnosť, bežne ti už neodpovedám, lebo nemám prečo (myslím si že to nemáš v hlave ok), ale tuto urobím výnimku pre dobro druhých aby videli že aj v roku 2016 majú TSI motory v škodovkách (priečne uložený motor), problém. Pred mesiacom dokonca na to bola aktualizovaný TPI, týka sa to motorov od 2010 do 2016.

Vyjádření zákazníka:
• Kovové klepání z motoru po studeném startu.
• Motor běží nepravidelně.
• Svítí kontrolka CHECK.
• Motor nelze nastartovat.
Zjištění dílny:
• Klepání z motoru po studeném startu je potvrzeno, nebo
• V ŘJ motoru je uložena jedna z těchto závad:
‒ P000A Řada válců 1, sání, pomalé přestavování vačkové hřídele;
‒ P0016 Řada válců 1, snímač polohy vačkové hřídele -G40 /snímač polohy klikové hřídele -G28, chybné přiřazení;
‒ P1340 Snímač polohy vačkové hřídele -G40 /snímač polohy klikové hřídele -G28, chybné přiřazení;
‒ P3008 Snímač polohy vačkové hřídele -G40, signál mimo toleranci
Technické pozadí
Prodloužený rozvodový řetěz.
Zavedení v sérii
Opatření
1. Motor lze nastartovat
• Proveďte výměnu rozvodové sady 03C 198 229 C.
• Po opravě proveďte výměnu motorového oleje a olejového filtru.
• Opravárenská sada obsahuje modifikovaná rozvodová kola, rozvodový řetěz, vodicí lišty, přestavovač vačkového hřídele, hydraulický napínák.
• Opravárenská sada neobsahuje níže uvedené díly, které je nutno objednat zvlášť

2. Motor nelze nastartovat
• Zkontrolujte, zda nedošlo ke kontaktu pístů s ventily.
Dokumenty slouží výhradně k vnitřnímu použití!
• V případě kontaktu proveďte výměnu motoru.
V polke minulého mesiaca sa pridalo aj prehrievanie motorov 1.4 TDI kde je vadný termostat z výroby, no a aktuálne na nejaké superby kabeláže, neprizvárané plechy v kufri na OCTIII (zabudli, stáva sa), vadné senzory, chýbajúce úchyty hmloviek a podobne.

Takže predtým než sa pôjdeš pýtať za "človekom čo nemá prečo klamať" (prečo by aj mal, bude rozprávať negatívne veci na značku ktorá mu dáva zarobiť na chleba? to len ty môžeš byť tak naivný), tak si over fakty a nehlásaj to tu ako svätú pravdu, ja sa v kruhoch VAGu pohybujem už hodne dlho, takže ja sa nechodím pýtať za príjmacími technikmi ktorí 80% času prd vedia.





.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12346
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

si zabil :D

add ta spotreba, radesj budem jazdit v priemerke na 7 litroch, ale v primeranej velkosti auta, v primeranom komforte, ako sa tlacit v nejake fobii, raprde 1.2 TSI, kde ked budem hladkat plyn, tak sa dostanem na 5l. Ked na nom budem jazdit normalne tak sa tiez dostanem na 7l bez problemu.

ale pri rychlosti 120/130kmh sa nebudem pocut, komort ide do zadneho otvoru, dvere, strecha natlacene na mne, za mnou si nikto dokopy nesadne
preste nieee

a este jedna malickost, mi pride uplnee chore, aby som si neuzil komfort auta (ako napriklad klima), len koli tomu, aby som mal spotrebu o 5dc nizsiu. Chore
NB: Asus ROG Strix G16
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6788
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa molnart »

vidim ze TSI je stale vecna tema, a ste schopni k tomu odbocit z akejklovek temy :D vsetky golfy vo firme su 1.6 TDI 77 kw, jazdil som asi 6-7 roznych kusov, na tom "mojom" pri 118k km a dva mesiace po vymene oleja kontrolka motora, kolega takmer na kazde tankovanie musel doliat liter oleja a ta spotreba je fakt hodne kolisava. napriek tomu tie auta celkovo su vo firme ovela lepsie hodnotene ako predchadzajuce Hondy Civic 1.8 V-TEC, kde odchadzali brzdy po 50k, kazila sa klima apod.
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
Používateľov profilový obrázok
Kyselinka
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7256
Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
Bydlisko: SC

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Kyselinka »

To co popisal snake, hlavne to klepanie motora za studena, sa tyka EA211, do ktorych montovali Xkove verzie motorov, cize repasy. A ano, isli aj do fungloviek :rolleyes:
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

co tam bolo treba zabijat ? Chris ma firemny golf necele 4 roky, teda je to URCITE NESKOR ako 8/2011, a vidis to zerie olej, svieti kontrolka motora, ked uz to aj nie su rozvody tak je to nejaka ina "fatalita". Hadam som nevidel jedine 3.2TFSI ktore by nemalo vytahane rozvody, zopar ich prislo tiez nie po vlastnych lebo uz nevladali... so zakusnutymi piestami do bloku sa chodi tak nejak tazsie.

coze je to doliat liter oleja pri kazdom tankovani alebo kazdych 1.000km, ved je to napisane v manualiku tak to musi byt super :) aj ked kontrolka nesvieti aj ked rozvody nahodou nestrelia. Inak Filip, ked to zoberes statisticky, po STVRTEJ generacii napinakov na rozvody by uz konecne mal byt cas kedy to automobilka da dohromady, ze ? Ano, presne ta automobilka ktora zatlkala, zatlkala a zatlkala a nechcela a nechcela a nechcela zakaznikom opravovat nepodarene vyrobky. Nech si kazdy kupi co chce, taky svet mame. Ziadna automobilka nikdy nemala vacsie priesery s viac motormi ako Szkoda v poslednej dekade, nevadi, to je tiez asi vymyslene vsetko.

Sranda vsak je ze nove minimotory aj tejto automobilky uz budu mat VACSI objem. Skoncilo sa s 1.0i, 0.9i, 0.8i... tymto smerom to nepojde.
Preco ? Lebo je to take fasa ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

inak nebolo nahodou male polo 1.4i 59kW este s motorom zo Skody 1000 pochadzajuceho z roku 1964 ?

To hadam nechceme prehlasovat za modernu techniku a porovnavat. Ze to montuju do pola za 16.990eur je trosku iny skandal :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Kyselinka napísal:To co popisal snake, hlavne to klepanie motora za studena, sa tyka EA211, do ktorych montovali Xkove verzie motorov, cize repasy. A ano, isli aj do fungloviek :rolleyes:
nie netyka, tyka sa to aj motorov MR2016





.
Používateľov profilový obrázok
Kyselinka
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7256
Dátum registrácie: St 02. Feb, 2011, 12:33
Bydlisko: SC

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Kyselinka »

Vo vseobecnosti mozno ano, ale ja pisem konkretne o EA211, ktore spominal filipe.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5188
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

mp3turbo napísal:co tam bolo treba zabijat ? Chris ma firemny golf necele 4 roky, teda je to URCITE NESKOR ako 8/2011, a vidis to zerie olej, svieti kontrolka motora, ked uz to aj nie su rozvody tak je to nejaka ina "fatalita". Hadam som nevidel jedine 3.2TFSI ktore by nemalo vytahane rozvody, zopar ich prislo tiez nie po vlastnych lebo uz nevladali... so zakusnutymi piestami do bloku sa chodi tak nejak tazsie.

coze je to doliat liter oleja pri kazdom tankovani alebo kazdych 1.000km, ved je to napisane v manualiku tak to musi byt super :) aj ked kontrolka nesvieti aj ked rozvody nahodou nestrelia. Inak Filip, ked to zoberes statisticky, po STVRTEJ generacii napinakov na rozvody by uz konecne mal byt cas kedy to automobilka da dohromady, ze ? Ano, presne ta automobilka ktora zatlkala, zatlkala a zatlkala a nechcela a nechcela a nechcela zakaznikom opravovat nepodarene vyrobky. Nech si kazdy kupi co chce, taky svet mame. Ziadna automobilka nikdy nemala vacsie priesery s viac motormi ako Szkoda v poslednej dekade, nevadi, to je tiez asi vymyslene vsetko.

Sranda vsak je ze nove minimotory aj tejto automobilky uz budu mat VACSI objem. Skoncilo sa s 1.0i, 0.9i, 0.8i... tymto smerom to nepojde.
Preco ? Lebo je to take fasa ?
len tak pre info, ja nemam ziadny Golf ani sukromne ani firemne, ale mam Hondu ako si naposledy videl. :) :)

molnart napísal:vidim ze TSI je stale vecna tema, a ste schopni k tomu odbocit z akejklovek temy :D vsetky golfy vo firme su 1.6 TDI 77 kw, jazdil som asi 6-7 roznych kusov, na tom "mojom" pri 118k km a dva mesiace po vymene oleja kontrolka motora, kolega takmer na kazde tankovanie musel doliat liter oleja a ta spotreba je fakt hodne kolisava. napriek tomu tie auta celkovo su vo firme ovela lepsie hodnotene ako predchadzajuce Hondy Civic 1.8 V-TEC, kde odchadzali brzdy po 50k, kazila sa klima apod.
Kedze vlastnim Hondacc.eu ,kde je "zopar hond" a kedze zoberem ze rovnaky klimakompresor a brzdy su na accorde ako na civicu, tak mam nieco do toho povedat.

Brzdy ked nemeni dement a raz za 2 roky ich precisti a pouzije aspon ATE, Zimermann, Textar tak vydrzia okolo 100k km ;)
Klimakompresor je rovnaky DENSO a vydrzi minimalne okolo 250-300k km, zase ak nemeni dement a da tam chladivo a mazivo ake ma byt, neni problem.

To ze si tie motory brunkaju do 300tis uplne v pohode, kde ostatne priamovstreky maju uz 2-3 sadu vstrekov a cidiel to uz nikde nenapisu, plus 6kvalt.
Akurat sa derie interier rychlejsie a dizajn neni pre kazdeho... :D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3431
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stanomx »

ako to povedať každý si bude to svoje vychvaľovať :) najlepší je bicykel som zistil.
RAMMSTEIN
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5188
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

ide o to, ako sa ku veciam staras a ako si davas pozor komu ho zveris a ako to spravis. Mal som skodovku s 1.9 TDI PD 74kW, ktora ma v tomto momente okolo pol miliona km a okrem zacinajucej hrzde (puchyrky) na kufrovych dverach, na to auto nemozem kriveho slova povedat :)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale dokelu som ta poplietol s tym druhym chlapciskom co tu pisal :) s Molnartom.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5777
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa felipe25 »

svoje auto by som urcite nevychvaloval, keby som s nim nemal dobre skusenosti..

polo bolo tiez moje auto, a malo tolko vad, chyb, reklamacii, ze urcite nebudem pisat, ze vomne znacka VW vzbudila pocit kvalita.. prave naopak..

a ze skoda ma vsetko made by VW? aj hej, lenze skoda vie, na ake cesty pojdu ich auta, tak aj tak ich skladaju.

na pole som mal problemy, ktore sa po case prejavovali presne na nerovnych cestach. nahoda?mozno, ale to ma netrapi.
je to moja skusenost, bolo to moje auto, a viem, ako ma sklamalo.

asi ako napisal stanomx... ked mam rad chladic noctua, a je best, budem ho chvalit, aj ked nejaky iny bude lepsi /napr./. mna to ale nezaujima, lebo mam vlastnu skusenost.

samozrejme, moze sa to zmenit, a potom sa zmeni aj moj nazor. ale pisat tu, ze tsi su nejake smejdy.. sa preberte.. toto by ziadna firma nepredavala, keby to musela v zaruke free servisovat za nemale tisice eur...

btw, akokeby ine znacky mali 100% kvalitu, co? staci pozriet, aka je kazivost modelov, a sme doma. nekazivy model neexistuje, samozrejme, su take, kde je sa problem prejavi v 1 zo 100aut..

a ked este na konci napisem, kolko tisic aut skoda + koncern sa preda, a aky smiesny podiel ma zvysok, tak sa nemame o com bavit. piati nespokojni majitelia s TSI su MENEJ, ako jeden nespokojny s nejakym japonskym autom napr (pomerom poctu predanych aut..)..

jasne, ked predam 50 000veci mojej znacky, a konkurent ledva 500, tak je jasne, ze na nete najdem OVELA viac nespokojnych mojich zakaznikov, ako nespokojnych znacky, ktora predala 500kusov...

ale toto nikto nevidi, pisete, akokeby pomet bmw skoda seat vw toyota ford a neviem co bol 1:1...

mp3turbo napísal:inak nebolo nahodou male polo 1.4i 59kW este s motorom zo Skody 1000 pochadzajuceho z roku 1964 ?

To hadam nechceme prehlasovat za modernu techniku a porovnavat. Ze to montuju do pola za 16.990eur je trosku iny skandal :)

nejak som nepochopil..

ked porovnavam motor z auta rv2008 a motor rv 2015 a napisem, ze ten z 2015 je fakt lepsi, vykonnejsi, USPORNEJSI, a je v tazsom a vacsom aute, a spotrebu ma o liter mensiu, tak co je na tom zle?

motor z pola nepochadza z rou 1964 tak netrep.. takisto to bol na ten cas "moderny" motor, alebo nie?

ja som len napisal, ze je to TSI je pokrok, a oproti tomu 1,4 je fakt lepsi vykonovo, aj spotrebou.

proste, keby sa zacali dakedydavno robit motory s max objemom 1,2l, dnes by nikto nefrflal. ale uz ste rozmaznany trojlitrami a podobne.. ludia na SR a CR zacinali na 1,3 litrovom favorite,felicii a nebol problem.. aky problem je v 1,2? lenze, o to aute sa treba aj starat, vediet s nikm jazdit.. netlacit pedal na podlahu pri studenom motore, menit olej castejsie ako zasvieti kontrolka.
a ked tu dakto pise ze s tym autom sa pod 7l neda ist, tak nevie jazdit... tolko k tomu.
pri nasich maximalkach 50/90/130 je jazda mimo mesto pod 5l prakticky "ista", ak clovek nechce pokuty.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7292
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

felipe25 napísal:ked porovnavam motor z auta rv2008 a motor rv 2015 a napisem, ze ten z 2015 je fakt lepsi, vykonnejsi, USPORNEJSI, a je v tazsom a vacsom aute, a spotrebu ma o liter mensiu, tak co je na tom zle?
Ze si tu mastis pekac nad spotrebou, ale nepozeras na TCO.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> a ze skoda ma vsetko made by VW? aj hej, lenze skoda vie, na ake cesty pojdu ich auta, tak aj tak ich skladaju.

ale akoze tuto uz fakt prestava sranda... cize Szkoda posklada prieserovu malorazku 1.2tsi uplne inak ako ju ma WV ? Cize Szkoda ma uplne ine DSG 7kvaltove prevodovky ako WV [odhliadneme od konkretneho sprevodovania, moznoze je tam koliecko ktore ma o dva zuby menej]






>> motor z pola nepochadza z rou 1964 tak netrep.. takisto to bol na ten cas "moderny" motor, alebo nie?

inak seriozne vazne chalani, ked odhliadnem od ineho objemu (pretoze Szkoda 1000 mala 998 kubikov) a priameho vstrekovania (samozrejme v rokoch 196x nebolo), co ma tento Polo 1.4i 8ventil konstrukcne inaksie ? Nevychadza nahodou z 1.3i favoritov/felicii ktore priamo vychadzali bez vaznejsej zmeny z 1.05i/1.2i ktore boli priamy pokrvny brat 0.998i v Szkode 1000 ? Mimochodom, tisicovku sme mali a vyrastal som na nej... ked zozeniem 1100mbx, kupujem a to su teda ine dukaty. Aby si niekto nemyslel ze Szkodu nenavidim, nie, len jej doprajem po zasluhe.

Neobstoji ani argument "ked sa preda 50.000 Szkoda a 000.500 Suzuky..." pretoze sa bavime o designovych kotrmelcoch. Ziadna automobilka nepotrebuje STYRI pokusy aby dokazala udrzat pohromade rozvody. Ziadna automobilka nema problem s preskakujucimi rozvodmi ked zaparkujes autiak dole kopcom na prevode.

Ziadna. Tu nejde o pocet predanych kusov. Tu ide o tazku neschopnost hraniciacu so srandou na ucet zakaznikov.
Jasnacka, verim tomu ze WV/Szkoda nemali veliku radost ked museli vymienat vybuchnute motory. Isteze. Ani ti zakaznici nemali radost pri dolievani litrov oleja a prskani von z vyfuku, neboj nic. By si inu pesnicku spieval keby ti pod rukami vybuchol jedna-dva...







>> ludia na SR a CR zacinali na 1,3 litrovom favorite,felicii a nebol problem.. aky problem je v 1,2?

ummmmm spolahlivost spolahlivost spolahlivost spolahlivost spolahlivost spolahlivost spolahlivost a strasny strasny strasny strasny strasny zvuk ?

Okej, strasny zvuk plati viac pre HTP nez pre TSI, ale ludia bezhranicne milovali aj HTP ktore sa triaslo ako osika a hadam nebola cesta do roboty alebo z roboty, na ktorej by si nepotreboval vymenit cievky. Seriozne poznam dokonca troch takych ktorym NESTACILA jedna nahradna v priebehu jedneho dna... zacalo mu to kuckat skackat rano, uz vedel kolko bije, na krajnici vymenil tu jednu nahradnu co mal a vecer nedosiel domov lebo bolo treba druhu nahradnu :)

Zatialco na druzstevnych Favoritoch mali u nas na druzstve nabehanych po poli 600.000km, nic take nehrozi na 1.2 pretoze to servisne/nakladovo neunesies. Vsetky Favority/Felicie umreli na hrdzu, VSETKY. Jednemu odpadla zadna naprava za jazdy, jednemu sa prepadol motor cez kasnu, taketo pripady. Jasne, pride argument ze ty s tvojimi najazdenymi 004.782km rocne nepoznas problem aut ktore maju dve tretiny mega, to vsak neznamena ze auto na ktorom jazdis nie je jeden neschopny nespolahlivy zlepenec kde trebalo VELA pokusov aby sa to nejako udrzalo pohromade. Jasnacka, cenova optimalizacia hraje svoje, ale...


Nie, pri nasich jazdach 50/90/130 ZARUCENE NIE JE jazda pod 5litrov ista. To zase neprehanaj ty. Okrem ineho, nejdeme diskutovat o tom ako klame moja 2001 WV Šaran napriklad uz len s teplomerom [!!!!] a ukazovanou spotrebou, nejdeme sa bavit o tom ze na modernych chrchloch počítačík ukazuje 4.7 aj napriek tomu ze ten hajzel dobre vie ze 5.07 by bolo presnejsich.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"