>> Ak ti ostane vlhkost v aute, tak ti spravi mapy na skle. Cize este pred zastavenim tu vlhkost potrebujes dostat von.
>> Skus si dat jednu trasu s klimou, aby ti vysusilo vzduch, daj si pozor aby si si nenanosil sneh do auta a uvidis ...
tak, tak, mokre topanky, mokra vetrovka, styria ludia s pol metrom snehu na topankach, to vsetko robi svoje. Snazim sa vzdy boty obuchat oklepat ako najviac to ide, aj ked su len mokre.
>> Ja ako elektronik si neviem predstaviť tahat 100A cez celé auto.
tak tak. Hlavne tie hrubky kablov a cenu k tomu. Skusam si predstavit zadne okno a vyklopne dvere kolko taky kablik moze vydrzat ohybov
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
najcastejsi problem sharanov : dodrbany kablovy zvazok v prechode na zadne dvere. Uz som videl jeden voz ktory kvoli tomu nedokazal vypnut motor - proste si vybral kluce zo spinacky a masina bezala dalej. Majitel to zadrhal na siestom prevode s brzdou
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
po navsteve asi desiatich servisov to fixla elektrikarska lepiaca paska v dlzke 10 centimetrov, samozrejme ze dalej to pajac neriesil vymenou kabloveho zvazku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.