Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Vsak za moj 140 kw ze 700€. Uz vidim ako starsie auta typu typer, s2000, celica gti budu koncit na vrakoviskach

nebudu - ludia si ich budu drzat dlhsie pretoze bude narocnejsie ich predat. Budu ich predavat do zahranicia ludom ktori sa o ne budu vediet a chciet postarat atd, atd.

Nejako sa mi nezda ze by masovo zacali srotovat S2000... trieda ludi ktori maju S2000 je trosku iny rank ako trieda majitelov Skoda Favorit ktore naozaj dosluhuju v poslednych kusoch. Okrem toho tych S2000 je tak sialene vela na Slovensku ze to kazdeho zaujima hlavne tych v parlamente ze ?

Nezanedbatelna vec : tento poplatok sa bude nasobit koeficientom podla veku. Cize je mozne ze v konecnom vysledku bude prepis 140kW masiny 12rokov starej stat 209,-eur - nechce sa mi to ratat - co je sice viac ako 66eur dnes, lenze pre majitela takehoto stroju to nehra ulohu v celkovom vlastnictve... opravy, strata hodnoty, spotreba paliva, fun factor (vzdy si radsej kupim bmv 540i 202kW za 5000,-eur z roku 1999 a budem ho opravovat A KRMIT (povedzme ze na hodnote stratim 2000 eur za 5 rokov, tie auta uz proste nejdu dole, na opravach vydrbem 4000 eur) nez jazdit na nadhernej uplne novej Szkode Ocktavia 1.0i Vase Rodinne Turbo za 15.999eur ktoru po 5 rokoch predam za uzasnych 6.999,-eur... ktore auto je vacsi fun factor, ktore auto ma charakter a gule.

Ked ma aj bude stat o dvetisic eur viac v celom tom vlastnictve, budem mat vnutri kozu, xenony, pohon zadnej napravy, MOTOR MOTOR MOTOR, nezavisle kurenie... co robis, 200 eur za prepis ma nemoze zastavit.




>> Im jeb* uz ako statocne.

isteze. Dan za dychanie vzduchu by im v Bruseli nepresla.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hej, ten vekovy koeficient to v obrovskej miere zachranuje : 140kW = 497,-eur poplatok, ak je masina maximalne 6 rokov stara tak je koeficient 0,32 cize 0,32 x 497 = 159,-eur

Takze este menej ako som vysolil z rukava... ~160 eur za prepis takehoto vozu je prdlajz a o nicom nerozhoduje.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

nic to nemeni na tom ze by nemusela byt ziadna dan ako to byvalo kedysi,
je pravda keby chcem dotiahnut 420cdi tak zaplatim menej ako teraz, ale bolo by krasne neplatit nic veru. A kazdopadne sa mi zda ze ta dan ta nuti kupovat starsie nevykonne auta = najlacnejsie
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

Uprimne ? podla mna ten clanok/test nema absolutne ziadnu vypovednu hodnotu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

chlapci potreboval by som poradit. S najvacsou pravdepodobnostou bude dalsi prirastok do rodiny, takze sa rozriastieme do 4 clenej rodiny. Tak zacinam pozerat aj po nejakom aute typu alhambra, voyager ....
podmienky:
5 miest na sedenie, podmienka je, ale sedacky za soferom, musia byt plnohodnotne 3 sedenia. Zena by sedela medzi dvoma sedackami.
Benzin, kubature 2.5 litra sa nebranim
rocnik od 2005
rozpocet 5000e

najviac ma oslovil zatial voyager, ale najist ho v benzine je problem, aj na DE mi ich naslo iba par kuskov, potom vacsinou maju sedenia rozdelene 2 2 3. Ja potrebujem 2 3
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

2.5CRD bol nejaky problem ? k tomu by sa asi turbo vedel vyjadrit
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2252
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirjak »

Hell - vacsinou sa toto riesi, az ked pride tretie dieta, maminka nech sedi pekne pohodlne vpredu najmensi nech je za soferom, aby na neho dociahla. Ked bude vzadu medzi nimi, dost blbo sa nastupuje a hlavne zapinaju pasy, najma ak su tie dve sedacky isofixove. Ale zas preco nevyriesit to v predstihu, ked o rok aj tak pride to tretie babo :)

Moj kolega toto (ale az pri tretom) vyriesil, ze vymenil Passat z S-MAX. Sice mu na nom po 3mes. odisla automaticka prevodovka, ale s priestorom je spokojny :D
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

ja chcem sedenie 2 3, kde 3 je plnohodnodne sedenie. Uz som pozeral par aut, ideal mi vychadza toyota previa, honda odyssey. Voyager neviem ako je na tom so sedenim
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
molnart
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6993
Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
Bydlisko: Bratislava/Samorin

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa molnart »

podla mna to mierne prehanas, na dve deti take velke auto nepotrebujes, ale nechcem ti vyhovorit plnenie mladickeho sna :) ja som tiez pokukoval po MPV pri dvoch detoch, ale nakoniec sme to uplne v pohode zvladli/zvladame aj s kratkym golfom, ale zasa mi s detmi autom ideme tak raz za mesiac-dva, aj to len max 30-50 km.

skorej co ma trapi ze odkial tie tebou spominane auta zozenies, lebo v najlepsom pripade budes mat na vyber z 2-3 kusov, ktore pravdepodobne nebudu bezproblemove. a jej aj otazka na ake stare auta cielis, ja osobne by som do aut 10+ rokov velmi nesiel, to uz skorej nieco novsie a tym padom asi aj nevhnutne mensie (kedze 5 rocne Odyssey asi nezozenies, ak hej tak viem ci to bude v ramci rozpoctu, ktore tiez nepises)
Spoiler: ukázať
PC: CPU: Intel Core i5 12600K with Silentium Fortis 5 ARGB MB: MSI Tomahawk Z690 DDR4 RAM: 2x 16GB G.Skill Ripjaws V 4400-19 DDR4 GPU: GigaByte Eagle GeForce RTX 3060 Ti OC HDD: Samsung 970 1GB GB PSU: Corsair RMx (2018) 650W Case: Fractal Meshify 2 Compact Monitor: Philips 272B7QPJEB OS: Win 11 64-bit
Notebook: HP EliteBook 840 G6 Core i5 8265U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
Server: HP Microserver Gen8 Xeon E3-1265Lv2, 16GB ECC DDR3 OS: PVE + OMV + OPNsense
Phone: Samsung Galaxy A52s
Tablet: iPad Pro 11 (2018)
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

Každopádne som zabudol pogratulovať HellAngel :P prajem vela šťastia :) si si mal nehať toho strieborného cicika :-D
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

na dve deti rozhodne potrebuje sharan alebo vacsie. Vsetci ostatni co si myslia ze sa v pohode zmestia do Peuguoetiku 208 combi... https://www.youtube.com/watch?v=d0v7jErLk0o

Nejake tie Alhambry aj Vojadzre mam... Voye su vzdy 2+2+3, Dodge Caravan bol 2+3 ale to sa u nas tazko zhana a okrem toho to nema zmysel. Voyovu zadnu trojlavicu vies bez problemu namontovat do stredu, problem vyrieseny, akurat je to trojlavica takze cele zle. Tri PLNOHODNOTNE sedacky v ZIADNOM aute nenajdes, teda pokial nechces zrovna GMC Savana ktory je zlahka mimo tvojho rozpoctu, iba o jednu nulu na konci.

Diesla sa vo Voyi neboj, 2.8 je vzdy automat, 2.5 je vzdy manual takze toto hraje ulohu, automat je 4kvalt s overdrive, zastaraly jak parna lokomotiva avsak prakticky nepriestrelny v spolahlivosti ked sa tam raz za desat rokov vymeni olej a ked sa s tym nelieta 180 v jednom kuse. Motory neries, tie preziju nove auto co sa vyrobi v roku 2022, turba nepadaju lebo robia "tlaky" 0.95 baru a su dvakrat vacsie ako sharanove turba (96kW sharan robi 1.3 baru ; 2.0tdi robi 1.6 baru aby sme sa rozumeli), proste ten slimak nevie o tom ze nieco robi. Cerpadla su Bosch CP3.1, zase maju polovicne tlaky oproti 2.0tdi, 1.5dci a tymto veciam, je problem najst Voy s pokazenymi vstrekovacmi, cerpadlom alebo turbom a ked uz tak vstreky stoja sto eur Bosch repas, turbo stoji dvestopade a cerpadlo mas za dve stovky pouzite. Ceny mimo autorizaku samozrejme. S tymi dieslami inak fakt nie su absolutne ziadne problemy, NEMAJU ANI DVOJHMOTU NA SPOJKE [!!!] je tam primitivna odpruzena lamela a kompletny set s loziskom stoji 240,-eur a pozor to nie je spojčička ako na fabii ze ju schovam do dlani ale to je spojka z lahkych nakladnych vozov co vyrabal Puch/Steyr v Rakusku. EGR nie je elektronicke samozrejme (to nebolo v roku 2001 kedy model zacal), turba nemaju vnutorne regulacie lopatkami ale tlak sa riesi obtokovym ventilom (coze ? Ziadne "vypina sa mi turbo" fakt ze ne ??), zadne nivo tlmice nevytecu ani po 15 rokoch a tretine miliona a bez zmeny vysky vozu udrzia 900 kilo, mas tam päť listovych pier hrubych asi centimeter z ktorych kazde udrzi tri tony bez toho aby si vsimlo... svetla na troch sroboch su vonku za 30 sekund na vymenu ziarovky bez spinavej ruky (zadne su istene dvomi zapadkami, tam sa bavime desat sekund)... ramena samozrejme nemas integrovane ako Ojdi, Superb, Pasatt, vsetky komponenty sa daju vymenit samostatne (capy 29,-eur predok spolu original autorizak ; stabilizacne tycky - pardon, v tomto pripade tyče, su asi tak trikrat hrubsie ako maju bezne osobne auticka, v Bratislave po 8 rokoch a 120.000km ani naznak hrkania cize napravu vyriesis za stovku aj s robotou ked auto kupis a uz nikdy sa jej potom nechytis) akoze normalne silno rozmyslam aku designovu chybu ten voz ma.

Ked Voy tak automaticky dlha verzia, problem : na predaj ich je sialene malo u nas v republike a este menej takych co by davali zmysel cize menej ako ~300k km, ze by boli pohromade atd. K sedackam : stredne sedacky vo Voyi sa z nejakeho dovodu nazyvaju KAPITANSKE sedacky.

Sharanoidy za 5000 : stredne sedacky su tri, avsak zdaleka nie plnohodnotne. Ja to nazyvam "da sa tam sediet" a toto plati pre vsetky taketo auta (807, phedra, smax, espace...). Vsetky tie bezne dieslove cirkusy 1.9tdi poznas zovsade z internetu.


Zohnat BENZINOVY Sharan je vcelku slusny problem (1.8T v pohode, 2.8 v pohode, ked uvidis spotrebu asi to budes chciet prehodit na LPG najneskorsie druhy tyzden, desat litrov v meste je uplne normalnych, pri sestvalci patnast ked tomu zacnes zlahka stupat). Zohnat benzinovy Voy je prakticky nemozne, kto ho ma ten ho nepotrebuje predat... 3.3i, 3.8i a zriedkavy 4.0i lebo su vyhradne automaty ; 2.4i su vacsinou manualy a ten sa v Bratislave da jazdit za devinu, s LPGckom sa silno rehoces vsetkym majitelom Fabii a Rapidov 1.0i ktori si myslia ako usporne jazdia.

Voy je ukrutne vacsi ako Sharan. Daleko ukrutnejsie ako vonkajsie rozmery mozu naznacovat.

Co sa tyka interierov, Voy 2001-2008 mi pride na bezne europske zvyklosti viac zastaraly nez ma Sharan 2001-2009. Mne osobne pride Voyovy interier prijemnejsi, designovo, to su ale osobne veci. Z hladiska kvality bez debaty Voy : tie plasty su nieze makcene, ale oni su ako zuvacka - normalne to stlacis jeden a pol centimetra prstom. Tato vec NEMOZE hrkat ani po milione kilometrov alebo 20 rokoch, na rozdiel od Sharanu ktore hrkaju vsetky. Bufiky samozrejme preziju viac vo Voyi ako v Sharane, lebo je to kvalitnejsia znacka a konstrukcia.

Celkovo toto moze zniet ako fanboy Voyu a kuuuuuuuuuuurva sa mozes stavit ze som. Denno-denne osem rokov jazdim Ford Sharan 2001, rovnakych osem rokov mame Voya (moja stara mi ho zobrala pretoze je zvyknuta na velke veci aj zo spalne plus navyse velmi jednoducho vie rozhodnut ktore auto je celkovo LEPSIE). Keby som si mal vybrat jednu vec v ktorej voy prehra, tak je to prevodovka. 5 prevodov v manuali resp. 4/5kvalt automat tocia zbytocne vysoke otacky, 130km/h mas 2900rpm na 2.5crd v porovnani s 2300rpm na 1.9tdi 85kW sharane, to je obrovsky rozdiel. Na moje obrovske pocudovanie bez logickeho vysvetlenia, Voy zajazdi REALNU spotrebu na dialnici MENSIU ako Sharan pri AKEJKOLVEK rychlosti napriek vyssim otackam. So sharanom sa prakticky nevies dostat pod 6l/100km pri VELMI DEFENZIVNEJ dialnicnej jazde (95km/h, 100km/h, 105km/h, proste pod sestku ne ne ne a ne) ani na jednej verzii 85kW, 96kW dokonca ani na staruckej 66kW ktora je extremne vynimocna, foter ma 110kW 1.9tdi (ano, 1.9tdi nie 2.5tdi, bol proste motor 1.9tdi 110kW a ten bol mimo cennika), s Voyom uderim 107km/h a otocim 5.5l/100km so styrmi dospelymi chlapmi a nejakou batozinou na palube (uz som to pisal, Bratislava-Mnichov a naspak bez tankovania, nadrz ma 67 litrov a to je este cez bavarske kopce ktore spotrebe ani nahodou neuberaju). Hluk nie je rozdiel, je to circa to same - motor prehlusia kolesa a aerodynamicky hluk.

na, je tam sto dalsich veci o ktorych sa da napisat roman. Co ta zaujima specificky ? :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

molnart nie neprehanam, chcem pre rodinu pohodlie a bezpecnost, nie natlacene sardinky. Ako nevravim ze v avensise je malo miesta, ale ked tam sibnem 2 auto sedacky http://www.cybexshop.sk/autosedacka-cyb ... oC7sbw_wcB
tak by som musel mat za polovicky anorekticku modelku, aby sa tam zmestila. Ja si neplnim sen, len chcem nieco kde hodim kocik, chcem nieco prakticke, bezpecne, velke

Voyager ma laka, lenze ak to sedenie na 3 sedacke je lavica, tak to nema vyznam. Diesel nechcem, aj ked moze byt voyadzer nepriestralny ohladne turba, tak rano trasa 1.5 km do skolky, vypnem motor, o 10 nastartuje a prejdem 300m do roboty, po obede do skolky 800m do obchodu a potom domov asi nerozdycha. Na toto naozaj nie je vhodny diesel. Mne benzin vyhovuje. Vcera som behal po mobile.de a tychto aut je pramalo, ak neratam alhambru/sharan/galaxy. ALe tie auta su tak hnusne interierovo ze az, ved keby nebola pristrojovka inac modelovana, tak neviem ci sedim vo fabii, oktavke .... . Vsetky ovladace, gombiky, tvrdeny plast na vlas vsetko rovnake

Shajek dakujem :)
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

na 300m nie je vhodny ani benzin. Pouzivam takmer dekadu tieto dieslove hovadiny bez dpf, nemaju najmensi problem, styri najbeznejsie trasy ktore moje auta poznaju su 2.1km, 4.4km, 7.8km a 8.8km v Bratislave, zimne zapchy si kludne predstav a namodeluj sam.

Najmensi najmensi problem nie je pokial nemas DPF a desat hypermodernych natlakovanych sprostosti vratane samovrazednych rozvodov. Diesloveho Voya si vylucil totalne iracionalne, je to zasrana stara POCTIVA kovadlina. Ja mam tiez vnutorne presvedcenie ze benzin a dalsie auta budu len benziny - prvy diesel som si kupil v zivote ako 33 rocny a vidis, mam ho dodnes(za cely zivot som vlastnil iba dva diesle, presne tie ktore mam teraz).

Tak aby si si nemyslel ze mam nejaky fetish na toto konkretne palivo. Len ti hovorim ze... na voyi sa ti dvojhmota nedokaka lebo tam neni, ze ti turbo nepadne pretoze ide na 10% svojich moznosti na rozdiel od 80% moznosti 1.9tdi a ze celkovo konstrukcia toho stroja je niekde uplne inde ako Szkoda Fabia. More prevodovku... co beznu prevodovku vyhodis na plece prenesies cez dvor a zahodis cez plot, tuto prevodovku musia dvaja chlapi niest a este sa nabohuju. Spojka taka ze lamela po 160k km vyzera na dalsich 600k km minimalne... to su take veci... nepoznane pre majitelov osobnych kombiciek.

edit : 3lavica Voya... je to proste jeden kus, tak to bolo myslene. Akoze tie sedacky vo Voyi a v Šharáne su neporovnatelne. NEPOROVNATELNE. Ano, mozes si skusit tipnut kto vyhrava a nie je z tohoto kontinentu.

Nechapem preco nespravis jednoduchu vec : nabehni za najblizsim chlapikom co ma inzerat na predaj Voya. To je cele. Pozri si to. Vyskusaj. Mozno ti desat veci nesadne a budes sa chytat za hlavu ze vam muselo dobre yebat ked ste toto vyrobili. Mozno dopadnes ako moj brat - isiel pre moj Voy s kamaratmi do Bruselu a dosiel na dvoch domov... dealer tam mal dva kusy, pan brat do toho sadol a uz nevystupil. Takisto ma ten voz dodnes, tak je zly, tak sa kazi tak je to neprakticke auto... a to este nie su vsetky Voye u mna v najblizsej priamej rodine :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"