Všeobecná diskusia
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
jaj vlastne ano, 3.8 V6 Penta Star, ale to som pozeral do grand cheerokeeess s 8kvaltom automatovym
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
to avnsis ked mas combi tak a si spokojny, tak to bybsom nemenil, a ked chds priestranne auto, kamos predava peugeovpartner 1,6hdi s cca 110tis km. a to mi pride typ auta s 3plnohodnotnymi sedackami v aute. a vysuvne dvere topka vec. skoda ze tie peugeoty su mega rynave auta(skarede)
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
pozot fakt nie, v podstate som sa rozhodol, ak by prislo na predaj avensisa, tak voba je momentalne 90% na Gvoyagera. ideal 2.4i, ked nie tak 2.5CRDi
este taka drobnost, grand voyager je pravazne 2.8CRDi co pozeram
este taka drobnost, grand voyager je pravazne 2.8CRDi co pozeram
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
k priestrannemu Peugeoueotíku sa vyjadrovat odmietam ; Grandy su v pohode aj 2.5ky v tom proste problem nie je, cirkus je ze dnes nemas motivaciu predat :
- dostanes za to prachy ktore ti sotva stacia na televizor a nedajboze pracku
- na pracke sa vcelku blbo jazdi do roboty a na vylet
- pracku aj tak mas a dalsiu ti netreba
- nesere sa to
- pokles hodnoty uz prakticky ziadny (kupim dnes 2006ku za 4500eur, za 4 roky predam za 1999eur skor za 2500, no aky pokles hodnoty)
- po dlhodobom vlastnictve takejto masiny sa musi nieco strasne zmenit aby si sadol do "velkeho" kombika typu Mondeo, A6 a podobne
- atd atd
V inzeratoch je fakt viacej 2.8ciek s automatmi. Asi ich bolo viac predanych novych a urcite statisticky su to novsie voziky - dnes ludia nemaju zamer jazdit na 2001/2002/2003 masine, radsej budes klepat nieco 2006/2007 a aj tie uz "zacinaju koncit" bez ohladu na znacku/model.
O Sharanoch nieco neprebereme ? Jaaaaaj 90% rozhodnuty na Grand Voy, tak je parada, netreba
- dostanes za to prachy ktore ti sotva stacia na televizor a nedajboze pracku
- na pracke sa vcelku blbo jazdi do roboty a na vylet
- pracku aj tak mas a dalsiu ti netreba
- nesere sa to
- pokles hodnoty uz prakticky ziadny (kupim dnes 2006ku za 4500eur, za 4 roky predam za 1999eur skor za 2500, no aky pokles hodnoty)
- po dlhodobom vlastnictve takejto masiny sa musi nieco strasne zmenit aby si sadol do "velkeho" kombika typu Mondeo, A6 a podobne
- atd atd
V inzeratoch je fakt viacej 2.8ciek s automatmi. Asi ich bolo viac predanych novych a urcite statisticky su to novsie voziky - dnes ludia nemaju zamer jazdit na 2001/2002/2003 masine, radsej budes klepat nieco 2006/2007 a aj tie uz "zacinaju koncit" bez ohladu na znacku/model.
O Sharanoch nieco neprebereme ? Jaaaaaj 90% rozhodnuty na Grand Voy, tak je parada, netreba
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
sharan/alhambra po vzhliadnuti interieru nemam zaujem o tieto auta. Vsak vsetky ovladacie prvky, tlacidla, budiky su rovnake ako v posranej fobii, alebo oktavke, raprde. cely interir je z tvrdeneho plastu, co pri rocniku 2006/20007 bude vytrasene ako dedove gule, pardon ruky.
V podstate ano, namotal sima na voyager a v pripade ze to budem skutocne riesit, ina volba zreme nebude. Este to preberem z polovickou a uvidim
V podstate ano, namotal sima na voyager a v pripade ze to budem skutocne riesit, ina volba zreme nebude. Este to preberem z polovickou a uvidim
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
kolko zere 2.8 CRDi s automatom ? tam sa to asi hybe okolo 10 litrov stale ne ?
btw. co napr. Touran ci caddy 7 miestna ? len do tej ceny asi moc nie....
Mazda 5 ? s 2.0i to moze byt hodne bezporuchove auto, ak nebude hrdzava
btw. co napr. Touran ci caddy 7 miestna ? len do tej ceny asi moc nie....
Mazda 5 ? s 2.0i to moze byt hodne bezporuchove auto, ak nebude hrdzava
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
VW znacku nechcem, nemam rad tento koncern a da sa poavedat, ze za tie prachy co kupim VW/Skoda, najdem u konkurencie o nieco lepsie auto.
Ak by som menil, tak naozaj chcem prestrane MPV, kde nerobim tetris v kufri ked budem do neho naklad. Kedze odyssey je mimo rozpoctu, previa je takmer nezohnatelna, tak najlepsie mi zo vsetkeho vychadza ten turbov voyager, ale gand. Chcem si ho ist cez vikend este niekam obzriet a skusit si do toho sadnut, porozpravat sa s polovickou.
mazda ma problemy s hrdzou, bohuzial, a 5tka mi pride mensia ako voyager
Ak by som menil, tak naozaj chcem prestrane MPV, kde nerobim tetris v kufri ked budem do neho naklad. Kedze odyssey je mimo rozpoctu, previa je takmer nezohnatelna, tak najlepsie mi zo vsetkeho vychadza ten turbov voyager, ale gand. Chcem si ho ist cez vikend este niekam obzriet a skusit si do toho sadnut, porozpravat sa s polovickou.
mazda ma problemy s hrdzou, bohuzial, a 5tka mi pride mensia ako voyager
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Kamos mal tu 2.8CRDi a v meste daval okolo 10. Dialnica bola silno zavisla od rychlosti, ale cca. 8,5. Jazdieval iba do Brna a spat, na dlhsie cesty si poziciaval ine auta. Inak maximalne pohodlna sranda, nejako som sa tam nezamyslal nad lenivostou automatu, proste sa to pohupovalo a pohodlne prechadzalo cez bratislavske nerovnosti. V predu bolo tolko miesta, ze som si mohol prelozit nohy cez seba. Ovladanie automatu je po americky pod volantom, takze v strede medzi spolujazdcom a soferom nic nevytrca z palubovky.
Touran je celkom fajn auto, aj zadne sedenie je podla mna priestornejsie ako v Alhambre, lenze do kufra das maximalne tak jeden kocik a aj ten sa musi zlozit. Caddy je vzadu uzsi, traja dospeli sa tam tlacia viac ako v tourane, kufor je o kusok kratsi od touranu.
Touran je celkom fajn auto, aj zadne sedenie je podla mna priestornejsie ako v Alhambre, lenze do kufra das maximalne tak jeden kocik a aj ten sa musi zlozit. Caddy je vzadu uzsi, traja dospeli sa tam tlacia viac ako v tourane, kufor je o kusok kratsi od touranu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
wv caddy, peugoueuout partner, mazda päť, turan, to su masinky ktore vzdy nad sebou maju vacsieho bratricka (wv šharan, peugouueuoeuot típí, mazda nema) a tento vacsi bratricek je o 40 centimetrov mensi ako Grand Voy ktory je o dalsich 10 centimetrov kratsi ako ExtraDlhé Vé s hviezdou na kapote. Ono tam proste je rozdiel.
5ka je UKRUTNE mensia ako GrandVoy, to hadam diskutovat ani neskusime. Potvrdzujem Papeka : nasa 2.5manual ma v Bratislave NA KRATUCKYCH TRASACH okolo 8 az 8.5, v zime devinu az desinu podla havariek a zapch ; tie iste trasy jazdi DIESLOVA Ocktavia 1.9tdi za takmer sedem litrov, ano to su presne tie Ocktavie kde sa podla internetu neda viac ako 4.76 nech robim co robim (aby sme pochopili o com sa bavime). Ano, ta ista dieslova Ocktavia zajazdi pod 5 litrov dialnicu, ale tieto kratke trasy proste robia svoje. Dialnicu mas 5.5l/100km pri tempomate 105-107km/h, pri 120km/h tempomate mas 6.3 litra na palubaku a zhruba 6.5 litra real.
2.8cka je o 10% vacsia volumetrika takze to samo o sebe nieco zahra ; plus hlavne automat. Je to hydromenic, ziadne DSG, takze samozrejme efektivita je taka ako bola na automatoch 15 rokov dozadu - ba vlastne prdlajz, tento automat pochadza este zo sedemdesiatych rokov, fakt bez srandy, 4kvalt, klasicka konstrukcia, overdrive, vsetko. Takze... mimo mesta 2.8crd mas necely liter oproti mne cize 6.5 litra usporna jazda, bezna jazda 120-130km/h zhruba tych sedem az osem ; v meste mas o liter a pol viac nez ja cize startujes zhruba na osmicke, bezna realita Bratislava by som povedal tak devat. Ked vela brzdis a rozbiehas, desina... a prelozene nohy ako hovori Papek. Najhorsie pre tento voz je rozbiehat a zastavovat, ked sa gula tak sa gula, ale ked sa negula...
Hned sa vyjadrim aj k Sharanu : tie iste jazdy to iste mesto sedem a pol a menej sa neda ani prd. Dialnica som pisal pod sest nerealna akymkolvek defenzivnym sposobom, pri 130km/h si veselo vypyta sedmicku alebo skor sedem a pol. Sharan/Alhambra 1.9tdi 85kW a aj 96kW.
Poznamka : 1.8T Sharan uderi desiatku benzinu v meste ani nevies ako. To len v kontexte.
Najlacnejsie vozenie vo Voyi je 2.4i benzin preklopena na plyn, potom nasleduje 3.3i na plyn a 3.8i na plyn. Medzi 4valcami a 6valcom je slusny rozdiel, medzi 6valcami je rozdiel minimalny az ziadny pretoze su inak sprevodovane. Az za nimi potom nasleduje 2.5crd a 2.8crd co sa tyka penazi. Benzinik v meste za desiatku - dvanastku plynu mas akoby 5 az 6 litrov nafty a to sa proste na ziadnom takomto aute neda. Cize tvoja volba 2.4i je z hladiska nakladov a servisovatelnosti spravna, problem bude zohnat ho vo farbe, vybave a cenovke aby sedel. Lebo proste nie su v inzeratoch.
5ka je UKRUTNE mensia ako GrandVoy, to hadam diskutovat ani neskusime. Potvrdzujem Papeka : nasa 2.5manual ma v Bratislave NA KRATUCKYCH TRASACH okolo 8 az 8.5, v zime devinu az desinu podla havariek a zapch ; tie iste trasy jazdi DIESLOVA Ocktavia 1.9tdi za takmer sedem litrov, ano to su presne tie Ocktavie kde sa podla internetu neda viac ako 4.76 nech robim co robim (aby sme pochopili o com sa bavime). Ano, ta ista dieslova Ocktavia zajazdi pod 5 litrov dialnicu, ale tieto kratke trasy proste robia svoje. Dialnicu mas 5.5l/100km pri tempomate 105-107km/h, pri 120km/h tempomate mas 6.3 litra na palubaku a zhruba 6.5 litra real.
2.8cka je o 10% vacsia volumetrika takze to samo o sebe nieco zahra ; plus hlavne automat. Je to hydromenic, ziadne DSG, takze samozrejme efektivita je taka ako bola na automatoch 15 rokov dozadu - ba vlastne prdlajz, tento automat pochadza este zo sedemdesiatych rokov, fakt bez srandy, 4kvalt, klasicka konstrukcia, overdrive, vsetko. Takze... mimo mesta 2.8crd mas necely liter oproti mne cize 6.5 litra usporna jazda, bezna jazda 120-130km/h zhruba tych sedem az osem ; v meste mas o liter a pol viac nez ja cize startujes zhruba na osmicke, bezna realita Bratislava by som povedal tak devat. Ked vela brzdis a rozbiehas, desina... a prelozene nohy ako hovori Papek. Najhorsie pre tento voz je rozbiehat a zastavovat, ked sa gula tak sa gula, ale ked sa negula...
Hned sa vyjadrim aj k Sharanu : tie iste jazdy to iste mesto sedem a pol a menej sa neda ani prd. Dialnica som pisal pod sest nerealna akymkolvek defenzivnym sposobom, pri 130km/h si veselo vypyta sedmicku alebo skor sedem a pol. Sharan/Alhambra 1.9tdi 85kW a aj 96kW.
Poznamka : 1.8T Sharan uderi desiatku benzinu v meste ani nevies ako. To len v kontexte.
Najlacnejsie vozenie vo Voyi je 2.4i benzin preklopena na plyn, potom nasleduje 3.3i na plyn a 3.8i na plyn. Medzi 4valcami a 6valcom je slusny rozdiel, medzi 6valcami je rozdiel minimalny az ziadny pretoze su inak sprevodovane. Az za nimi potom nasleduje 2.5crd a 2.8crd co sa tyka penazi. Benzinik v meste za desiatku - dvanastku plynu mas akoby 5 az 6 litrov nafty a to sa proste na ziadnom takomto aute neda. Cize tvoja volba 2.4i je z hladiska nakladov a servisovatelnosti spravna, problem bude zohnat ho vo farbe, vybave a cenovke aby sedel. Lebo proste nie su v inzeratoch.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Inak, este ma napada jedno sranda. Peugeot Expert/Citroen Jumpy/Toyota ProAce. Kamos co mal toho Voyagera ho casom predal a potom si kupil Jumpyho. Do toho sa nam podarilo natlacit celu kuchynsku linku (rozlozenu), vratane 4m dlhej pracovnej dosky. Tocil na tom cca. 100k za rok, problemy s egr a prasknuta hadica tusim od turba. Inak je to sakra velke, sedadla vies posuvat, sklapat, vyberat...
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
4m vnutri nema ziadny voz, dokonca ani L2H2 verzie nie... ta linka trcala von ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
papek: no to uz su trochu mini busy, dodavky. Toyota je dokonca vari len tohto rocny model.
Zatial mi to sedi na toho GV, chcem si ist do toho niekde sadnut, ale co pozeram rozne fotky, tak priestorovo nie je o com. Dokonca som videl obrazok, kde v GV aj ked je ulozena posledna lavica, tak do kuforveho priestoru v pohode narval 4 ks pneumatik.
Zatial mi to sedi na toho GV, chcem si ist do toho niekde sadnut, ale co pozeram rozne fotky, tak priestorovo nie je o com. Dokonca som videl obrazok, kde v GV aj ked je ulozena posledna lavica, tak do kuforveho priestoru v pohode narval 4 ks pneumatik.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
ta doska bola zasunuta uplne dole pod celnym sklom pred spolujazdcom a koncila pri zadnych dverach ... rezerva bola tak +/-5 cmmp3turbo napísal:4m vnutri nema ziadny voz, dokonca ani L2H2 verzie nie... ta linka trcala von ?
edit: dlzku ak si spominam presne, tak 385 cm + balenie, co boli take hrube kartonove "bumpery" a po stranach drevene listy. Cize ak to nemalo aj presne 4m, tak 395 cm urcite.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
btw. nac ti taky velky kufor a tolko priestoru ? To chces s detmi kazdy vikend cestovat z BA na vychod a s5 ci ako ?
Bratranec vydrzal na Octe 2,5 s 2 detmi (tusim do 3 rokov) neskor aj s 3 detmi ( ale to bolo utrpenie) a neskor kupil T6, ci T5,5 Carravellu, ale domov to ma 800km a prevaza tam aj tak blbosti ako sanky, bicykle atd, lb deti su uz vacsie.
Bratranec vydrzal na Octe 2,5 s 2 detmi (tusim do 3 rokov) neskor aj s 3 detmi ( ale to bolo utrpenie) a neskor kupil T6, ci T5,5 Carravellu, ale domov to ma 800km a prevaza tam aj tak blbosti ako sanky, bicykle atd, lb deti su uz vacsie.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
a jaj som chcel odporucit T6 multivan, ale koncern z principu nechce (aj ked cenou len starsi T5)