Všetko o mobilných telefónoch, tabletoch, fitness náramkoch, smart hodinkách a iných prenosných zariadeniach. Diskusia o mobilných sieťach, operátoroch a ponukách. Toto nie je nákupná poradňa!! Taktiež zadeľte tému do dobrej podkategórie
Blazon ja uz len čakám kym budú lacnejšie veľké Iphony 640XL budem mat kym ju nerozbijem a potom lacny čínsky Android (one, xiaomi, honor) nech mi neni ľúto ked ho znicim kéd ma naserie.. Microsoft ma nasral vo všetkých smeroch ako sa len da, aj NTB sa uz smeje s jablkom
Mna momentalne nasieraju cez zarucne opravy. Asi mesiac dozadu som sa cez MS chat pytal, ako im mam poslat mobil. Ze cez ceske Arvato. Ok, presiel september, teraz mozem byt chvilu bez tohto mobilu. Pisem do Arvata, odtial odpoved, ze to riesi slovenske ESC. Pisem do ESC, ze to musim u predajcu ... fucq. Tak sa preklikavam cez MS stranku, ako sa dopatrat podpory a zrazu mi to ponuka objenanie opravy. Presmerovalo ma to na dalsiu stranku, B2X servis.
Zadam IMEI, udaje atd, vsetko OK. Dosiel stitok pre DHL, nech to vytlacim, telefon zabalim a odnesiem balik do zberneho miesta alebo si dohodnem kuriera. Ok. volam do DHL, ze mam nalepku, balik a nech sem dokluse kurier. hmmm nooo, ale podla operatorkz treba import number prijemcu. Kur...nik v maily ani zmienka o niecom takom... (esteze som sa nej...bal cez pol bratislavy do DHL pobocky).
Takze pisem do B2X servisu cez chatovacie okno "expertovi", kde uvazdam cislo zakazky, cislo balika a pytam si import number. Expert odpisuje, ze mu je nesmierne luto v akej zivotnej situacii som sa ocitol a ze vsetko vyriesi k mojej spokojnosti. Normalne mi srdce poskocilo. ... 5 minut ticha ... potom prichadza otazka od experta, ci potrebujem import number. Pisem, ze ano. ... 5 minut ticha ... ze z akej krajiny som. WHAT??? Nadych, vydych, vypinam capslock, slusne odpovedam a este dodavam, ze balik pojde do Madarska. ... 5 mintu ticha (fakt by ma zaujimalo, co tam ten Ind zatial robi) ... expert odpisuje: to je UK? ... no, chytaju ma jedy, ale vysvetlujem, co je kde. Opat si pyta cisla reklamacii a pod a nakoniec ma zabil touto odpovedou ...
Okay thanks so I am sending your request from my side you will have to contact us again after 15th of october.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
jojo dnes vysiel novy update ...instal a restart po update a telefon ide bez problemov tak neviem ... nic z toho co robil uz nerobi ... tak dufam ze to ani uz robit nebude:)
aplikacie sa mi otvaraju svizne.. nemozem povedat ze to trva dlho... mesenger reaguje rychlo aj sa hned z aktualizuje... nehovorim ze ten system je super... uvidim casom ...
950 je fajn nie je ani tazka , dobre sa drzi.. a aj reaguje po novom update dobre...
Neviem Mesenger tych 10-15 sekund ale Fb mi spusti cca za 5 - 8 sekund
berem to je to windows takze na koliesko nacitavania som si zvykol... to mi az take nervy nerobi ...
pekna blbost, ake cakanie ? ake koliecko ? kedysi to bolo instatne .. nehovorim teraz o 8.1 .. ale aj na 10tkach pred tym zasranym updatom fcb a mssengeru ... btw a FCB otvaram na dva krat , VZDY . .lebo prvy krat padne na 100% .. a to som robil aj hardreset .... proste uz to nejako strpim kym sa to nerozbije
Ako je to so zarukami ? ked som kupoval band z UK a pokazil sa, reklamoval som , dostal som replace item ale zaruka plynie dalej prvermu. Na supporte mi na otazku len odpovedali ze pokracuje z prveho, ale vraivm ze v europe je po prve 2rocna zaruka a po druhe ze pokial dostanem replace item cize nove zariadenie plynie nova zaruka. tak ma odkazali zase na UK support a tam sa zatial neviem pripojit dva dni .... Mam pravdu ja alebo oni ? lebo sa mi nezda ze ked dostanem nove zariadenie ze nedostanem aj novu zaruku
oha, po chvilku apelacii zrazu nasli volneho agenta v UK a tu mame vysvetlenie podla nich
The warranty will follow the original device because it is a replacement
not a brand new device
A brand new device receives 2 years
A replacement will follow the reminder of your initial warranty
uvideol som priklad s pokaznym telefonom ze ked ho reklamuju a dostanem novy, tak dostanem aj novu zaruku, odpoved:
You receive a replacement
A brand new device is something that you purchase from the store
A replacement is something that you receive from technical support when we repair the device you already use
ale po jemnej apelacii
I would like to look into my resources to make sure I am providing you with the best information. Would it be alright if I took two to three minutes to do so?
edit:
oukej, tu mam odpoved
Now regarding the warranty, your warranty will remain from old Band 2
Papek napísal:mozu to nazyvat ako chcu, ak ti predali band na slovensko, tak by sa mali riadit nasim zakonnikom ak sa nemylim
Toto je hlúposť. Som is istý, že RMA sa riadi pravidlom krajina pôvodu nie určenia. Keď nakupujes v Číne máš len 1 rok, podľa teba by mali byt dva, čo je nezmysel:
Ako si náramok kúpil? Fyzicky v UK alebo cez e-shop s dovozom na SK?
plati povodna zaruka pokial je dlhsia ako 90dni, pokial nie plati 90dni na replace item ... to furt neriesi problem ze mam nove zariadenie ktore vlastne nemam (replace item vs brand new item)
ano je to tak, proste nemas novy kus, nechapem co o tom tolko kecate, keby si to kupil tu, potom by platilo co ty vravis. Aj apple si na toto vymyslelo metologiu, napisu ti ze ti vymenili swap modul, pricom je to novy kus HW, aby ti pokracovala povodna zaruka.