Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ta nova alfa ...to je porno (a to ani nehovorim o tom suvcku co oznamili, dovi dopo) - mat tie koruny tak rovno s nimi tam utekam
cim viac ich pozeram tym viac som zalubeny
https://youtu.be/Vpc0FBxh-hc
cim viac ich pozeram tym viac som zalubeny
https://youtu.be/Vpc0FBxh-hc
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Turbo, asi si s tym este nejazdil, alebo nie dlho jazdil, vsak? Su to asistenti, maju ti pomoct. Rozbeh do kopca je tu uz snad aj 10 rokov, je to sprosty system na urovni esp, kopec zenam pomaha. Asistent zjazdu z kopca je bezny v SUV, nove Ecko s tym asist. prejazdu krizovatkou monitoruje cele okolie vozidla v krizovatke tak, aby ti zachytil mrtve uhly a nenabral si niekoho alebo tusim aj keby ti tam niekto vletel z boku na cervenu. Ty to pokladas za sprostosti, ale toto je postupne odladovanie systemov potrebnych pre autonomne vozidla v dobe. Niektore z tych asistentov budu potrebne v dobe, kedy bude na cestach mix autonomnych a riadenych vozidiel.mp3turbo napísal: pomylene pedale ci co ? to sme tu vsetci - teda pardon, 70% - naozaj uplni kreteni ... asistent rozbehu do kopca, automaticke brzdenie pri cuvani, asistent zjazdu z kopca (prisamvacku to nejaky tragac ma), najnovsie mercedesy asistent prejazdu cez krizovatku lebo inak je hrdelny prieser...
COZE ????? To fakt ??
Okrem toho, zacni si zvykat. Front assist (radar a samocinne brzdenie v nizkych rychlostiach) maju byt tusim povinne v novych autach od nejakeho datumu, nakolko vyrazne znizuju mnozstva nehod. Jedna sa o rychlosti do 30-50kmh. Teraz len neviem, ci to uz bolo schvalene, alebo je to navrh.
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Rozbeh do kopca je tu uz snad aj 10 rokov, je to sprosty system na urovni esp, kopec zenam pomaha.
a nielen zenam, zjavne. Inak cely tento "problem" riesi uz zhruba 70 rokov automaticka prevodovka, mal si niekedy nejaku ? PS: aj neprilisne zanietenie k automatu som pobral, o tom potom.
>> Asistent zjazdu z kopca je bezny v SUV
a na keru rit je dobry ? Jaaaj ano pomoze mi nevyvalit plot dole pod Donovalmi v Starych Horach (styri domy).
>> nove Ecko s tym asist. prejazdu krizovatkou monitoruje cele okolie vozidla v krizovatke tak, aby ti zachytil mrtve uhly a nenabral si
>> niekoho alebo tusim aj keby ti tam niekto vletel z boku na cervenu.
tomu vleteniu z boku sa tazko ubranis ale povedzme ze autiak dokaze spravit nejaky prinos, pribrzdi, napne bezpecnostne pasy, potiahne opierku hlavy, namiesi vybusninu na érbegy, zapipa kontrolka na tretom displejicku "prosim precitajte si rychlo tuto dolezitu spravu - sprava do vas ide naburat 62 tonove Iveco s navesom teda vlastne do vas naburalo pred 9 sekundami dokial ste si toto precitali. Prajete si zavolat 112 ?".
K tym mrtvym uhlom : minule mi vyprava jeden nadejny majitel ze "to je jaka sranda, idem po moste a vidim ako sa rozsvecuju autam kontrolky v zrkadlach". Keket mas cumiet na cestu a nie komu sa co rozsvecuje !!!!!!
>> Front assist (radar a samocinne brzdenie v nizkych rychlostiach) maju byt tusim povinne v novych autach
>> od nejakeho datumu, nakolko vyrazne znizuju mnozstva nehod.
voci tomuto nic nemam - ludia su kreteni, brzdit nevedia, jazdit nevedia, NEDAVAJU POZOR LEBO NA FEJSBUUKU PRIBUDOL PRISPEVOK ZE NIEKTO VYSTUPIL Z ELEKTRICKY PRIPADNE PRDOL HLASNEJSIE NA HAJZLI TAK TREBA LAJKOVAT, najcastejsie buracky su predkom dozadku == ano velmi uzitocna vec. Pripadne na dotykovej obrazovecke nastavuju o pol stupna vyssiu teplotu kurenia pretoze tlacitka + - su staromodne, takze dnes toto ovladanie treba pretavit do stvorstupnoveho menu na obrazovecke : by som ZASTRELIL tych kretenov co toto vymysleli a co im to schvalili pretoze distrakcia vodica.
Prakticky vzate, keby ludia neboli kreteni, absolutne by neexistovali poistenia a poistovne. Pretoze by proste neboli buracky. Ziadna. Ani jedna. Pretoze pravidla su absolutne jasne a proste bez debaty. Boli by iba drcačky "abože cuval som do garaze a nevysiel mi manever" pripadne "pomylil som si pedale a brana sa mi neuhla".
Stale si nemozem pomoct ale pomylenie pedalov = nema co robit za volantom lebo je krepy. To co su za sracky, mame tych pedalov vela alebo co. Na kazdu nohu jeden a ajtak je to prilis. Nevidiet cierne auto za sebou v tme a nerozmyslat o tom ze tam bolo je jedna vec, pomylit si pedale je vec VELMI ina.
ALE ZE BY SA SPRAVILA TU NAJDOLEZITEJSIA VEC TEDA ZABRANILO OZRATYM KORMIDLOVAT AUTO, TAK TO NE. NA TO NEMAME ODVAHU !!!!
Myslim tym technicke riesenie - vazeny sudruh vodic, s jednym promile teda toto auto soferovat nebudete. Autobusova zastavka sa podla GPS nachadza styridsat metrov smerom dolava dole brehom, uspesnu cestu po styroch praje Vas Team Toyota.
Na toto nikto NEMA ODVAHU lebo auta s alkoholtesterom BY MALI VELMI SLABE PREDAJE. Tak budeme montovat asistenta zjazdu dole z kopca !!!!
Obrovska sranda ze tato vec nenapadne nikoho v Brussseli aby to dali direktovou, potom uz by nebolo na vyber a vsetky auta by to mali. Tak ako dnes ABS, tak ako érbegy, tak ako asistenta predneho brzdenia a zadneho cuvania. Daleko predaleko najbeznejsie priciny buraciek su RYCHLOST a ALKOHOL a my s tym absolutne, absolutne nic nerobime, len sa tu farizejsky hrame ze riesime zavazne problemy s bezpecnostou aut v maximalnej moznej miere.
Velke smradlave zatocene. To uplne najlahsie co mozeme spravit vobec nerobime, pretoze ide o peniaze. O zdravie ludi a bezpecnost ide len tak, naoko. Kto z vas by kupil autiak co mu dovoli ist v meste maximalne 75 kedze povolena je 50tka (a tam kde je 80tka cojaviem 95) ? Nikto. Ani jeden jediny. Kto z vas by kupil autiak co mu na ceste medzi Senkvicami a Modrou dovoli ist maximalne 120 pretoze je tam povolena devatdesiatka ? Ani jeden. Co takto Trnava-Bratislava len 125 a viac ani certovi ? Hahaha, nedemokraticke.
V pripade superspecialnych okolnosti napr. ohrozenie zivota by bol nejaky overdrive button a smitec, logovany do ciernej skrinky s desatnasobnym postihom v pripade ze nieco vyvedies, auto vysvietene jak Las Wegas aby vsetci na ceste vedeli ze "mas prepnute", niekoho zabijes = bimbumbac 15 rokov natvrdo ako za normalnu vrazdu. A v pripade ak overdrive pouzijes viac ako Xkrat za tyzden tak by sa Pomahaci a Chranici museli pytat preco. Vymalovane.
A ze trepem ? A co si myslite, ako budu jazdit autonomne auta ? Tak ako pubertalni ksiltofkari na E30 dnes ? No to asi ne !!! Ze nuda co som navrhol ? Ale ved ta nuda pride s autonomnymi autami, toto by bol len predvoj. Predzvest. NAJVACSI prispevok k bezpecnosti.
a nielen zenam, zjavne. Inak cely tento "problem" riesi uz zhruba 70 rokov automaticka prevodovka, mal si niekedy nejaku ? PS: aj neprilisne zanietenie k automatu som pobral, o tom potom.
>> Asistent zjazdu z kopca je bezny v SUV
a na keru rit je dobry ? Jaaaj ano pomoze mi nevyvalit plot dole pod Donovalmi v Starych Horach (styri domy).
>> nove Ecko s tym asist. prejazdu krizovatkou monitoruje cele okolie vozidla v krizovatke tak, aby ti zachytil mrtve uhly a nenabral si
>> niekoho alebo tusim aj keby ti tam niekto vletel z boku na cervenu.
tomu vleteniu z boku sa tazko ubranis ale povedzme ze autiak dokaze spravit nejaky prinos, pribrzdi, napne bezpecnostne pasy, potiahne opierku hlavy, namiesi vybusninu na érbegy, zapipa kontrolka na tretom displejicku "prosim precitajte si rychlo tuto dolezitu spravu - sprava do vas ide naburat 62 tonove Iveco s navesom teda vlastne do vas naburalo pred 9 sekundami dokial ste si toto precitali. Prajete si zavolat 112 ?".
K tym mrtvym uhlom : minule mi vyprava jeden nadejny majitel ze "to je jaka sranda, idem po moste a vidim ako sa rozsvecuju autam kontrolky v zrkadlach". Keket mas cumiet na cestu a nie komu sa co rozsvecuje !!!!!!
>> Front assist (radar a samocinne brzdenie v nizkych rychlostiach) maju byt tusim povinne v novych autach
>> od nejakeho datumu, nakolko vyrazne znizuju mnozstva nehod.
voci tomuto nic nemam - ludia su kreteni, brzdit nevedia, jazdit nevedia, NEDAVAJU POZOR LEBO NA FEJSBUUKU PRIBUDOL PRISPEVOK ZE NIEKTO VYSTUPIL Z ELEKTRICKY PRIPADNE PRDOL HLASNEJSIE NA HAJZLI TAK TREBA LAJKOVAT, najcastejsie buracky su predkom dozadku == ano velmi uzitocna vec. Pripadne na dotykovej obrazovecke nastavuju o pol stupna vyssiu teplotu kurenia pretoze tlacitka + - su staromodne, takze dnes toto ovladanie treba pretavit do stvorstupnoveho menu na obrazovecke : by som ZASTRELIL tych kretenov co toto vymysleli a co im to schvalili pretoze distrakcia vodica.
Prakticky vzate, keby ludia neboli kreteni, absolutne by neexistovali poistenia a poistovne. Pretoze by proste neboli buracky. Ziadna. Ani jedna. Pretoze pravidla su absolutne jasne a proste bez debaty. Boli by iba drcačky "abože cuval som do garaze a nevysiel mi manever" pripadne "pomylil som si pedale a brana sa mi neuhla".
Stale si nemozem pomoct ale pomylenie pedalov = nema co robit za volantom lebo je krepy. To co su za sracky, mame tych pedalov vela alebo co. Na kazdu nohu jeden a ajtak je to prilis. Nevidiet cierne auto za sebou v tme a nerozmyslat o tom ze tam bolo je jedna vec, pomylit si pedale je vec VELMI ina.
ALE ZE BY SA SPRAVILA TU NAJDOLEZITEJSIA VEC TEDA ZABRANILO OZRATYM KORMIDLOVAT AUTO, TAK TO NE. NA TO NEMAME ODVAHU !!!!
Myslim tym technicke riesenie - vazeny sudruh vodic, s jednym promile teda toto auto soferovat nebudete. Autobusova zastavka sa podla GPS nachadza styridsat metrov smerom dolava dole brehom, uspesnu cestu po styroch praje Vas Team Toyota.
Na toto nikto NEMA ODVAHU lebo auta s alkoholtesterom BY MALI VELMI SLABE PREDAJE. Tak budeme montovat asistenta zjazdu dole z kopca !!!!
Obrovska sranda ze tato vec nenapadne nikoho v Brussseli aby to dali direktovou, potom uz by nebolo na vyber a vsetky auta by to mali. Tak ako dnes ABS, tak ako érbegy, tak ako asistenta predneho brzdenia a zadneho cuvania. Daleko predaleko najbeznejsie priciny buraciek su RYCHLOST a ALKOHOL a my s tym absolutne, absolutne nic nerobime, len sa tu farizejsky hrame ze riesime zavazne problemy s bezpecnostou aut v maximalnej moznej miere.
Velke smradlave zatocene. To uplne najlahsie co mozeme spravit vobec nerobime, pretoze ide o peniaze. O zdravie ludi a bezpecnost ide len tak, naoko. Kto z vas by kupil autiak co mu dovoli ist v meste maximalne 75 kedze povolena je 50tka (a tam kde je 80tka cojaviem 95) ? Nikto. Ani jeden jediny. Kto z vas by kupil autiak co mu na ceste medzi Senkvicami a Modrou dovoli ist maximalne 120 pretoze je tam povolena devatdesiatka ? Ani jeden. Co takto Trnava-Bratislava len 125 a viac ani certovi ? Hahaha, nedemokraticke.
V pripade superspecialnych okolnosti napr. ohrozenie zivota by bol nejaky overdrive button a smitec, logovany do ciernej skrinky s desatnasobnym postihom v pripade ze nieco vyvedies, auto vysvietene jak Las Wegas aby vsetci na ceste vedeli ze "mas prepnute", niekoho zabijes = bimbumbac 15 rokov natvrdo ako za normalnu vrazdu. A v pripade ak overdrive pouzijes viac ako Xkrat za tyzden tak by sa Pomahaci a Chranici museli pytat preco. Vymalovane.
A ze trepem ? A co si myslite, ako budu jazdit autonomne auta ? Tak ako pubertalni ksiltofkari na E30 dnes ? No to asi ne !!! Ze nuda co som navrhol ? Ale ved ta nuda pride s autonomnymi autami, toto by bol len predvoj. Predzvest. NAJVACSI prispevok k bezpecnosti.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
turbo: ten asistent prejazdu krizovatkou je podla mna celkom fajn vec, ak funguje spravne. Ukazkove video tu:
http://techcenter.mercedes-benz.com/sk_ ... etail.html
Asistent zjazdu z kopca limituje max. rychlost tusim na 10 kmh, jedna sa vyslovene o offroad podmienky a tusim vsade kde je, musi ho uzivatel sam zapnut.
ad. vyjazd do kopca a automat - ok, fajn. Ale v EU tak nejak nie su rozsirene automaty ako v USA. Tak ked to dokaze robit ESP vdaka mozno 30-40 riadkom kodu, preco to tam nedat? Na vyvoji to stalo par centov, do propagacnych materialov to uvedies ako super-hyper funkciu, tak polka soferskej populacie je nadsena, druha polka to mozno v zivote nevyuzije.
http://techcenter.mercedes-benz.com/sk_ ... etail.html
Asistent zjazdu z kopca limituje max. rychlost tusim na 10 kmh, jedna sa vyslovene o offroad podmienky a tusim vsade kde je, musi ho uzivatel sam zapnut.
ad. vyjazd do kopca a automat - ok, fajn. Ale v EU tak nejak nie su rozsirene automaty ako v USA. Tak ked to dokaze robit ESP vdaka mozno 30-40 riadkom kodu, preco to tam nedat? Na vyvoji to stalo par centov, do propagacnych materialov to uvedies ako super-hyper funkciu, tak polka soferskej populacie je nadsena, druha polka to mozno v zivote nevyuzije.
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
A kto robi nieco pre bezpecnost a nema z toho zisk? Cele je to o peniazoch. Ako si mimo zu vlady odpilit jeden z najvacsich prijmov do kasy z pokut za rychlost? Nemozne
Asistenti su ok, ale iba v pripafe ze mi autonomne pomoze bez nutnosti da obzerat po palubovke ale cucakovat na velke LCD v strede auta ci mi nieco nejde z lava, z prava. To je chore. Potom sa cudujeme, ze soferi casto nezvladnu aj zaklakladnu problemovu situaciu a skoncia v garate, lebo asistent ich neupozornil, ze pred nim je ostra zakruta, ktoru 140 tke nedokaze auto technicky zvladnut a je treba spomalit na 80tku.
Asistenti su ok, ale iba v pripafe ze mi autonomne pomoze bez nutnosti da obzerat po palubovke ale cucakovat na velke LCD v strede auta ci mi nieco nejde z lava, z prava. To je chore. Potom sa cudujeme, ze soferi casto nezvladnu aj zaklakladnu problemovu situaciu a skoncia v garate, lebo asistent ich neupozornil, ze pred nim je ostra zakruta, ktoru 140 tke nedokaze auto technicky zvladnut a je treba spomalit na 80tku.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
zabudas ze kazdy (dokonca aj ty) niekde zacinal. pomylenie pedalov sa stalo konkretne bratranocovi. spravil si vodicak ked mal 18, potom 10 rokov si setril na auto,nikdy medzitym nesoferoval, kupil novu feldu za pomaly pol mega terajsich, ani sa neodvazil odsoferovat domov ale bral mu ju moj foter, chodil k dunaju na hradzu trenovat rozbeh rucnou brzdou a ked sa vracal tak namiesto brzdy dupol na plyn a vyvalil branu. auto nemalo ani tyzden.mp3turbo napísal: Stale si nemozem pomoct ale pomylenie pedalov = nema co robit za volantom lebo je krepy. To co su za sracky, mame tych pedalov vela alebo co. Na kazdu nohu jeden a ajtak je to prilis.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak to je pravda - som mal asi 16 ked som cuval na Liazke s privesom... tak ako cela nasa dedina.
Mozno tym to bude. Na skusky z vodicaku som dosiel autom, tak jak moja stara.
Takyto soferi ze "bojim sa odviezt auto zo salonu domov", na keru pitchu mu je auto. Nemal by ho mat kvoli bezpecnosti NAS VSETKYCH, kvoli mojim detom, kvoli tvojim detom, kvoli mne, kvoli tebe. A potom je druha kategoria krepanov - nemozem ist autom do Juhoslavie. Co ti nefunguje volant rovno ? Nie, je to daleko a bojim sa dialnice.
Krizovatkovy asistent : zase je to u ludskej nepozornosti ; uznavam vsak ze ked ti auto v panike spomali/zastavi a niekto nabura do tvojho zadku tak je to urcite lepsie ako ked niekto skonci pod tvojimi kolesami. Lebo jedno je cudzia vina, a druhe je tvoja basa v Leopoldove. Len mi to zase pride ako taky gimmick - automaticke brzdenie v aute mame a ostatne je marketing.
A asistenta zjazdu dole z kopca do maximalne 10km/h zo slusnosti odmietam komentovat.
Mozno tym to bude. Na skusky z vodicaku som dosiel autom, tak jak moja stara.
Takyto soferi ze "bojim sa odviezt auto zo salonu domov", na keru pitchu mu je auto. Nemal by ho mat kvoli bezpecnosti NAS VSETKYCH, kvoli mojim detom, kvoli tvojim detom, kvoli mne, kvoli tebe. A potom je druha kategoria krepanov - nemozem ist autom do Juhoslavie. Co ti nefunguje volant rovno ? Nie, je to daleko a bojim sa dialnice.
Krizovatkovy asistent : zase je to u ludskej nepozornosti ; uznavam vsak ze ked ti auto v panike spomali/zastavi a niekto nabura do tvojho zadku tak je to urcite lepsie ako ked niekto skonci pod tvojimi kolesami. Lebo jedno je cudzia vina, a druhe je tvoja basa v Leopoldove. Len mi to zase pride ako taky gimmick - automaticke brzdenie v aute mame a ostatne je marketing.
A asistenta zjazdu dole z kopca do maximalne 10km/h zo slusnosti odmietam komentovat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ja chcem autopilota, nech si možem dať pivo
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
preco, mna nebavi ist dolu kopcom na jednotke a neustale stlacat brzdu... /zima + lad + neposypane/, vtedy by som to v pohode zapol, to tiez pravdepodobne nie je asistent na normalnu jazdu po cesteA asistenta zjazdu dole z kopca do maximalne 10km/h zo slusnosti odmietam komentovat.
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
turbo: gratulujem, padol si z neba s hyper-super vodicskymi schopnostami, pomaly este v plienke si vedel spravne volantom krutit a pedaly stlacat, popritom sledovat vsetko okolo vozidla, pasazierov vo vozidle, ovladat vsetky auta na svete poslepiacky, aj tie ktore sa este nevyrobili, ... ostatny sa bohuzial musia nejak naucit aj jazdit a bez chyb to nejde. A niektory ludia jazdia dokonca proti svojej voli, lebo ich k tomu donutila situacia (u nas v podstate neexistuje rozumne dostupna MHD, takze zena si spravila po donuteni vodicak a tiez sa pomaly uci jazdit), taky maju vacsi strach (ktory casom vo vacsine pripadov vymizne).
Este k tomu krizovatkovemu asistentovi, v dobrom pripade ak ti auto zabrzdi/pribrzdi aby sa vyhlo kolizii (ci uz cyklista alebo auto iduce napr. na cervenu), dalsie auto ma ist ci uz v dostatocnom odstupe aby tiez stihol reagovat, alebo ho front-assistent tiez pribrzdi. A ako sam vravis, naraz v nizsej rychlosti medzi dvoma autami bude znamenat skor pokrcene plechy a lahsie zranenia, ako ked vezmes pod kolesa cyklistu.
Ad zjazd z kopca, niekto ta nuti pouzivat tohoto asistenta? Zatial vacsina tychto elektronicky asistentov sa da vypnut (napr. front assist sa aktivuje pri kazdom nastartovani, ale monitor mrtvych uhlov si pamata posledny stav (On/Off), ...). Nechces ich, nekupuj si ich alebo si ich v aute vypni. Mne uz monitor mrtvych uhlov za posledny rok 2x zabranil v zrazke, raz ma pribrzdil na parkovisku (auto vstupujuce do mojej cuvacej drahy, ktore som nemal sancu vidiet) a front assist mi raz zastavil auto pri vyjazde na semafore, ked chlapik predomnou nahle zadupol brzdu.
stanomx: pivo si mozem dat aj teraz a po pol hodinke ist autom (tolerancia 0.5 promile), ale v principe suhlasim, na bezne denne cesty po dialnici by som autopilota niekedy prijal.
LordKJ: ukazka ako to funguje tu: https://www.youtube.com/watch?v=1yOt2y3olgQ
Raz to ukazoval Chvala tusim na novom Passate Allroad-e.
Este k tomu krizovatkovemu asistentovi, v dobrom pripade ak ti auto zabrzdi/pribrzdi aby sa vyhlo kolizii (ci uz cyklista alebo auto iduce napr. na cervenu), dalsie auto ma ist ci uz v dostatocnom odstupe aby tiez stihol reagovat, alebo ho front-assistent tiez pribrzdi. A ako sam vravis, naraz v nizsej rychlosti medzi dvoma autami bude znamenat skor pokrcene plechy a lahsie zranenia, ako ked vezmes pod kolesa cyklistu.
Ad zjazd z kopca, niekto ta nuti pouzivat tohoto asistenta? Zatial vacsina tychto elektronicky asistentov sa da vypnut (napr. front assist sa aktivuje pri kazdom nastartovani, ale monitor mrtvych uhlov si pamata posledny stav (On/Off), ...). Nechces ich, nekupuj si ich alebo si ich v aute vypni. Mne uz monitor mrtvych uhlov za posledny rok 2x zabranil v zrazke, raz ma pribrzdil na parkovisku (auto vstupujuce do mojej cuvacej drahy, ktore som nemal sancu vidiet) a front assist mi raz zastavil auto pri vyjazde na semafore, ked chlapik predomnou nahle zadupol brzdu.
stanomx: pivo si mozem dat aj teraz a po pol hodinke ist autom (tolerancia 0.5 promile), ale v principe suhlasim, na bezne denne cesty po dialnici by som autopilota niekedy prijal.
LordKJ: ukazka ako to funguje tu: https://www.youtube.com/watch?v=1yOt2y3olgQ
Raz to ukazoval Chvala tusim na novom Passate Allroad-e.
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
problem jev tom, ze ludia pri vsetkych moznych asistentoch, zacinaju stracat odhad a nejaky zdravy ususok, lebo vsak mi to zapipa, vsak mi to pribrzdi, vsak ... aby sa chvilu nebolo v spravach ako dotycny sa vyhovara na asistenta, lebo si chcel poskrabat vajce a musel si pritom rozopnut gate a auto zatial najebkalo do stromu. alebo este horsie.
Ja nevravim ze niektore asistenty su zle, ale je podla mna ista hranica, kde sofer musi zvladat situacie sam a nie stroj.
ad tvoj bratranec: ak ma stres, nemal ani za to auto sadat. mal ist znova do autoskoly a tam sa odstresovat. Ja viem o com hovoris, moja ma tiez vodicak uz xy rokov, ale proste nesoferuje. a ked som to snou skusal, tak proste panika stres. Raz na krizovatkeco je trochu do kopceka jej to zdochlo, telerentny vodici hned spustili trubkovy orchester a ta v panike vybehla z auta a sadla si do zadu.
Usudil som jednu vec, koli svojej, mojich deti a ludi naokolo, bude lepsie ju poslat do autoskoly, kde jej zacvakam behanie s instruktorom, a ten nech sa s nou trapi.
Preco tvoj bratranec nabral branu? Lebo bol posraty az za usamy a vystresovany ako panic pred prvym sexom.
Ja nevravim ze niektore asistenty su zle, ale je podla mna ista hranica, kde sofer musi zvladat situacie sam a nie stroj.
ad tvoj bratranec: ak ma stres, nemal ani za to auto sadat. mal ist znova do autoskoly a tam sa odstresovat. Ja viem o com hovoris, moja ma tiez vodicak uz xy rokov, ale proste nesoferuje. a ked som to snou skusal, tak proste panika stres. Raz na krizovatkeco je trochu do kopceka jej to zdochlo, telerentny vodici hned spustili trubkovy orchester a ta v panike vybehla z auta a sadla si do zadu.
Usudil som jednu vec, koli svojej, mojich deti a ludi naokolo, bude lepsie ju poslat do autoskoly, kde jej zacvakam behanie s instruktorom, a ten nech sa s nou trapi.
Preco tvoj bratranec nabral branu? Lebo bol posraty az za usamy a vystresovany ako panic pred prvym sexom.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
myslim ze toto o nom plati este stale a uz mu taha na 50 holt sme rodina patologickych introvertov a asocialovHellAngel napísal:vystresovany ako panic pred prvym sexom.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
pouzivate aditiva do benzinu?
https://www.motorove-oleje.sk/vif-super ... tiv-125ml/
https://www.motorove-oleje.sk/zvysenie- ... inu-150ml/
https://www.motorove-oleje.sk/vif-super ... tiv-125ml/
https://www.motorove-oleje.sk/zvysenie- ... inu-150ml/
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
hell..pravda..na snehu zabrzis skor miernym brzenim,ako zosliapnutim brzdy a cakanim co urobi abs
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
abs je o tom zeby si sa vedel ovladat nie aby si rychlo zastavil predsa
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2