v pohode - neberem to ako uz rozhodnutu vec, len sa ti snazime vysvetlit lahke uskalia takehoto rozhodnutia. Ani sme zatial nespomenuli ze mas velmi novu masinu ktora ma tisice vsakovatych map, a ze ten motormanagement je tak komplikovany ze nejaky garazovy Jozko nema prilis velku sancu do toho SKUTOCNE ODBORNE zasiahnut.
Sialene nova technologia, toto nie je 1.9td 66kW a napriek tomu ze 66/81/96kW boli desatnasobne jednoduchsie systemy nez je toto, napriek tomu tam bolo tak sialene vela prieserov s cipovanim ze az.
Aj ked tomu nedavas nad 70% plynu, ajtak sa deju veci o ktorych tu nemame tusenia. Mimochodom, bol by som zvedavy ako zistis 70% plynu nie, rozhodne to nie je 70% dlzky stlacenia pedalu. Na to zabudni.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
ked budes mat cestu okolo po/ke,napis mi. rad sa zveziem a ty mi pre zmenu ukazes ako jazdit na 8L spotrebu. inac ten chip by som neriesil.nestoji to za to. v reklamacii sa riesi preco sa co pokazilo a akakolvek pricona z tvojej strany co nesuvisi s beznou prevadzkou moze byt argument predajcu v servise. a velmi radi sa zodpovednosti zbavia. osobne nemam skusenost. len moja predstava ked vidim ako ludia na fore placu akogen tipekns ford transit co mu nechceli menit vec, za kt on nemohol
Diablo1st napísal:Shajek - koľko ťa tá sranda vyšla?
vacsina uprav bola v ramci servisu, cize vymena vstrekovacov ci normalnych alebo s AMG spickou stalo tolko isto (100e/ks), vo FMIC som nasiel samorezku, tak isiel novy vacsi(600 vs 1000) + potrubia, jedine co som nepotreboval a mam je novy MAP - 40€, a V8CDI podavacka za 50€ a o jednotku sa stara starynovy z STN Customs ktory mi aj pozvaral to sanie aj FMIC ... cely tento tuningovy servis ma stal asi 1500€
mp3turbo napísal:aaaaaaano, W164 420cdi plus tomu poriadne prilozit pod kapotou, to by mohlo byt spolahlivostou horsie nez 1.2htp
predpokladam, ze mas cosi nastudovane o tych motoroch a nestrielas z boku, specialne rady OM60x (schopne bezat na 90hp/valec) a 61x (ten isty blok, ine vstrekovanie), o 400CDI sa povrava ze to nieje dobre, ale starynovy ho ma, a nic nezvycajne sa nedeje okrem predchadzajucich majitelov .. a zevraj 420CDI je TOP co sa tyka v8 a 1000Nm nieje ziaden problem
ja osobne som tie peniaze tam nevrazal lebo som chcel o 0,5s lepsi cas na mojom hrdzavom rodinnom kombi s hydromenicom. Ale opravoval som svoje vozidlo dielmi ktore su "lepsie" za rovnaku cenu a samozrejme ma nikto nenuti ist v obmedzovaci, zejo .. spodna mapa sa takmer zachovava ... akurat som si dal volnobeh na 500ot, ma to lepsi zvuk ... ako vacsi brat actros
335i nie je a 340i je cez limit
napisal som, ze ma to hlavne zaujima, pytal by som sa na to aj s 340i
keby bolo firemne, tak sa na to ani nepytam
a kupene este nie je
v dnesnej dobe zistia uplne lahko, ze bol robeny zasah do ECU...tym padom ak sa ti pokazi hocico s motorom zvalia to na zasah do ECU. easy...zaruka pada
dalsia vec ak ides riskovat xy tisic eur tak sa spytaj na to importera-idealne pisomne atd...tu na fore ak ti povie 5 ludi ze jasne chod do toho pojdes?:)
Nie ze by sme to nevedeli este pred prichodom downsizingu, ale teda sef VW nam vysvetlil, ze uz pomaly konci. K tomu Europa pomerne rychlo zacina limitovat dieslove auta. Zachvilu tu mame len velkoobjemove benzinove a hybridne auta. Clovek bude moct aj dychat pri ceste. Vzdy si pripomeniem ten hnusny kyselkavy smrad zaobalujuci cele mesto, ked sa po dovolenke mimo Europy vraciam zo Schwechatu do Bratislavy.
Motoristicke casopisy sa budu predbiehat v superlativoch na nove vacsie motory od Skody a ako svetovi inzinieri v najsamlepsej automobilke dokazali udrzat dokonca mensiu spotrebu s vacsim objemom (pretoze motor nie je poddimenzovany a auto zrazu nezerie 10L, ked ide s dvomi Tesco taskami do kopca).
Ale co, svita hadam na lepsie casy. Ten trojvalcovy dieslovy downsizing bol uz naozaj na smiech. Kebyze mi takto znie motor, tak ho okamzite zhasnem a necham sa odtiahnut do servisu, ze na nom hadam treba generalku spravit.