Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
no vidis neviete co ponuka ani sa tu o tom nebavite. ale posudzovat nejake SUV podla toho ci zvladne kopcek vo videoteste. to je akoze kritika.
Spoiler: ukázať
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
SUV ma v terene zvladnut aspon o cosi viac nez bezne auto
ak to neda, tak nema zmysel sa o nom bavit ako o SUV
ak to neda, tak nema zmysel sa o nom bavit ako o SUV
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Všeobecná diskusia
to je kritika kamoskoZubesuch napísal:no vidis neviete co ponuka ani sa tu o tom nebavite. ale posudzovat nejake SUV podla toho ci zvladne kopcek vo videoteste. to je akoze kritika.
Ked si kupim auto vacsie, tazsie, s vyssimi prevadzkovymi nakladmi, o ktorom vyrobca hovori ze je do terenu a ze vyrazte mimo mesto, tak ano, ocakavam ze kopcek zvladne, rovnako ako som vzdy od quattra ocakaval ze vyjde v snehu (a predstav si do riti ze zatial furt vyslo, nehovoriac od vysledkov zmanipulovaneho testu priamo od Béé MW, proste mechanika je mechanika).
.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
Vidis, kukat co tvrdi Skoda ma ani nenapadlo
mechanikou myslis hydrauliku? no uz aj audi zacina s elektrikou - ultra quattro
mechanikou myslis hydrauliku? no uz aj audi zacina s elektrikou - ultra quattro
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
a najlepsie auto je mazda.
inac je to asi virus/diagnoza bo ja tiez kukam uz dlhsi cas po vecsom aute/suv
inac je to asi virus/diagnoza bo ja tiez kukam uz dlhsi cas po vecsom aute/suv
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
nie, mechanikou myslim tri diferencialy ktore pracuju ked maju olej, nic ine im netreba, ano viem ze Audi si ide riesit svoje quattro ultra, ale ako byva zvykom, aj A6 a vyssie maju stale svoje pohony zalozene na torsene.
.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
a porovnavas kodiaka za 22 tisic alebo za 35? lebo to nie je to iste. ako ani to ci tie auta pojdu ako sukromne alebo firemne. lebo ked je to firemne tak casto mas car policy typu musi to byt konkretna znacka, nesmie byt cerveny apod. ale financy limit je vyrazne vyssi. takze ked ti sef povie ze mozes mat skodu za 30 litrov tak si radsej kupis sukromne subaru lebo ponuka viac (napr. ovladanie palubneho pocitaca tyckou medzi budikmu) ?andrejsvk napísal:my sa tu bavime o tom co ponuka(za svoju cenu)
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
A je to tu, dokoncil som moj maly projektik s filtrami. Rozrezanych 17 filtrov manualnym rezakom, skoro mi ruky odpadli a na druhy den som mal svalovicu. Pomerane parametre. Vypilene filtracne media... az na to, ze nemam pilku, tak som len v prstoch drzal list z pilky. Cele ruky mam dorezane a v rukach krce.
Co teraz? Bude lacnejsi chlieb? Kolko ponikov mi pribudne pod kapotou? Uznavam, ze toto porovnanie nie je uplne dolezite. Auto s normalnym motorom odjazdi tisice km aj bez filtra a nic sa mu realne nestane. Mne to vsak uz dlhsie matalo v hlave, a teraz si mozem odfajknut vec. Popri tom som zistil, ako su na tom rozne filtre a rozsiril si obzory. Navyse mam svoje auto rad, tak dostane dobre komponenty pod kapotu.
Urobil som tabulku s hodnotami, je v anglictine, lebo sa nou chcem pochvalit este aj na jednom anglicky hovoriacom fore. Kazdy si ju moze skopirovat, vyfiltrovat ako len chce a urobit vlastny zaver.
Tabulka tu • Fotky tu (fotky vo vacsom rozliseni tu, tu, tu, tu a tu)
Nejake tie pozorovania
• Co som vypozoroval, americke filtre vo vacsej miere pouzivaju silikonovy ADBV. To je dobre, kedze silikon sa lepsie sprava v chlade a vydrzi vacsie teplo.
• Europske filtre zase nemaju uplny low-end vo forme papierovych koncov namiesto kovovych. Zeby kvoli dlhsim intervalom vymeny oleja?
• Wix predavany u nas je nieco ine ako Wix predavany v USA.
• Este stale je mnoho vyrobcov, ktori pouzivaju klasicku vinutu pruzinku a nie listovy pliesok.
• Tazko hodnotit jednotlive filtracne materialy, ale s Mann filtrom som sa celkom natrapil, kym som ho prepilil. Celkom odolny a asi tam bude dost pridavnych materialov.
• CoopersFiaam bol jediny filter, ktory sa konstrukcne znacne lisil od ostatnych. Pouziva taky ten zig-zag vzor, rovnako ako Purflux (kedze obe znacky vlastni Sogefi group).
• Bosch nie je zly. Myslel som si, ze to bude smejd, kam sa len nalepilo logo Bosch. Je to vlastne dost dobry filter a asi ho zacnem pouzivat.
• Kazdy vie vymenovat aspon zopar nemeckych znaciek (Bosch, Hengst, Mann), ale netusil som, ze talianskych znaciek je skoro rovnako vela.
• Japanparts filter FO-986S bol nahradeny novsim FO-112E. Tento novsi filter je v niekolkych ohladoch skutocne lepsi ako ten stary. Celkom prekvapujuce v dnesnom svete, kde "novy a lepsi" znamena horsi a viac penazi pre firmu.
• Filtron, Valeo and Wix pouzivaju rovnaku konstrukciu bez kovovych koncov, Filtracny papier je rovno nalepeny na spodok a nejako sa mi to nepaci. Maju velku filtracnu plochu, aleee... neviem, radsej mam klasicke filtre.
• Prekvapenie vecera -- Clean Filters z Talianska. Vyrobene v Taliansku talianskou firmou, cena nizka, napriek tomu pouzite dobre komponenty a dobra konstrukcia. Doteraz som o tej znacke ani nevedel.
• Mopar sa teda nijako nevyznamenal. Samozrejme ten filter bude dostacujuci na tie kratke intervaly vymeny oleja, ale... dostat aj lepsie.
• V podstate toto porovnanie splnilo pre mna ucel, zistil som, ako je na tom Mopar filter a este vymyslim, aky si kupim nabuduce.
• Verim, ze porovnanie pomoze aj non-Chrysler ludom, kedze je predpoklad, ze nejaky vyrobca bude mat podobne kvalitne filtre napriec vsetkymi znackami.
Takze ktory filter je vlastne najlepsi? To sam neviem a idem si vymysliet, ktore parametre su dolezite a na zaklade toho si vyberiem.
Co teraz? Bude lacnejsi chlieb? Kolko ponikov mi pribudne pod kapotou? Uznavam, ze toto porovnanie nie je uplne dolezite. Auto s normalnym motorom odjazdi tisice km aj bez filtra a nic sa mu realne nestane. Mne to vsak uz dlhsie matalo v hlave, a teraz si mozem odfajknut vec. Popri tom som zistil, ako su na tom rozne filtre a rozsiril si obzory. Navyse mam svoje auto rad, tak dostane dobre komponenty pod kapotu.
Urobil som tabulku s hodnotami, je v anglictine, lebo sa nou chcem pochvalit este aj na jednom anglicky hovoriacom fore. Kazdy si ju moze skopirovat, vyfiltrovat ako len chce a urobit vlastny zaver.
Tabulka tu • Fotky tu (fotky vo vacsom rozliseni tu, tu, tu, tu a tu)
Nejake tie pozorovania
• Co som vypozoroval, americke filtre vo vacsej miere pouzivaju silikonovy ADBV. To je dobre, kedze silikon sa lepsie sprava v chlade a vydrzi vacsie teplo.
• Europske filtre zase nemaju uplny low-end vo forme papierovych koncov namiesto kovovych. Zeby kvoli dlhsim intervalom vymeny oleja?
• Wix predavany u nas je nieco ine ako Wix predavany v USA.
• Este stale je mnoho vyrobcov, ktori pouzivaju klasicku vinutu pruzinku a nie listovy pliesok.
• Tazko hodnotit jednotlive filtracne materialy, ale s Mann filtrom som sa celkom natrapil, kym som ho prepilil. Celkom odolny a asi tam bude dost pridavnych materialov.
• CoopersFiaam bol jediny filter, ktory sa konstrukcne znacne lisil od ostatnych. Pouziva taky ten zig-zag vzor, rovnako ako Purflux (kedze obe znacky vlastni Sogefi group).
• Bosch nie je zly. Myslel som si, ze to bude smejd, kam sa len nalepilo logo Bosch. Je to vlastne dost dobry filter a asi ho zacnem pouzivat.
• Kazdy vie vymenovat aspon zopar nemeckych znaciek (Bosch, Hengst, Mann), ale netusil som, ze talianskych znaciek je skoro rovnako vela.
• Japanparts filter FO-986S bol nahradeny novsim FO-112E. Tento novsi filter je v niekolkych ohladoch skutocne lepsi ako ten stary. Celkom prekvapujuce v dnesnom svete, kde "novy a lepsi" znamena horsi a viac penazi pre firmu.
• Filtron, Valeo and Wix pouzivaju rovnaku konstrukciu bez kovovych koncov, Filtracny papier je rovno nalepeny na spodok a nejako sa mi to nepaci. Maju velku filtracnu plochu, aleee... neviem, radsej mam klasicke filtre.
• Prekvapenie vecera -- Clean Filters z Talianska. Vyrobene v Taliansku talianskou firmou, cena nizka, napriek tomu pouzite dobre komponenty a dobra konstrukcia. Doteraz som o tej znacke ani nevedel.
• Mopar sa teda nijako nevyznamenal. Samozrejme ten filter bude dostacujuci na tie kratke intervaly vymeny oleja, ale... dostat aj lepsie.
• V podstate toto porovnanie splnilo pre mna ucel, zistil som, ako je na tom Mopar filter a este vymyslim, aky si kupim nabuduce.
• Verim, ze porovnanie pomoze aj non-Chrysler ludom, kedze je predpoklad, ze nejaky vyrobca bude mat podobne kvalitne filtre napriec vsetkymi znackami.
Takze ktory filter je vlastne najlepsi? To sam neviem a idem si vymysliet, ktore parametre su dolezite a na zaklade toho si vyberiem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Udávané (výrobca)
Spotreba mesto (l/100 km) 6,6
Namerané
Spotreba v teste mesto (l/100 km) 9,4
akoze cól sem cól tam nam uz je to vsetko jedno, ale takto ?! Nie, samozrejme nejedna sa o americku stajnu pretoze tam by ich roztrhali na kusy s miliardami odskodneho.
Ide o dojče wágen. Wehykel ukrutne vacsi, vyssi a tazsi nez Šaran. Trestne by malo byt uz len to, ze si tam niekto DOVOLI napisat 6.6 co je mimo zdraveho rozumu. Ze sa cele tie podvody deju dekadu s pozehnanim a gulatou peciatkou.
Sudruhovia, dokedy, sudruhovia ?
Spotreba mesto (l/100 km) 6,6
Namerané
Spotreba v teste mesto (l/100 km) 9,4
akoze cól sem cól tam nam uz je to vsetko jedno, ale takto ?! Nie, samozrejme nejedna sa o americku stajnu pretoze tam by ich roztrhali na kusy s miliardami odskodneho.
Ide o dojče wágen. Wehykel ukrutne vacsi, vyssi a tazsi nez Šaran. Trestne by malo byt uz len to, ze si tam niekto DOVOLI napisat 6.6 co je mimo zdraveho rozumu. Ze sa cele tie podvody deju dekadu s pozehnanim a gulatou peciatkou.
Sudruhovia, dokedy, sudruhovia ?
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Ne 05. Mar, 2017, 03:26, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Co sa ti zase nepáči?! Ta spotreba je predsa udávaná podľa NMDS cyklu (najlepšia možno dosiahnuteľná spotreba). Ak jazdis viac, tak si obyčajne tupé nevzdelane pako, ktoré neberie ohľad na druhých a vypúšťa nadmerné emisie CO2 a CO2.
Ach bože títo zaostalí tupci co jazdia na tých hnusných 4+ valcoch bez turba... kedy už konečne dospejete???
Ach bože títo zaostalí tupci co jazdia na tých hnusných 4+ valcoch bez turba... kedy už konečne dospejete???
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
inak je to stvorvalec pretoze do daneho modelu sa nic ine nemontuje.
Sestvalec umrel a zatial nikoho nenapadlo namontovat trojvalec do Mercededésu Vé s hmotnostou 2.1tony a dlzkou 5.37 metra. Uvidime o rok.
Sestvalec umrel a zatial nikoho nenapadlo namontovat trojvalec do Mercededésu Vé s hmotnostou 2.1tony a dlzkou 5.37 metra. Uvidime o rok.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ja sa cudujem, ze sa tie pisane spotreby takto toleruju. Je to odrb a neskutocny. O firemnych autach nehovoriac, kde sa dava do nakladov pisana spotreba nie realna. Nemyslim teda ze budem jazdit stale v otackach a tlacit to auto na doraz, ale realna cestna spotreba.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Este stale sa udava spotreba podla cyklu NEDC, pozrite si, ako ten cyklus vyzera a co vsetko je vyrobcovi dovolene upravit na aute pre potreby standardizovaneho merania (napr. aj zalepit spary medzi jednotlivymi plechmi karoserie). Novy, realistickejsi model, podobny tomu v USA, pride niekedy teraz do platnosti, tusim 2017/2018 s tym, ze urcite odchylky v emisiach su pripustne (pokuty za nadlimitne emisie), spotreby sa budu uvadzat podla neho. Tusim v nom straca zmysel start/stop system, tak nieco nam vypadne z aut.
FVE 12.45 kWp V/Z
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ano je mi jasne ze cela ta spotreba je koli emisiam, ale je blud, ist na predpisove emisie sa neda, aspon nie v realnej premavke
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)