Ano, lebo vacsinou tie auta koncia predane a odseru si to prave lamely ci menice , nehovoriac o tom ze do 6HPXX davate olej ktory tam ist nema (Ravenol to zle znaci, ZFa davno zmenila vyrobu).stevo891 napísal:V drvivej vacsine davame zakaznikom Ravenol. Nikdy sme nemali reklamaciu alebo co i len poznamku ze by auto radilo horsie. U akych autach/prevodovkach sa ti stalo ze si mal problem s radenim a aky?
Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
.
Re: Všeobecná diskusia
A na to mas aj nejaky dokaz ze to zle znaci? Kolko ste mali prevodoviek ktore sa pokazili prave pre ravenol a ako ste na to prisli? Ak si si tie info nevycucal z prsta tak by si mohol dat nejake info, nech nedajboze nerobime zle zakaznikom. Zaujima ma to z profesionalneho hladiska.
Btw mame par desiatok aut co uz pobehali cez 200k na tento olej a zatial bez problemov.
Btw mame par desiatok aut co uz pobehali cez 200k na tento olej a zatial bez problemov.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Mam fabricky rozbor priamo od ZFy, specifikaciu Ravenol splna jakz takz. Prevodovky co jazdili na original LifeGuard tieto problemy nemali. Dokazy ze sa to zle znaci ma kazdy partner ZFy ktory pre dane cislo prevodovky objednava olej a porovnava software ktory je v mechatronike nahraty, na zaklade toho sa urcuje bud nova napln + flash sw, alebo sa tam dava dana specifikacia.
Napr do 6HP ma ZFa tri druhy olejov (LG6, LG6+ a LG8), pricom na niektore modely ide iba LG, na niektore vyhradne LG6+ a na niektore LG8, a niektore idu flashnut a nahradit na novsi LG8 ktory je lepsi, detto u niektorych treba modifikator LGOne.
Ravenol ma iba jeden olej, a to je zle.
Napr do 6HP ma ZFa tri druhy olejov (LG6, LG6+ a LG8), pricom na niektore modely ide iba LG, na niektore vyhradne LG6+ a na niektore LG8, a niektore idu flashnut a nahradit na novsi LG8 ktory je lepsi, detto u niektorych treba modifikator LGOne.
Ravenol ma iba jeden olej, a to je zle.
.
Re: Všeobecná diskusia
Dakujem za info, preverim. Mali ste realne prevodovky ktore mali problem, pripadne az poskodenie menica z dovodu pouzitia ravenol?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Ja len v rychlosti, lezim uz v postielke s tabletom. Tento tyzden je a bude dost sick pre mna. Cela ta hura akcia okolo ATF+4 oleja vznikla, lebo som rychlo potreboval objednat olej do prevodovky v priebehu pondelka. Nebolo to pre mna a neslo o cenu. Clovek, potreboval olej a mne by nestihol prist Mopar, kym pojdem mimo BA. Hladal som preto alternativu skladom. Nakoniec, ako to uz v takychto pripadoch byva, vysvitlo, ze olej moze byt aj o tyzden neskor. Takto mam cas objednat origo Mopar aj s filtrami a vsetko bude OK.
Inak Petro-Canada pouzivam aj ja a spokojnost. Stary Jeep motor + oba dify, novy Jeep vlastne tiez motor + oba dify. V obidvoch prevodovkach mam Mopar ATF+4 s origo filtrami a nechcem to nijako inak. Do serva lejem tiez Mopar flasticku. V novom Jeepe sa chystam prejst na Valvoline v motore. Chulostive veci dostanu vzdy Mopar olej a teraz, ked som si precital veci, to budem nutit aj inym. Uz ziadne hura objednavanie nahrazok.
PS: Chrysler ma stranku, kde ma popisanych vyrobcov, ktorym licencoval ATF+4 ~ http://www.centerforqa.com/chrysler-brands/ ~ vlastne aj Mopar "len" drzi licenciu od Chrysleru. Cital som este, ze ATF+4 je olej, ktory pochadza z troch moznych base olejov a do toho je primiesana konkretna vec od firmy, ktorej nazov som zabudol. Myslim, ze jeden z tych base olejov siel od vyrobcu, co vlastni Valvoline (Ash...cosi cosi). Ale tak ja mam jasno, klasika Mopar or no car.
Inak Petro-Canada pouzivam aj ja a spokojnost. Stary Jeep motor + oba dify, novy Jeep vlastne tiez motor + oba dify. V obidvoch prevodovkach mam Mopar ATF+4 s origo filtrami a nechcem to nijako inak. Do serva lejem tiez Mopar flasticku. V novom Jeepe sa chystam prejst na Valvoline v motore. Chulostive veci dostanu vzdy Mopar olej a teraz, ked som si precital veci, to budem nutit aj inym. Uz ziadne hura objednavanie nahrazok.
PS: Chrysler ma stranku, kde ma popisanych vyrobcov, ktorym licencoval ATF+4 ~ http://www.centerforqa.com/chrysler-brands/ ~ vlastne aj Mopar "len" drzi licenciu od Chrysleru. Cital som este, ze ATF+4 je olej, ktory pochadza z troch moznych base olejov a do toho je primiesana konkretna vec od firmy, ktorej nazov som zabudol. Myslim, ze jeden z tych base olejov siel od vyrobcu, co vlastni Valvoline (Ash...cosi cosi). Ale tak ja mam jasno, klasika Mopar or no car.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
o zlozeni neviem polemizovat lebo nemam tribotechnicke okále, o certifikacii a vhodnosti pre konkretne skrine je to jasne. S lahkym pridavkom "ked nejaka zbrnda splna pozadovane parametre len tak-tak, vyzval by som firmu na prepracovanie zlozenia aby to nebolo na hrane" lenze to by nesmel existovat kapitalizmus, nakladova optimalizacia, uplatky a peniaze vseobecne.
Inak je to jasne aj o tom ze kto ma svoje masiny rad, nejde na hranu s vymenou ale vymiena predcasne (predpis vyrobcu 60k km, vymienam po 40k a salamparky). Takisto nepretazovat stroj. Takisto aj v manualoch vymienat oleje.
Inak je to jasne aj o tom ze kto ma svoje masiny rad, nejde na hranu s vymenou ale vymiena predcasne (predpis vyrobcu 60k km, vymienam po 40k a salamparky). Takisto nepretazovat stroj. Takisto aj v manualoch vymienat oleje.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Mate nazor na iridiove sviecky, pripadne skusnosti, zlepsenie, zhorsenie,ziadna zmena? Konkretne mam na mysli denso iridium power.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
mate s tymto skusenosti:
https://www.gr8auctions.eu/sk/praha/auc ... tail_9752/
nasiel som tam zopar aut, co im konci stvrtok aukcia a su zaujimave
tento je len priklad.
https://www.gr8auctions.eu/sk/praha/auc ... tail_9752/
nasiel som tam zopar aut, co im konci stvrtok aukcia a su zaujimave
tento je len priklad.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Par faktov o svieckach:
• Med je lepsi vodic ako iridium alebo platina.
• Iridiove a platinove sviecky maju jedinu vyhodu -- zivotnost (spomina sa vacsinou s direct injection motormi).
• Marketingove materialy s uzasnymi grafmi porovnavaju nove iridiove/platinove sviecky oproti starym zapecenym medenym na konci zivotnosti.
• Pokial cievky v aute boli konstruovane na medene sviecky, dal by som medene (ak mas rad svoje cievky). Sviecka ma aj nejaky odpor, s ktorym sa pri navrhu pocitalo.
• V drtivej vacsine pripadov hocijake sviecky budu fungovat, a preto na akukolvek sviecku si na nete precitas, aka je super.
• Vo vseobecnosti by si nemal poznat rozdiel medzi svieckami (med, iridium, platina). Moze byt ale mylny rozdiel medzi starou medenou a novou platinovou.
• Lepsi komponent na tuning su skor cievky a droty k svieckam.
PS: Vsetky sviecky su vo vnutri medene a lisia sa "len" povrchovou upravou. Aj klasicka medena sviecka ma na povrchu nejaku zliatinu, inu nez iridium alebo platina.
• Med je lepsi vodic ako iridium alebo platina.
• Iridiove a platinove sviecky maju jedinu vyhodu -- zivotnost (spomina sa vacsinou s direct injection motormi).
• Marketingove materialy s uzasnymi grafmi porovnavaju nove iridiove/platinove sviecky oproti starym zapecenym medenym na konci zivotnosti.
• Pokial cievky v aute boli konstruovane na medene sviecky, dal by som medene (ak mas rad svoje cievky). Sviecka ma aj nejaky odpor, s ktorym sa pri navrhu pocitalo.
• V drtivej vacsine pripadov hocijake sviecky budu fungovat, a preto na akukolvek sviecku si na nete precitas, aka je super.
• Vo vseobecnosti by si nemal poznat rozdiel medzi svieckami (med, iridium, platina). Moze byt ale mylny rozdiel medzi starou medenou a novou platinovou.
• Lepsi komponent na tuning su skor cievky a droty k svieckam.
PS: Vsetky sviecky su vo vnutri medene a lisia sa "len" povrchovou upravou. Aj klasicka medena sviecka ma na povrchu nejaku zliatinu, inu nez iridium alebo platina.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5858
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Chalani je nejaky argument pre ktory sa mi "neoplati" doviezt auto?...
Kedze od Februara platim rovnaku dan aj ked ho kupim od suseda v brane ako ked ho donesiem z Nemecka... A taky Focus 2.5 ST z nemecka za 7-micku.... tisicka servis tisicka poplatky prevoz atd... hmm.
EDIT:
ja viem viem, najlepsie je ist sam atd. ale nejake realne skusenosti s dovozcami aut? Ze im ukazem 2-3 inzeraty na mobile.de a oni nemaju potrebu ma odrbat ale donesu mi naozaj podla nich schopne auticko? google poznam ale takych firiem je len na prvej strane aspon 5 a ci su serioza alebo nie boh vie.
Kedze od Februara platim rovnaku dan aj ked ho kupim od suseda v brane ako ked ho donesiem z Nemecka... A taky Focus 2.5 ST z nemecka za 7-micku.... tisicka servis tisicka poplatky prevoz atd... hmm.
EDIT:
ja viem viem, najlepsie je ist sam atd. ale nejake realne skusenosti s dovozcami aut? Ze im ukazem 2-3 inzeraty na mobile.de a oni nemaju potrebu ma odrbat ale donesu mi naozaj podla nich schopne auticko? google poznam ale takych firiem je len na prvej strane aspon 5 a ci su serioza alebo nie boh vie.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
iba namaha, cas ktory stravis na ceste atd, a aj v zahranici sa odrbava, staca a podvadza (i ked v mensej miere v lige "VIN ktore ani vyrobca nevidel")
dovozcovia : vies to mas tak, das niekomu do ruky peniaze. Donesie ti tragac, dobre, s peniazmi nezdrhol. A ty mu povies ze a to ste nevideli ze siesty valec je oteceny od oleja lebo ste si nedali tu namahu poriadne pozriet nedajboze dat dole kryt z motora, a teraz to auto od vas nechcem lebo sa ide rozletiet motor.
Potom co.
Pozries do diagnostiky, sedem programovani riadiacej jednotky, v DSGcku 350.000km, na budiku 160.000km, este stale to auto chces tak ako predtym ? A co sa opytas dovozcu, vy ste sa na to preco nepozreli. A on ti povie ze ja som kukal pristrojovku a EDC17, tam to sedelo, praca vstrekovacov vo vsetkych troch kanaloch bez vaznejsich naznakov problemu a potom na seba mozete kukat jak cocoti. A to ste nevedeli taku jednoduchu vec ? Este sa ich mozes opytat ci logovali turbo pod zatazou na ceste, a co ti povedia, ze ci ti nahodou nedrbe. Na mieste na placi, bez jazdy a este na nas Dojčúúr kukal ze ci sme kompletni ze pripajat diagnostiku na auto pred kupou a bal sa aby sme mu s tym nieco nespravili (alebo pripadne nam nedovolil vobec pripojit diagnostiku z toho isteho dovodu). Ake logovanie turba...
chapes... Ked si nieco robis sam, mas za to zodpovednost a urobis to tak ako ty chces a vies. Ked nieco pre teba robi niekto druhy... myslis ze vysrobuje zhaviace sviecky aby odmeral kompresie kazdeho valca tak ako ja pred kupou (nic na svete ti nepovie lepsie o celkovom ostave motora hore aj dole nez jeho kompresie, od zakarbonovanych ventilov cez prepustajuce tesnenie) ? Myslis ze otestuje pritomnost COx v nadrzke s chladiacou kvapalinou, ze ti aspon pozrie ci v tej nadrzke nie je olejovy povlak signalizujuci doooost drahy a komplikovany pruser ?
Takze tak.
dovozcovia : vies to mas tak, das niekomu do ruky peniaze. Donesie ti tragac, dobre, s peniazmi nezdrhol. A ty mu povies ze a to ste nevideli ze siesty valec je oteceny od oleja lebo ste si nedali tu namahu poriadne pozriet nedajboze dat dole kryt z motora, a teraz to auto od vas nechcem lebo sa ide rozletiet motor.
Potom co.
Pozries do diagnostiky, sedem programovani riadiacej jednotky, v DSGcku 350.000km, na budiku 160.000km, este stale to auto chces tak ako predtym ? A co sa opytas dovozcu, vy ste sa na to preco nepozreli. A on ti povie ze ja som kukal pristrojovku a EDC17, tam to sedelo, praca vstrekovacov vo vsetkych troch kanaloch bez vaznejsich naznakov problemu a potom na seba mozete kukat jak cocoti. A to ste nevedeli taku jednoduchu vec ? Este sa ich mozes opytat ci logovali turbo pod zatazou na ceste, a co ti povedia, ze ci ti nahodou nedrbe. Na mieste na placi, bez jazdy a este na nas Dojčúúr kukal ze ci sme kompletni ze pripajat diagnostiku na auto pred kupou a bal sa aby sme mu s tym nieco nespravili (alebo pripadne nam nedovolil vobec pripojit diagnostiku z toho isteho dovodu). Ake logovanie turba...
chapes... Ked si nieco robis sam, mas za to zodpovednost a urobis to tak ako ty chces a vies. Ked nieco pre teba robi niekto druhy... myslis ze vysrobuje zhaviace sviecky aby odmeral kompresie kazdeho valca tak ako ja pred kupou (nic na svete ti nepovie lepsie o celkovom ostave motora hore aj dole nez jeho kompresie, od zakarbonovanych ventilov cez prepustajuce tesnenie) ? Myslis ze otestuje pritomnost COx v nadrzke s chladiacou kvapalinou, ze ti aspon pozrie ci v tej nadrzke nie je olejovy povlak signalizujuci doooost drahy a komplikovany pruser ?
Takze tak.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5858
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Turbo,
tak ako sam chcem je velky rozdiel ako sam viem, v aute viem vymenit olej.
A preto sa pytam sa skusenosti s ludmi co vedia co robia a radi nosia dobre auta domov, ved na kvalitnej praci zalozit biznis nieje snad uplne zabudnuta robota...
Inak sa opytam, ak by som siel do zahranicia tak viete o niekom kto pojde (za popatok) so mnou a urobi co vie aby sa kupilo najlepsie auto?
Ked citam ze prejdu meracom po laku ci nebolo lakovane a vybavia 100 eur zlavu tak za to veru nemam chut nikomu platit...
tak ako sam chcem je velky rozdiel ako sam viem, v aute viem vymenit olej.
A preto sa pytam sa skusenosti s ludmi co vedia co robia a radi nosia dobre auta domov, ved na kvalitnej praci zalozit biznis nieje snad uplne zabudnuta robota...
Inak sa opytam, ak by som siel do zahranicia tak viete o niekom kto pojde (za popatok) so mnou a urobi co vie aby sa kupilo najlepsie auto?
Ked citam ze prejdu meracom po laku ci nebolo lakovane a vybavia 100 eur zlavu tak za to veru nemam chut nikomu platit...
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Dať niekomu prachy s tým, nech ide a kúpi mi auto... fúha to by som sa neodvážil ani keby to bol nejaký môj dobrý známy
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
ak to nie je clovek ktoremu fakt doverujes, tak zaplatit odbornikovy cisto za obhliadku a ist tam s nim osobne/poslat tam s nim niekoho komu doverujes
lebo inak iba firmu ktora ti da na to zaruku
nieco ako CarMax v USA https://www.youtube.com/watch?v=QJNO6p54bUI
len v pripade CarMaxu by dotycny musel predat auto im za cenu ktoru si oni povedia
lebo inak iba firmu ktora ti da na to zaruku
nieco ako CarMax v USA https://www.youtube.com/watch?v=QJNO6p54bUI
len v pripade CarMaxu by dotycny musel predat auto im za cenu ktoru si oni povedia
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Tož premýšľam, že by som kufor komplet hodil do plasti dipu, totižto predpokladám, že aplikácia plasti dipu bude jednoduchšia ako normálnej farby zo spray can-u a tiež ak to doebem, tak to pojde ľahko odstrániť. Predchádzajúci majiteľ-***** totižto vrch kufru zaebal nejakou farbou ktorá úplne zvráskavela, takže to vyzerá strašne.Shairachaz napísal:Nejaké skúsenosti s plasti dipom? Pro a proti z vlastných skúseností? Trvácnosť?
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.