Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

SpQx napísal:
Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu :D
225/40 R18
Shairachaz - treba resetnuť chybu

Sorry za doublepost.... miesto upraviť som dal citovať...
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Solved, nič nebolo treba resetovať, len 20s. nechať kľúč v zapaľovaní a zmizlo to. :good: -1 kontrolka, zostáva 2 :D
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Moje predošlé autá vo firme boli golfy dizlove s DSG a všetky mali nabehané cez 280k bez závady na dsg...

pretoze si jazdil mimo mesta kde si mal normalne otacky. Je totalne, totalne totalne bezne ze "mestskym" DSGckam zdochnu pri 150 az 180k km mechatroniky, trojhmoty, to alebo hento alebo tamto specialne ked ludia jazdia prevazne v meste kde sa nechaju aplikovat vsetky neduhy DSGcka, specialne teda supernizke otacky ako sme sa bavili. Kazdy snad vie ze DPF v meste zavrazdis v pohode, mimo mesta 200k / 250k / 300k km sa da v pohode zrealizovat podla vozu, vodica atd.

Najazdit 350k prevazne mimo mesta - lebo taketo cisla v meste neotocis pocas rozumnej zivotnosti auta - je pre DSG a cely voz stokrat lepsie nez najazdit 50k iba v meste. Proste uz len preto lebo drtivu vacsinu zivota masina vrti 2000rpm+ len z tohoto jedineho dovodu a z veci ktore z toho vyplyvaju. Vsetci urcite chapeme ze nakrutit 200km na dialnici za dve hodiny s teplym motorom je totalny rozdiel oproti natoceniu tych istych 200km za jeden cely tyzden poskakovanim po meste so studenym motorom v zapchach hlavne v decembri (spalovanie, sadze, dpf, zanasanie turba, regeneracie a sme zase tam co Turbiatko pisal).

DSG dalo ludom to co chceli : kazdy sedliak vie ze cim mensie otacky, tym mensia spotreba (skoda ze nikto nepozna krivky mernej spotreby paliva). Vyrobca ze... co ti yebe moja, ved ludia to chcu, my im to dame, a este zarobime na servise pretoze sa im to bude kazit az mimo zaruky, tu skrine aj ostatne komponenty vydrzia. A tak im dali. 1000rpm az 1200rpm.

Neviete si predstavit ako si madlili paprce ze ludia takuto chrapinu chcu a este budu aj tlieskat. Stelesneny sen. Nemyslim chrapinu DSG, ale chrapinu co najnizsie otacky. Navyse to vsetkym automobilovym podvodnikom CIASTOCNE umoznilo zmensit noznice medzi vypocitanou laboratornou spotrebou z homologizacnych testov oproti normalnemu jazdeniu zdraveho sofera, co je zase nesmierne dolezite plus pre zivotne prostredie o ktore nam ide predovsetkym - kto by tu uz klamal kvoli peniazom, to su fake news.



Jasne ze pre 6/8/12valcove motory s hydromenicmi takyto problem neriesime. Isteze. Ked ide 4valec na 1100rpm, tak je to pitchny chlp nad jeho volnobeznymi otackami (902rpm). Ked ide 8valec na 1100rpm tak je to dvojnasobok jeho volnobehu co je teda sakramentsky rozdiel pre kulturu chodu a spalovanie. Hydromenic k tomu, totalne vyriesene.

Vobec sa nechceme bavit aky je rozdiel ked sa snazis zabit turbo na 1.6tdi s 77kW a na 300kW s osmymi alebo dvanastimi hrncami. Na tom prvom sa modlis aby sa ti ten zasrany mikroslimacik neposral a nemusel si platit opravu pri beznych jazdach, na tom druhom to nedokazes lebo budes skor mrtvy nez to turbo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Diablo1st
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 3321
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Diablo1st »

SpQx napísal:
Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu :D
225/40 R18
Osobne som spokojný so značkou pneu Continental, napr. taká Premium Contact 6 ;)

Aké pneu máš vyhliadnuté?

Mám celkom dobré referencie aj na Goodyear Effecientgrip Performance a Dunlop Sport Maxx
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.

FVE: 6,05 kWp + 13kWh batérie
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

mp3turbo napísal:>> Moje predošlé autá vo firme boli golfy dizlove s DSG a všetky mali nabehané cez 280k bez závady na dsg...

pretoze si jazdil mimo mesta kde si mal normalne otacky. Je totalne, totalne totalne bezne ze "mestskym" DSGckam zdochnu pri 150 az 180k km mechatroniky, trojhmoty, to alebo hento alebo tamto specialne ked ludia jazdia prevazne v meste kde sa nechaju aplikovat vsetky neduhy DSGcka, specialne teda supernizke otacky ako sme sa bavili. Kazdy snad vie ze DPF v meste zavrazdis v pohode, mimo mesta 200k / 250k / 300k km sa da v pohode zrealizovat podla vozu, vodica atd.

Najazdit 350k prevazne mimo mesta - lebo taketo cisla v meste neotocis pocas rozumnej zivotnosti auta - je pre DSG a cely voz stokrat lepsie nez najazdit 50k iba v meste. Proste uz len preto lebo drtivu vacsinu zivota masina vrti 2000rpm+ len z tohoto jedineho dovodu a z veci ktore z toho vyplyvaju. Vsetci urcite chapeme ze nakrutit 200km na dialnici za dve hodiny s teplym motorom je totalny rozdiel oproti natoceniu tych istych 200km za jeden cely tyzden poskakovanim po meste so studenym motorom v zapchach hlavne v decembri (spalovanie, sadze, dpf, zanasanie turba, regeneracie a sme zase tam co Turbiatko pisal).

DSG dalo ludom to co chceli : kazdy sedliak vie ze cim mensie otacky, tym mensia spotreba (skoda ze nikto nepozna krivky mernej spotreby paliva). Vyrobca ze... co ti yebe moja, ved ludia to chcu, my im to dame, a este zarobime na servise pretoze sa im to bude kazit az mimo zaruky, tu skrine aj ostatne komponenty vydrzia. A tak im dali. 1000rpm az 1200rpm.

Neviete si predstavit ako si madlili paprce ze ludia takuto chrapinu chcu a este budu aj tlieskat. Stelesneny sen. Nemyslim chrapinu DSG, ale chrapinu co najnizsie otacky. Navyse to vsetkym automobilovym podvodnikom CIASTOCNE umoznilo zmensit noznice medzi vypocitanou laboratornou spotrebou z homologizacnych testov oproti normalnemu jazdeniu zdraveho sofera, co je zase nesmierne dolezite plus pre zivotne prostredie o ktore nam ide predovsetkym - kto by tu uz klamal kvoli peniazom, to su fake news.



Jasne ze pre 6/8/12valcove motory s hydromenicmi takyto problem neriesime. Isteze. Ked ide 4valec na 1100rpm, tak je to pitchny chlp nad jeho volnobeznymi otackami (902rpm). Ked ide 8valec na 1100rpm tak je to dvojnasobok jeho volnobehu co je teda sakramentsky rozdiel pre kulturu chodu a spalovanie. Hydromenic k tomu, totalne vyriesene.

Vobec sa nechceme bavit aky je rozdiel ked sa snazis zabit turbo na 1.6tdi s 77kW a na 300kW s osmymi alebo dvanastimi hrncami. Na tom prvom sa modlis aby sa ti ten zasrany mikroslimacik neposral a nemusel si platit opravu pri beznych jazdach, na tom druhom to nedokazes lebo budes skor mrtvy nez to turbo.

Je mi jasné, že to autam dobre nerobí. Ja som reagival na margo 150kkm. Mimochodom moja fleet v jednej/druhej firme prevážne jazdí krátke trasy v okrese a hlavne v meste, tie autá dialnicu nikdy nevideli, na DPF sme mali dohodu s chalanom na valci kazdych 30k kazdy observis (ziadne LL intervali). Prave kvoli tomuto som sa rozhodol pre druhy fleet s benzinaky (tiez nakupna cena bola o DOSŤ menšia), pretože klasicke Diesel problemy sa prejavovali častajšie.


No 2 roky dozadu mi odleteli 2 turbá v Range Rover TDV8 :-D V BA Land rovery mi zayebali cenovku 11k€, tak som aa otočil, prenajal servis, vybrali turbá a v SB turbo repas za 300€ (aj zlavu som dostal, lebo som im vyčistil PC od malwareov) a popičovka, vyriešené za 800€.


Inak rozmýšlam nad vymenou turba v RS, tá IS38(či ako) vyzerá nádejne, máte s tym nejake skusenosti?

Diablo1st napísal:
SpQx napísal:
Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu :D
225/40 R18
Osobne som spokojný so značkou pneu Continental, napr. taká Premium Contact 6 ;)

Aké pneu máš vyhliadnuté?

Mám celkom dobré referencie aj na Goodyear Effecientgrip Performance a Dunlop Sport Maxx

Nooo, pozeral som Michelin pilot sport 2 a pirelli, ale ja na osobaky nemam skusrnosť, doteraz som mal všetko iba skrine velke :-D
Aj by som si dal ten Toyo proxes či ako, ale ten v daždi asi excelovať nebude vobec :-D
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

o tych dpfkach daj nejake detaily please... akekolvek. Masiny, model, odjazdene centimetre, ake problemy, vynucovane regeneracie, cokolvek. Silno ma to zaujima a myslim si ze aj pre inych to moze byt prinosne.



Inak ked sa zapatroší velky pes, na vine je simply klevr.


https://www.youtube.com/watch?v=xSAeTu50xF0
legendarna przestornosč... a tu jesteš
Naposledy upravil/-a mp3turbo v So 08. Apr, 2017, 20:32, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Záhada :?


a následné nečakané zistenie :D
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Používateľov profilový obrázok
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3431
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stanomx »

tak toto si dorobim :D
RAMMSTEIN
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

mp3turbo napísal:o tych dpfkach daj nejake detaily please... akekolvek. Masiny, model, odjazdene centimetre, ake problemy, vynucovane regeneracie, cokolvek. Silno ma to zaujima a myslim si ze aj pre inych to moze byt prinosne.



Inak ked sa zapatroší velky pes, na vine je simply klevr.


https://www.youtube.com/watch?v=xSAeTu50xF0
legendarna przestornosč... a tu jesteš
Neviem aké detaily, boli vypalované na brzde a ak sa velmi zayebali, tak sme rozobrali a vypálili ručne stručne (iba raz sa stalo okrem toho som to robil aj na A6 3.0tdi, kedy debil nalial miesto 20ml, 200ml nemrznucej kvapaliny do nafty...)... Boli to 1.9tdi Gold VI, 4 s dsg 2x s manual. najviac malo najazdené 320kkm najmenej 190kkm.
Vo všetkych odišiel štarter a alternator prakticky naraz, alternatory repas za pár ojro. S prevodovkami nebol problém v jednom sme menili po cca 200k spojku.
Inak klasika servis, prvá výmena po 15kkm, druhá a tretia 30k a potom po každých 15kkm, čo už mali nad 200 tak po 10kkm. Olej v DSG sa každý OB interval, chalan mi to robil s olejom a robotou za 140 evri takže žiadna extra investicia. Autá mali ženy a čo je pravdou, že auta s DSG vrzgali už neskor viac v porovnani s manualnou prevodovkou.
Používateľov profilový obrázok
warrior606
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 677
Dátum registrácie: Ut 20. Aug, 2013, 17:55
Bydlisko: Legan, IRL

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa warrior606 »

SpQx napísal: Nooo, pozeral som Michelin pilot sport 2 a pirelli, ale ja na osobaky nemam skusrnosť, doteraz som mal všetko iba skrine velke :-D
Aj by som si dal ten Toyo proxes či ako, ale ten v daždi asi excelovať nebude vobec :-D
No mal som uz na aute continentali, goodyeary, micheliny a aj pirellky. Presne modely tu spominane. Pirelli boli tusim centurio P7 ci ako sa volaju. Najlepsie na mokro boli michelin a goodyear. Goodyear efficient grip mam aj momentalne menil som mesiac dozadu (predtym som ich mal na tourane) neviem ake su ceny na sk ale tu su michelin cca 30e na gumu drahsie a nevidim na mokrej vozovke rozdiel medzi nimi. Na druhej strane to mam rozmer 225/50 R17 ale hadam ze nebude extra velky rozdiel medzi nimi. Referencie na mokrej vozovke mozem podat velmi dobre kedze tu prsi 360 dni v roku :D
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

warrior606 napísal:
SpQx napísal: Nooo, pozeral som Michelin pilot sport 2 a pirelli, ale ja na osobaky nemam skusrnosť, doteraz som mal všetko iba skrine velke :-D
Aj by som si dal ten Toyo proxes či ako, ale ten v daždi asi excelovať nebude vobec :-D
No mal som uz na aute continentali, goodyeary, micheliny a aj pirellky. Presne modely tu spominane. Pirelli boli tusim centurio P7 ci ako sa volaju. Najlepsie na mokro boli michelin a goodyear. Goodyear efficient grip mam aj momentalne menil som mesiac dozadu (predtym som ich mal na tourane) neviem ake su ceny na sk ale tu su michelin cca 30e na gumu drahsie a nevidim na mokrej vozovke rozdiel medzi nimi. Na druhej strane to mam rozmer 225/50 R17 ale hadam ze nebude extra velky rozdiel medzi nimi. Referencie na mokrej vozovke mozem podat velmi dobre kedze tu prsi 360 dni v roku :D
No, na SK zase tolko neprší, takže nehľadám vyslovene dažďové pneu :-D

Zatiaľ mi čo som dostal radu tak všetci Continental ContiSportContact 5. S continentalom mám dobré skúsenosti a boli by za polku budgetu :-D

Ešte tieto sa mi zdajú byť sexy, čo vy na nich?
https://pneuonline.sk/sk/pneumatiky/detail/498842/
TOYO by bolo pekné nafarbene na bielo :-D
Používateľov profilový obrázok
Heatman
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 831
Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Humenné okolie

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Heatman »

Ja mam pneumatiky Hankook K117 235/45 R17, odjazdene tri sezony a este pol sezony daju.
Doma uz mam druhu sadu ktora caka na obutie.
Za sucha aj mokra velmi dobry vykon, mozno trocha vyssie opotrebenie na co sa stazuje na nete dost ludi, lenze zalezi aj na style jazdy.
Spoiler: ukázať
PC-01:
CPU: Core i5 14600K + (ASUS TUF GAMING LC 240 + 2x Noctua NF-P12)
MB: Gigabyte Z690 UD DDR4
RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3600MT/s CL17 2x8GB (KF436C17BBAK2/16)
GPU: ASUS ROG STRIX RTX2080TI OC 11G GAMING
SSD + HDD: (WD BLACK SN850 1TB + JEYI GodFins Heatsink) + (WD10JPLX Black + Scythe QD 2.5)
DVDRW: Sony NEC AD-7200S
PSU: Corsair AX850
Case: Cooler Master Dominator CM 690 II + (butil mats + 9mm foam) + FANs: 2x in CM-120, 1x out NB-BlackSilentFan XL-2
FAN control: Fan Control software
Monitor + stand: Samsung 32" Odyssey Gaming monitor G55T (C32G55TQWR) + MAX MTM4110FM
Keyboard: Corsair K95 RGB MX Brown NA-layout
Mouse + pad: Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800 + A4Tech X7-500MP

Audio: Audio-gd NFB-11 --> JBL LSR4326P + JBL LSR4312SP
                                                                    --> Beyerdynamic DT880 Edition 600Ω + Antlion ModMic 4.0

HTPC:
CPU: AMD Ryzen 5600G + Scythe Ninja 3
MB: ASRock X570 Phantom Gaming-ITX/TB3
RAM: Kingston HyperX FURY 2x8GB
SSD: Adata Ultimate SU800 256
PSU: BeQuiet 300
Case: Fractal Design Node 304

NB-01:
Dell Latitude E6330
CPU: Core i5-3320m
RAM: 2x4096 DDR3
SSD + HDD: Crucial M500 240GB + (WD3200BEKT Black + optical bay caddy)
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7292
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Ja som sa za tie roky naučil, že najväčšie rozdiely bývajú za mokra. Dva roky dozadu som otestoval GY Eagle F1 assymetric 2 a nemôžem na ne nič zlé povedať. Grip za mokra je tip top, pneu su silno predvídaťelne a tiche aj po dvoch rokoch. Tento rok som kupoval nove dopredu, rozmer 205/45 R16 a tie pneu mám proste rád :-)
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no ked sme uz prebrali skrine a rafiky, je cas na farbu :


cierna, najnarocnejsia na udrzbu s najviditelnejsimi poskodeniami
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=387570
[biela, strieborna, seda a vsetky taketo srackove odtiene nedemonstruju taketo veci ani z desatiny]


pre 12hrncovych uchylakov i ked je to velka slabota
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376520


tuto uz ide do tuheho, takuto paradicku si nedovoli kazdy druhy, ani treti :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=365926


pre starsie narodenych, srdiecko poskoci
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=385827


wet sanding again
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=385350


šeci dole, yďe pýščanský jbmnt Patryk kerý umý vyprávať v jednej tóňyňe
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376526


takuto farbu tazko uvidite na tomto vozidle
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=382377


takto to vyzera ked blb nevie nafotit vysledky svojej roboty
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376032
pise ze odstranili orange peel teda pomarancovu koru v laku, super, akurat ze nevidim jedinu poriadnu vec ktora by to ukazala


dobry den, prosim vas vy šmrdláte fabie ? Ano, iste. Okej a mate gule na nieco zaujimavejsie ?
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=387790


ulala la la
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=392725


dodavka nedodavka aj ta moze byt cista
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=379032


aj RODINNE AUTA s kufrom 114 litrov co vychadza priblizne na tri kociky maju pravo byt ciste :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=328702
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=389174
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Wet sanding som praktikoval aj ja na čiernej metalíze, pred aplikáciou leštiacej pasty sa mi veru na chvíľu zastavilo srdce že som dojebal lak :D

Nech je už po bakalárke, v plánu jest kompletný refresh laku a odstránenie všektých tých lepidiel a kokotín čo tam predchádzajúci majiteľ naebal.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"