Shairachaz - treba resetnuť chybuSpQx napísal:225/40 R18Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu
Sorry za doublepost.... miesto upraviť som dal citovať...
Shairachaz - treba resetnuť chybuSpQx napísal:225/40 R18Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu
Osobne som spokojný so značkou pneu Continental, napr. taká Premium Contact 6SpQx napísal:225/40 R18Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu
mp3turbo napísal:>> Moje predošlé autá vo firme boli golfy dizlove s DSG a všetky mali nabehané cez 280k bez závady na dsg...
pretoze si jazdil mimo mesta kde si mal normalne otacky. Je totalne, totalne totalne bezne ze "mestskym" DSGckam zdochnu pri 150 az 180k km mechatroniky, trojhmoty, to alebo hento alebo tamto specialne ked ludia jazdia prevazne v meste kde sa nechaju aplikovat vsetky neduhy DSGcka, specialne teda supernizke otacky ako sme sa bavili. Kazdy snad vie ze DPF v meste zavrazdis v pohode, mimo mesta 200k / 250k / 300k km sa da v pohode zrealizovat podla vozu, vodica atd.
Najazdit 350k prevazne mimo mesta - lebo taketo cisla v meste neotocis pocas rozumnej zivotnosti auta - je pre DSG a cely voz stokrat lepsie nez najazdit 50k iba v meste. Proste uz len preto lebo drtivu vacsinu zivota masina vrti 2000rpm+ len z tohoto jedineho dovodu a z veci ktore z toho vyplyvaju. Vsetci urcite chapeme ze nakrutit 200km na dialnici za dve hodiny s teplym motorom je totalny rozdiel oproti natoceniu tych istych 200km za jeden cely tyzden poskakovanim po meste so studenym motorom v zapchach hlavne v decembri (spalovanie, sadze, dpf, zanasanie turba, regeneracie a sme zase tam co Turbiatko pisal).
DSG dalo ludom to co chceli : kazdy sedliak vie ze cim mensie otacky, tym mensia spotreba (skoda ze nikto nepozna krivky mernej spotreby paliva). Vyrobca ze... co ti yebe moja, ved ludia to chcu, my im to dame, a este zarobime na servise pretoze sa im to bude kazit az mimo zaruky, tu skrine aj ostatne komponenty vydrzia. A tak im dali. 1000rpm az 1200rpm.
Neviete si predstavit ako si madlili paprce ze ludia takuto chrapinu chcu a este budu aj tlieskat. Stelesneny sen. Nemyslim chrapinu DSG, ale chrapinu co najnizsie otacky. Navyse to vsetkym automobilovym podvodnikom CIASTOCNE umoznilo zmensit noznice medzi vypocitanou laboratornou spotrebou z homologizacnych testov oproti normalnemu jazdeniu zdraveho sofera, co je zase nesmierne dolezite plus pre zivotne prostredie o ktore nam ide predovsetkym - kto by tu uz klamal kvoli peniazom, to su fake news.
Jasne ze pre 6/8/12valcove motory s hydromenicmi takyto problem neriesime. Isteze. Ked ide 4valec na 1100rpm, tak je to pitchny chlp nad jeho volnobeznymi otackami (902rpm). Ked ide 8valec na 1100rpm tak je to dvojnasobok jeho volnobehu co je teda sakramentsky rozdiel pre kulturu chodu a spalovanie. Hydromenic k tomu, totalne vyriesene.
Vobec sa nechceme bavit aky je rozdiel ked sa snazis zabit turbo na 1.6tdi s 77kW a na 300kW s osmymi alebo dvanastimi hrncami. Na tom prvom sa modlis aby sa ti ten zasrany mikroslimacik neposral a nemusel si platit opravu pri beznych jazdach, na tom druhom to nedokazes lebo budes skor mrtvy nez to turbo.
Diablo1st napísal:Osobne som spokojný so značkou pneu Continental, napr. taká Premium Contact 6SpQx napísal:225/40 R18Diablo1st napísal:SpQx: ešte treba doplniť rozmer pneu
Aké pneu máš vyhliadnuté?
Mám celkom dobré referencie aj na Goodyear Effecientgrip Performance a Dunlop Sport Maxx
Neviem aké detaily, boli vypalované na brzde a ak sa velmi zayebali, tak sme rozobrali a vypálili ručne stručne (iba raz sa stalo okrem toho som to robil aj na A6 3.0tdi, kedy debil nalial miesto 20ml, 200ml nemrznucej kvapaliny do nafty...)... Boli to 1.9tdi Gold VI, 4 s dsg 2x s manual. najviac malo najazdené 320kkm najmenej 190kkm.mp3turbo napísal:o tych dpfkach daj nejake detaily please... akekolvek. Masiny, model, odjazdene centimetre, ake problemy, vynucovane regeneracie, cokolvek. Silno ma to zaujima a myslim si ze aj pre inych to moze byt prinosne.
Inak ked sa zapatroší velky pes, na vine je simply klevr.
https://www.youtube.com/watch?v=xSAeTu50xF0
legendarna przestornosč... a tu jesteš
No mal som uz na aute continentali, goodyeary, micheliny a aj pirellky. Presne modely tu spominane. Pirelli boli tusim centurio P7 ci ako sa volaju. Najlepsie na mokro boli michelin a goodyear. Goodyear efficient grip mam aj momentalne menil som mesiac dozadu (predtym som ich mal na tourane) neviem ake su ceny na sk ale tu su michelin cca 30e na gumu drahsie a nevidim na mokrej vozovke rozdiel medzi nimi. Na druhej strane to mam rozmer 225/50 R17 ale hadam ze nebude extra velky rozdiel medzi nimi. Referencie na mokrej vozovke mozem podat velmi dobre kedze tu prsi 360 dni v rokuSpQx napísal: Nooo, pozeral som Michelin pilot sport 2 a pirelli, ale ja na osobaky nemam skusrnosť, doteraz som mal všetko iba skrine velke
Aj by som si dal ten Toyo proxes či ako, ale ten v daždi asi excelovať nebude vobec
No, na SK zase tolko neprší, takže nehľadám vyslovene dažďové pneuwarrior606 napísal:No mal som uz na aute continentali, goodyeary, micheliny a aj pirellky. Presne modely tu spominane. Pirelli boli tusim centurio P7 ci ako sa volaju. Najlepsie na mokro boli michelin a goodyear. Goodyear efficient grip mam aj momentalne menil som mesiac dozadu (predtym som ich mal na tourane) neviem ake su ceny na sk ale tu su michelin cca 30e na gumu drahsie a nevidim na mokrej vozovke rozdiel medzi nimi. Na druhej strane to mam rozmer 225/50 R17 ale hadam ze nebude extra velky rozdiel medzi nimi. Referencie na mokrej vozovke mozem podat velmi dobre kedze tu prsi 360 dni v rokuSpQx napísal: Nooo, pozeral som Michelin pilot sport 2 a pirelli, ale ja na osobaky nemam skusrnosť, doteraz som mal všetko iba skrine velke
Aj by som si dal ten Toyo proxes či ako, ale ten v daždi asi excelovať nebude vobec