Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
chlapi hlavne Snejki, please help : Ojdi 2.7tédéí, 2005, 290k km, kupena majitelom pri 240k km (prvy majitel neznamy, dovoz, druhy majitel znamy vela rokov az do 240k km, treti majitel teraz od 240k km do 290k km). Masina zlahka podymuje - nie vzdy, ale ked dymi tak aj na volnobehu, aj pod zatazou.
Vstrekovace, turbo, ak to ma DPF tak povodne nesahane, nikdy necistene ani EGR, garantovane nerozoberane a nevylepsovane uz od druheho majitela. Turbo pracuje ukazkovo, vaha vzduchu teda tiez.
Korekcne davky vstrekovacov na piatich valcoch krasne : dva valce okolo nuly, 0.05 az -0.05, dva valce niekde okolo -0.2mg/str az -0.3mg/str, jeden jediny valec (piaty) ukazuje cudne spravanie : korekcie su najcastejsie okolo +0.9mg/str, avsak pri jazde veselo padaju az k +0.2mg/str. Na volnobehu fenomenalne spravanie : horolezec a dololezec, od 0.0 vylezu pekne postupne az na 0.9 alebo 1mg/str, potom zase postupne padaju na nulu a dokolecka jak u blbych. Niekedy pocas tohoto masina dymi, niekedy nedymi.
DPF regeneracia : nedokazal som ju vynutit. Cudne spravanie : pred katom na volnobehu po jazde 551 stupnov, cidlo teploty pred dpf vzdy ukazuje -53 stupnov, zanesenie vypocitane aj odmerane vzdy ukazuju nulu [!], tlaky pred aj za dpf vzdy ukazuju nulu [!]. Motor BPP. Obidve koncovky vyfuku cierne jak cigan v slnecnych okulároch uprostred tunela o polnoci. Ked autiak zlahka dymi, co nerobi furt, dymi do sivej farby, nehuli nacierno ani pod zatazou. Olej neubuda, nesmrdi naftou. Cidla teploty oleja, vody, externej teploty v poriadku, teplota nasavaneho vzduchu ukazovala teraz okolo 36 stupnov (vonku zhruba 16), pride mi to realne.
Podla kanalu 104 regeneracia neprebieha a ani neprebiehala a ani ju neviem vynutit. VCDS 16, tusim 16.8.3 zabudol som sa kuknut, čmajznutá. Autiak nikdy nepadol do nudzoveho rezimu, nikdy nerozsvietil kontrolku plneho DPF. Nie som si isty ci DPF ma, kuknut som sa nemal ako, predpokladam ze DPF ma, v serioznej knizke je pritomny 0GG kod. Nikdy sa nepouzivali ziadne prisady do paliva, tankovane normalne na cerpackach, ziadne JRD alebo taxikar z Ukrajiny. Majitel velmi zdravy clovek, ziadne howado, k masinke sa spraval uctivo lebo v nej vozil tri deturence. Rozvody nemenene v znamej minulosti, stav teraz neznamy bude sa kontrolovat dalsi vikend, idle stabilization -6 stupnov KW. Do paliva sa v poslednej dobe zacal sypat STP Diesel Injector Cleaner, zmena spravania zatial nepozorovana. Volnobezna davka paliva myslim 4.7mg/str, spotreba na volnobeh 0.6l/hod.
Cez vikend ide na cistenie EGR a sania. Nejake napady okrem autorizaku ? Tie rozvody su prilis moc ? Co s tymi DPFkovymi nulami ?
Vstrekovace, turbo, ak to ma DPF tak povodne nesahane, nikdy necistene ani EGR, garantovane nerozoberane a nevylepsovane uz od druheho majitela. Turbo pracuje ukazkovo, vaha vzduchu teda tiez.
Korekcne davky vstrekovacov na piatich valcoch krasne : dva valce okolo nuly, 0.05 az -0.05, dva valce niekde okolo -0.2mg/str az -0.3mg/str, jeden jediny valec (piaty) ukazuje cudne spravanie : korekcie su najcastejsie okolo +0.9mg/str, avsak pri jazde veselo padaju az k +0.2mg/str. Na volnobehu fenomenalne spravanie : horolezec a dololezec, od 0.0 vylezu pekne postupne az na 0.9 alebo 1mg/str, potom zase postupne padaju na nulu a dokolecka jak u blbych. Niekedy pocas tohoto masina dymi, niekedy nedymi.
DPF regeneracia : nedokazal som ju vynutit. Cudne spravanie : pred katom na volnobehu po jazde 551 stupnov, cidlo teploty pred dpf vzdy ukazuje -53 stupnov, zanesenie vypocitane aj odmerane vzdy ukazuju nulu [!], tlaky pred aj za dpf vzdy ukazuju nulu [!]. Motor BPP. Obidve koncovky vyfuku cierne jak cigan v slnecnych okulároch uprostred tunela o polnoci. Ked autiak zlahka dymi, co nerobi furt, dymi do sivej farby, nehuli nacierno ani pod zatazou. Olej neubuda, nesmrdi naftou. Cidla teploty oleja, vody, externej teploty v poriadku, teplota nasavaneho vzduchu ukazovala teraz okolo 36 stupnov (vonku zhruba 16), pride mi to realne.
Podla kanalu 104 regeneracia neprebieha a ani neprebiehala a ani ju neviem vynutit. VCDS 16, tusim 16.8.3 zabudol som sa kuknut, čmajznutá. Autiak nikdy nepadol do nudzoveho rezimu, nikdy nerozsvietil kontrolku plneho DPF. Nie som si isty ci DPF ma, kuknut som sa nemal ako, predpokladam ze DPF ma, v serioznej knizke je pritomny 0GG kod. Nikdy sa nepouzivali ziadne prisady do paliva, tankovane normalne na cerpackach, ziadne JRD alebo taxikar z Ukrajiny. Majitel velmi zdravy clovek, ziadne howado, k masinke sa spraval uctivo lebo v nej vozil tri deturence. Rozvody nemenene v znamej minulosti, stav teraz neznamy bude sa kontrolovat dalsi vikend, idle stabilization -6 stupnov KW. Do paliva sa v poslednej dobe zacal sypat STP Diesel Injector Cleaner, zmena spravania zatial nepozorovana. Volnobezna davka paliva myslim 4.7mg/str, spotreba na volnobeh 0.6l/hod.
Cez vikend ide na cistenie EGR a sania. Nejake napady okrem autorizaku ? Tie rozvody su prilis moc ? Co s tymi DPFkovymi nulami ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
v hajzli vstreky, EGR cistit netreba.
Treba urobit vstreky (6ks), cerpadlo, DRV ventil, regulacny ventil, zadaptovat, odvzdusnit.
Ak sa to neurobi prepali sa piest.
DPF to mat nemusi, zvysok podla VIN. 0GG je ze nema (7GG je ze ma, takze ch100-104 zbytocne kukas). Rozvod je velmi natiahnuty (ja mam na mojom 60k a ukazuje mi 4kW), -6 je uz hodne vela
Treba nachystat tak 2K vstreky, predok a zadok odhadom dvojku material, plus G12, urobit altik, preventivne klimakompresor vymenit lebo pri tomto najazde uz mam skusenost ze pojde do<>. Hlavna remenica (torzna) je taktiez na vymenu
Suma sumarum s robotou po znamosti cca 5-6k origo diely.
Treba urobit vstreky (6ks), cerpadlo, DRV ventil, regulacny ventil, zadaptovat, odvzdusnit.
Ak sa to neurobi prepali sa piest.
DPF to mat nemusi, zvysok podla VIN. 0GG je ze nema (7GG je ze ma, takze ch100-104 zbytocne kukas). Rozvod je velmi natiahnuty (ja mam na mojom 60k a ukazuje mi 4kW), -6 je uz hodne vela
Treba nachystat tak 2K vstreky, predok a zadok odhadom dvojku material, plus G12, urobit altik, preventivne klimakompresor vymenit lebo pri tomto najazde uz mam skusenost ze pojde do<>. Hlavna remenica (torzna) je taktiez na vymenu
Suma sumarum s robotou po znamosti cca 5-6k origo diely.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ako popravde, mne by to sedelo aj na to EGR (nie nevidel som ho ako vyzera .. iba symptom), ale aj vstreky su spravna odpoved
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
je to mozne, preto som pisal ze som to nevidel a v zivote sa nezuajimal o tamten motor. Ale je to presne rovnaky symptom ako ked nas zavolali k Jtdm motoru , na diagu korekcie na 4valcoch nic ma 5tom lietali, sivy smrdlavy dym .... samozrejme ked sme pozreli egr, tak ventil sa zasekol otvoreny. a tak to bolo aj na vacsine MB a BMW. Kazdopadne, nic neda za to ked ho vycisti, hned bude jasne.
Tam su ake vstreky ? a pumpa ? ja som si daval v Namestove repasovat moje trysky plus vymena za AMG spicku a vyslo 100€/ks s protokolom
Tam su ake vstreky ? a pumpa ? ja som si daval v Namestove repasovat moje trysky plus vymena za AMG spicku a vyslo 100€/ks s protokolom
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Piezo, repas sa neda, egr cistit nemusi lebo jeho hlavnu cast bez destrukcie nevycisti, toboz nie za vikend, zvykne sa upchat chladic a potom lietaju otacky, alebo menic tlaku zvykne zahaprovat.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
silna poklona za info, potesim majitela s cislom. Preco je EGR necistitelne, co sa tam dosere ?
VINko mam, fesak ma dnes volat tomu ministrovi pretekarovi do Lamaca s najvacsim audi hausom co nikoho neokradol ze co mu tam povedia.
0GG versus 7GG ma vobec nenapadlo, ja som taka truba nondpfkova...
PS: ze by bolo EGR zanesene po 12 rokoch a 300k km mi nepride ani trosicku divne, skor naopak. Ze sa neda vycistit bez destrukcie, to je bonus.
S DRV ventilom a regulacnym sa da nieco robit alebo len vymenit za novy kus ?
VINko mam, fesak ma dnes volat tomu ministrovi pretekarovi do Lamaca s najvacsim audi hausom co nikoho neokradol ze co mu tam povedia.
0GG versus 7GG ma vobec nenapadlo, ja som taka truba nondpfkova...
PS: ze by bolo EGR zanesene po 12 rokoch a 300k km mi nepride ani trosicku divne, skor naopak. Ze sa neda vycistit bez destrukcie, to je bonus.
S DRV ventilom a regulacnym sa da nieco robit alebo len vymenit za novy kus ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
no zas tak ciste mi to nepride
potom povedz co povedali v AUDI, ma to aj celkom zaujima .... a jop -6 je aj dost ... no motor von a 4retazky .. ide sa na to
potom povedz co povedali v AUDI, ma to aj celkom zaujima .... a jop -6 je aj dost ... no motor von a 4retazky .. ide sa na to
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
pekny hnus
Re: Všeobecná diskusia
po kolkych km menit olej? mame rocneho tourana 1.4TSI 110kw, najazdene 18 500km z toho cca
- 7000km boli dlhe dialnicne trasy(+1000km)
- zvysok boli z 80% trasy okolo 100km, po meste sa s nim jazdilo fakt malo(mozno 3-4x do mesiaca)
menit uz olej? vraj by mal byt do 30 000, ale to sa mi uplne nezda, preto sa radsej pytam
- 7000km boli dlhe dialnicne trasy(+1000km)
- zvysok boli z 80% trasy okolo 100km, po meste sa s nim jazdilo fakt malo(mozno 3-4x do mesiaca)
menit uz olej? vraj by mal byt do 30 000, ale to sa mi uplne nezda, preto sa radsej pytam
Re: Všeobecná diskusia
Ked nepozname motory Audi, nevyjadrujeme sa ok ? Pre buducnostshajek napísal:no zas tak ciste mi to nepride
potom povedz co povedali v AUDI, ma to aj celkom zaujima .... a jop -6 je aj dost ... no motor von a 4retazky .. ide sa na to
FYI - to je sanie, nie EGR, navyse linkovat sem clanok jak skolak z US kde aj benziny trpia na karbon kvoli nekvalitnemu palivu sa mi zda fakt scestne, nabuduce nebudeme Google hero, ale dame si 1 a 1 dokopy, dobre?
EGRko mas u tohto motoru pridrbane jednoduche, klapka, chladic, par hadic, elektronicky menic tlaku ktory otvara klapku. Odist ti moze klapka, menic tlaku, alebo sa zasere chladic.mp3turbo napísal:silna poklona za info, potesim majitela s cislom. Preco je EGR necistitelne, co sa tam dosere ?
VINko mam, fesak ma dnes volat tomu ministrovi pretekarovi do Lamaca s najvacsim audi hausom co nikoho neokradol ze co mu tam povedia.
0GG versus 7GG ma vobec nenapadlo, ja som taka truba nondpfkova...
PS: ze by bolo EGR zanesene po 12 rokoch a 300k km mi nepride ani trosicku divne, skor naopak. Ze sa neda vycistit bez destrukcie, to je bonus.
S DRV ventilom a regulacnym sa da nieco robit alebo len vymenit za novy kus ?
A) netesnu klapku neopravis (vies z 1.9 TDI)
B) chladic nevycistis (uckove profily trubiek)
C) menic tlaku stoji 30e a je vpredu na motore na jednom srobe
D) mozes mat zuzeny prietok do EGR z casti do sania (ked sa kuknes zpredu na motor, smerom na pindura, trosku doprava, hore jak sa deli sanie do Veciek, tam mas este predtym delene sanie kde sa primiesava EGR
Takze tam naozaj nemas co opravit, cistit, rozoberat, tolerancia tohto motora je velmi velmi velka, a kym neskoci kontrolka (kvoli klapkam, zuzenemu prietoku) alebo neskacu otacky, netreba EGR riesit naozaj.
Ked to budu robit v ACcku (kde mesiac dozadu oddrbali S-Tronic lebo vsak filter netreba zasrobovat hejze), tak si k mojim cislam prirataj +60%.
@olej - 10K a von u tohto motora
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
vcera vecer som sa vratil z juhu talianska, piatok sme sli rano a nedelu o 11vecer sme tu boli v PO. 3800km . rakusko celkom pomale dialnice a taliansko hroza des. a za den 54e za myto bolo na zamyslenie, cesty mimo dialnice horsie jak v svidniku/stropkove. krajina rynava, spinava, vsade na benzinkach spina bordel. normalne som sa tesil domov. blava cesty rozbite sli sme cez neaky most na gagarinovu, a potom ten vtip smer na trnava/nitra 80tka juj ale piatok v liptaku sneh a vecer som pil na plazi medoveho jacka. sli sme mazdou. skoro stale 140, vynimocne 150. a cca 6,7L spotreba.
Ked som v taliansku tankoval v dajakej saplavej dedine za 1.98e za liter ta nebolo mi jedno .
Ked som v taliansku tankoval v dajakej saplavej dedine za 1.98e za liter ta nebolo mi jedno .
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
pridavam sa k oleju : 10k km a von, bez debaty. Zaplatil si za Turanika sialene peniaze, teraz ta 40 eur za olej nezachrani. Ja by som na novom aute mal olej vonku po 1.000km (nie, to nie je preklep), potom 5.000km a potom kazdych desat alebo pred zimou. Ked kupis masinu za 28.000 eur, po piatich rokoch z nej budes mat 10.000eur, nehovorim o havarijnych poistkach a dvoch tisicoch co nechas v autorizaku za prehliadky, tak ta "zbytocne vyhodenych" 100 eur za dve "totalne zbytocne" vymeny oleja nemoze rozhadzat.
Snake : znovu diky za info.
Snake : znovu diky za info.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
v Taliansku treba tankovat LPG za 0,53e v dovolenkovej sezone. Na triapollitrovom krasnom motore bez turba jazdis lacnejsie nez na.... to je jedno, take motory ajtak nemate a nebudete mat.
Inak Quicky to nie je pekny hnus, to je uplne standartne vyzerajuca dieslova masina. Fakt standartne. A teraz si predstav ze podobne veci dychas a este si k tomu aj stastne usmiaty.
Inak Quicky to nie je pekny hnus, to je uplne standartne vyzerajuca dieslova masina. Fakt standartne. A teraz si predstav ze podobne veci dychas a este si k tomu aj stastne usmiaty.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
jop jop, aby si ma zle nepochopil, ked si prvy krat povedal ze to nieje egr, som uz pisal ze je to mozne, a taktiez som pisal ze tie motory absolutne nepoznam. Ten link bol iba cisto cisto informativny ako to vyzera zvnutra. Plne s tebou suhlasim. Absolutne som sa nechcel hrat na mudreho nejakymi clankami a forami. Len na egr mam uz celkom alergiu teda aspon na tych vrakoch co tu chodia pod ruku, vrataneho mojeho. Jedno auto malo tak nasrate v sani, ze chytalo uz missfire .... sanie a hlava vycistena, a auto naspat lieta 200 ..Snake napísal:Ked nepozname motory Audi, nevyjadrujeme sa ok ? Pre buducnostshajek napísal:...
potom povedz co povedali v AUDI, ma to aj celkom zaujima .... a jop -6 je aj dost ... no motor von a 4retazky .. ide sa na to
FYI - to je sanie, nie EGR, navyse linkovat sem clanok jak skolak z US kde aj benziny trpia na karbon kvoli nekvalitnemu palivu sa mi zda fakt scestne, nabuduce nebudeme Google hero, ale dame si 1 a 1 dokopy, dobre?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345