Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Nemozeme byt kazdy frajer na vsetko, takze je normalne ze niekto nedokaze soferovat tak ako je "bezny standard". Rozhodne musis staru podporovat ako len budes vediet a patri ti medaila za sposob riesenia doteraz bez manzelskej krizy. Artikel zacneme premisou ze ani GMC nie je pre kazdeho.
Odhliadnuc od repelentov (neviem ci chcem aby mi pumpickar padol pod prednu napravu a omotal sa o cokolvek) a zivotneho prostredia (https://www.youtube.com/watch?v=CpaMDE5qrsA) o ktore ide predovsetkym majitelom s prevrtanymi a vyhodenymi dpfkami, nejake lacnejsie ehm starsie auto naozaj s automatom a velmi pevnou konstrukciou bude zrejme nevyhnutne. Starsie neznamena nutne menej bezpecne, fyziku a prienik atomov v podobe vcera-vydana-najviac-hviezdickova-uplne-vonava Opel Korza Kia Ceed Skoda Fábja alebo nieco podobne versus 12 rocny VW Tuareg Audi Q7 Džííp Kommander zrejme nechceme riesit... pretoze tvoja stara a deti samozrejme NUTNE MUSIA sediet v tom Commanderi ktory ma o tonu viac a nie v Korze ked sa jedna o jej prezitie. Doporucuju sa pevnostne narazniky vpredu aj vzadu privarene o chassis, tazne zariadenie je nutnost i ked bohuzial nechrani pred typickymi chybami vodica takehoto vozidla pri jazde smerom dopredu.
Joj ano, Ccommander zrejme stratil nejake tie hviezdicky za ochranu chodcov pripadne nepritomnost automatickeho brzdenia alebo udrzovania jazdnych pruhov. Tie velkopanske huncútstva co sa teraz producírujú.
Automaticke brzdenie a spotreba asi v tejto triede "neprilis drahe zato vsak cim ozrutnejsie tym lepsie, plus urcite s automatom" zrejme nebude top priorita aj napriklad v dosledku nakupnej ceny. Za top prioritu by som si dovolil oznacit schopnost prezitia posadky v pripade nudze, ktora zrejme nastane skor nez neskor. Ohnuty blatnik a vyvaleny pätník pri ceste nenazyvame nudzou, to je iba skodova udalost nehodna hlbsieho povsimnutia.
Velky transparent - nieze nalepku zaciatocnik v rozmere 6x8 cm, ale fakt transparent na zadne okno "že bacha na mna"... by sa hodil.
V neposlednom rade treba vybalancovat mesacne naklady na prevadzku a udrzbu akehokolvek [bezpecnejsieho] vozidla s disponibilnym prijmom pani vodicky, aby to nedopadlo tak ze v rodinnom rozpocte po zaplateni dani, odvodov, poisteni, spotreby paliva, nejakych nahradnych dielov a zohladneni rizika na zivotoch v dosledku cestovania zostane 120 eur mesacne. Za take riziko to nestoji. Nejde vyhradne o jej zdravie, co ked nahodou dojde k pomyleniu pedalov v takomto bezpecnejsom vozidle - ved su tam az dva - napriklad pred prechodom cez ktory si to šinie skolka. Nikto z nas nechce nikomu bliznemu nosit pomarance do Leopoldova dvanast rokov...
Vidis a napadlo ma ze som sa mal ozvat. Ked budem chodit spavat skor nez o jednej, urcite sa ozvem.
20km denne jednym smerom mame priblizne 900km mesacne do roboty z roboty. Pri spotrebe 10 litrov nafty respektive adekvatne 20 litrov LPG sa bavime o nakladoch zhruba 100 eur na palivo. Pri spotrebe 6 litrov nafty to mame okolo 60 eur. Prihodime zhruba 100 az 200 eur mesacne na servis, pneumatiky (900x12 = okolo 11.000km rocne).
Nevidim prilis vela priestoru vymenit 4 rocny, pekny Ceed za nieco inaksie v danom rozpocte a triede. Nebudes menit Ceed za i30, nebudes menit masinu so spotrebou 6 litrov paliva za stroj so spotrebou 5.5 alebo 6.5 pretoze to nie je tvoja priorita. Z hladiska survival capabilities si nemas moc co prilepsit s beznymi autickami, cize bud sa naozaj pohnes niekde uplne inde (Tuareg, Commander, Cayenne 4.8S Turbo a podobne vozidla), alebo zostan pri Ceede ktory mate a potichsie skripat zubami.
Absolutne nevidim realitu v zakupeni niecoho stareho za par stoviek. Z hladiska bezpecnosti to nechces spravit. Nic na sposob rocniku 2003-2007 aby to bolo v danovej kategorii par stoviek [!] eur a zaroven aby manzelka fasácky prezila v pripade crashu asi neexistuje. Na trenovanie s tvojou asistenciou ? To zrejme ano, ale na dlhodobe individualne pouzivanie rozhodne nie. Zaroven mame pred sebou lahku dilemu - manzelke ktora ma problem manažovať Korzu ideme pichnut do ruky Tuareg pretoze bezpecnost. Hmmmm.
Odhliadnuc od repelentov (neviem ci chcem aby mi pumpickar padol pod prednu napravu a omotal sa o cokolvek) a zivotneho prostredia (https://www.youtube.com/watch?v=CpaMDE5qrsA) o ktore ide predovsetkym majitelom s prevrtanymi a vyhodenymi dpfkami, nejake lacnejsie ehm starsie auto naozaj s automatom a velmi pevnou konstrukciou bude zrejme nevyhnutne. Starsie neznamena nutne menej bezpecne, fyziku a prienik atomov v podobe vcera-vydana-najviac-hviezdickova-uplne-vonava Opel Korza Kia Ceed Skoda Fábja alebo nieco podobne versus 12 rocny VW Tuareg Audi Q7 Džííp Kommander zrejme nechceme riesit... pretoze tvoja stara a deti samozrejme NUTNE MUSIA sediet v tom Commanderi ktory ma o tonu viac a nie v Korze ked sa jedna o jej prezitie. Doporucuju sa pevnostne narazniky vpredu aj vzadu privarene o chassis, tazne zariadenie je nutnost i ked bohuzial nechrani pred typickymi chybami vodica takehoto vozidla pri jazde smerom dopredu.
Joj ano, Ccommander zrejme stratil nejake tie hviezdicky za ochranu chodcov pripadne nepritomnost automatickeho brzdenia alebo udrzovania jazdnych pruhov. Tie velkopanske huncútstva co sa teraz producírujú.
Automaticke brzdenie a spotreba asi v tejto triede "neprilis drahe zato vsak cim ozrutnejsie tym lepsie, plus urcite s automatom" zrejme nebude top priorita aj napriklad v dosledku nakupnej ceny. Za top prioritu by som si dovolil oznacit schopnost prezitia posadky v pripade nudze, ktora zrejme nastane skor nez neskor. Ohnuty blatnik a vyvaleny pätník pri ceste nenazyvame nudzou, to je iba skodova udalost nehodna hlbsieho povsimnutia.
Velky transparent - nieze nalepku zaciatocnik v rozmere 6x8 cm, ale fakt transparent na zadne okno "že bacha na mna"... by sa hodil.
V neposlednom rade treba vybalancovat mesacne naklady na prevadzku a udrzbu akehokolvek [bezpecnejsieho] vozidla s disponibilnym prijmom pani vodicky, aby to nedopadlo tak ze v rodinnom rozpocte po zaplateni dani, odvodov, poisteni, spotreby paliva, nejakych nahradnych dielov a zohladneni rizika na zivotoch v dosledku cestovania zostane 120 eur mesacne. Za take riziko to nestoji. Nejde vyhradne o jej zdravie, co ked nahodou dojde k pomyleniu pedalov v takomto bezpecnejsom vozidle - ved su tam az dva - napriklad pred prechodom cez ktory si to šinie skolka. Nikto z nas nechce nikomu bliznemu nosit pomarance do Leopoldova dvanast rokov...
Vidis a napadlo ma ze som sa mal ozvat. Ked budem chodit spavat skor nez o jednej, urcite sa ozvem.
20km denne jednym smerom mame priblizne 900km mesacne do roboty z roboty. Pri spotrebe 10 litrov nafty respektive adekvatne 20 litrov LPG sa bavime o nakladoch zhruba 100 eur na palivo. Pri spotrebe 6 litrov nafty to mame okolo 60 eur. Prihodime zhruba 100 az 200 eur mesacne na servis, pneumatiky (900x12 = okolo 11.000km rocne).
Nevidim prilis vela priestoru vymenit 4 rocny, pekny Ceed za nieco inaksie v danom rozpocte a triede. Nebudes menit Ceed za i30, nebudes menit masinu so spotrebou 6 litrov paliva za stroj so spotrebou 5.5 alebo 6.5 pretoze to nie je tvoja priorita. Z hladiska survival capabilities si nemas moc co prilepsit s beznymi autickami, cize bud sa naozaj pohnes niekde uplne inde (Tuareg, Commander, Cayenne 4.8S Turbo a podobne vozidla), alebo zostan pri Ceede ktory mate a potichsie skripat zubami.
Absolutne nevidim realitu v zakupeni niecoho stareho za par stoviek. Z hladiska bezpecnosti to nechces spravit. Nic na sposob rocniku 2003-2007 aby to bolo v danovej kategorii par stoviek [!] eur a zaroven aby manzelka fasácky prezila v pripade crashu asi neexistuje. Na trenovanie s tvojou asistenciou ? To zrejme ano, ale na dlhodobe individualne pouzivanie rozhodne nie. Zaroven mame pred sebou lahku dilemu - manzelke ktora ma problem manažovať Korzu ideme pichnut do ruky Tuareg pretoze bezpecnost. Hmmmm.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Št 15. Jún, 2017, 00:52, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Nie som zrovna nejaký hejter na pumpickarov. O tych buziobleckoch si myslim svoje, ale pokiaľ nezavadzaju tak ho proste obidem a neriesim. Ak zavadzaju a idu dvaja vedla seba, tak jednoducho zatrubim a v 9/10 prípadoch pochopia ze sú na obtiaž a zaradia sa za seba. A ti čo nepochopia, na nich si zatrubim znova a obehnem ich neskôr. Biť ich za to nebudem, zrazat tiež nie... držím sa zasady, že debilovi nevysvetlim že je debil.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Kamosovi sa na tento ucel osvedcil passat B5.5 1.6 . Relativne bezpecne auto s neatraktivnou motorizaciou za dobry peniaz. Samozrejme keby ste videli ako to auto vyzera dnes, urcite poviete, ze investicia sa osvedcila
Zaklad je trenovat, treba skusit narazovo 2-3 tyzdne v kuse a bud to pojde alebo nie. Ak to nepojde a nebude to zivotu nebezpecne, tak kupit ten automat, nejaky starsi hatch s robotom, to by nemuselo byt drahe. Ak pojde, tak spokojne manual. V krajnom pripadne len natrenovat konkretnu trasu a zakazat akekolvek zachadzky
Zaklad je trenovat, treba skusit narazovo 2-3 tyzdne v kuse a bud to pojde alebo nie. Ak to nepojde a nebude to zivotu nebezpecne, tak kupit ten automat, nejaky starsi hatch s robotom, to by nemuselo byt drahe. Ak pojde, tak spokojne manual. V krajnom pripadne len natrenovat konkretnu trasu a zakazat akekolvek zachadzky
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Hlavne to zakonne poisti poriadne, bez poistovni uplatnujucich amortizaciu a vysoka poistka na skodach a zivote. To je zaklad, aby si potom nemusel cinkat zo svojeho.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
manual rozhodne nie ... v tomto konkretnom pripade. Je to extremne mnozstvo nutnej synchronizacie jedna noha, druha noha, tretia ruka, ktore su absolutne, absolutne na obtiaz.
A to hovorim ja, zaťatý zaryty fofr-klacek-clovek ktoremu ho budu musiet vyrvat zo studenych pazurov...
A to hovorim ja, zaťatý zaryty fofr-klacek-clovek ktoremu ho budu musiet vyrvat zo studenych pazurov...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5861
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Kolega kupil fabiu combi s manualom koli zene. sam si zvykol ze celkom to je pohodlen len ten vyber auta
Nieco nafuknute ako Citron Cactus a tak? tieto veci su s automatmi zevraj fajn, neviem ci aj bezpecne (ale predsa tie vcelia plasty na bokoch ochrania pred kamionom ne?)
Nieco nafuknute ako Citron Cactus a tak? tieto veci su s automatmi zevraj fajn, neviem ci aj bezpecne (ale predsa tie vcelia plasty na bokoch ochrania pred kamionom ne?)
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
To si zas otec vybral auto na obhliadku Ešteže predávajúci zakryl ŠPZ, nedajbože aby človek zistil VIN alebo históriu
https://www.autobazar.eu/dodge-magnum-3 ... 05921.html
https://www.autobazar.eu/dodge-magnum-3 ... 05921.html
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5861
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Standardnych 123 tisic
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Ale hlavne že to má silný motůr a kola jak z ghetta
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: Všeobecná diskusia
émerika pýčo
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Jejda, takže už v 2015 to malo "nabehaných" tých 123k a rovnaké fotky
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/dodg ... -2006/570/
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/dodg ... -2006/570/
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
inak jak su natom tieto 3,5ky?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Prvy test, stage 1 .. tj vsetko STOCK, len remap .... a je tu aj vidno ze originalny IC potrebuje trochu ochladit ... mal tak 70C ... ale aj tak velmi dobry vysledok na to ze to vozidlo so soferom a naftou ma 2,8T
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345