Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

spokojny lebo nepozna ziadne ine alternativy - ved akoze prepac ale kazdy je spokojny {aspon tri dni} ked kupi nejaky tragacik. Drobnosti sa prehliadnu, mam to co mam, netaha to ani tak ako 15rocny dieslik ale vobec nevadi, hotovo, jednoducho paradna kupa za tu cenu. Mali sme pred 15 rokmi krasnu jednoduchu BENZINOVU atmosferu Euro2 ktora bola vysostne spolahliva tak pididieslik Euro6 zaskrteny Bruselom s tromi stuplami vo vyfuku musi byt taktiez uplne rovnako spolahlivy, kedze je to rovnaka znacka - to je predsa jasne kazdemu.

No... nie. Proste nie.

Ked si kupis desat rozlicnych tragacov a potom ich po troch rokoch / 90k km vzajomne porovnas, to bude objektivnejsia diskusia. Hned by si videl "spokojnosti"...

Coze to mas s tym Wwolcgagenom ? Som kukol 5 stran dozadu v tejto teme a nejako som narychlo neobjavil.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Ultimate carnage...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59F0C8E6

//Poslúšne hlásim, ježko kúrenia upečený a úspešne opravený, ventilátor zase funguje! :D yahooo :dance: :rep:
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

turbo: nic, zatial nastastie nic. Bol som piatok v servise, zhodili vsetko dolu, pokukali hore dolu a ze vsetko je ok. Ale vies ako, ja som taký človek, akosi mi ich vysvetlenie nestačí, tak len zháňam človeka, ktorý ponúkne v servise druhý názor. Ak mi to povedia dvaja+ je to o inom....

Zevraj je to pomerne normálne aj keď čo ja viem, nemám prvé auto a mne sa to až také normálne byť nezdá. Každopádne, výsledok kontroly - pracuje karoséria, a preto pri tej specifickej situácii nastane taký zvuk. vsetko je v poriadku. Mam to jazdit a ked sa naozaj daco zmeni pri akejkolvek jazde, mam hned prísť.

Dopredu vás prosím.. namiesto toho aby tu zas bolo 10 stran mudrovaciek, naozaj dohodte spolahlivého technika, a potom mozeme diskutovat, pokojne aj u neho v servise ;)

Info tu:

https://seatclubslovakia.com/viewtopic.php?f=97&t=17412
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

Čo si chceš dať pozrieť broslo? Pozrel som par stran s5 a nenašiel som to... Mal by som v DS jedneho velmi sikovneho.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Obavam sa ze do tohoto zagarantovaneho vozidla by ti nemal nikto sahat len tak. Aby ta nahodou potom v servise nepoklonkovali ked k niecomu dojde ze pane tu vam chyba umelohmotny pasik alebo nieco podobne, vy ste sa do toho vrtali, spanombohomneublizilismevam. A potom by si im ublizil ty sice uplne v sulade so zdravym rozumom ale vies ako, doba pokrocila a mal by si problemy.

Pripomina to vzdychanie Filipeho karoserie na takomto podobnom prditku myslim teda velkostne / triedovo / cenovo / koncernovo... akurat ty mas aktivne tlmice navyse.

K tomu ublizovaniu - par rokov dozadu behaju pomahaci okolo mojho vehykla so sublerou, sused mi vola vyplaseny "ze ani domov nechod Turbo, uz ta maju". Challenge accepted, nabuzeroval som toten dvanastvalec, vtedy som bol akurat na tom rychlejsom. Doletim siedmou kozmickou zahucali Brémsen ze porád trom odskakovala čapica, žerekučojechlapci rukyhoredolegate pozremesacotammate. Mali tam Čézety a zapisnicu ze som poskodil susede pri parkovani cierny golf, ze ma rozbity cely bok a ze som zdrhol z miesta cinu {zohnat dve vianocky, tri flasticky ovocneho a cibulu k tomu}.

Reku tak to teda ne : dajte sem tu subleru trpaci, aha tutok vam to nesedi desat centimetrov uz len podla oka, spanombohompapa nebol som to ja a neviem co ste doteraz merali. Normalne som bol zavleceny na stanicu spisat vypoved ze som NEposkodil sudruzke obcianke dostavnik - lebo ona krepa podala na neznameho pachatela oznamenie ze jej poskodil (okej, mala to kvoli poistovni a spravila to spravne, akurat... nemala tam napisat ze pred jej domom parkuje cervene auto ktore to natotata bolo, kedze nas tu parkuje asi sest farebne cervenych pravidelne a dalsi dvaja echtblaváci s VT a ML znackami ked nemaju poruchu TurboDýchadla pred Seredou - minule mi volal ten najmenej posalety z nich ze ci ich dojdem dotiahnut, reku sa kukni na cibule co ukazuju, ze pol druhej, hovorim popitchi a tam pri Seredi svieti slnko ? Ze nesvieti. Ta reku co si šiši nedojdem bo ma zena ubije teraz v noci ked jej poviem ze idem do kniznice a ubije aj vas ked poviem ze vas mam ist tahat).

Naspak k sudruzke - nemozes niekoho len tak oznacit ze ti nieco poskodil lebo tomu sa hovori nejako specialne, nieco krive. Quicky doplni co.
Urovnali sme to k sudruzskej spokojnosti v ramci susedskych vztahov bez ziadnej sadzby v Leopoldove. Ved o nic neslo, coze je to jedna jazda v Transporteri s majakmi ked mas vela volneho casu {a vianocku pod pazuchou}.

Odvtedy nikto so mnou nechce chodit vo vytahu, nezdravi ma na schodoch a stíši sa vrava ked dojdem do vchodu :) mam svaty klud.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

turbo praveze moze do neho sahat hocikto, tak urcil protimonopólny úrad SR :)


https://www.seat.sk/servis-prislusenstv ... so-zarukou

nejake info co konkretne hladat? Najskor bola teoria ze to ide od tlmica - vyzera to ak ze nie, ani od kolesa, fakt nvm
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5199
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

Chcem sa spytat, mam auto v service uz 1 mesiac, a jak naschval im 1 diel dodavaju 2 tyzdne + dovolenkova sezona atd. a kym to zmontuju prejde este par dni, lenze akurat vtedy mi konci technicka. Mam kaslat nato a zo servisu ist na technicku, alebo musim odhlasit auto a potom priviest auto an technicku a poziadat spet o zapisanie ?
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
Používateľov profilový obrázok
Heatman
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 830
Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Humenné okolie

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Heatman »

Broslowski napísal:turbo praveze moze do neho sahat hocikto, tak urcil protimonopólny úrad SR :)


https://www.seat.sk/servis-prislusenstv ... so-zarukou

nejake info co konkretne hladat? Najskor bola teoria ze to ide od tlmica - vyzera to ak ze nie, ani od kolesa, fakt nvm
Tipoval by som to ne horne ulozenie tlmica, mali sme nieco podobne na golfe, na prednej naprave vzdy pri vytoceni volantu nieco prasklo, menil som ticky stabilizatora, silentbloky ramien a nakoniec to vyslo na horne ulozenia tlmicov.
Spoiler: ukázať
PC-01:
CPU: Core i5 14600K + (ASUS TUF GAMING LC 240 + 2x Noctua NF-P12)
MB: Gigabyte Z690 UD DDR4
RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3600MT/s CL17 2x8GB (KF436C17BBAK2/16)
GPU: ASUS ROG STRIX RTX2080TI OC 11G GAMING
SSD + HDD: (WD BLACK SN850 1TB + JEYI GodFins Heatsink) + (WD10JPLX Black + Scythe QD 2.5)
DVDRW: Sony NEC AD-7200S
PSU: Corsair AX850
Case: Cooler Master Dominator CM 690 II + (butil mats + 9mm foam) + FANs: 2x in CM-120, 1x out NB-BlackSilentFan XL-2
FAN control: Fan Control software
Monitor + stand: Samsung 32" Odyssey Gaming monitor G55T (C32G55TQWR) + MAX MTM4110FM
Keyboard: Corsair K95 RGB MX Brown NA-layout
Mouse + pad: Trust Laser Gamer Mouse Elite GM-4800 + A4Tech X7-500MP

Audio: Audio-gd NFB-11 --> JBL LSR4326P + JBL LSR4312SP
                                                                    --> Beyerdynamic DT880 Edition 600Ω + Antlion ModMic 4.0

HTPC:
CPU: AMD Ryzen 5600G + Scythe Ninja 3
MB: ASRock X570 Phantom Gaming-ITX/TB3
RAM: Kingston HyperX FURY 2x8GB
SSD: Adata Ultimate SU800 256
PSU: BeQuiet 300
Case: Fractal Design Node 304

NB-01:
Dell Latitude E6330
CPU: Core i5-3320m
RAM: 2x4096 DDR3
SSD + HDD: Crucial M500 240GB + (WD3200BEKT Black + optical bay caddy)
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7778
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

Model 3 je dostupný v dvoch základných konfiguráciách, pričom parametre a špecifikácie boli zatiaľ zverejnené len pre americký trh. Základná konfigurácia s cenou 35 tisíc dolárov pred daňami a štátnymi príspevkami má dojazd podľa americkej metodiky EPA 220 míľ, cca 354 km, maximálnu rýchlosť 130 m/h, cca 209 km/h, a zrýchľuje na 60 m/h, cca 96.6 km/h, za 5.6 sekúnd.

K dispozícii je aj konfigurácia s väčšou batériou, ktorá má predpokladane 75 kWh. Táto konfigurácia má dojazd 310 míľ, v prepočte 499 km, maximálnu rýchlosť 140 m/h, cca 225 km/h, a zrýchlenie na 60 m/h za 5.1 sekúnd. Jej cena je 44 tisíc dolárov.

Model 3 má na doterajšie pomery pomerne neštandardný interiér. Všetky prvky palubnej dosky totiž nahrádza jediný v strede umiestnený dotykový 15" displej, autu chýba aj displej za volantom. Dôvodom takejto zmeny a eliminovania užívateľského rozhrania je podľa Muska prichádzajúca autonómna jazda.

Okrem displeja má vodič k dispozícii samozrejme volant s niekoľkými ovládacími prvkami a páčkami a pedále.

Tesla k Modelu 3 podľa dostupných informácií vôbec nedodáva kľúč, nielen klasický ale ani diaľkový ovládač. Štandardným spôsobom otvárania je otváranie len pomocou mobilnej aplikácie v smartfóne využívajúcej Bluetooth LE. Ako záložný spôsob dostávajú majitelia NFC karty, ktorými sa po priložení dajú otvoriť dvere aj naštartovať vozidlo.
http://dsl.sk/article.php?article=20038

ta sme dopadli uz ani kluce nebudu
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

horne ulozenie tlmica bolo skontrolovane a je v poriadku
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Ako riesit puknutie podvozku pri zjazde z obrubnika broslo, no tak kamo, predstav si ze aj A8 v plnom rajde pukne horne rameno, volu nema, drzi, nebucha. Musim mat stiahnute okno aby som to pocul a nerobim si z toho naozaj nic. Ked to zacne trieskat pri prejazde nerovnostami, vtedy to ries, zatial kasli na to lebo si dost znepriatelis hocikoho v servise alebo ta vysmeje hociktory inhouse mechanik. Tito ludia riesia preco nejde nastavit geo po vymene ramien a nie toto a zvlast na novom aute, ano moze sa jednat o vyrobnu vadu ktora ale nebrani uzivaniu auta, reklamaciu ti importer neuzna, stracas svoj cas a ludi naokolo, budes mat kopec problemov este s motorom tak sa nezapis niekde ako dilinko ktoremu vadi puknutie na mechanickej casti vozidla ktore nebrani uzivaniu a nejavi znaky opotrebenia





.
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Jednam slusne a k veci, myslim ze korektne je to skontrolovane a berem to ze je to ok. Ked to ty povies tak to tak musi byt :D V servise ochota bola, zhodili kolo, skontrolovali. Tak to teda uzatvaram diki
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Fakt to neries, ked vyjde TPI dam ti vediet, zatial na SE tam nic neni, casom moze byt nejaka aktualizacia sw ale servis viac nespravi kym VAG neuvolni nieco, inhouse mechanik uz vobec. Ak mas teda aktivny podvozok





.
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Ano je tam DCC. Diki snejky uzatvaram s pokojom v dusi ;)
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8603
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shiro »

Ked sa tu uz riesia kadejake servisy, pridam daco svoje. Mozno dakto bude vediet.

Peugeot 307, rocnik 2001, 1.4 55kw benzin, nabehanych 162 tisic.
Auticku zacalo posledne kus drbkat -
Najprv zo 2x nahodne vyhlasilo antipollution fault, svietila kontrolka motora, diag. ukazala error P0130, ale do nudzaku motor nesiel
V druhom pripade po dvojdnovom stati tato zavada dokonca zmizla sama :-)
- vymenena lambda sonda pred katalyzatorom za univerzalku zn. Vemo + vsetky sviecky

Nejako viac tiez dochne, nepravidelny chod na volnobeh, sem-tam sa aj s plynom na podlahe dusilo, netahalo, akoby upchaty privod benzinu spinou - spravilo to zatial zo 2x, po 1-2 nastartovaniach uz slo normalne. Badat tiez casto, aj pri prudkom pridani plynu akoby najskor na pol sekundy bol zahlteny motor, az potom otacky vyskocia ako maju.

Ked som blizsie riesil ze co s tymi otackami, tak su tam este errory P0135 a P0136, no auto inac nic nehlasi. Vidno ich len cez diag.

Pred par dnami pocas jazdy z nicoho nic zahlasilo catalytic converter fault, rozblikala sa kontr. motora, auto spadlo do nudzaku so vsetkym co k tomu patri - vykon dole, vibracie, kontrolka motora, atd. Po 2-3hod. hodinovom stati normalne nastartovalo a slo 250km - error zmizol, vsetko sa vratilo do normalu.

Co mu moze byt? Mam v plane vycistenie skrt. klapky a vymenu klinoveho remena (uz dakedy piska, ma cez 4r).
Este som pocul ze to moze robit aj zapalovacia cievka, lenze to je celok zaliaty v plaste, tam pomoze len vymena...nova ide po 80e co je hodne.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"