Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5192
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

hehe :laugh: :laugh: ... nechce sa mi tu citat zase niekolkostranove litanie bez nejakeho hlbsieho "zamyslenia"

ale velice ospravedlnujem , ze som sa sekol o 5 koniii !! teda 105 namiesto 110PS, krutak ma ale rovnaky.


aby som nehejtoval seat a aby si si vedel, ze nemam nic proti a kedze som videl, ze si sa pred par mesiacmi pekne predstavit v seatclube, tak si si urcite vsimol miestneho guru s nickom 1soda, s ktorym sa osobne poznam cez 10 rokov a jazdil som na zopar jeho Ibiz 6L Cupra 1.9TDi poladene na 400-450NM 200-220PS a doledene podvozkom do perfekcionalizmu, pripadne ine smakocinky co mal. To boli ostre malorazky.
Len pre predstavu napr. Olej Motul V300 menil po 3-4k km :)

Chapem ze sa tesis z noveho auta, ale zase tu nerobme z 1.2TSi neviem co. Lebo na teba vytiahne mp3turbo zo zadu z "volakej" garaze Ojdi s 6.0 W12 :D :D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Je to schopný agregát. Nesnažím sa ho ospevovať, neviem ako funguje v iných autách, s mojím pekne ladí, stíha mi aj relatívne široké pneu 215/45/r16, spotreba velice ze okej, odvezie aj 4roch na dovolenku a hodí sa k mojmu štýlu jazdy. Cize mne vyhovuje, inému nemusí. Opisujem osobnú skúsenosť na mojom aute a to je všetko. Inak 13000europenazi to stalo co je smiesna cena :hysterical: dnes ked si chcem za 13 poskladat daco, neni sanca, strasne som vychytal, to sa musi nechat.

Cital som to forum skoro celé, soda vyzerá byť borec, uvidíme veď ďalší zraz idem naposledy mi to nevyšlo na poslednú chvílu sakra :( Ale tie dizle su masaker :D

Na forze si idem ine prasaciny neboj nic https://1drv.ms/i/s!Ag6uc1ZWz9PegYZIhmd9vZDm_GNQBg
aj pre turba mame https://1drv.ms/u/s!Ag6uc1ZWz9PegYZJ8q6_TSgyE7-M_g
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6878
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

Nova fabia nebude neviete?inac dnes ked fuka tak tie deflektory su dost pocut.
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5192
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

broslo: ved tak :)... btw. sodak na zrazy nechodi :D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6878
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

Vyskladal som si fabku combi s tsi a ostal som pri 18200€ :D a to som zdaleka nemal secko :D
hry- ps5
doma-HP probook
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

Zrazu su diesle masaker. Ach jaj :-D

PS: "relatívne široké gumy" .... 215 r16 .... :-D
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1946
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa maniak »

Stefan, fabku caka facelift, mozno o rok. Nova platforma tak o 3-4 roky. No a fabka combi v novej generacii uz nebude, nahradi ju male suv.
FVE 12.45 kWp V/Z
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Lebo na teba vytiahne mp3turbo zo zadu z "volakej" garaze Ojdi s 6.0 W12 :D :D

uz neni v garazi ; "neuhla sa" Hjundaju TuSom. Na neuveritelne prekvapenie zanechane telefonne cislo vinnika sedi, TuSom mali na operativny lízing takze zmiznut nemohli len tak a prekvapivo ani nechceli. Navyse asi aj kamery trosku pomohli k psychologickemu pocitu ze nemala by som zmiznut. Teta sikovna.

Inak to je taka moda ze nemam na auto tak si ho kupim na lizink, robi to vraj len 98% Slovenska.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 10048
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stiv »

Asi rovnaka ako nemam na byt 150k tak si ho vezmem na hypo.

A ze auto je spotrebka ako telefon? Ale no. Niektori nemaju problem jazdit na nom 20 rokov.
.
Používateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1858
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shairachaz »

Na 20 ročných autách odjazdiť 20 rokov sa ešte dá. Na dnešných? Pochybujem
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5533
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SKiLEX »

stefan.koval napísal:Nova fabia nebude neviete?inac dnes ked fuka tak tie deflektory su dost pocut.
to neni deflektormi, teraz som vysiel na dialnicu, hluk nenormalny- dpc co som dvere nezavrel? zavrel, len vietor nenormalny fukal

na transporteri som musel vypnut tempomat, a spomalit, bo pri 140 ma to hadzalo hore dole jak sa vietor zaprel do boku...
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5708
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Je mi luto ze Broslowa laska ku zivotu je takto nicena zas raz :D ale on to ocividne rozchodi tak super.

Ja sa velmi tesim na motor od mazdy, realne som zvedavy je tam milion faktorov ktore z neho mozu urobit pre man super alebo naopak.
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4586
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

Nejaka hra okrem rFactor, kde je Slovakiaring?

Musim trenovat, nech v tej M3 nejdem jak dedincan cez kruhovy objazd :D
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Používateľov profilový obrázok
DesRe
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 528
Dátum registrácie: St 29. Mar, 2017, 19:43
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa DesRe »

jak dedincan cez kruhovy objazd
ako???
Spoiler: ukázať
MB: GIGABYTE AORUS X470 Gaming 7 WIFI CPU: AMD Ryzen 7 5800X default RAM: 4* F4-3200C14D-16GFX 3200 MHz CL14 GPU: EVGA 12G-P5-3967-KR SSD: Samsung 970 EVO 500GB ,Crucial P1 1TB ,Crucial MX300 275GB PSU: Be quiet! Dark Power 12 850W (cable sleeving MDPC-X parakord) CASE: Be quiet! DARK BASE 900 black Monitor: AOC AG271QG Keyboard: K95 RGB Platinum MX Speed Mouse: Razer Naga Pro / ROG Spatha Mouse pad: MOTOSPEED P40 atd.

RAD: Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper X-Flow 420 + XT45 280 Pumpa: EKWB EK-XRES 140 Revo D5 Glass CPU: HEATKILLER® IV PRO COPPER NI GPU: EK-Quantum Vector FTW3 FAN: 5x be quiet! SilentWings 3 140mm PWM 1000rpm/1600rpm
NoteBook: Predator PH517-61-R54R

Kód: Vybrať všetko

https://imgur.com/a/QxS36gc
BubakB
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 157
Dátum registrácie: Po 03. Apr, 2006, 02:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa BubakB »

Jednoduska napísal: Pridu s tymto, zevraj uz o par mesiacov:
https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneo ... n_ignition

EDIT: aby bolo jasne hovorime o Mazde :D
O HCCI sa básni už dlhšie, v podstate každý aktívny závodný motor na špičkovej úrovni (Mercedes F1, Ferrari s Mahle Jet Ignition®, Porsche 919HY s V4 2l a veľmi komplexnými prvkami spaľovania a rekuperácie výfukových plynov či najnovšia Toyota TS050 so zatiaľ nešpecifikovaným odlišným systémom pre spaľovacieho priestoru ((môj osobný predpoklad a hypotéza je, že využíva určité prvky priameho a nepriameho vstrekovania paliva súčasne )) s hodnotou λ1.5-1.8, resp. posledná Audi R18 využívajúca Millerov cyklus a spaľovanie chudobnej zmesi na úrovni λ1.3 bez DPF! ) využíva určité prvky HCCI. Avšak všetky majú spoločné jedno : spaľovanie chudobnej zmesi, nie stechiometrickej. Tento systém je veľmi náročný na chladenie a distribúciu oleja. Nedokážem si prestaviť, že aké veľké chladiče to auto chce mať, aby dokázalo využívať efektívne všetky možné stavy (záťaž, teploty) na ceste. Teória vraví správne, že to pomôže správne viesť plyny a zníži horenie (lebo práve dekompozíciou vzduchu pri optimálnom spaľovaní vzniká najviac oxidov dusíka). Avšak spaľovací a výfukový systém (s ohľadom na riadenie zmesi a účinnosť katalyzátorov, teraz s ohľadom predovšetkým na uhľovodíky) budú fungovať úplne inak. CNG a plyn dokážu využívať v určitej miere optimálne spaľovanie chudobnej zmesi. Nakoniec však zistíme, že sa jedná predovšetkým o stacionárne motory idúce v jednom stave neustále.

To skôr dostane Prius elektrické turbodúchadlo/á (preplňovanie) a Millerov cyklus ako evolúciu účinnosti spaľovacej pohonnej jednotky.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"