Všeobecná diskusia
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
V rodine mame rovnake punto ake ma koval... 1,2 60koni, bez klimy.. rv 2006.
dal som na tom aute kosice-maranello s nulovymi problemami. ano, ze by som teraz nesiel taku cestu bez tempomatu je jedna vec, klima mi az tak nechybala /cesta tam v noci/, cesta spat bola ked sa ochladilo..
kazopadne, punto co "mame my" ma 50 000+ zlahka cez, a pooviem rovno, ze ak to auto zacne vyzadovat ine veci ako olej, brzdovku a brzdy, tak pojde prec. zatial klopklopklopl, na to auto mam lepsio slova ako na vw polo..
je to o nahode, tom, co clovek s autom zazil.. znama ma polo, a chvali to, ja to robit nemozem, lebo auto bolo 7x reklamovane este pocas zaruky, a po malo min 10 zavad... Punto? okrem odpadnuteho vyfuku, co je vekom normalne, vymeny komplet prednych brzd a prasknutej pruziny /opat vek/, na tom aute nebola jedina zavada. ved ked otvorim kapotu, tak tam prakticky nic nieje oproti rapidu, sa to neda porovnat. ano, vykonovo to nieje zazrak, ale... dal som s tym 3000km behom 5dni, takze, to zalezi na soferovi...
PS: stefan: pisal si, ze tvoje auto riesilo par mechanikov, elektrikarov, par RJ..... moje skusenosti s puntom su take, ze male servisy bohuzial nemaju knowhow, ako toto auto opravovat. realne: nieco buchalo v aute... vo vektore chceli menit celu napravu na auto s najazdom 35 000km, opravu odhadli na cca 800eur, po otazke ze ked to nepomoze, ci to vymenia spat pokrutili plecami.. v autorizaku fiat sa zasmiali, povedali ze to sposobuje xyz vec, a stoji 23eur... cela oprava stala 43eur.. asi tak.. dalsia skusenosti, vymena komplet prednych brzd, vektor vymenil brzdy je nejake "tvrde", z ktorych pri brzdeni odpadali kovove ciastocky do nejakeho priestoru medzi kotucom - to sposobovalo, ze pri pootoceni volantom dostrany auto robilo dost velky ramus /pilenie kovovych castic/.. opat, smiech v autorizaku fiat, vymena brzd za "autorizovane", problem zmizol... btw: cela vymena vo vektore aj s pracou vysla na cca 105eur, v autorizaku na 120eur.. takze porovnajme "neodbornost, neskusenost" a opak, s doplatkom len 15€...
Nie vzdy to plati, ale ja som sa pri tomto aute presvedcil, ze ked ma clovek auto, ktore v servise vidia 5x rocne, nemaju SAJNU, ake ma "zakonitosti" /ako ma napr. fiat punto/.. a niekedy je bohuzial lepsie so specificikymi autami chodit do autorizaku, pretoze tam vedia, co tym autam skutocne je /nemaju 250modelov rocne, ale maju ich par.../
dal som na tom aute kosice-maranello s nulovymi problemami. ano, ze by som teraz nesiel taku cestu bez tempomatu je jedna vec, klima mi az tak nechybala /cesta tam v noci/, cesta spat bola ked sa ochladilo..
kazopadne, punto co "mame my" ma 50 000+ zlahka cez, a pooviem rovno, ze ak to auto zacne vyzadovat ine veci ako olej, brzdovku a brzdy, tak pojde prec. zatial klopklopklopl, na to auto mam lepsio slova ako na vw polo..
je to o nahode, tom, co clovek s autom zazil.. znama ma polo, a chvali to, ja to robit nemozem, lebo auto bolo 7x reklamovane este pocas zaruky, a po malo min 10 zavad... Punto? okrem odpadnuteho vyfuku, co je vekom normalne, vymeny komplet prednych brzd a prasknutej pruziny /opat vek/, na tom aute nebola jedina zavada. ved ked otvorim kapotu, tak tam prakticky nic nieje oproti rapidu, sa to neda porovnat. ano, vykonovo to nieje zazrak, ale... dal som s tym 3000km behom 5dni, takze, to zalezi na soferovi...
PS: stefan: pisal si, ze tvoje auto riesilo par mechanikov, elektrikarov, par RJ..... moje skusenosti s puntom su take, ze male servisy bohuzial nemaju knowhow, ako toto auto opravovat. realne: nieco buchalo v aute... vo vektore chceli menit celu napravu na auto s najazdom 35 000km, opravu odhadli na cca 800eur, po otazke ze ked to nepomoze, ci to vymenia spat pokrutili plecami.. v autorizaku fiat sa zasmiali, povedali ze to sposobuje xyz vec, a stoji 23eur... cela oprava stala 43eur.. asi tak.. dalsia skusenosti, vymena komplet prednych brzd, vektor vymenil brzdy je nejake "tvrde", z ktorych pri brzdeni odpadali kovove ciastocky do nejakeho priestoru medzi kotucom - to sposobovalo, ze pri pootoceni volantom dostrany auto robilo dost velky ramus /pilenie kovovych castic/.. opat, smiech v autorizaku fiat, vymena brzd za "autorizovane", problem zmizol... btw: cela vymena vo vektore aj s pracou vysla na cca 105eur, v autorizaku na 120eur.. takze porovnajme "neodbornost, neskusenost" a opak, s doplatkom len 15€...
Nie vzdy to plati, ale ja som sa pri tomto aute presvedcil, ze ked ma clovek auto, ktore v servise vidia 5x rocne, nemaju SAJNU, ake ma "zakonitosti" /ako ma napr. fiat punto/.. a niekedy je bohuzial lepsie so specificikymi autami chodit do autorizaku, pretoze tam vedia, co tym autam skutocne je /nemaju 250modelov rocne, ale maju ich par.../
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7079
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
No ano, uz sme boli nahnuty to odniest do fiatu. Ako na 50tis km siel aj nam dobre. Daj mu cas inac do kt fiat servisu chodite? Ja na punte v lete robim 4,7l bezne a idem si spokojne. Ps tym otackam 4000 a stlacenej spojke nerozumiem. Ved ked mala stlacenu tak je 0otacok,ci?
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ked stlacis spojku, otacky idu na 0 ? ved to je akokeby si siel na neutral.. sak auto so stlacenou spojkou musi mat otacky, nie? D akurat ich "nepouziva na prenos sily na napravu"
kedze uz je v rodine novuvicke auto, tak fiat uz dlho nepobudne.. 60tis na nom nezazijem asi
kedze uz je v rodine novuvicke auto, tak fiat uz dlho nepobudne.. 60tis na nom nezazijem asi
Naposledy upravil/-a felipe25 v Št 30. Nov, 2017, 22:42, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
lolol to uz mi je specificke auto to punto
specificky je skôr servis kde nevedia co mu je
specificky je skôr servis kde nevedia co mu je
Re: Všeobecná diskusia
Ale s plynom, cize sa spojka drala.
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
hmmmmmmmm.. nie ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
stanomx: nemas pravdu bohuzial vektor nepokladam za amaterov.. teda uz hej..
ale, kam by si siel s autom, po autorizaku, ak to nema byt prvy garaz majster /u tych som tiez zazil svoje.../?
nie nahodou Bosch Service?... lenze, ked taky servis servisuje octavie, fabie, golfy, passaty.. proste to, coho je najviac, tazko moze vediet, ake brzdove dosticky ma objednat na punto, aby nerobilo problem... a ine zavady detto.. neboj sa, pred prichodom do autorizaku /ktory je najdrahsi, ale zistili sme, ze len o drobne/, sme tie problemy riesili aj inde, no vsade sa vyjadrili ze s tym nemozu/nevedia pomoct "jednoduchu.. vo fiate, kedze su to asi velmi caste problemy aut, to vedia ihned a po telefone...
ale ved na tom nieje nic nelogicke.. mozes byt elektrikar, ale ked mas opravit nejaky specificky druh elektroniky, ktoru si nevidel, tiez ju neopravis /len sa o to pokusis/, a opravi ju ten, ktory je vidi/stretava/riesi jej poruchy dennodenne...
PS: ja mam rapid 1,2tsi 77kW CBZB a rozvody mi bolo v dobrej viere poradene preventivne vymenit pri 60 000km, aby som minimalizovat riziko poskocenia retaze... ze tak urobim, je jasne.. vymenit ich pri "vyrobcom udanych viac km" nepotrebujem. nejde tu o nejak extra drahu zalezitost.. podobne ako olej..., ja skor nechapem ludi, co sa chvalia, ze oni daju 30t na svojom oleji... akoze, dat za komplet vymenu menej eur nez za jednu plnu nadrz za to "potesenie" pre motor stoji, ci nie??
samozrejme, keby som nemal turbo, tak to asi tak nevidim, ale nevidim dovod, preco nemenit olej raz za +-12 000km, rozvody skor ako kaze vyrobca, ked chce clovek autu dopriat naj "starostlivost"...
ale, kam by si siel s autom, po autorizaku, ak to nema byt prvy garaz majster /u tych som tiez zazil svoje.../?
nie nahodou Bosch Service?... lenze, ked taky servis servisuje octavie, fabie, golfy, passaty.. proste to, coho je najviac, tazko moze vediet, ake brzdove dosticky ma objednat na punto, aby nerobilo problem... a ine zavady detto.. neboj sa, pred prichodom do autorizaku /ktory je najdrahsi, ale zistili sme, ze len o drobne/, sme tie problemy riesili aj inde, no vsade sa vyjadrili ze s tym nemozu/nevedia pomoct "jednoduchu.. vo fiate, kedze su to asi velmi caste problemy aut, to vedia ihned a po telefone...
ale ved na tom nieje nic nelogicke.. mozes byt elektrikar, ale ked mas opravit nejaky specificky druh elektroniky, ktoru si nevidel, tiez ju neopravis /len sa o to pokusis/, a opravi ju ten, ktory je vidi/stretava/riesi jej poruchy dennodenne...
PS: ja mam rapid 1,2tsi 77kW CBZB a rozvody mi bolo v dobrej viere poradene preventivne vymenit pri 60 000km, aby som minimalizovat riziko poskocenia retaze... ze tak urobim, je jasne.. vymenit ich pri "vyrobcom udanych viac km" nepotrebujem. nejde tu o nejak extra drahu zalezitost.. podobne ako olej..., ja skor nechapem ludi, co sa chvalia, ze oni daju 30t na svojom oleji... akoze, dat za komplet vymenu menej eur nez za jednu plnu nadrz za to "potesenie" pre motor stoji, ci nie??
samozrejme, keby som nemal turbo, tak to asi tak nevidim, ale nevidim dovod, preco nemenit olej raz za +-12 000km, rozvody skor ako kaze vyrobca, ked chce clovek autu dopriat naj "starostlivost"...
Spoiler: ukázať
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
Naposledy upravil/-a Andre v Št 30. Nov, 2017, 23:25, upravené celkom 1 krát.
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Všeobecná diskusia
No, neviem... Chudak punto, po 80k ma prvu poruchu a uz je odsudene do srotu
Felipe: ak by bolo auto pocas zaruky aj 10x uspesne opravene, tak nie je preco nan nadavat. Jedine, zeby bola ta vada 10x rovnaka, popr. ak by sa to sralo aj dalej po zaruke.
Retaze sa preventivne nemenia. Chod si dat odmerat napnutie retaze kludne kazdych 10K, ale nevidim dovod preco ju preventivne vymenit, ak sa to da skontrolovat.
Felipe: ak by bolo auto pocas zaruky aj 10x uspesne opravene, tak nie je preco nan nadavat. Jedine, zeby bola ta vada 10x rovnaka, popr. ak by sa to sralo aj dalej po zaruke.
Retaze sa preventivne nemenia. Chod si dat odmerat napnutie retaze kludne kazdych 10K, ale nevidim dovod preco ju preventivne vymenit, ak sa to da skontrolovat.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Môžeš meniť každy deň na oktaviach kotuce/dosticky jednej overenej značky, ale jedneho dna to jednoducho vymeniš a ono to bude naprd.felipe25 napísal: ↑Št 30. Nov, 2017, 22:46
ale, kam by si siel s autom, po autorizaku, ak to nema byt prvy garaz majster /u tych som tiez zazil svoje.../?
nie nahodou Bosch Service?... lenze, ked taky servis servisuje octavie, fabie, golfy, passaty.. proste to, coho je najviac, tazko moze vediet, ake brzdove dosticky ma objednat na punto, aby nerobilo problem... a ine zavady detto.. neboj sa, pred prichodom do autorizaku /ktory je najdrahsi, ale zistili sme, ze len o drobne/, sme tie problemy riesili aj inde, no vsade sa vyjadrili ze s tym nemozu/nevedia pomoct "jednoduchu.. vo fiate, kedze su to asi velmi caste problemy aut, to vedia ihned a po telefone...
Servis kde by som zveril auto veru nepoznam. A je jedno ci vw, fiat, toyota abo bmw. Je to obrovsky problem. Autorizak tiež nieje zarukou kvalitne odvedenej roboty. Dovolim si povedať, že drviva väčšina servisov je skratka nahovno, ak dojdeš s inym problemom ako je vypalena žiarovka alebo vymena oleja už su mimo reality. Z druhej strany ľudia chcú čo najviac ušetriť a tak nemôžme očakávať, že bude niekto za drobné robiť kvalitnú robotu.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
to je podla mna dost vazna porucha, ked je auto 4tyzdne v servise, a nevedia, ci ho vobec opravili
nie, auto sa pocas zaruky nema co "drbat", a urcite nie 10x!! moje auto bolo cca 8-10x reklamovane v zaruke, a slo o dve vady....
Pohrozenie troma reklamaciami, pravnikom, sudnym znalcom nepomohlo.
Moj nazor: ked je auto raz dodrbane z vyroby, tak sa na nom bude drbat nieco stale... poznam dvoch dalsich ludi co maju rovnake auto, a nemali jediny problem aky som mal ja /nestartovania auta v teple, kontrolka vyfukovych plynov, vrzganie palubovky od 0km!, pocutie kovoveho pnutia z oblasti zadnych dveri, ktore na rok prestalo vdaka zarucnej oprave /zevraj vyplnenie tmelom/ - po 1roku v lete to prislo opat /(servis to povodne chcel rozrezat, ked som tam vzal znalca, a ten ich poslal do p*** co chcu rezat na novom aute s tym, ze porusia antikoroznu ochranu zazracne zmenili postup.... ).... toto je asi 50% z toho, co som mal na pole.. ano, punto je oproti tomu skvost, ak sa zacne kazit po 80t a 10r je to este good, to je pravda, v porovnani s napr. polom ktore som mal od 0km. ale moj nazor - ze auto, ktore ma 10r a treba don pchat par sto eur treba predat, a cim skor mi nikto nevezme...
stanomx: s tymi servismi suhlasim... je to tak, ako pises.. stale ale budem drzat stranu tomu, ze je vacsia sanca, ze autorizak sa s danou vadou/problemov stretol skor, ako servis, kde dane "specificke" auto - rozumej auto ktore nema kazdy desiaty slovak - vidia raz za polroka... aj to ma utvrdzuje v tom, ze kupou skody som chybu urcite neurobil.
aj moj znamy, isteho casu velky odporca skody zrazu jazdi na octavii.. ked som sa pytal preco, tak mi povedal pribeh o tom, ako mu na honde civic odislo nieco na prednej naprave, a v servise mu povedali ze dokazu objednat iba celok z japonska za 2400eur, ale ze bude cakat 3mesiace.. dakujem pekne za takyto "autorizovany" japonsky servis.. tam sa riadia asi pravidlom: mas 4rocne auto? pokazilo sa? kup nove...
k tej cene ze kazdy chce usetrit len dodam: v autorizaku ale neusetrit, a ked prides so zavadou A, oni ti povedia, ze musia menit diely B C D E F G , kdezto skusenejsi mechanik vymeni D, a problem odstrani.. A horsie je, ked Ti pomenia pol suciastok suvisiacich s vadou, a nepomoze to... Takze, na financie to netreba hadzat. Zasa je autorizak a autorizak - tu ide aj o to, aki ludia tam robia, aki maju pristup. Ci chcu pomoct, alebo kesovat. Ci chcu vyriesit problem, alebo to urobit len navonok..
a to je jedno aka znacka, aj fiat sa tu ukazuje ako problem, kedze ho servisy /mensie/ nepoznaju.. v taliansku by to asi bolo ine...
nie, auto sa pocas zaruky nema co "drbat", a urcite nie 10x!! moje auto bolo cca 8-10x reklamovane v zaruke, a slo o dve vady....
Pohrozenie troma reklamaciami, pravnikom, sudnym znalcom nepomohlo.
Moj nazor: ked je auto raz dodrbane z vyroby, tak sa na nom bude drbat nieco stale... poznam dvoch dalsich ludi co maju rovnake auto, a nemali jediny problem aky som mal ja /nestartovania auta v teple, kontrolka vyfukovych plynov, vrzganie palubovky od 0km!, pocutie kovoveho pnutia z oblasti zadnych dveri, ktore na rok prestalo vdaka zarucnej oprave /zevraj vyplnenie tmelom/ - po 1roku v lete to prislo opat /(servis to povodne chcel rozrezat, ked som tam vzal znalca, a ten ich poslal do p*** co chcu rezat na novom aute s tym, ze porusia antikoroznu ochranu zazracne zmenili postup.... ).... toto je asi 50% z toho, co som mal na pole.. ano, punto je oproti tomu skvost, ak sa zacne kazit po 80t a 10r je to este good, to je pravda, v porovnani s napr. polom ktore som mal od 0km. ale moj nazor - ze auto, ktore ma 10r a treba don pchat par sto eur treba predat, a cim skor mi nikto nevezme...
stanomx: s tymi servismi suhlasim... je to tak, ako pises.. stale ale budem drzat stranu tomu, ze je vacsia sanca, ze autorizak sa s danou vadou/problemov stretol skor, ako servis, kde dane "specificke" auto - rozumej auto ktore nema kazdy desiaty slovak - vidia raz za polroka... aj to ma utvrdzuje v tom, ze kupou skody som chybu urcite neurobil.
aj moj znamy, isteho casu velky odporca skody zrazu jazdi na octavii.. ked som sa pytal preco, tak mi povedal pribeh o tom, ako mu na honde civic odislo nieco na prednej naprave, a v servise mu povedali ze dokazu objednat iba celok z japonska za 2400eur, ale ze bude cakat 3mesiace.. dakujem pekne za takyto "autorizovany" japonsky servis.. tam sa riadia asi pravidlom: mas 4rocne auto? pokazilo sa? kup nove...
k tej cene ze kazdy chce usetrit len dodam: v autorizaku ale neusetrit, a ked prides so zavadou A, oni ti povedia, ze musia menit diely B C D E F G , kdezto skusenejsi mechanik vymeni D, a problem odstrani.. A horsie je, ked Ti pomenia pol suciastok suvisiacich s vadou, a nepomoze to... Takze, na financie to netreba hadzat. Zasa je autorizak a autorizak - tu ide aj o to, aki ludia tam robia, aki maju pristup. Ci chcu pomoct, alebo kesovat. Ci chcu vyriesit problem, alebo to urobit len navonok..
a to je jedno aka znacka, aj fiat sa tu ukazuje ako problem, kedze ho servisy /mensie/ nepoznaju.. v taliansku by to asi bolo ine...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12260
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
velmi spravne, mlady muz.
>> ak by bolo auto pocas zaruky aj 10x uspesne opravene, tak nie je preco nan nadavat.
si zabudol dnes zobrat liečiky ? Laci neblbni
Kekecina ktora sa desatkrat pokazi pocas zaruky nikdy nesmie vzniknut, nech by to bolo co i len ovladanie okien. Lebo je to ... kekecina.
Nie auto. Pocuvaj, som nemal desat nieze poruch, ale skoro ani navstev servisu s mojim 13rocnym americkym vozikom pocas 9rocneho vlastnictva. Kazdy rok idem raz, semtam dvakrat na vymenu oleja a tu a tam sa nieco dokaka (menil som brzdy co nemam za poruchu, poruchu som skutocne mal jednu jedinu od najazdu 145.000 zakupene do terajsieho 245.000 a to spojkove lozisko, rozlomene na dve casti, auto prislo po vlastnych cez celu Bratislavu). A potom sme sa poskrabkali na hlavicke ze dofrasa masina prisla z Bruselu kde su statisticky najvacsie zapchy v Europe, a nabeton povodne teliatko pardon majitel stal na zaradenom prevode a stlacenej spojke cely cas.
Milionova galaxia sa za 10 rokov mojho vlastnictva a priblizne 90.000km nezastavila jedinykrat (od milion dvesto do milion tristo ? Neviem). Raz mi odpadol vyfuk, zadna cast, auto ma dva tlmice takze sa islo vonku stale potichu akurat vnutri sme sa huronsky rehotali ked sme ho zbierali. Raz mi po vymene rozvodov vystrelila hadica od sania, to som nadaval jak pohan lebo fešši nemal cas poriadne prichytit rychloupinaciu svorku, tak ja som uz potom mal cas na dialnici s trubiacimi kamionmi, jeden kreten asi cital noviny, tak brzdil ze sa mu skoro džeknajfol naves (vieme co je jackknife?). Nic sa tam fatalne nepokazilo, nikdy ako ho mam nezlyhala ziadna fatalna suciastka, nikdy neprislo v nudzovom alebo akomkolvek inom divnom stave na NEPLANOVANU vymenu. Raz mi zdochla bateria, po 13 rokoch od novoty [! ale ze mrcha uplne bez priznaku, prerazilo jeden clanok, uz potom mala len 10.5V], takze som auto jedenkrat roztlacil - ano viem ze sa to nema na dieslikoch aby im nahodou nepreskocili tie drbnute rozvody.
Co to mate za auta fesaci ?
>> ak by bolo auto pocas zaruky aj 10x uspesne opravene, tak nie je preco nan nadavat.
si zabudol dnes zobrat liečiky ? Laci neblbni
Kekecina ktora sa desatkrat pokazi pocas zaruky nikdy nesmie vzniknut, nech by to bolo co i len ovladanie okien. Lebo je to ... kekecina.
Nie auto. Pocuvaj, som nemal desat nieze poruch, ale skoro ani navstev servisu s mojim 13rocnym americkym vozikom pocas 9rocneho vlastnictva. Kazdy rok idem raz, semtam dvakrat na vymenu oleja a tu a tam sa nieco dokaka (menil som brzdy co nemam za poruchu, poruchu som skutocne mal jednu jedinu od najazdu 145.000 zakupene do terajsieho 245.000 a to spojkove lozisko, rozlomene na dve casti, auto prislo po vlastnych cez celu Bratislavu). A potom sme sa poskrabkali na hlavicke ze dofrasa masina prisla z Bruselu kde su statisticky najvacsie zapchy v Europe, a nabeton povodne teliatko pardon majitel stal na zaradenom prevode a stlacenej spojke cely cas.
Milionova galaxia sa za 10 rokov mojho vlastnictva a priblizne 90.000km nezastavila jedinykrat (od milion dvesto do milion tristo ? Neviem). Raz mi odpadol vyfuk, zadna cast, auto ma dva tlmice takze sa islo vonku stale potichu akurat vnutri sme sa huronsky rehotali ked sme ho zbierali. Raz mi po vymene rozvodov vystrelila hadica od sania, to som nadaval jak pohan lebo fešši nemal cas poriadne prichytit rychloupinaciu svorku, tak ja som uz potom mal cas na dialnici s trubiacimi kamionmi, jeden kreten asi cital noviny, tak brzdil ze sa mu skoro džeknajfol naves (vieme co je jackknife?). Nic sa tam fatalne nepokazilo, nikdy ako ho mam nezlyhala ziadna fatalna suciastka, nikdy neprislo v nudzovom alebo akomkolvek inom divnom stave na NEPLANOVANU vymenu. Raz mi zdochla bateria, po 13 rokoch od novoty [! ale ze mrcha uplne bez priznaku, prerazilo jeden clanok, uz potom mala len 10.5V], takze som auto jedenkrat roztlacil - ano viem ze sa to nema na dieslikoch aby im nahodou nepreskocili tie drbnute rozvody.
Co to mate za auta fesaci ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ok. 10x som prehnal. Ale na to je ta zaruka. Mas tam tisice komponentov, mozes mat smolu na debilny kus. Ale pokial to opravia bez reptania a natrvalo. Tak je to ok.
Teraz nespinam pripady, ked sa zdrahaju oprave alebo sa to stale pokazi napriek oprave. Vtedy to cloveka nasere aj ked to budenv aute vec, kt. Pouzije 2x do roka.
Teraz nespinam pripady, ked sa zdrahaju oprave alebo sa to stale pokazi napriek oprave. Vtedy to cloveka nasere aj ked to budenv aute vec, kt. Pouzije 2x do roka.
Re: Všeobecná diskusia
Turbo máš šťastie na autá a machruješ
Lacika, fakt auto čo je ešte v záruke neustále v servise nemalo ani vzniknúť, na kerú riť je výstupná kontrola kvality? Človek si kupuje auto aby na ňom jazdil tam kde chce a nie iba do servisu.
Inak manželku pred vyše mesiacom zozadu nabúrali, lebo baba neubrzdila, asi sa jej zdal 5m odstup od auta pred ňou zbytočne veľký ako polovici Slovače... doteraz auto stojí v servise, čaká sa na súčiastku, nosník, v servise netušia kedy príde, vraj tam mala byť už pred 2 týždňami. Už mi to vážne lezie na nervy, je toto normálne? Peugeot 301.
Lacika, fakt auto čo je ešte v záruke neustále v servise nemalo ani vzniknúť, na kerú riť je výstupná kontrola kvality? Človek si kupuje auto aby na ňom jazdil tam kde chce a nie iba do servisu.
Inak manželku pred vyše mesiacom zozadu nabúrali, lebo baba neubrzdila, asi sa jej zdal 5m odstup od auta pred ňou zbytočne veľký ako polovici Slovače... doteraz auto stojí v servise, čaká sa na súčiastku, nosník, v servise netušia kedy príde, vraj tam mala byť už pred 2 týždňami. Už mi to vážne lezie na nervy, je toto normálne? Peugeot 301.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
zahranicne auto.. je to bohuzial normalne
v skode sa ti toto stane iba ked strajkuju zamestnanci, kazdopadne, ked dostrajkuju, na druhy den to tu mas /alebo diel preposle iny servis../...
je to proste vyhoda "skody", a to nikto nemoze popriet. na peugeot nikto diely vo velkom mnozstve drzat nebude...
ked som daco reklamoval na tom pole, tak som danu vec vzdy reklamoval 2x, alebo sa po vymene aj tak opat pokazilo /cidlo teploty chlad. kvapaliny - na novom aute to z vyroby vydrzalo nieco cez 2roky, nahradne vydrzalo rok, opat vymena - znama na aute ma cislo od vyroby uz 9r, a ziadna vymena.... dalej: ventil odvetrania nadrze, co stoji 70€.. (mala blbost 4cm*1cm) vydrzal 4roky, ponom vymena: novy, vymeneny vydrzal 1,5roka!... takze asi tak... s pokazenym auto slo, ale hadzalo chybu, a cez EK nepreslo uz len pripojenim k PC...)... bohuzial, ak je auto raz zle, bude zle navzdy... jasne, ked reklamujem blbosti a pomoze prva vymena je to ine, ja som vsak mal skusenost, ze dana vec sa vkuse furt pokazila opat /aspon som na druhykrat nemusel hladat chybu, hned som vedel, co odislo...)
v skode sa ti toto stane iba ked strajkuju zamestnanci, kazdopadne, ked dostrajkuju, na druhy den to tu mas /alebo diel preposle iny servis../...
je to proste vyhoda "skody", a to nikto nemoze popriet. na peugeot nikto diely vo velkom mnozstve drzat nebude...
ked som daco reklamoval na tom pole, tak som danu vec vzdy reklamoval 2x, alebo sa po vymene aj tak opat pokazilo /cidlo teploty chlad. kvapaliny - na novom aute to z vyroby vydrzalo nieco cez 2roky, nahradne vydrzalo rok, opat vymena - znama na aute ma cislo od vyroby uz 9r, a ziadna vymena.... dalej: ventil odvetrania nadrze, co stoji 70€.. (mala blbost 4cm*1cm) vydrzal 4roky, ponom vymena: novy, vymeneny vydrzal 1,5roka!... takze asi tak... s pokazenym auto slo, ale hadzalo chybu, a cez EK nepreslo uz len pripojenim k PC...)... bohuzial, ak je auto raz zle, bude zle navzdy... jasne, ked reklamujem blbosti a pomoze prva vymena je to ine, ja som vsak mal skusenost, ze dana vec sa vkuse furt pokazila opat /aspon som na druhykrat nemusel hladat chybu, hned som vedel, co odislo...)
Spoiler: ukázať