Ja som videl vcera Stinger nazivo a bolo to take vselijake len nie pekne. Ked to porovnam s 6 GT alebo A7, tak to posobi strasne hrbate. Predok auta celkom pekny, bocny profil akoby z uplne ineho auta, ale povedzme OK a zadok ako keby bol z nejakeho ineho auta a museli ho nasilu pouzit. Mozno keby nebol zadny previs taky mohutny a o kusok kratsi tak by to vyzeralo lepsie, ale na tomto aute asi dizajn ustupil funkcnosti. Na fotkach vyzera rozhodne lepsie ako nazivo.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
chlapci, mam moznost zobrat audi 100 C4 avant od znameho, rocnik 94, 2.0 16V 103kw, bez quattra, chce za nu 300ojro, su k nej 2 motory z ktorych treba poskladat jeden funkcny
Motor 1 ma hlavu po GO, je na nom znicene ojnicne lozisko
Motor 2 by mal byt OK, treba na nom vybrusit blok motora, prekruzkovat piesty, a nasadil hlavu z motora 1
dalej treba vymenit vyfuk, jedno svetlo ma poskodenu parabolu cize treba nove
vymenit radiator kurenia(to bude piplacka na den, musi ist vonku palubovka aj zo stredovym tunelom...)
dokoncit generalku LPG(50€) + vymenit nadrz LPG
a spravit STK
inak je vsetko OK, podvozok, brzdy, klima, elektronika...
vzhladom k tomu ze s autom budem moct legalne sam jazdit aj tak az zaciatkom leta, volneho casu mam kopu, naradie a garaz by tiez bola, tak rozmyslam ze by som ho takto podaval do poriadku, jednak by som mal do tisicky celkom slusne a funkcne vozenie, a taktiez by som sa kopu veci naucil, a viac si to auto vazil...
Zalezi na tebe aky mas skill a gule na taketo opravy. Ak nie si lavoruky a rad sa hrabes v autach why not.
Ja osobne a dost vela ludi odtial na to nema cas a ani nervy, tak ta asi nepodporia.