Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Snake: nemas aj nieco trošku viac o ID.3? Viem, že je ešte skoro, ale celkom reálne nad tým smerom začínam uvažovať.
FVE 12.45 kWp V/Z
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Aku linku mas na mysli, ta co sa teraz stava v Mladej Boleslave alebo nejaka u vas?
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Marelli asi nestava linku v MB..
Ano, myslim tu u dodavatela v Kechneci.
Ano, myslim tu u dodavatela v Kechneci.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Aha, lebo bolo by zaujimave vediet ci na Scale je problem koly chybam vo vyvoji alebo koly novej linke na ktorej sa tie auta uz mozno vyrabaju.
Ta nova linka by mala byt uz minimalne v stadiu kedy sa tam vyrabaju aspon prototypy, alebo predprodukcne auta.
Ta nova linka by mala byt uz minimalne v stadiu kedy sa tam vyrabaju aspon prototypy, alebo predprodukcne auta.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Asi to, ze je dodavatelom budikov pre skodu "rapid" (teraz uz scala) na mqb_a0 pre verzie base a medium?
Re: Všeobecná diskusia
ano.. klasicke..
Re: Všeobecná diskusia
Ked ma baterka po jazde pravidelne okolo 12,2V aj ked som ju nabijal tak odchadza baterka? Alebo to tak proste ma byt vdaka inteligentne mu dobijaniu?
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8732
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
Mavam aj 11.8V, hlavne v zime rano.
Ten "inteligent" ju potom nabija klasickymi 14.7V prvych cca 15min, potom prejde na "normalne inteligentne" nabijanie, kde to nabija 14.7V len ked brzdim motorom alebo mam zapnute stretavacky. Ale vsetko ide normalne uz rok a pol. Tieto baterky typu EFB alebo AGM v novych autach so start&stop su robene na vacsie vybijanie, kde by klasicka po kratkom case umrela. Mam od vyroby nejaku Renault-Nissan Rombat 60Ah.
Po jazde tiez byva na 12-12.2V.
Ten "inteligent" ju potom nabija klasickymi 14.7V prvych cca 15min, potom prejde na "normalne inteligentne" nabijanie, kde to nabija 14.7V len ked brzdim motorom alebo mam zapnute stretavacky. Ale vsetko ide normalne uz rok a pol. Tieto baterky typu EFB alebo AGM v novych autach so start&stop su robene na vacsie vybijanie, kde by klasicka po kratkom case umrela. Mam od vyroby nejaku Renault-Nissan Rombat 60Ah.
Po jazde tiez byva na 12-12.2V.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Všeobecná diskusia
nepametam si presne na ktorej znacke to fungovalo (asi skoda), ked som tlacitkom vypol start-stop tak som vedel potom zmerat dobijanie
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8732
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia
V Dusterovi to ukazuje servisne menu radia (to klasicke radio, nie medianav), nieje treba nic vypinat.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: Všeobecná diskusia
tu to normalne nedobija vobec, potom pri brzdeni aj 15,8V