Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
jasneze pocul, co tym chces naznacit?
Re: Všeobecná diskusia
https://www.audiworld.com/news/02/geneva/a2/a205.jpg
http://autoworld.com.my/news/wp-content ... -curve.jpg
Vidis tu spicku u atmo? Tak to je to tvoje pistanie, oproti tomu mas oturbeny (dobre vyladeny) motor pekne linearny (tzn vies co mas cakat), niektore auticka to maju este krajsie, napriklad funfzylinder - https://dopice.sk/n5o
Alebo tu mas moje oblubene: https://dopice.sk/n5p
S tym predbiehat naozaj neni problem, a ked nie si drzgros, tak pridas este dve turba tak si mozes dopriat od 1800-6500rpm ktora je naozaj RPM happy a cim viac RPM tym viac adidas a tym viac ti bude stat (ano to je 1600nm, to je jak keby si posadil vedla seba 5-6 ropnych 2.0 TDI passatov)
http://i.imgur.com/IzK9SAx.jpg
Najvacsia prdel je ze tento motor skapina pri 1500 konoch, a vies co sa s tolkymi konmi da robit? Vsetko, toto by pouzil boh na nastartovanie planety keby sa prestala tocit.
http://autoworld.com.my/news/wp-content ... -curve.jpg
Vidis tu spicku u atmo? Tak to je to tvoje pistanie, oproti tomu mas oturbeny (dobre vyladeny) motor pekne linearny (tzn vies co mas cakat), niektore auticka to maju este krajsie, napriklad funfzylinder - https://dopice.sk/n5o
Alebo tu mas moje oblubene: https://dopice.sk/n5p
S tym predbiehat naozaj neni problem, a ked nie si drzgros, tak pridas este dve turba tak si mozes dopriat od 1800-6500rpm ktora je naozaj RPM happy a cim viac RPM tym viac adidas a tym viac ti bude stat (ano to je 1600nm, to je jak keby si posadil vedla seba 5-6 ropnych 2.0 TDI passatov)
http://i.imgur.com/IzK9SAx.jpg
Najvacsia prdel je ze tento motor skapina pri 1500 konoch, a vies co sa s tolkymi konmi da robit? Vsetko, toto by pouzil boh na nastartovanie planety keby sa prestala tocit.
.
Re: Všeobecná diskusia
Ano, ma to priebeh tociveho momentu ako stolova hora, ale ten prichadza kludne par sekund od toho co ty stlacis plyn, hlavne pri velmi nizkych otackach(1500-1800rpm)
Aspon teda v kategorii 1.0-1.4TSI, u 2.0TDI to neni tak vyrazne aby mi to vadilo a ostatne som nejazdil
Aspon teda v kategorii 1.0-1.4TSI, u 2.0TDI to neni tak vyrazne aby mi to vadilo a ostatne som nejazdil
Re: Všeobecná diskusia
A neviem preco do toho vobec tahas priebeh momentu vzhladom na otacky, (ktory je u turba samozrejme bezkonkurenčný)
ked sa bavime o tom za aku od stlacenia pedala je ten moment realne dostupny
ked sa bavime o tom za aku od stlacenia pedala je ten moment realne dostupny
Re: Všeobecná diskusia
A atmo mas ako co? http://www.ausmotive.com/images2/Audi-RS5-91s.jpg
Vsak tam realne nejaky tah zacnes citit od 2500+rpm
Neviem kolko modernych aut si jazdil ale turbo diera rozhodne nie je to co ty popisujes, alebo mas predsudky, neviem
Vsak tam realne nejaky tah zacnes citit od 2500+rpm
Neviem kolko modernych aut si jazdil ale turbo diera rozhodne nie je to co ty popisujes, alebo mas predsudky, neviem
Pretoze priebeh momentu a vykonu je prave zavisly od otacok moj pekny, nie od pedalu. To tvoje od pedalu staci ze je nakkt nastavena klapka, blbe cidlo a to znamena ako ze motor je zadrety hej? Nesranduj.A neviem preco do toho vobec tahas priebeh momentu vzhladom na otacky,
.
Re: Všeobecná diskusia
Takze ked na 1.4tsi po brzdeni v 1500rpm stlacim plyn na 3/4 prip. na podlahu
Ma to sice poslabsie, ale okamzite bez akeholkovek oneskorenia zacat akcelerovat?
Ma to sice poslabsie, ale okamzite bez akeholkovek oneskorenia zacat akcelerovat?
Re: Všeobecná diskusia
Moj zlaty to co ty riesis je pruznost, a to absolutne nema nic s typom motora (turbo vs atmo), aby si pochopil
3.0 TDI A4 bude vzdy viac pruznejsia nez 3.0 TDI A6 (a ta zas menej menej nez 3.0 TDI A8)
Lupo GTI bude vzdy pruznejsie nez Fabia 1.4 TSI
Golf 2.0 MPI bude menej pruznejsi nez Golf 2.0 TSI
Proste nastup vykonu a tociveho momentu je zavisly aj od typu vozidla, ty nemozes cakat ze 1.5 TSI superb ti bude po stlaceni plynu pri podtoceni podavat rovnaky "pocitovy" tah ako Fabia 1.5 TSI, to proste nejde, detto plati aj o atmosfere.
Totozne motory v rozdielnych autach = riesime pruznost
Rozdielne motory v roznych autach = riesime haluze
3.0 TDI A4 bude vzdy viac pruznejsia nez 3.0 TDI A6 (a ta zas menej menej nez 3.0 TDI A8)
Lupo GTI bude vzdy pruznejsie nez Fabia 1.4 TSI
Golf 2.0 MPI bude menej pruznejsi nez Golf 2.0 TSI
Proste nastup vykonu a tociveho momentu je zavisly aj od typu vozidla, ty nemozes cakat ze 1.5 TSI superb ti bude po stlaceni plynu pri podtoceni podavat rovnaky "pocitovy" tah ako Fabia 1.5 TSI, to proste nejde, detto plati aj o atmosfere.
Totozne motory v rozdielnych autach = riesime pruznost
Rozdielne motory v roznych autach = riesime haluze
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ak je vsetko v pohode tak ti to ma nabiehat takmer s pedalom, toto robia blbe repasy ze trva sekundu kym to ide po plnke
Re: Všeobecná diskusia
Skilex ty asi popisuješ spomalené reakcie moderných motorov na stlačenie plynového pedálu, ak má auto režim Sport treba ho vybrať a malo by to zmiznúť, ak nemá ten režim máš smolu a nezmeníš to čo nastavil výrobca, možno tak preprogramovaním ECU - musíš s tým rátať už pri kúpe a vyberať motor aj podľa toho.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Wingo bingo
Tak to asi zajtra budem musiet natocit, nech ma nemate za blazna
Tak to asi zajtra budem musiet natocit, nech ma nemate za blazna
Re: Všeobecná diskusia
To neni o blaznovstve, ale o realnych predpokladoch, mne tiez auto lepsie ide ked si to kotulam 180 a potom na to dupnem, nez ked to podtocim na 1100 s odpojenym menicom a dam tomu full podlahu. V takej A4 by to bolo lepsie (ale to neni fer vymena)
.
Re: Všeobecná diskusia
Tak ci tak, ked presadnes zo starsej atmo do noveho turba, tak reakcia na plyn je jednoznacne horsia, niekedy to citit velmi(1500rpm) niekedy takmer vobec(4000rpm), ale rozdiel citis jednoznacne
Bohuzial, okrem ceny a jednoduchosti je to asi jedina vyhoda atmo, ak to si po par km proste zvyknes pracovat s plynom tak aby ti to vyhovovalo
Az na tu jednu konkretnu situaciu teda, na nu som este nenasiel liek
Bohuzial, okrem ceny a jednoduchosti je to asi jedina vyhoda atmo, ak to si po par km proste zvyknes pracovat s plynom tak aby ti to vyhovovalo
Az na tu jednu konkretnu situaciu teda, na nu som este nenasiel liek
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Mrhas svoje nervy Snake...
Treba si uvedomit ze OEM vyrobca dava do RJ aj urcity delay na plynovy pedal, to je proste feature aby s tym "vedel jazdit kazdy".
Chalani, Snake to napisal dobre, to co popisuje Skilex je pruznost vozidla s danou motorizaciu a do toho este treba zapocitat ten delay.
Taktiez aj zalkezi od typu motora, poriadny motor bude mat vecsi krutak na volnobehu ako tie 1,0 alebo 1,5 prditka v spicke.
Zaroven aj chapem co Skilex popisuje ze atmo "taha instantne", ver mi je to len zdanlivy pocit, kebyze tie auta postavis vedla seba na zrychlenie tak turbo vyhra, samozrejme pokial to su porovnatelne auta.
Treba si uvedomit ze OEM vyrobca dava do RJ aj urcity delay na plynovy pedal, to je proste feature aby s tym "vedel jazdit kazdy".
Chalani, Snake to napisal dobre, to co popisuje Skilex je pruznost vozidla s danou motorizaciu a do toho este treba zapocitat ten delay.
Taktiez aj zalkezi od typu motora, poriadny motor bude mat vecsi krutak na volnobehu ako tie 1,0 alebo 1,5 prditka v spicke.
Zaroven aj chapem co Skilex popisuje ze atmo "taha instantne", ver mi je to len zdanlivy pocit, kebyze tie auta postavis vedla seba na zrychlenie tak turbo vyhra, samozrejme pokial to su porovnatelne auta.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
skilex dalsie auto si kup automat. ja uz manual a sermovanie v aute nechcem.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook