Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Skilex najprv musi zacat dospelakovat, potom si mozno bude moct kupit auto.
Ja som si myslel ze na 1.6tdi chvilu trva kym sa roztoci turbo, nie ze to je nastavene tak z tovarne
Ja som si myslel ze na 1.6tdi chvilu trva kym sa roztoci turbo, nie ze to je nastavene tak z tovarne
Re: Všeobecná diskusia
jff - minuly tyzden volal kamos s 4.2V8 MPI (D3), ze ma prasknute tiahla na variabilnom sani (kto si to nevie predstavit vyzera to nejak takto). V audi to je evidovane ako opravarenska sada pre serizovaci prvek, cena 380€ (kus samozrejme, akurat cele tie hribiky), tak sme kukli ze to robi hella, telefonat kamosovi do helly, jooo kuknem ti to zajtra, volal, nooo robila to pre nas firma co to uz nerobi, my sme to len prebalovali, ale volal som do DE ci to neeviduju pod nejakym IPC (interne cislo dielu), za hodinku volal ze volal na SPC (diely), ze ma VW interne cislo (ktore nam je k hovnu a sluzi iba na MFG ucely), ale reku sak daj, pod 077907327A sme nasli same repliky, ebay srandy, nic rentabilne, ako ano lacnejsie ale meh. Hovorim mu mozme to objednat z netu za 30, alebo pohladame nieco, potom pozeram ze lambo malo podobny saci system, reku blbost, ti nemci nemozu byt tak tupi. Otvorim erwin, kontakt na SPC, kontaktujte importera, fasa ked nemame , tak pisem do AT reku chlapi kuknite mi tento diel a ci ho mozte poslat na SK, nemozu, ale maju, cena 12e bez DPH skoro ma vykotilo, tak sup do viedne kupit tri sady
.
Re: Všeobecná diskusia
Automat? Zatial neprichadza v uvahu
Mozno ked budem starsi a nekupovat auto za priemernu mesacnu vyplatu
Mozno ked budem starsi a nekupovat auto za priemernu mesacnu vyplatu
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Skus si na volnobehu tukat do pedalu, a sledovat o kolko neskor zacnu stupat otacky.
To je v podstate na vsetkych motorch co uz maju elektricky plynovy pedal.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Presne tak nič nezvyčajné. Plus comfort režimy ti dovolia aj pri podstatnom zosliapnuti plynu len postupnú akceleráciu.
Pri TSI sa mi osvedčilo plyn pridávať postupne, ak mu pri 1200 stupis takmer podlahu samozrejme auto zareaguje postupným pridávaním plynu až do nástupu krutiaku a potom to odpáli na plno. Ak sa však naučíš pracovať s tým pedalom vieš mat svižne a relatívne lineárne odpichy. Véd poskusaj nič za to nedáš.
Veru už to není jak na karbesoch
Pri TSI sa mi osvedčilo plyn pridávať postupne, ak mu pri 1200 stupis takmer podlahu samozrejme auto zareaguje postupným pridávaním plynu až do nástupu krutiaku a potom to odpáli na plno. Ak sa však naučíš pracovať s tým pedalom vieš mat svižne a relatívne lineárne odpichy. Véd poskusaj nič za to nedáš.
Veru už to není jak na karbesoch
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Nooo ked porovname nejaku atmo benzin okolo 2.0 a 100kW a diesel 2.0 okolo 100kW, tak je pravda, ze atmo reguje hned na tuknutie do plynu, svoje spravia aj rotujuce hmotnosti a nastavenie ECU (ostrejsia reakcia na plyn je casto jeden z prinosov remapu ECU pri atmosfere). Tj. cukne autom okamzite po stlaceni plynoveho pedala. U dieslu to cuknutie nie je, nastupuje plynuly zatah, mozno s oneskorenim desatin sekund, reakcia na plyn je tam proste horsia.
Problem je, ze u atmo sa toho po cuknuti vela nedeje, u turbodieslu to pekne plynlo zatiahne "vodspoda pyyco" . Takze, ked zmeras pruznost 2000-3000rpm na akomkolvek stupni, diesel bude pruznejsi a bude akcelerovat rychlejsie aj napriek tomu, ze strati nejaku desatinku pri odozve na pedal.
Problem je, ze u atmo sa toho po cuknuti vela nedeje, u turbodieslu to pekne plynlo zatiahne "vodspoda pyyco" . Takze, ked zmeras pruznost 2000-3000rpm na akomkolvek stupni, diesel bude pruznejsi a bude akcelerovat rychlejsie aj napriek tomu, ze strati nejaku desatinku pri odozve na pedal.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
Sorac ale toto je hlupost, volnobeh je uplne iny stav motoru nez prevadzkovy, ziadny delay na pedali neni, to ze z volnobehu ti chvilu trva kym ti skocia otacky je
1) to ze to je volnobeh
2) to ze mas nieco ako zotrvacnik a fyziku jednoducho neoseres, zvlast ak sa bavime o dvojhmotnom
.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
No programatory ECU by sa o tom hadali s lepsimi argumentami.
Bavil som sa o tom aj s tunerom co mi robil chip a vravel ze delay je "problem" u OEM RJ, a malokto to vie odstranit alebo modifikovat kedze skoro nikto nema zdrojaky.
Pri aftermarket/volne programovatelnych ECU ten jav nieje.
Samozrejme sme sa bavili dieslovych RJ, a spominal ze nejaky Sved vyvyja vlastnu,a podla videi ako tukol do pedalu tak mu "instantne" lietali otacky.
Mas tiez pravdu o fizikalnom oneskoreni koly dvojhmote, ale uznaj sam ze aj ked si v otackach a pridas tak je citit to oneskorenie kym to zase zacne nieco robit.
Video od jednej firmy co to vraj vie modifikovat, ale tiez to uplne neodstranili.
Tu zase druhe video kde je mechanicke cerpadlo ovladane lankom, a je vidno ze ten motor reaguje rychlejsie ako ako v prvom videu po uprave, samozrejme su to aj ine motory a technologie, prve je CR a druhe je radove cerpadlo.
Sleduj tipka ko taha lankom a motor reaguje hned.
https://youtu.be/XsTgptGbe-w?t=32
Bavil som sa o tom aj s tunerom co mi robil chip a vravel ze delay je "problem" u OEM RJ, a malokto to vie odstranit alebo modifikovat kedze skoro nikto nema zdrojaky.
Pri aftermarket/volne programovatelnych ECU ten jav nieje.
Samozrejme sme sa bavili dieslovych RJ, a spominal ze nejaky Sved vyvyja vlastnu,a podla videi ako tukol do pedalu tak mu "instantne" lietali otacky.
Mas tiez pravdu o fizikalnom oneskoreni koly dvojhmote, ale uznaj sam ze aj ked si v otackach a pridas tak je citit to oneskorenie kym to zase zacne nieco robit.
Video od jednej firmy co to vraj vie modifikovat, ale tiez to uplne neodstranili.
Tu zase druhe video kde je mechanicke cerpadlo ovladane lankom, a je vidno ze ten motor reaguje rychlejsie ako ako v prvom videu po uprave, samozrejme su to aj ine motory a technologie, prve je CR a druhe je radove cerpadlo.
Sleduj tipka ko taha lankom a motor reaguje hned.
https://youtu.be/XsTgptGbe-w?t=32
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Este raz, nebavme sa nikdy o volnobehu, nakolko to je uplne iny stav motora. Hadat sa nikto nemusi, nakolko ani Hanko o tejto veci nepocul, auto ma reagovat na plyn hned, vsetky auta v ktorych som sedel aj reaguju, vsak sa na to pozrite zo strany vyrobcu, keby bol delay 1.5s tak to je vo vela pripadoch rozdiel medzi uspesnym predbiehanim a celnou zrazkou.
A rovnako neriesme motor na stolici kde neni pripojeny k prevodovke, lebo to je uz prehnane naozaj.
A rovnako neriesme motor na stolici kde neni pripojeny k prevodovke, lebo to je uz prehnane naozaj.
.
Re: Všeobecná diskusia
Tak ono hlavne neobiehas pri 1500rpm, ale mas tam 4000+ a plyn na podlahe uz chvilku pred zacatim obiehania ..
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Nejake lambo malo 4.2 mpi? Alebo podobne sanie, ktore?Snake napísal: ↑Ut 11. Jún, 2019, 23:41 jff - minuly tyzden volal kamos s 4.2V8 MPI (D3), ze ma prasknute tiahla na variabilnom sani (kto si to nevie predstavit vyzera to nejak takto). V audi to je evidovane ako opravarenska sada pre serizovaci prvek, cena 380€ (kus samozrejme, akurat cele tie hribiky), tak sme kukli ze to robi hella, telefonat kamosovi do helly, jooo kuknem ti to zajtra, volal, nooo robila to pre nas firma co to uz nerobi, my sme to len prebalovali, ale volal som do DE ci to neeviduju pod nejakym IPC (interne cislo dielu), za hodinku volal ze volal na SPC (diely), ze ma VW interne cislo (ktore nam je k hovnu a sluzi iba na MFG ucely), ale reku sak daj, pod 077907327A sme nasli same repliky, ebay srandy, nic rentabilne, ako ano lacnejsie ale meh. Hovorim mu mozme to objednat z netu za 30, alebo pohladame nieco, potom pozeram ze lambo malo podobny saci system, reku blbost, ti nemci nemozu byt tak tupi. Otvorim erwin, kontakt na SPC, kontaktujte importera, fasa ked nemame , tak pisem do AT reku chlapi kuknite mi tento diel a ci ho mozte poslat na SK, nemozu, ale maju, cena 12e bez DPH skoro ma vykotilo, tak sup do viedne kupit tri sady
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Gallardo, malo 5.0 V10
Napr starsie video tu: https://www.youtube.com/watch?v=Rmchm0j ... e=youtu.be
A8 musim pozriet ci nieco take mam, mam tu aj video z passata (manual) kde pocujes pedal na podlahe, ak mas zaujem nahram ti ho, ziadny delay tam nie je
Neviem ako obiehas ty, ale ja sa pozrem, ak nic nejde tak pridam (kickdown), prevodovka si podradi a idem, ziaden plyn chvilku pred zacatim na podlahe nemam, duplom nie 1.5s (vsak to je nonsens, si skuste odratat kolko to vlastne je pri 90kmh, toboz pri 130).
Napr starsie video tu: https://www.youtube.com/watch?v=Rmchm0j ... e=youtu.be
A8 musim pozriet ci nieco take mam, mam tu aj video z passata (manual) kde pocujes pedal na podlahe, ak mas zaujem nahram ti ho, ziadny delay tam nie je
.
Re: Všeobecná diskusia
Sak samozrejme ze to uz neni 1.5sec, nad 2500rpm je reakcia takmer okamzita
Re: Všeobecná diskusia
ok, tak nic, tak si zite kludne v tom ze pedal ma delay , a este ze sa to urcuje podla otacok
.
Re: Všeobecná diskusia
Ked presadnes zo starej euro 4 atmo a do noveho euro 6 TSI rozdiel v reakcii citis jasne a citelne
Nic to ale nemeni ja tom ze turbo je aj tak ovela prijemnejsie na jazdu(pre 99% ludi)
Nic to ale nemeni ja tom ze turbo je aj tak ovela prijemnejsie na jazdu(pre 99% ludi)