tuto hlasku tak milujem. "nevsimli sme si nic" = j.bal ta pes, nikto sa tym ani nezaoberal, ved prides nabuduce... Ako ked mi na takmer novom Pezote 308 zostala riadiaca paka v ruke. V rakusku na lyzovacke na parkovisku, v nedelu vecer. Rozoberali sme bez naradia plasty okolo paky. Odpojilo sa tiahlo co ide do prevodovky. Nacvakli sme ho naspat a stastne odisli domov. V Pezote na mna pozerali ako na debila ze take nieco neexist... stacilo zadat do google klucove slova a ejha, nie je to upne ojedinela zavada.
Ale teda k Skodovke a "nic sme si nevsimli" ... byvaly kolega kupil novy Karok cca 2 roky dozadu. Funglovka, par dni po prevzati mu vymlatilo baterku do nuly. Rano zaparkoval, vecer neodisiel. Celkom slusne vykon dat ju dole za cca. 8-9 hodin, to sa hadam neda samotnym radiom. V skodovke pohotovo dali novu baterku, problem solved. O par dni znova. Nepamatam si uz kolko krat sa to zopakovalo, aj si nechali auto u predajcu na pozorovanie, samozrejme sa to u nich nezopakovalo. O nejakej podrobnejsej diagnostike s logovanim co sa kde deje nikto nic nepocul. Vysledok bol ze zakaznik musi nieco robit zle, ze jazdi kratke trasy a podobne hovadiny. Samozrejme, on klasika zaparkoval pred domom, zamkol auto a rano baterka dead. Viem ze uz to bolo v stadiu ze boli pomaly v hre pravnici.
Zahada sa nakoniec vyriesila, aj ked uz neviem kto na to prisiel. Ale bola tam nejaka kombinacia, ze ked sa vypol motor pocas toho ako boli otvorene vodicove dvere, tak sa niektora cast elektroniky po zamknuti nevypla a veselo si cucala baterku az do nuly. Proste nejaka debilna kombinacia otvorenych dveri pocas vypnutia motora ... ale uplne ma dostal pristup predajcu, ktory netusil co s tym a dal od toho ruky prec.