hawkeye napísal: ↑Št 02. Jan, 2020, 15:41
co by ste brali skor: lancer ralliart alebo kizashi?
Ani jedno z tych dvoch mi moc nejde. Lancer by som asi skor uprednostnil, kedze zaklad je podobny ako EVO. Akurat ten hatchback mi pride vyslovene skaredy oproti sedanu. A ten interier ...
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Papek napísal: ↑Pi 03. Jan, 2020, 16:57
Nizsim ET robis v principe to iste
Nemám s tým osobné skúsenosti, len čo som na forach vyčítal so skuseností iných. Nikto ale nepotvrdi že by mu z 20mm odišlo ložisko alebo niečo na zavesení. Ale čo som viac krát videl že niektorí sa s nižším ET alebo podložkami sťazovali na bumpsteer.
Načítal som toho dosť aby som sa zmieril s tým že možno mám utopené kolesá, ale preferujem funkčnosť pred vizuálom
Jediné čo ma odradilo použiť iné ET ako je v TP, je to, že sa na tom bude niekto odbavovať na STK (a absolvať byrokratickú tour, kvôli jednému čísielku, som teda nemienil). Inak by som neváhal ani sekundu, a "zarovnal" disky s blatníkmi. Odfrkovanie kamienkov a vody je síce väčšie, ale šak keď múdre hlavy zrušili povinnosť mať auto vybavené zásterkami, tak by ma to ozaj nesralo.
10 rokov som mal na Honde kolesá s menším ET a väčšou šírkou - 7x16 a ET 37. Oproti zimným 6x14 a ET 45. Ložiská za ten čas ok, bumpsteer bolo slabšie cítiť aj keď tu veľmi záviselo od pneu a tvrdosti bočnice. Ja som mal to šťastie že mi pri 16" rozmere nepísali ET, takže som mohol dat čo sa vošlo a kolesá som mal pekne zarovno s blatníkmi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Aspon na japoncoch sa prejavuju nizsie ET, podlozky skorsim opotrebenim loziska (bavime sa menej ako 200k km)
To iste ako so znizenim, kedy odide cap pri 200k km, pricom na oem podvozku vydrzi 320-350k km
Ja by som do podloziek nesiel. Okrem toho ze ti to prida vahu, potrebujes menit sruby/stifty kvoli dlzke. Koleso ma hladko dosadnut na naboj, takto je tam dalsi medzikus. Disky s inym ET su uhladenejsie riesenie. Predlzuje to paku na rameno, otazne je ci to na danom aute ozaj vadi.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
scream to co pises nie je uplne presne a trosku zavadzajuce, nemusis menit nic, staci si vybrat vhodne podlozky, je ich vela "druhov"... ano vymena elektronov je mozna, akurat nakladnejsia alternativa + otazka,ze ci iny elektron rozmerovo rovnaky ako v TP ale ine ET nebude problem v pripade poistnej udalosti a pod.
Ano vacsina problemov odpada kupou kvalitnych podloziek. Popisovany scenar je pre "najlacnejsiu" alternativu. Na STK mi nikdy nekontrolvali ET diskov. Za kvalitne podlozky das ale 200E.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X