Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
dolezity je aj priebeh vykonu o tom sa tu bavime
hocico tu clovek napise co nieje v sulade s niekoho nazorom tak je to už "zabili ste debatu"
jasne, žite si s tym svojim swiftom na okruhoch
neviem ako ostatný, ale ja jazdím po cestách
hocico tu clovek napise co nieje v sulade s niekoho nazorom tak je to už "zabili ste debatu"
jasne, žite si s tym svojim swiftom na okruhoch
neviem ako ostatný, ale ja jazdím po cestách
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Stano ku comu to teraz bolo vlastne?
Ja som tu postol jedno krasne custom retro auticko ale tak mozme sa vratit ku debate swift vs fabia TDI ked sa ti toto pyta
Ja som tu postol jedno krasne custom retro auticko ale tak mozme sa vratit ku debate swift vs fabia TDI ked sa ti toto pyta
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Maximalny vykon sa dosahuje daleko za maximalnym krutakom. Je to v miestach, kde uz krutak klesa. Okrem ineho je vykon len praca, ktoru motor vykona za urcity cas, cize cim viac rpm, tym viac adidas.
Aj by som dal priame porovnanie swifta a wrx, ked uz ho tu tolko spominate ale aj po vymene prednych brzd ( zodpovedne) mi wrx stale trasie pri brzdeni ( volant, mozno jemne pedal, prenasa sa to do celeho auta). Na rovinke mozem ist aj 180 a bez brzdenia a nic. Rozmyslam, ci ma zmysel menit aj zadne kotuce alebo neexistuje, ze by to mohli sposobovat. Nevyzeraju najzdravsie aj ked maju len 12k km.
Aj by som dal priame porovnanie swifta a wrx, ked uz ho tu tolko spominate ale aj po vymene prednych brzd ( zodpovedne) mi wrx stale trasie pri brzdeni ( volant, mozno jemne pedal, prenasa sa to do celeho auta). Na rovinke mozem ist aj 180 a bez brzdenia a nic. Rozmyslam, ci ma zmysel menit aj zadne kotuce alebo neexistuje, ze by to mohli sposobovat. Nevyzeraju najzdravsie aj ked maju len 12k km.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Tiez iba atmosfera tak len pre vybranu spolocnost
Sg robi krasne videjka, aj jeho humor je mojou salkou kavy (Andre diki za kavu inak)
Sg robi krasne videjka, aj jeho humor je mojou salkou kavy (Andre diki za kavu inak)
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
povinne pozerat vsetky spotlight videa
posledne:
posledne:
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Tak toto bolo velmi prijemne pozeranie. Zaujimavy uhol pohladu.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Dnes som trosku prehnal WRX znamou trasou ( jahodna ). Dal som to mozno viac zlahka ako so swiftom, lebo som si tolko nedovolil na brzdy a nejake prudke zmeny smeru ale cas rovnaky na 4 minutovej trase. Wrx vie byt urcite o chlp rychlejsie ale o vela to v stock setupe so soferom, co ma pud sebazachovy nebude. Stock je ale aj swift, takze ferove porovnanie.
Samozrejme bola to taka hra na macku a mys, na rovinkach je wrx rychlejsie v zakrute swifto mierne dobehne stratene.
Uprimne, sam som cakal, ze budem rychlejsi ale nemam zatial to auto tak v rukach.169kw turbo 4x4, 320nm vs. 100kw atmo, Najpomalsia zakruta nad 50km/h... WRX ma podvozkovo dalej od sportoveho auta ako swift ale stale ma 0-100 pod 6s.
BRZ so svojimi mrtvymi 148kW v atmosfere,
ktore islo predomnou naposledy, bolo citelne rychlejsie ako WRX a ten balet v zakrutach, na to sa normalne dobre pozeralo.
Podvozok a vaha robi zazraky
Samozrejme bola to taka hra na macku a mys, na rovinkach je wrx rychlejsie v zakrute swifto mierne dobehne stratene.
Uprimne, sam som cakal, ze budem rychlejsi ale nemam zatial to auto tak v rukach.169kw turbo 4x4, 320nm vs. 100kw atmo, Najpomalsia zakruta nad 50km/h... WRX ma podvozkovo dalej od sportoveho auta ako swift ale stale ma 0-100 pod 6s.
BRZ so svojimi mrtvymi 148kW v atmosfere,
ktore islo predomnou naposledy, bolo citelne rychlejsie ako WRX a ten balet v zakrutach, na to sa normalne dobre pozeralo.
Podvozok a vaha robi zazraky
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1663
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia
odkial kam to meras? ze si to skusim aj ja
tie laky su tensie ako toaletak
https://youtu.be/ADeSrwn9M1Q
tie laky su tensie ako toaletak
https://youtu.be/ADeSrwn9M1Q
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Nic neobvykle na tej hrubke laku, hlavne v dnesnej dobe kde sa setri na vsetkom.
A navyse s tou hrackou s ktorou to meral, je presnost merania tiez otazna.
Ale aspon dobre poznamenal ze premiove znacky maju vecsinou hrubsi lak, low-end tuctovky jak ta mazda sa lakuju na nevyhnutne minimum.
A dalej zalezi aka je to farba, rozne odtiene mozu mat predpisane ine hrubky.
Dalsia vec je ze to auto bolo nalakovane v poriadku na prvu supu, kebyze spravilo aj druhe alebo tretie kolo tak tam tiez bude "dobra" hrubka laku.
A navyse s tou hrackou s ktorou to meral, je presnost merania tiez otazna.
Ale aspon dobre poznamenal ze premiove znacky maju vecsinou hrubsi lak, low-end tuctovky jak ta mazda sa lakuju na nevyhnutne minimum.
A dalej zalezi aka je to farba, rozne odtiene mozu mat predpisane ine hrubky.
Dalsia vec je ze to auto bolo nalakovane v poriadku na prvu supu, kebyze spravilo aj druhe alebo tretie kolo tak tam tiez bude "dobra" hrubka laku.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Od prveho retardera nad alpinkou po tento bod https://www.google.com/maps/@48.7686731 ... 312!8i6656d3Xter napísal: ↑Št 02. Júl, 2020, 07:29 odkial kam to meras? ze si to skusim aj ja
tie laky su tensie ako toaletak
https://youtu.be/ADeSrwn9M1Q
Ak si to chces zmerat odporucam trackaddict do mobilu. Musis vychytat cestu bez trafficu ale da sa to. Pripadne si poskladas priblizny cas so sektorov. Ale pozor na tie retardery, zere to gumy na hranach ako fras
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1663
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia
Heatman, preco by sa tam malo robit druhe, tretie kolo ked si to nikto neobjednal a takto to lezie zo seriovej vyroby k tomu meracu asi tolko, ked nim budes merat vsetko co ti rukami prejde, tak je asi jedno aka odchylka tam je rozdiel ti to aj tak ukaze, takze v podstate vsetko co si napisal, je irelevantne
scream, cakal som ze povies start pri stopke a koniec zakruta/zastavka jahodna prvy retarder je asi az za 70kou nie? ten koniec je tam tiez nestastny, lebo treba davat prednost
scream, cakal som ze povies start pri stopke a koniec zakruta/zastavka jahodna prvy retarder je asi az za 70kou nie? ten koniec je tam tiez nestastny, lebo treba davat prednost
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Ano za 70. Od stopky to je nuda drzat plyn na podlahe po prvu zakrutu resp. brzdit zo 150+, ked ti brzdy este bude treba aj dalej Ten prvy retarder ma prosty dovod, vies sa tesne pred nim otocit a ist druhe kolo Prednost treba sice dat ale vyjazd z tej zakruty je pomaly a ta odbocka je obrovska, Keby aj slo nejake auto, tak tam stratis max 2 sekundy. Skor je umenie nevychytat nikoho pred sebou. Alebo si to rozdelis na sektory a zratas Hlavne treba ist s rezervou aspon prve kolko nech si clovek zmapuje cestu ( bordel na okrajoch) , cyklistov a tak
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X