Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja sa na take veci ako predbiehanie uz nechytam to musi vyslovene clovek ist vedla mna a strasne si pytat inak vcera som bol dost prekvapeny medzi NR a TT, ze kolko auto ako X5, Q7 a pod sa drzalo v pravom pruhu a islo poctivych 130, vecsinou som zvyknuty, ze tito ludia jazdia jak prasce
sikula snake, ani to nemas za slecnou tak daleko... moja momentalne byva v nitre
sikula snake, ani to nemas za slecnou tak daleko... moja momentalne byva v nitre
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ja nehovorím že sa chytáš, len tak na mňa pozeral jak keby som mu nádrž vypustil...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Pozrite sa co ti pokemoni zas dokazali kua, toto neni normalne uz fakt
Nissan GT-R R35 MY11 (Modelový rok 2011) zvládne 0-100 za 3,046 sekundy!!! Bugatti Veyron to dá za 2,5 a stojí 10 násobok! Na teplej vozovke sa údajne bavíme o niečo vyše dvoch sekund!!!
Nissan GT-R R35 MY11 (Modelový rok 2011) zvládne 0-100 za 3,046 sekundy!!! Bugatti Veyron to dá za 2,5 a stojí 10 násobok! Na teplej vozovke sa údajne bavíme o niečo vyše dvoch sekund!!!
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
je to masaker, hlavne to preniest tu silu na kolesa a na asfalt. Ovladanie trakcie pri takom vykone... no proste super montovana kara za super peniaze.
Bugatti ale bolo nadcasove auto, a vo svojej dobe zlomilo automobilove rekordy a niekolko rokov sa drzi ginesovke. Preto ta cena
Bugatti ale bolo nadcasove auto, a vo svojej dobe zlomilo automobilove rekordy a niekolko rokov sa drzi ginesovke. Preto ta cena
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tupý VW ktorý sa prebil na prvé priečky iba silným motorom, toť celé, nadčasové auto? Prosim?! Nadčasové auto bol McLaren F1, a nie Veyron. Za nadčasové auto by sa podľa tejto logiky dalo považovať aj Koenigsegg CCX, Bugatii malo dobre zvládnutý marketing a PR, preto o ňom štekajú aj prváci. Rýchle, ano, dobre vybavené, ano, nadčasové a za adekvátnu cenu? Rozhodne nie...
.
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
http://auto.sme.sk/c/5639718/autosmeliv ... litou.html
Kto najde Snake-a?
Tusim si si to tam uzival.
Kto najde Snake-a?
Tusim si si to tam uzival.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
jj bolo dobre, hlavne to čo šlo mimo kamier
PS: som dneska tankoval
PS: som dneska tankoval
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
prejdi sa niekedy po mierovej, nech vidim jak tomu utnes pri c. 40. zatrubPapek_SVK napísal:nie nie... ja som cely den zatvoreny v kancli. Tym smerom ani nejazdievam, zvacsa brazdim ulice petrzalky, pristavny most a ruzinov Sem-tam NR a TT, mozno budem aj trochu castejsie
inak mam zopar poznavacich znakov... ciselko 868, zlte hmlovky a vzadu nalepku hondaclubu... aaaa este stlae som neprezul na zimne
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ja viem ze moc VW nemusis ale vejron v tej dobe nemal konkurenciu. Bolo to technicky najvyspelejsie auto, ziadne doposial vyrobene da sa povedat seriovo (iked na zakazku) neprekrocilo rychlostne a vykonostne hranice ako veyron. Tam nemali len problem ako ten vykon preniest na asfalt ale aj to auto udrzat na ceste.
Cena, tej sa ja necudujem, Bugose boli vzdy zamerane na top elitu a veyron je toho priladom. Zlomili s nim par rekordov, vyrabali ho na zakazku a spavne povedane, merketing okolo neho bol zvladnuty na jednicku (nieco podobne ako apple s ufonom). Takze cena horibilna.... no coment.(btw, vedeli ste ze dizajn navrhoval slovak )
ruku ale na srdce, kym VW pracovalo na modeloch bugosov a davalo velke peniaze do vyvoja tak aj ich auta stali za nieco. Ved take stare pasaty, golfy alebo corrado to jazdi do dnes a myslim ze este aj budu jazdit dlho (pokial ich nezabije nejaka euro norma), ale dnes je sitacia ina , peniaze do skutocnych vyvojov nejdu a hladaju sa len cesty ako najviac usetrit a ako co najviac osklbat zakaznika.
Ono v podstate kazda automobilka mala nejaky model co spravil tak trochu prevrat, a VW ho isto brat nebudem lebo v minulosti to bola dobra znacka, bohuzial VW ide s dobou a dnes sa nenosia znacky kvalita, neporuchovost a dlha vydrz. Na to tu mame aspon ciastocne japoncov ktory si ako tak drzia meno.
nieco o vyrok smerom k veyronu od chlapcov z TOP GEAR:
Cena, tej sa ja necudujem, Bugose boli vzdy zamerane na top elitu a veyron je toho priladom. Zlomili s nim par rekordov, vyrabali ho na zakazku a spavne povedane, merketing okolo neho bol zvladnuty na jednicku (nieco podobne ako apple s ufonom). Takze cena horibilna.... no coment.(btw, vedeli ste ze dizajn navrhoval slovak )
ruku ale na srdce, kym VW pracovalo na modeloch bugosov a davalo velke peniaze do vyvoja tak aj ich auta stali za nieco. Ved take stare pasaty, golfy alebo corrado to jazdi do dnes a myslim ze este aj budu jazdit dlho (pokial ich nezabije nejaka euro norma), ale dnes je sitacia ina , peniaze do skutocnych vyvojov nejdu a hladaju sa len cesty ako najviac usetrit a ako co najviac osklbat zakaznika.
Ono v podstate kazda automobilka mala nejaky model co spravil tak trochu prevrat, a VW ho isto brat nebudem lebo v minulosti to bola dobra znacka, bohuzial VW ide s dobou a dnes sa nenosia znacky kvalita, neporuchovost a dlha vydrz. Na to tu mame aspon ciastocne japoncov ktory si ako tak drzia meno.
nieco o vyrok smerom k veyronu od chlapcov z TOP GEAR:
Spoiler: ukázať
Naposledy upravil/-a HellAngel v Po 15. Nov, 2010, 19:28, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Majitel GT-R-ka bol tankovat a bral aj do kanistra...Snake napísal:jj bolo dobre, hlavne to čo šlo mimo kamier
PS: som dneska tankoval
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Veyron nemá konkurenciu ani dnes (a ani nebude mať, bohužial jeho cena je out, takže sa nikdy nezapiše do dejín tak ako McLaren ktorý si mohol kúpiť hockto), uvidíme ako si povedú švédi s Agerou, na tú som veľmi zvedavý...
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak v cene konkurenciu nema
ale v maximalke ho uz predbehlo v roku 2007 toto auticko:
http://sk.wikipedia.org/wiki/SSC_Ultimate_Aero_TT
tak ci tak, dneska veyron uz len tazi zo znacky a nehibe sa nikam, ale tak bohuzial stale mu to staci. Osobne aj keby som tie prachy mal tak radsej by som zobral to GT-rko, myslim ze sikmaci potiahli tuto znacku zas o kusom vyzsie a neurobili hanbu jeho predchodcovi. takto sa ma chovat znacka robit auta a halvne robit ich pre ludi (iked si ho tiez nemozu dovolit vsetci, ale zas isto odost vacsia cast ako vyerona )
snake: to si bol inac do coho tankovat? si mal snad vyjazd na tankoch alebo na H1-ckach ??
ale v maximalke ho uz predbehlo v roku 2007 toto auticko:
http://sk.wikipedia.org/wiki/SSC_Ultimate_Aero_TT
tak ci tak, dneska veyron uz len tazi zo znacky a nehibe sa nikam, ale tak bohuzial stale mu to staci. Osobne aj keby som tie prachy mal tak radsej by som zobral to GT-rko, myslim ze sikmaci potiahli tuto znacku zas o kusom vyzsie a neurobili hanbu jeho predchodcovi. takto sa ma chovat znacka robit auta a halvne robit ich pre ludi (iked si ho tiez nemozu dovolit vsetci, ale zas isto odost vacsia cast ako vyerona )
snake: to si bol inac do coho tankovat? si mal snad vyjazd na tankoch alebo na H1-ckach ??
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ono takto, ja som aj s ľuďmi o tomto kecal na lajvku, GT-Rko a celkovo Skyliny nikdy neboli autá, ktoré si mohol dovoliť hocikto (veľmi veľa ľudí si tie autá nemôže dovoliť ani teraz, a to sa prosím pekne bavíme o 10 ročných autách, za ktoré si ľudia predávajúci ich pýtajú pokojne aj 20k!), rovnako ako teraz, GT-R nikdy nebolo auto pre masy, vždy bolo napchaté elektronikou až po krk (viď Nismo Z-Tune, ktoré auto malo v sérii gyro, či monitoring EGT alebo boostu?). Toto neni auto pre masy, toto je auto pre človeka, čo do toho sadne raz za týždeň, a je to lepšie než keby mal každý deň sex s inou ženskou. O tom že GT-R neni auto, to je myslím každému jasné, auto je preňho urážka...
Japonsko spalo (každému jasné), Honda zúfalo ťahala v segmente HH japonsko dopredu, Toyota, no nič, Nissan vyvíjal GT-R 5 či 7 rokov, a to nie je auto ktoré bolo robené štýlom "chceme tisíc koní, dve turbá sú málo? dáme tam štyri". GT-R bolo vyvíjané ľuďmi ktorým bolo nad slnko jasnejšie, že keď niekto sa opýtal či to zajazdí Nordschleife pod 8 minút, tak odviedli dobrý kus roboty, EU autá Nissanu (povedzme si otvorene) stoja za starú belu, rovnako ako autá od Hondy (lebo ich montujú briti, ktorí jedia ráno vajco z tesca a slaninu po záruke). To čo Nissan predviedol s GT-Rkom, je podľa môjho názoru oveľa väčší kus roboty, než Veyron ktorý (sa opakujem) dostal na prvé priečky hrubou silou.
PS: to nebolo moje auto, som bol hladný jak som sa vracal z BA tak som postál na pumpe, toto tam svietilo, tak som to odfotil
Japonsko spalo (každému jasné), Honda zúfalo ťahala v segmente HH japonsko dopredu, Toyota, no nič, Nissan vyvíjal GT-R 5 či 7 rokov, a to nie je auto ktoré bolo robené štýlom "chceme tisíc koní, dve turbá sú málo? dáme tam štyri". GT-R bolo vyvíjané ľuďmi ktorým bolo nad slnko jasnejšie, že keď niekto sa opýtal či to zajazdí Nordschleife pod 8 minút, tak odviedli dobrý kus roboty, EU autá Nissanu (povedzme si otvorene) stoja za starú belu, rovnako ako autá od Hondy (lebo ich montujú briti, ktorí jedia ráno vajco z tesca a slaninu po záruke). To čo Nissan predviedol s GT-Rkom, je podľa môjho názoru oveľa väčší kus roboty, než Veyron ktorý (sa opakujem) dostal na prvé priečky hrubou silou.
PS: to nebolo moje auto, som bol hladný jak som sa vracal z BA tak som postál na pumpe, toto tam svietilo, tak som to odfotil
.