Ono takto, ja som aj s ľuďmi o tomto kecal na lajvku, GT-Rko a celkovo Skyliny nikdy neboli autá, ktoré si mohol dovoliť hocikto (veľmi veľa ľudí si tie autá nemôže dovoliť ani teraz, a to sa prosím pekne bavíme o 10 ročných autách, za ktoré si ľudia predávajúci ich pýtajú pokojne aj 20k!), rovnako ako teraz, GT-R nikdy nebolo auto pre masy, vždy bolo napchaté elektronikou až po krk (viď Nismo Z-Tune, ktoré auto malo v sérii gyro, či monitoring EGT alebo boostu?). Toto neni auto pre masy, toto je auto pre človeka, čo do toho sadne raz za týždeň, a je to lepšie než keby mal každý deň sex s inou ženskou. O tom že GT-R neni auto, to je myslím každému jasné, auto je preňho urážka...
Japonsko spalo (každému jasné), Honda zúfalo ťahala v segmente HH japonsko dopredu, Toyota, no nič, Nissan vyvíjal GT-R 5 či 7 rokov, a to nie je auto ktoré bolo robené štýlom "chceme tisíc koní, dve turbá sú málo? dáme tam štyri". GT-R bolo vyvíjané ľuďmi ktorým bolo nad slnko jasnejšie, že keď niekto sa opýtal či to zajazdí Nordschleife pod 8 minút, tak odviedli dobrý kus roboty, EU autá Nissanu (povedzme si otvorene) stoja za starú belu, rovnako ako autá od Hondy (lebo ich montujú briti, ktorí jedia ráno vajco z tesca a slaninu po záruke). To čo Nissan predviedol s GT-Rkom, je podľa môjho názoru oveľa väčší kus roboty, než Veyron ktorý (sa opakujem) dostal na prvé priečky hrubou silou.
PS: to nebolo moje auto, som bol hladný jak som sa vracal z BA tak som postál na pumpe, toto tam svietilo, tak som to odfotil
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)