Všeobecná diskusia
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Ono koncept automatov sa moc nezmenil nikdy (max tak planetky verzus spojkove). Mal niekto možnosť jazdiť CVT?
Rád by som si to niekedy skúsil ale nebolo by to nič pre mňa
edit: k***y špinavé
http://natankuj.sme.sk/c/5642243/snaha- ... resla.html
Rád by som si to niekedy skúsil ale nebolo by to nič pre mňa
edit: k***y špinavé
http://natankuj.sme.sk/c/5642243/snaha- ... resla.html
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
fuu, dnes som si kupil decembrovy Speed a je tam jeden test Nissanu GT-R (strana 86-87)...odporucam precitat vsetkym fanusikom toho auta
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
OMG
pochopim ze to nie je uplne dokonale dotiahnute, ale tak mali vyriesit ako to dotiahnut a nie to zahodit do kosa. Napriklad ja by som pri predaji prikazal aby auto preslo nejakou tou kontrolou kde by bol napisany aj skutocny pocet najazdenych kilometrov. Ak by tento udaj nepozadoval kupujuci od predavajuceho tak do zmluvy by som dopisal koonku ze kupujuci nepozadoval overenie skutocnosti nahbehanych kilometrov.
No ale co sa cudujeme, Slovensko trpi pre nedostatok schopnych ludi vo vlade.
btw: dnes som siel rano do prace an aute a mal som zapnute radio, naladena stanica europa 2. A pocuvam a hovorili tam nieco taketo:
na slovensko sa dovazaju auta burane, utopene, so stacanimi kilometrami .... (proste ze sa sem vozi dopad) ak nechcete byt oklamani a chcete kupit skutocne dobre auto pridte ku tym najlepsim. Pridte do AAA auto a zverte sa do ruk profesionalov.....
Tak skoro som sa vybural bo mi asi na sekundu zastavil mozok
pochopim ze to nie je uplne dokonale dotiahnute, ale tak mali vyriesit ako to dotiahnut a nie to zahodit do kosa. Napriklad ja by som pri predaji prikazal aby auto preslo nejakou tou kontrolou kde by bol napisany aj skutocny pocet najazdenych kilometrov. Ak by tento udaj nepozadoval kupujuci od predavajuceho tak do zmluvy by som dopisal koonku ze kupujuci nepozadoval overenie skutocnosti nahbehanych kilometrov.
No ale co sa cudujeme, Slovensko trpi pre nedostatok schopnych ludi vo vlade.
btw: dnes som siel rano do prace an aute a mal som zapnute radio, naladena stanica europa 2. A pocuvam a hovorili tam nieco taketo:
na slovensko sa dovazaju auta burane, utopene, so stacanimi kilometrami .... (proste ze sa sem vozi dopad) ak nechcete byt oklamani a chcete kupit skutocne dobre auto pridte ku tym najlepsim. Pridte do AAA auto a zverte sa do ruk profesionalov.....
Tak skoro som sa vybural bo mi asi na sekundu zastavil mozok
Naposledy upravil/-a HellAngel v Ut 16. Nov, 2010, 19:09, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nemam skener bohzial...ale v skratke tam recenzent pise aka je ta elektornika v realnom svete a celkovo taky pohlad majitela auta, nie len na to, ze za kolko to da Nordschleife....jeden priklad za vsetky, brutalne sa tomu auto prehrieva prevodovka a je potrebne menit olej v !prevodovke! kazdych par tisic kilometrov (vymena vyjde na 20 000 ceskych korun), lebo ze ked odfajcite celu skrinu tak vymena vyjde na pol miliona ceskych korun...dalej ze tomu dost praskaju kotuce a vymena je mozna len vsetky styri naraz...dalej ma to nejaku cervenu skrinku /taky elektornicky bonzacik / a trebars ked vypnete za beznej premavky, alebo prosto ked mate chut stabiliziaciu tak uz tym porusujete zarucne podmienky...ale su tam aj zaujimavejsie veci, ktore ma ako fanusika tohto auta celkom prekvapili...za 3,59€ co ten casak stoji sa to oplati uz len kvôli tomuto clanku
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tatko to skusal na Mercedes B alebo A neviem presne ,a pochvaloval si.Snake napísal:Mal niekto možnosť jazdiť CVT?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
aha, takže klasický bullshit...zatiaľ všetko je sprostosť,
TranOil (prevodový olej) sa mení každých 18tkm
Praskajú kotúče? Poznám dosť majiteľov GT-Rka (jeden má najazdených 30tkm) a 2x menil doštičky
Keď vypneš VDC? Blbosť, môžeš jazdiť bez VDC bez problémov, len keď sa príde na to že si auto launchoval, a odfajčíš transku, tak vtedy ti neuznajú záruku (Toto je riešené updatom firmwaru prevodovky, keď spojka zopne aj bez vypnutého VDC len podotýkam, že tento update je už vonku od roku 2008, a v EU sa GT-Rko bez tohto updatu ani nedá zohnať)
3,6€ za takýto bullshit? To si radšej kúpim cigarety (ujma na zdraví bude taká istá)
Nože popíš ešte dačo...
TranOil (prevodový olej) sa mení každých 18tkm
Praskajú kotúče? Poznám dosť majiteľov GT-Rka (jeden má najazdených 30tkm) a 2x menil doštičky
Keď vypneš VDC? Blbosť, môžeš jazdiť bez VDC bez problémov, len keď sa príde na to že si auto launchoval, a odfajčíš transku, tak vtedy ti neuznajú záruku (Toto je riešené updatom firmwaru prevodovky, keď spojka zopne aj bez vypnutého VDC len podotýkam, že tento update je už vonku od roku 2008, a v EU sa GT-Rko bez tohto updatu ani nedá zohnať)
3,6€ za takýto bullshit? To si radšej kúpim cigarety (ujma na zdraví bude taká istá)
Nože popíš ešte dačo...
.
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Takze tatko dosiel domov...cize info z prvej ruky
Bol to Mercedes A 160CDI
Pokial si paku nechal v D-cku tak prevodovka fungovala na system CVT ,pokial si hodil manual rezim tak si si mohol radit 5 alebo 6 stupnov klasicky ako v automate.
Idealne to je do mesta kde,neustale brzdis,pridavas.Len si proste pridaval plyn ,prevodovka otacky drzala na cca 1500-2000 pekne si zrychloval,spomaloval,bez trhania,skakania.
Pri kickdown-e to tahalo celkom slusne ,len mu pripadalo divne ho trapit na cca 4500 rpm dlhsie ako 10 sekund...
Do mesta ideal
//prave rozmyslame ci to bola 160CDI alebo 170 benzin,lebo skusal obidve a si presne nepamet
Bol to Mercedes A 160CDI
Pokial si paku nechal v D-cku tak prevodovka fungovala na system CVT ,pokial si hodil manual rezim tak si si mohol radit 5 alebo 6 stupnov klasicky ako v automate.
Idealne to je do mesta kde,neustale brzdis,pridavas.Len si proste pridaval plyn ,prevodovka otacky drzala na cca 1500-2000 pekne si zrychloval,spomaloval,bez trhania,skakania.
Pri kickdown-e to tahalo celkom slusne ,len mu pripadalo divne ho trapit na cca 4500 rpm dlhsie ako 10 sekund...
Do mesta ideal
//prave rozmyslame ci to bola 160CDI alebo 170 benzin,lebo skusal obidve a si presne nepamet
Naposledy upravil/-a qq6600 v Ut 16. Nov, 2010, 19:43, upravené celkom 1 krát.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak ja neviem no...maju to ako dlhodoby test...a naboku je este nadôvazok stlpcek ze "provozni naklady" a tam je to trosku konkretnejsie, ze co kolko stoji a ako casto to zvykne odchadzat a aky system oprav sa na to aplikuje, spotreba atd. napriklad opotrebenie pneumatik je podla ich testov dvojnasobne na prednych pneumatikach, aj ked je to stvorkolka..
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
To odfoť som zvedavý keď v CZ menia olej prevodovky za 600€, tak budem musieť povedať chalanom v Auto-Impex BA (diler Nissanu), nech neblbnú s tou cenou 590€ za komplet servisnú prehliadku s výmenou filtrov a olejov. Dlhodobý test Nissan GT-R . Podľa mňa to je celé výmysel, alebo si to zaplatil niekto opotrebenie predných pneu keď GT-Rko je zadokolka (2:98), to už fakt popiera fyzikálne zákony...
Neberú redaktorov? Teda, pýtam sa preto, že u nich robí asi nejaký vodoinštalatér, a nie niekto kto autám rozumie...
Neberú redaktorov? Teda, pýtam sa preto, že u nich robí asi nejaký vodoinštalatér, a nie niekto kto autám rozumie...
.
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Aktualne sa zamyslam nad tymto problemom a neviem ako to rozlusknut ak viete poradte pls
V octafke mame radio Becker GrandPrix 7993 a chcem na tom spojazdnit aby mi cez to hral aj MP3prehravac mobil atd... Ma to priamy vystup na nejaku Ipod sadu no to mi je nanic. AUX vystup priamo na radiu nieje ale na stranke je napisane ze AUX vstup (len bez CD-meniča)... takze potrebujem kabel do radia co je z cd menica ale na druhom konci je 3,5 mm jack .. ci ako ? ako tam rozbeham ten AUX viete niekto poradit ?
V octafke mame radio Becker GrandPrix 7993 a chcem na tom spojazdnit aby mi cez to hral aj MP3prehravac mobil atd... Ma to priamy vystup na nejaku Ipod sadu no to mi je nanic. AUX vystup priamo na radiu nieje ale na stranke je napisane ze AUX vstup (len bez CD-meniča)... takze potrebujem kabel do radia co je z cd menica ale na druhom konci je 3,5 mm jack .. ci ako ? ako tam rozbeham ten AUX viete niekto poradit ?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
este k tomu ako sa tomu prehrieva prevodovka...tak po 6 kolach na brnenskom okruhu sa mu prehriala prevodovka natolko, ze musel zastavit a nechat ju chladit ci co...sak budem citovat, aj ked sa mi moc nehce: "Teplota převodovky, opotřebení pneumatik, opotřebení brzd. To jsou tři klíčová místa, kde Vám GT-R dokáže, že fyzikální zákony platí. A taky vám nepěkne provětrá peňeženku - viz samostatný boxík. Ježdění v Mostě se nebudeme zaobírat, je to to samé co Brno, jen se uvedené efekty projevujú ješte výrazněji. Opět se převodovka přehreje po pěti šesti kolech musí se chladit, aby se předešlo drahé výměne oleje nebo ztrátě záruky."
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Nech sa chlapec naučí radiťAfter two days and ten 20 minute sessions of track time in 85 (29°C) degree weather, I was running 216 F (102°C) on the final day, after pushing her guite hard. She normally runs between 195 (90°C) and 200 F (94°C). I am in the process of changing out the fluid after 1600+ miles (2600km) and dropping the pan to check for metal fragments.
edit:
anything under the 300F (150°C) range is not big deal..
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mozno siel stale so zaradenym 1 stupnom
inac myslim ze to niebolo o aute ale o nom ze nevie soferovat. Zbytocne podla mna drzal auto v otackach a uzival si jeho zvuk. Co sa tyka opotrebenie prednych pneumatik tak to by som naviazal rovno aj na opotrebovanie kotucov. jednoducho hodne dupal na brzdu. Tym padom sa predne pneumatiky opotrebovali viacej a kotuce dostali tiez zabrat. Inac si neviem vysvetlit vacsie opotrebovanie prednych pneumatik.
inac myslim ze to niebolo o aute ale o nom ze nevie soferovat. Zbytocne podla mna drzal auto v otackach a uzival si jeho zvuk. Co sa tyka opotrebenie prednych pneumatik tak to by som naviazal rovno aj na opotrebovanie kotucov. jednoducho hodne dupal na brzdu. Tym padom sa predne pneumatiky opotrebovali viacej a kotuce dostali tiez zabrat. Inac si neviem vysvetlit vacsie opotrebovanie prednych pneumatik.
Naposledy upravil/-a HellAngel v Ut 16. Nov, 2010, 20:10, upravené celkom 1 krát.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tak ako nech sa na mňa nik nehnevá, ale toto neni VW Golf, ktorý má 70 °C teplotu prevodoveho oleja, keď niekto tomu autu nakladá, neni nič výnimočné mať aj 110°C. Ale to je ešte v norme
Ohladom toho editu a bŕzd, Hell, myslíš si, že jeho 6 kôl na okruhu dokáže zničiť karbónovokeramické šesťpiestové brzdy od Bremba? Ani bohovi...tie rotory stoja 3000€, doštičky 2000€, a ľudia ich menia pri cca 20tkm...myslíš si, že by tých 100km na okruhu odpísalo takéto brzdy?
Ten chalan proste nemá rád japonské autá, alebo má komplexy že on jazdí na mrtvej octavii tak si na tom takto zgustol...
Ohladom toho editu a bŕzd, Hell, myslíš si, že jeho 6 kôl na okruhu dokáže zničiť karbónovokeramické šesťpiestové brzdy od Bremba? Ani bohovi...tie rotory stoja 3000€, doštičky 2000€, a ľudia ich menia pri cca 20tkm...myslíš si, že by tých 100km na okruhu odpísalo takéto brzdy?
Ten chalan proste nemá rád japonské autá, alebo má komplexy že on jazdí na mrtvej octavii tak si na tom takto zgustol...
.