vyber auta - final round
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
Poslem ti do PM-ky az sa mu dovolam.
//EDIT: je to takéto dačo, akurát čierne a M6. Nie je stadiaľ, a je to teda A4 S-line B8, sekol som sa, sry. Malo tuším 150k, ročník myslím 2010 a bolo za 13 čosi.
Na nádrž vieš prejsť aj 1k km (BA-LM a späť + dáke mesto).
Nechcem tu propagovať auto môjho brata, ale keď chceš kúpiť fajn auto a máš hentaký budget, tak rodinné vozidlá typu golf a pod. aj keď nové - tak na to by som rovno zabudol, lebo odkedy vozí aj decko, tak by chcel zrazu už avant...takže na golf ako rodinné auto a podobné 1.x krpaté by som rovno zabudol.
//EDIT: je to takéto dačo, akurát čierne a M6. Nie je stadiaľ, a je to teda A4 S-line B8, sekol som sa, sry. Malo tuším 150k, ročník myslím 2010 a bolo za 13 čosi.
Na nádrž vieš prejsť aj 1k km (BA-LM a späť + dáke mesto).
Nechcem tu propagovať auto môjho brata, ale keď chceš kúpiť fajn auto a máš hentaký budget, tak rodinné vozidlá typu golf a pod. aj keď nové - tak na to by som rovno zabudol, lebo odkedy vozí aj decko, tak by chcel zrazu už avant...takže na golf ako rodinné auto a podobné 1.x krpaté by som rovno zabudol.
Naposledy upravil/-a Shatterhand v Po 08. Dec, 2014, 14:47, upravené celkom 1 krát.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: vyber auta - final round
Audi A4 rocnik 2008 (tj prvy MR typ, ziadny facelift), sedan, 105kW, 6° manual, 2.0 TDI, CAGA motor, JJG prevodovka, holandsko, vyrobene 5/2/2008, predane 21/2/2008, Lacquer Z9Y - Black Phantom Pearlescent, cierny / silver star interier, vybava nic moc . Jazdilo long lajf a potom zmenilo majitela po 100k. A neni to ziadny s-line, normalna seriovka, to len nejaky vandrak tam dal nalepky
.
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
Práveže nálepky tam nie sú A mal by to byť S-line, zisťoval si to A to že je to z Holandska tak to je mi novinka. A to VIN som zisťoval podľa ŠPZ zo stránky http://tkcheck.assecosolutions.sk/ovoz/home.htm. VIN by mi nedal len tak Pošlem fotky niekedy, to bude najlepšie, a má to facelift B8/8K vraj.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: vyber auta - final round
neni to sline .
Chyba mu kod 2K7/2K8/E4C/E4J/E6J
//edit: a ako vidis podla GP0, je to prvy model, ziadny facelift. sice, bohvie aku skladacku kupil ze?
Kód: Vybrať všetko
0F3 L KRS Palivový systém pro diesel
0FA L FAD Místo dokončení-standardní
0G1 L GES Ruční řazení-řadící páka
0HV L AED Díly platné pro vůz -8K0-
0JG L GKV Váhová třída "7" pro přední nápravu
0LY L SIZ Se spec. štítkem nebo nálepkou, bezpečnostní osvědčení pro Nizozemí
0SZ L SAU Nálepka/štítek holandsko-francouzsky
0TD L ZFM Vkládané koberečky vpředu a vzadu
0U2 L KRQ Kvalita paliva < 50 ppm
0VH L BTA Provozní návod HOLANDSKY
0W1 L AKZ Nálepka pro centrální elektriku - pro německy mluvící země
0Y1 L KLZ Standardní klimatické oblasti
0YF L GKH Váhová třída "6" pro zadní nápravu
1AS L BRS Elektronický program stability ESP
1BA L DAE Odpružení/tlumení, standard
1D8 L AHV Příprava pro závěsné zařízení
1EX L TYP Se speciálním typovým štítkem pro Evropské společenství
1G5 L RER Rezervní ocelový disk se stejným jízdnímobutím
1KW L BAH Kotoučové brzdy zadní
1LT L BAV Kotoučové brzdy vpředu
1MR L LRA Kožený volant
1N1 L LEN Řízení s posilovačem
1PA L ABR Standardní šrouby kol
1S1 L BOW Sada nářadí a zvedák vozu
1SA L TWU Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky
1T3 L VBK Lékárnička a výstražný trojúhelník
1VG L TWL Zástavbové díly pro 4-válcový motor
1X0 L ATA Přední náhon
1Z1 L KRM Zvýšená sériová náplň paliva o 4 litry
2D0 L CWV Bez aerodynamických doplňků pro zlepšeníCx-koeficientu
2H0 L CHA Bez "drive select"
2K1 L SFS Zesílený nárazník
2WA L ZBR Bez dodatečného obutí
2Z0 E TYZ Odpadá označení modelu
3B0 L ZKV Bez přídavného upevnění dětské sedačky
3FA L DEI Bez střešního okna (plná střecha)
3G0 L KSI Bez upevnění dětské sedačky (ISOFIX) vpředu
3GA L LBH Bez nákladové podlahy
3L3 L SIE Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel
3M3 L SZL Provedení osobní vozy
3ND L HIS Zadní sedadlo a opěradlo, nesklopné
3S0 L DAR Bez střešního nosiče
3X0 L DLS Bez vaku na lyže ve vnitřním prostoru
3Y0 L SSR Bez stahovací ochranné sluneční clony
4A0 L SIH Bez vyhřívání sedadel
4GF L WSS Vrstvené čelní sklo tónované
4K4 L TKV Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
4KC L SSH Boční a zadní okna tónovaná
4L2 L IRS Vnitřní zpětné zrcátko
4UE L AIB Airbag pro řidiče a spolujezdce
4X3 L SAB Boční airbag vpředu a hlavový airbag
4ZB E ZIE Ozdobné lišty světlé
5C0 L KSA Bez zvláštně vyztužené karosérie
5D7 L TRF Přenášecí frekvence 868 MHz bez bez nouzového tlačítka
5J0 L HES Bez zadního spoileru
5K5 L LAC Ochranná fólie s dodatečným transportním ochranným opatřením
5MA L EIH Dekorační obložení
5RU L ASR Vnější zpětné zrcátko vpravo, konvexní (rozšířené zorné pole)
5SL L ASL Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické
6EA L ZKS Bez přídavných bočních krytů karosérie, ochrana proti odlétajícímu kameni
6FA L BBO Díly bez zvláštní povrchové úpravy
6M0 L GPS Bez sítě k upevnění nákladu
6NJ L HIM Stropní výplň, standardní
6SS L KBB Potah podlahy zavazadlového prostoru
6V1 L HEB Zadní clona (EU)
6W1 L KZV Držák poznávací značky vpředu (velký)
6XD L ASE Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná
7A3 L CDW CD-přehrávač
7AA L EDW Imobilizér elektronický
7B0 L STD Bez zásuvky
7F9 L SAG Hlavice řadící páky z kůže/plastu
7G0 L FVS Bez systému sledování vozidla (Vehicle-Tracing System)
7HA L LUM Bez koženého potahu
7K0 L RDK Bez kontroly tlaku v pneumatikách
7M1 L EIL Prahové nástupní lišty - kovové
7MB L AGM Exhalační předpis, EU4 plus
7P0 L LOR Bez bederní opěry v předních a zadních sedadlech
7Q0 L NAV Bez navigačního přístroje
7QA L CDR Bez CD ROM jednotky
7X0 L EPH Bez pomocného parkovacího zařízení
7Y0 L SPU Bez asistenta při změně jízdního pruhu
8BP P HSW Bifunkční hlavní světlomety s xenonovou technikou
8GU L GEN Alternátor 140A
8K4 L FLS Spínač denního jízdního osvětlení pro Severní Ameriku
8N1 L SWS Stěrač skla regulovatelný
8Q3 P LWR S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě)
8RX L LSE Pasivní reproduktory
8SA L SBR Zadní skupinové svítilny - normální provedení
8T1 L GRA Zařízení pro udržování konstantní rychlosti - tempomat
8UL L RAO Rádio "Chorus"
8WB L NES Mlhové přední světlomety
8X1 P SWR S omývacím zařízením světlometu
8Z5 L MKU Chlazení motoru - provedení 1
9AK L HKA Klimatronic bez freonu
9M0 L ZUH Bez přídavného/nezávislého topení
9P3 L SGK S kontrolou zapnutí bezpečnostních pásů
9Q2 L MFA Multifunkční ukazatel
9W0 L VTV Bez přípravy/vestavby autotelefonu
9WC L AUD Bez připojení k multimédiím ve vozidle
9Z0 L BTR Provozní napětí 12 V
4E2 L SDH Odjištění víka zadních výklopných dveří vnitřní (elektricky)
6E3 E MAS Loketní opěra vpředu
7E6 L WSA Elektrické přídavné topení
A00 L SAH Bez osobního vyzvednutí
A8S I AUS Standardní výbava
A51 L HER Audi - a.s.
AQ0 L QUA Sériová kvalita
AV1 L LRV Pravosměrný provoz
B0A L BLB Sada dílů bez specifických předpisů země určení
B31 L TPL Země typových zkoušek-NIZOZEMÍ
C06 E COC COC-dokument 06
CH3 L RAD Disk ocelový 7J x 16
D92 L MOT 4-vál. turbodiesel 2,0 L/105 KW(4V) TDI Common-Rail Agregát: TH3/TG3/TL4/TM4/TP4
E0A L AAU Žádné akční provedení
F0A L FZS Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení
FA0 L SVO Sériové zpracování
FC0 L IND Bez individuální zástavby
FM0 L MDS Varianta základní výbava
FQ0 L QGM Sériová kola
G0K I GSP 6-ti stupňová mechanická převodovka
GH0 L HAG Bez převodovky zadní nápravy
GP0 L PAM Vozidla bez zvláštních opatření-řízení náběhů faceliftů/nových vozů
GS0 L APP Bez aplikací
H5M L REI Pneumatiky 205/60 R16 92W
J1U L BAT Baterie 450A (95Ah)
K8B I KAR Stupňovitá záď
L0L L LEA Levostranné řízení
N2M L SIB Potah sedadel - látka
NT0 L TSP Ochrana pro transport, provedení 1
NY0 L BGK Baterie/alternátor - standardní kapacita
PX4 G Xenon plus
Q1A L VOS Normální sedadla vpředu
QE0 L ALG Bez odkládací kapsy/boxu
QF0 L BDH Bez telefonního sluchátka
QH0 L SPR Bez řízení hlasem
QQ0 L LCP Bez přídavných světel (vnitřní osvětlení)
QV0 L TVE Bez příjmu TV/digitální radiopříjem
SA6 E SNR Řídící kód informace p. Linka tel.11624
SA7 E SNR Řídící kód 2
SA8 E SNR Řídící kód 3
TH3 I GMO 4-vál. diesel 2,0L Agregát: 03L.B
U2A L INS Přístrojová výbava s km/h, rádiohodiny, otáčkoměr a denní počítadlo km
UF0 L ESS Bez elektrického rozhraní
UH1 L FSB Ruční parkovací brzda
V0A L REL Pneumatiky bez určení značky
VC0 L GRT Bez zařízení pro otevírání vrat
X2C G Prodejní program HOLANDSKO
//edit: a ako vidis podla GP0, je to prvy model, ziadny facelift. sice, bohvie aku skladacku kupil ze?
.
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
No neviem ja presne, to by ti on povedal. Najskôr to bude tak, že je tam niečo čo nie je v hentom zozname. Ale tak dosť vecí sedí no.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
>> No neviem ja presne, to by ti on povedal
ked to bola odpoved na tu skladacku, tak nepovedal prave to je ta sranda. Az doteraz bol v tom ze ma S4, no nema. Kolko som ja takychto videl AMG...
ked to bola odpoved na tu skladacku, tak nepovedal prave to je ta sranda. Az doteraz bol v tom ze ma S4, no nema. Kolko som ja takychto videl AMG...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: vyber auta - final round
Post na vrchu strany to už objasnil, S4 to nie je. Prosto A4 B8/8K. Viac ti momentálne nepoviem, doklady k tomu ja nemám, je zrejmé prečo. Fotky by som dať vedel.
A brat nebol v tom že to je S4, ja ho nemám na dráte lebo píšem na nejaké fórum. To len ja som nechtiac zamenil A4 S-line za S4.
Tak či onak, koho to zaujíma, nech píše SS, táto téma je o niečom inom.
A brat nebol v tom že to je S4, ja ho nemám na dráte lebo píšem na nejaké fórum. To len ja som nechtiac zamenil A4 S-line za S4.
Tak či onak, koho to zaujíma, nech píše SS, táto téma je o niečom inom.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
tak spat k teme: trosku som zacal pozerat Kiu Carens, aj by som prekusol extremnu skaredost toho auta, ale kedze slovenska je krajina koko*ov, tak u nas jediny benzin je 1.6 GDI, kym v cechach sa dodava aj 2.0 GDI. este za to auto vyraba v ziline, vsetkych postrielat by malo bolo...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
alternativa : kupit v Čechoch, doniest domov ved to neni daleko, zaplatit uradnikom 2200eur prihlasovaci poplatok.
Alebo to uz je jedno kolko by to bolo, proste prihlasenie.
Neplanujes sa poobzerat aj po alternativach vo Vjedňovi ? Tam mozno tiez budu vselijake voziky co u nas nie su a odkedy im skoncili tie silingy, ani s nasimi penazmi neni problem. A tiez to neni daleko, uz som tam bol dneskaj dvakrat a to mame este len dve hodziny poobede.
Alebo to uz je jedno kolko by to bolo, proste prihlasenie.
Neplanujes sa poobzerat aj po alternativach vo Vjedňovi ? Tam mozno tiez budu vselijake voziky co u nas nie su a odkedy im skoncili tie silingy, ani s nasimi penazmi neni problem. A tiez to neni daleko, uz som tam bol dneskaj dvakrat a to mame este len dve hodziny poobede.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: vyber auta - final round
mp3turbo, molnart: mala rada, v rakusku istotne nepozerajte oficialne cenniky na webe, ceny su vyrazne drahsie nez na slovensku. Ked, tak www.autogott.at alebo potom ist cez "gebrauchtswagen oder jungwagen" na strankach jednotlivych znaciek a tam hladat auta s nulovym najazdom, tie totiz este nebudu prihlasene (s tymto si niesom 100% isty) a nebudu mat uhradenu NoVA dan (obdoba registracnej dane na SK). Z ceny je potom teda mozne odratat NoVA, treba si zistit pre kazde auto a kazdy motor je ina vyska v % kupnej ceny, ktora zavisi od emisii CO2. Benzinaky s vysokymi zlavami potom mozu vyjst aj celkom slusne na slovenske pomery (priklad z nedavna, mazda 3 s 2-litrom so 165 konami, vybava revolution, bola za 20 600€ minus cca. 6-9% NoVA). Volkswagen sa potom, z toho co viem, vobec neoplati v rakusku kupovat, tien je na slovensku lacnejsi.
FVE 12.45 kWp V/Z
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
tak chlapi ozivujem temu, cez vianoce som kukal weby, nemecke fora a podobne veci a narazil som na jednu vec ktoru som doteraz prehladol:
<> Laguna Grandtour 2.0 16V 103 kw. Na webe maju sice nejake divne ceny (kratka Laguna za 17 nieco, kombi v akcii len diesel, standardny cennik benzin za 22), ale po sviatkoch tam skusim zavolat ze ako na tom su s cenami. prispevky typu "kup si <> ked si chces najst novych kamaratov - autoservisakov" apod. som cital, na druhej strane Laguna III je vraj podstatne menej poruchova ako bola dvojka a ten motor by mal byt nezmar este od Nissanu, kde by nic hrozit nemalo... za nejakych 18-19 by to mohla byt zaujimava kupa.
za dobru cena by sa dala kupit aj C5-ka s hydropneumatickym podvozkom (alebo aj Grand Picasso alebo 5008), ale tam zasa ten nestastny THP motor
dovoz zo zahranicia ako velmi realny nevidim, pomali nemam cas ani do roboty chodit, nie to este behat po dopravnych uradoch
<> Laguna Grandtour 2.0 16V 103 kw. Na webe maju sice nejake divne ceny (kratka Laguna za 17 nieco, kombi v akcii len diesel, standardny cennik benzin za 22), ale po sviatkoch tam skusim zavolat ze ako na tom su s cenami. prispevky typu "kup si <> ked si chces najst novych kamaratov - autoservisakov" apod. som cital, na druhej strane Laguna III je vraj podstatne menej poruchova ako bola dvojka a ten motor by mal byt nezmar este od Nissanu, kde by nic hrozit nemalo... za nejakych 18-19 by to mohla byt zaujimava kupa.
za dobru cena by sa dala kupit aj C5-ka s hydropneumatickym podvozkom (alebo aj Grand Picasso alebo 5008), ale tam zasa ten nestastny THP motor
dovoz zo zahranicia ako velmi realny nevidim, pomali nemam cas ani do roboty chodit, nie to este behat po dopravnych uradoch
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: Št 22. Jan, 2015, 10:07
Re: vyber auta - final round
celkom pekne vlakno, pobavil prispevok od mp3turba na 2hej strane, to by malo byt ohodnotene ako prispevok roka. vrychlosti som si precital tvoje poziadavky aj co tu bolo spominane, ale pokial si dobre pamatam tak do dieslu si ist nechcel? ak chcel tak nechci, teda pokial nebudes pravidelne jazdit aspon xx km po dialnici. (ignoruj pokial najazdis, je to vela postov uz som zabudol)
co si tam pisal o tom ze ti to mozu uyebat no zalezi na tom kde si nechavas auto, napr sused ma seata uz cca 10 rokov a nikto on nema zaujem. Otazka, chces vlastne kombi alebo? dovod?
To ze si kupis nove auto (ako tu bolo 1000x spomenute) neznamena ze sa vyhnes problemom, ci uz to bude BudemMatWydavky, alebo iny "prestizny" nemec, alebo cokolvek. priklad. moja EK9 z 99 tam nebola este ani raz[odkedy ju mam] (asi preto ze vacsinu veci som si spravil sam [ale to boli len drobnosti] zato otcov novy ford (nie ecoboost) tam uz bol mnohokrat (a to ma s bozou pomocou cez 50k km).
asi tazko ti tu niekto poradi co si kupit a byt bezproblemov z tych poziadaviek co si napisal, lebo ako tu bolo spomenute vacsinou sa kazi elektronika [okna, a ine prkotiny, ale tie si sam neopravis takze autoservis]. ale dat 20k € na SVK do auta (stav ciest, mentalita ludi [hej on ma nove auto! tak mu ho poskrabem, lebo ja nove nemam], skusenosti vodicov a nevodicov, alkohol na cestach a pod) to chce odvahu!
Pozri toto vlakno sa taha uz cca od novembra, to len potvrdzuje ze sam vlastne nevies ze ci vôbec chces nove auto. Keby ja mam peniaze v momente mam kupenu RX-8, aj ked viem ze je to wankel, ze sa to kazi a po xxx xxx km je takmer KO ale bolo by mi to jedno, pretoze to auto chcem, bavi ma nan sa pozerat, bavi ma vnom sediet. pokial nebudes mat podobnu "tužbu" aj ty nič radsej nekupuj a ostan pri tom co mas
A ano, konstatujem len ocividne, avsak, ak chces objektivny nazor na renault lagunu, nepytaj sa ho na renault fore vela stastia pri kupe, aked nebudes uz vobec vediet co si vybrat, tak sa nechaj viest srdcom, no co prinajhorsom prides o 20k €
co si tam pisal o tom ze ti to mozu uyebat no zalezi na tom kde si nechavas auto, napr sused ma seata uz cca 10 rokov a nikto on nema zaujem. Otazka, chces vlastne kombi alebo? dovod?
To ze si kupis nove auto (ako tu bolo 1000x spomenute) neznamena ze sa vyhnes problemom, ci uz to bude BudemMatWydavky, alebo iny "prestizny" nemec, alebo cokolvek. priklad. moja EK9 z 99 tam nebola este ani raz[odkedy ju mam] (asi preto ze vacsinu veci som si spravil sam [ale to boli len drobnosti] zato otcov novy ford (nie ecoboost) tam uz bol mnohokrat (a to ma s bozou pomocou cez 50k km).
asi tazko ti tu niekto poradi co si kupit a byt bezproblemov z tych poziadaviek co si napisal, lebo ako tu bolo spomenute vacsinou sa kazi elektronika [okna, a ine prkotiny, ale tie si sam neopravis takze autoservis]. ale dat 20k € na SVK do auta (stav ciest, mentalita ludi [hej on ma nove auto! tak mu ho poskrabem, lebo ja nove nemam], skusenosti vodicov a nevodicov, alkohol na cestach a pod) to chce odvahu!
Pozri toto vlakno sa taha uz cca od novembra, to len potvrdzuje ze sam vlastne nevies ze ci vôbec chces nove auto. Keby ja mam peniaze v momente mam kupenu RX-8, aj ked viem ze je to wankel, ze sa to kazi a po xxx xxx km je takmer KO ale bolo by mi to jedno, pretoze to auto chcem, bavi ma nan sa pozerat, bavi ma vnom sediet. pokial nebudes mat podobnu "tužbu" aj ty nič radsej nekupuj a ostan pri tom co mas
A ano, konstatujem len ocividne, avsak, ak chces objektivny nazor na renault lagunu, nepytaj sa ho na renault fore vela stastia pri kupe, aked nebudes uz vobec vediet co si vybrat, tak sa nechaj viest srdcom, no co prinajhorsom prides o 20k €
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: vyber auta - final round
Polo ktore som v tom prispevku spominal uz ma na vymenu turbo.
motory 1.0tsi existuju. Budu sa montovat do golfa a oktavie.
mam taku radost az neviem zastavit slzy.
rodinne i20 3980mm s prestiznym motorom 1.4i (pred 15 rokmi sme zahadzovali o 40cm vacsie felicie combi 1.6i ako krpate auta s nezaujimavymi motormi) ma spotrebu cez sedem litrov v meste. Ok, az na to ze za tolko som jazdil s tou 1.6kou feliciou a 1.6kou oktaviou v roku 2001. Ta 1.4ka je tam samozrejme PREMIOVY NAJVACSI motor, od toho su vsetko len mensie prďáky.
Takze tolko by som mal k pokroku. Uz prestante blaznit s tymi srackami, nikam to nevedie. Samozrejme udavana spotreba 5.5 litra v meste, realita iba o dva litre vacsia.
motory 1.0tsi existuju. Budu sa montovat do golfa a oktavie.
mam taku radost az neviem zastavit slzy.
rodinne i20 3980mm s prestiznym motorom 1.4i (pred 15 rokmi sme zahadzovali o 40cm vacsie felicie combi 1.6i ako krpate auta s nezaujimavymi motormi) ma spotrebu cez sedem litrov v meste. Ok, az na to ze za tolko som jazdil s tou 1.6kou feliciou a 1.6kou oktaviou v roku 2001. Ta 1.4ka je tam samozrejme PREMIOVY NAJVACSI motor, od toho su vsetko len mensie prďáky.
Takze tolko by som mal k pokroku. Uz prestante blaznit s tymi srackami, nikam to nevedie. Samozrejme udavana spotreba 5.5 litra v meste, realita iba o dva litre vacsia.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: vyber auta - final round
nechcel, lebo jazdim kratke trasy, dialnica tak raz za 3 mesiace, ale momentalne do bolo naposledy niekedy v auguste.CerealKiller napísal:do dieslu si ist nechcel? ak chcel tak nechci, teda pokial nebudes pravidelne jazdit aspon xx km po dialnici. (ignoruj pokial najazdis, je to vela postov uz som zabudol)
kombi alebo nieco na mpv sposob. dovod ze mam rocne dieta a dalsie na ceste. a neviem ci vies co to obnasa ist s deckom hoc len na dlhsiu navstevu v nedelu poobede (minimalne treba rozobrat a nalozit kocik, a krmiaciu stolicku, v pripade vikendu u babky aj prenosnu postielku a poodobne srandy). plus mam svokru ktora zije sama 450 km od nas a chcel by som auto kde ju prip. viem nalozit do auta k rodinke + hore vymenovanym veciam a previest ju napr. na navstevu jej rodiny v okoli, bez toho ze by som ju musel rozporciovat.CerealKiller napísal:Otazka, chces vlastne kombi alebo? dovod?
som si toho vedomi, ale v bazaroch najst normalne benzinove auto sa prakticky neda (mam nastaveny alert na autobazar.eu, raz do tyzdna mi pride nejake ceed, i30, fabia alebo megane - proste vsetko nezaujimave auta)CerealKiller napísal:To ze si kupis nove auto (ako tu bolo 1000x spomenute) neznamena ze sa vyhnes problemom
no to je dane aj tym ze mi vseobecne trva extremne dlho sa rozhybat, novy mobil som kupoval asi tak 2 roky. prachy mam pripravane na ucte, dnes velmi investovat sa rozumne neda do coho, nehnutelnost za to nekupim, a fabia je mi uz samemu mala ako mi kila pomaly idu cez stovkuCerealKiller napísal:Pozri toto vlakno sa taha uz cca od novembra, to len potvrdzuje ze sam vlastne nevies ze ci vôbec chces nove auto.
momentalne som blokovany dvoma skutocnostami - jednak nemam cas to riesit, a jednak mi zacalo realne hrozit ze mi daju firemne auto, a potom budu prachy za nove auto naozaj vyhodene von oknom. takze cakam na to ako sa vyvinie situacia v robote a potom uvidime...
Spoiler: ukázať
Re: vyber auta - final round
Viem, že si písal o novom aute, no nebolo by lepšie 10 litrov ušetriť a vraziť ich radšej do rodiny?
http://opel-meriva.autobazar.eu/14-16v- ... 74605.html
http://opel-meriva.autobazar.eu/14-16v- ... 74605.html