Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
btw...Zaujimava prognoza insidera ohladne Async Compute :
http://www.3dcenter.org/news/hardware-u ... rtage-2016I can't say to much on this topic, but Pascal will be an improvement over Maxwell especially at this feature. But no, it won't have GCN-like capabilities. It will be close to GCN 1.0, but nothing more.
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S [NA-HC4] chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 @6200MHz CL30 White RGB, ASUS TUF RTX 4070Ti GAMING OC 12GB GDDR6X @3/23,5Ghz, NVMe SSD Samsung 990 PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Team Group CX2 1TB + Samsung 860 EVO 250GB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Az na to ze je to screen z nejakej posahanej prezentacie Nvidie. DX12 je mantle based api a urcite AMD karty budu na 40% kompatibilne pravdepodobne je to myslene zo steam hw survey ze 40% kariet ktore su gcn su dx12 compatibile a HD6xxx a nizsie asi nie a vsetci pozname od Nvidie we support.
Az na to ze tou citaciou citujes to, ze s Pascalom sa dostanu k urovni gcn 1.0 - urovni AMD z pred 5tich rokov.
Az na to ze tou citaciou citujes to, ze s Pascalom sa dostanu k urovni gcn 1.0 - urovni AMD z pred 5tich rokov.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
tak support je support a výkon je výkon
NV napr AS podporuje ale to je tak všetko
NV napr AS podporuje ale to je tak všetko
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Potvrdena funkcnost async compute na Nv kartach a zaroven potvrdena ich strata vykonu pri zapnuti tejto funkcie od Mrkvosoftu.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ten slide je ale z 2014, kde si to mozno aj sama Nvidia myslela ze ma 100% podporu
Nuz dnes by ten slide vyzeral inac (a mozno ani nie kedze NV klamala aj v minulosti vychadza jej to - maximalne by sa ospravedlnili a povedali by ze vzniklo dezinformaciou medzi marketingovym oddelenim - ako to urobili u 970, cim vlastne potvrdili ze kartu prezentovali inac ako v skutocnosti bola)
Nuz dnes by ten slide vyzeral inac (a mozno ani nie kedze NV klamala aj v minulosti vychadza jej to - maximalne by sa ospravedlnili a povedali by ze vzniklo dezinformaciou medzi marketingovym oddelenim - ako to urobili u 970, cim vlastne potvrdili ze kartu prezentovali inac ako v skutocnosti bola)
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
viete, len ono je to trošku zložitejšie...hovoríme ako nVidia klame a bludy a bludy, no oni to len technicky nezvládli a podcenili efekt DX12, avšak...
je 980Ti napríklad zlá voľba ? ak myslíme na DX12, tak áno ale aký je pomer DX11/DX12 hier ? ktorý AAA tituly je práve na DX12 ? aktuálne mám cca 10 nainštalovaných hier, mnoho ďalších v knižniciach a ani jedna nie je na DX12, takže buď by som šiel do niečoho, čo dostane na riť na DX11 v stovkách/tisíckach hier alebo do niečoho, čo dostane na riť zatiaľ v 3-4 hrách na DX12
je len nešťastné, že to neskúsili aspoň SW zaplátovať, aby tam ostal aspoň výkon ako u DX11 bez benefitu, čo by v hrách, kde by sa dalo prepnúť medzi DX11 a DX12 nebol problém
je 980Ti napríklad zlá voľba ? ak myslíme na DX12, tak áno ale aký je pomer DX11/DX12 hier ? ktorý AAA tituly je práve na DX12 ? aktuálne mám cca 10 nainštalovaných hier, mnoho ďalších v knižniciach a ani jedna nie je na DX12, takže buď by som šiel do niečoho, čo dostane na riť na DX11 v stovkách/tisíckach hier alebo do niečoho, čo dostane na riť zatiaľ v 3-4 hrách na DX12
je len nešťastné, že to neskúsili aspoň SW zaplátovať, aby tam ostal aspoň výkon ako u DX11 bez benefitu, čo by v hrách, kde by sa dalo prepnúť medzi DX11 a DX12 nebol problém
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ono kupovat 980Ti s tym ze - ved DX12 hier aj tak nieje vela - je velmi naivne. Tie sa mozu (a aj sa) rozsiria vcelku rychlo, iste nativne DX12 to nebudu v skorej dobe, ale minimalne podporu daneho API bude dostane vcelku rychlej dobe vacsina, a tam bude NV coraz viac a viac zaostavat. Iste mozes si zapnut DX11 ale ten tiez nemusi byt vyhra (ako napr. u Hitman kde je DX11 prakticky doplnkový a ma viac problemov ako DX12)
Mimo to v DX11 su tie karty vyrovnane, a vv DX12 ma navrch AMD, tak ku ktorej sa priklonit ? Ja osobne v tom ziadnu tazku dilemu nevidim, ale to bude tym ze osm si uz nieco zazil s oboma tabormi a viem a vidim aj do hlbky. (a nemam rad neseriozne jednanie a zavadzanie)
SW zaplatat sa to urcite pokusia, ci uz s developermi kde pri detekcii NV sa dane funkcie vypnu (alebo ich proste podmaznu aby ich vobec nezapracovali) ale, neviem, mat kartu za mesacny plat a vediet ze konkurencia za polovicu uz teraz v niektorych hrach dava viac FPS je smutne. Iste su tu fanusikovia ktory si NV kupia aj keby co, lebo marktingova masaz je vacsia ako u AMD a bohuzial stale prevlada nazor ze NV je vyborna na hranie, a AMD je smejd...
Mimo to v DX11 su tie karty vyrovnane, a vv DX12 ma navrch AMD, tak ku ktorej sa priklonit ? Ja osobne v tom ziadnu tazku dilemu nevidim, ale to bude tym ze osm si uz nieco zazil s oboma tabormi a viem a vidim aj do hlbky. (a nemam rad neseriozne jednanie a zavadzanie)
SW zaplatat sa to urcite pokusia, ci uz s developermi kde pri detekcii NV sa dane funkcie vypnu (alebo ich proste podmaznu aby ich vobec nezapracovali) ale, neviem, mat kartu za mesacny plat a vediet ze konkurencia za polovicu uz teraz v niektorych hrach dava viac FPS je smutne. Iste su tu fanusikovia ktory si NV kupia aj keby co, lebo marktingova masaz je vacsia ako u AMD a bohuzial stale prevlada nazor ze NV je vyborna na hranie, a AMD je smejd...
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Nie, oni sa len snazia "podporovat vsetko" za kazdu cenu. Preto ten vykon s disablovanim "podporovanych" featur nikdy nedopustia.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
vyrovnané ? 980Ti a Fury X ? tak to ani náhodou, len v niekoľkých hrách dobehne a v ešte menej predbehne 980Ti, v ostatných má 980Ti dosť navrch
nehovoriac o úbohých 4GB VRAM - to je neprípustné, nie pre vlajkovú loď a kartu, ktorá je určená minimálne na 1440p
nehovoriac o úbohých 4GB VRAM - to je neprípustné, nie pre vlajkovú loď a kartu, ktorá je určená minimálne na 1440p
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ked si podla Asnoda kupis cokolvek ine, nez AMD, tak si proste blbec...To som zasa zvedavy, aka bude nedostupnost AMD grafik pri launchy, samozrejme to bude sposobene velkym zaujmom a nie problemom ich vyroby/distribucie-historicky zatial malo AMD vzdy problemy s dostupnostou.
Inak ohladom Ashes of the Singularity, tak vsetky benchmarky dosial na internete su z Alpha, alebo Beta verzii, retail/final verzia sa zacala predavat az tento mesiac, dost smutne kolko sa tu toho vyvodzovalo z nejakeho Alpha/Beta softwaru.
Inak ohladom Ashes of the Singularity, tak vsetky benchmarky dosial na internete su z Alpha, alebo Beta verzii, retail/final verzia sa zacala predavat az tento mesiac, dost smutne kolko sa tu toho vyvodzovalo z nejakeho Alpha/Beta softwaru.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Smutne je to, co sa vyvodilo, nie to ze sa nieco vyvadzalo z alpha/beta softu kde async compute bol v plienkach.
Mas na vyber pri Nv kupit nieco normalne?
Mas na vyber pri Nv kupit nieco normalne?
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Sranda pokracuje
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
By ma zaujímalo z akého dôvodu majú normálne aj SLI zapojenia rovnaké FPS ?
.