Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Vlko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 12:51
Bydlisko: Bratislava

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Vlko »

Obrázok

:D :cool:

btw...Zaujimava prognoza insidera ohladne Async Compute :
I can't say to much on this topic, but Pascal will be an improvement over Maxwell especially at this feature. But no, it won't have GCN-like capabilities. It will be close to GCN 1.0, but nothing more.
http://www.3dcenter.org/news/hardware-u ... rtage-2016
AMD Ryzen R9 7950X3D PBO, Noctua NH-D15S chromax.black&white, GIGABYTE B650E AORUS ELITE X AX ICE, Patriot Viper Elite 5 64 GB KIT DDR5 6200 MHz White RGB, Sapphire NITRO+ RX 6800 16GB 2,4/17,2Ghz, NVMe SSD Samsung 990PRO 1TB + Kingston A2000 1TB, SATA SSD Samsung 860 EVO 250GB + Team Group CX2 1TB, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Az na to ze je to screen z nejakej posahanej prezentacie Nvidie. :D DX12 je mantle based api a urcite AMD karty budu na 40% kompatibilne :D pravdepodobne je to myslene zo steam hw survey ze 40% kariet ktore su gcn su dx12 compatibile a HD6xxx a nizsie asi nie a vsetci pozname od Nvidie we support. :D

Az na to ze tou citaciou citujes to, ze s Pascalom sa dostanu k urovni gcn 1.0 - urovni AMD z pred 5tich rokov. :good:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22010
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa dexterav »

tak support je support a výkon je výkon
NV napr AS podporuje ale to je tak všetko
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Potvrdena funkcnost async compute na Nv kartach a zaroven potvrdena ich strata vykonu pri zapnuti tejto funkcie od Mrkvosoftu. :hysterical:

Obrázok
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

ten slide je ale z 2014, kde si to mozno aj sama Nvidia myslela ze ma 100% podporu :D :D

Nuz dnes by ten slide vyzeral inac (a mozno ani nie kedze NV klamala aj v minulosti vychadza jej to :D - maximalne by sa ospravedlnili a povedali by ze vzniklo dezinformaciou medzi marketingovym oddelenim - ako to urobili u 970, cim vlastne potvrdili ze kartu prezentovali inac ako v skutocnosti bola)
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12951
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

viete, len ono je to trošku zložitejšie...hovoríme ako nVidia klame a bludy a bludy, no oni to len technicky nezvládli a podcenili efekt DX12, avšak...

je 980Ti napríklad zlá voľba ? ak myslíme na DX12, tak áno ale aký je pomer DX11/DX12 hier ? ktorý AAA tituly je práve na DX12 ? aktuálne mám cca 10 nainštalovaných hier, mnoho ďalších v knižniciach a ani jedna nie je na DX12, takže buď by som šiel do niečoho, čo dostane na riť na DX11 v stovkách/tisíckach hier alebo do niečoho, čo dostane na riť zatiaľ v 3-4 hrách na DX12

je len nešťastné, že to neskúsili aspoň SW zaplátovať, aby tam ostal aspoň výkon ako u DX11 bez benefitu, čo by v hrách, kde by sa dalo prepnúť medzi DX11 a DX12 nebol problém
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

ono kupovat 980Ti s tym ze - ved DX12 hier aj tak nieje vela - je velmi naivne. Tie sa mozu (a aj sa) rozsiria vcelku rychlo, iste nativne DX12 to nebudu v skorej dobe, ale minimalne podporu daneho API bude dostane vcelku rychlej dobe vacsina, a tam bude NV coraz viac a viac zaostavat. Iste mozes si zapnut DX11 ale ten tiez nemusi byt vyhra (ako napr. u Hitman kde je DX11 prakticky doplnkový a ma viac problemov ako DX12)

Mimo to v DX11 su tie karty vyrovnane, a vv DX12 ma navrch AMD, tak ku ktorej sa priklonit ? Ja osobne v tom ziadnu tazku dilemu nevidim, ale to bude tym ze osm si uz nieco zazil s oboma tabormi a viem a vidim aj do hlbky. (a nemam rad neseriozne jednanie a zavadzanie)

SW zaplatat sa to urcite pokusia, ci uz s developermi kde pri detekcii NV sa dane funkcie vypnu (alebo ich proste podmaznu aby ich vobec nezapracovali) ale, neviem, mat kartu za mesacny plat a vediet ze konkurencia za polovicu uz teraz v niektorych hrach dava viac FPS je smutne. Iste su tu fanusikovia ktory si NV kupia aj keby co, lebo marktingova masaz je vacsia ako u AMD a bohuzial stale prevlada nazor ze NV je vyborna na hranie, a AMD je smejd...
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Nie, oni sa len snazia "podporovat vsetko" za kazdu cenu. Preto ten vykon s disablovanim "podporovanych" featur nikdy nedopustia.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12951
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa loleqboleq »

vyrovnané ? 980Ti a Fury X ? tak to ani náhodou, len v niekoľkých hrách dobehne a v ešte menej predbehne 980Ti, v ostatných má 980Ti dosť navrch

nehovoriac o úbohých 4GB VRAM - to je neprípustné, nie pre vlajkovú loď a kartu, ktorá je určená minimálne na 1440p
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
OneCosmic
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 784
Dátum registrácie: Št 18. Okt, 2012, 20:49
Bydlisko: Praha

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa OneCosmic »

Ked si podla Asnoda kupis cokolvek ine, nez AMD, tak si proste blbec...To som zasa zvedavy, aka bude nedostupnost AMD grafik pri launchy, samozrejme to bude sposobene velkym zaujmom a nie problemom ich vyroby/distribucie-historicky zatial malo AMD vzdy problemy s dostupnostou.

Inak ohladom Ashes of the Singularity, tak vsetky benchmarky dosial na internete su z Alpha, alebo Beta verzii, retail/final verzia sa zacala predavat az tento mesiac, dost smutne kolko sa tu toho vyvodzovalo z nejakeho Alpha/Beta softwaru.
Spoiler: ukázať
mb: ASUS Crosshair VIII Hero Wi-Fi cpu: Ryzen 9 3950X ram: 2x16GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16@3733MHz 1.35V
gpu: Sapphire RX5700 XT+EK-Vector RGB Nickel+Plexi+reference backplate psu:Seasonic Prime Titanium Ultra 850W case:Lian Li PC-O11D White
storage: 1x Samsung 960 EVO 250GB, 1x Toshiba 512GB NVMe cooling: Corsair XR5 360+3x NF-A12x25 PWM, XSPC Photon D5 PWM, EK-Tube ZMT 16/11
lcd:Samsung C27HG70 audio:Denon DRA-800H Black + Monitor Audio Silver 100, keyboard: Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile mouse: Logitech G PRO Wireless
NAS: ASUS WS X570-ACE, Ryzen 5 3600, Sapphire RX550, Corsair 220T White, 2x2TB Intel 660p NVMe, 3x2TB Seagate 2.5" HDD, 2x256GB NVMe for OS and cache
retro HW: ASUS P5K3 Deluxe/WiFi-AP, ASUS P5Q3 Deluxe/WiFi-AP @n, RAMPAGE II EXTREME, 2x Q9550, Q6600, X5470, X5690
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Smutne je to, co sa vyvodilo, nie to ze sa nieco vyvadzalo z alpha/beta softu kde async compute bol v plienkach.

Mas na vyber pri Nv kupit nieco normalne? :hysterical:
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13794
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Sranda pokracuje :hysterical:
Obrázok
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Leon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7115
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Leon »

By ma zaujímalo z akého dôvodu majú normálne aj SLI zapojenia rovnaké FPS ?
.

Návrat na "Grafické karty"