Battlefield 2042
Re: Battlefield 2042
1942 je 1942 a 2042 je 2042 - ja som ficala na 1942, hlavne El Alamein
ale toho casu sa mi pacila grafika a prostredie vsetkeho mozneho, napr ja Wake island
ale toho casu sa mi pacila grafika a prostredie vsetkeho mozneho, napr ja Wake island
- fallenblue
- Používateľ
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
- Bydlisko: Trenčín
Re: Battlefield 2042
Tak beta potvrdená, ja sa celkom teším. COD ma posledné roky fakt nebaví a po bete Vanguard som bol teda dosť sklamaný. Snáď sa aspoň BF podarí.
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
- fallenblue
- Používateľ
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
- Bydlisko: Trenčín
Re: Battlefield 2042
Tak čo? Skúšali ste niekto?
Ja som stihol len jednu hru, trvala cca pol hodinu. V bete je len jedna mapa. Je to zatiaľ fajn, aj keď ťažko po jednej hre hodnotiť. Veľmi mi to pripomenulo starý dobrý BF3/4.
Kto by nechcel čakať do piatku a nemá predobjednávku, tu je ešte jeden kód do bety:
Ja som stihol len jednu hru, trvala cca pol hodinu. V bete je len jedna mapa. Je to zatiaľ fajn, aj keď ťažko po jednej hre hodnotiť. Veľmi mi to pripomenulo starý dobrý BF3/4.
Kto by nechcel čakať do piatku a nemá predobjednávku, tu je ešte jeden kód do bety:
Spoiler: ukázať
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Battlefield 2042
Skusal som a som sklamany.
Oproti BF3 a BF4 to ma katastrofalne ovladanie stihaciek/vrtulnikov - nejde s nimi poriadne manevrovat, je to maximalne casualizovane. Myslienka specialistov za mna velke minus, nepaci sa mi ze ako "american" bojujem proti rovnako vyzerajucemu specialistovi ktory tiez vrieska po anglicky, ale mal by byt "rus". Vo finale je to teda bojisko na vlas rovnako vyzerajucich nemeckych zien, ruskeho typka ktory vrieska, smiesne vyzerajuceho typka s grappling hookom ktory sa vsade premiestnuje ako spiderman a travnateho snipera. Ziadne ako-tak autenticky vyzerajuce a hlavne ODLISITELNE uniformy.
Healing funguje katastrofalne, medic prakticky nema vyznam lebo autoheal je takmer instantny, revive animacia oproti BFV hrozna, plus system na zbraniach blud kedze stale sa po respawne clovek objavi s "holou" zbranou a este si tam musi cez Tcko nastavovat attachmenty dodatocne.
Pingovanie s Qckom funguje cudne kedze ten mark ani poriadne nevidno, jedno stastie ze tam nenavratili 3D spotting zo starych BFiek. Taktiez fakt ze z hry odstranili squad-perk system, ani nekomentujem. Boti su dost tupi a v mnohych pripadoch len stoja na mieste a obzeraju sa.
Ked mam porovnat stav tejto bety, BF5 je z jadra gameplayu ovela lepsia hra.
Mapa je ale velmi pekna.
Oproti BF3 a BF4 to ma katastrofalne ovladanie stihaciek/vrtulnikov - nejde s nimi poriadne manevrovat, je to maximalne casualizovane. Myslienka specialistov za mna velke minus, nepaci sa mi ze ako "american" bojujem proti rovnako vyzerajucemu specialistovi ktory tiez vrieska po anglicky, ale mal by byt "rus". Vo finale je to teda bojisko na vlas rovnako vyzerajucich nemeckych zien, ruskeho typka ktory vrieska, smiesne vyzerajuceho typka s grappling hookom ktory sa vsade premiestnuje ako spiderman a travnateho snipera. Ziadne ako-tak autenticky vyzerajuce a hlavne ODLISITELNE uniformy.
Healing funguje katastrofalne, medic prakticky nema vyznam lebo autoheal je takmer instantny, revive animacia oproti BFV hrozna, plus system na zbraniach blud kedze stale sa po respawne clovek objavi s "holou" zbranou a este si tam musi cez Tcko nastavovat attachmenty dodatocne.
Pingovanie s Qckom funguje cudne kedze ten mark ani poriadne nevidno, jedno stastie ze tam nenavratili 3D spotting zo starych BFiek. Taktiez fakt ze z hry odstranili squad-perk system, ani nekomentujem. Boti su dost tupi a v mnohych pripadoch len stoja na mieste a obzeraju sa.
Ked mam porovnat stav tejto bety, BF5 je z jadra gameplayu ovela lepsia hra.
Mapa je ale velmi pekna.
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Battlefield 2042
prakticky som vsetkym suhlasim
+ pridám dosť sklamanie z vizuálu, taky BF1 na mna spravil podstatne vacsi efekt, povedal by som ze bol aj krajsi. + to beha dost tragicky, miestami mi to padalo na 55FPS pri WQHD@High.
+ pridám dosť sklamanie z vizuálu, taky BF1 na mna spravil podstatne vacsi efekt, povedal by som ze bol aj krajsi. + to beha dost tragicky, miestami mi to padalo na 55FPS pri WQHD@High.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: Battlefield 2042
Hej, neviem ci to je tym ze ta hra proste bude tak narocna kvoli 128p serverom (+ AIckam), ale GPU usage mam v tej hre takmer neustale pod 90-95% a to napriek tomu, ze to je DX12 only hra. S R5 3600 mam tam do oci bijuci CPU bottleneck.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Battlefield 2042
len taka korekcia, su to zoldaci ktori sa mozu skladat z roznych narodnosti. imho.
hned od zaciatku ea hovori, ze nejde o vojny medzi krajinami.
Spoiler: ukázať
Re: Battlefield 2042
to nastavovanie zbrani a atachmentov nanovov je len tym, ze to je beta, vraj v plenj verzii bude moznost presetov.
Spoiler: ukázať
Re: Battlefield 2042
dost onicom. oproti bf v mam pocit ze spravili krok vzad
- fallenblue
- Používateľ
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: Po 20. Sep, 2021, 10:00
- Bydlisko: Trenčín
Re: Battlefield 2042
Ja som ešte zahral dve hry a je to celkom fajn, ale už som si začal všímať viac chýb. Lietajúce a rotujúce mŕtvoly super glitchov teda viac než dosť, ale tak snáď to časom dajú dokopy. Podľa toho čo som predtým čítal, búrka na tej mape nebude stále. Mali ste to tam? Ja som jednu hru schytal tú búrku a sniperku som mohol hodiť do prdele, lebo som videl na pár metrov.
Inak celkom nerozumiem tým špecialistom. Načo sú dobré tie triedy, keď si môžem vybrať rovnaké zbrane pre každú triedu? Triedy budú len podľa tých špeci doplnkov ako robopes, spiderman hák atď? Trochu chaos.
Prvú cca minútu mi to seká a dropujú fps, ale potom je to okej.
A k tým nastaveniam zbrane – ja som mal vždy po smrti zbraň tak ako som si ju nastavil, nemal som ju na defaulte.
Inak celkom nerozumiem tým špecialistom. Načo sú dobré tie triedy, keď si môžem vybrať rovnaké zbrane pre každú triedu? Triedy budú len podľa tých špeci doplnkov ako robopes, spiderman hák atď? Trochu chaos.
Prvú cca minútu mi to seká a dropujú fps, ale potom je to okej.
A k tým nastaveniam zbrane – ja som mal vždy po smrti zbraň tak ako som si ju nastavil, nemal som ju na defaulte.
CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro2 + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5
Re: Battlefield 2042
Ja tvrdim to iste, hlavne co sa tyka hlavnych gameplay elementov je to oproti BFV uplna kastastrofa.
Veci ktore mi vadili okamzite po zapnuti:
- nemoznost sprintovat po cupiacky + nemoznost sa zvalit na chrbat a strielat
- nemoznost si pocas hry otvorit mapu Mkom
- cudne fungujuci ping system "Qckom", kde tu znacku poriadne nevidno a nie je tak responzivna ako v BFV
- retardovane posobiace slidovanie (X), ktore jednak neposobi tak plynulo ako v BFV a je o dost zrychlene cim sa dosiahlo ze tam vsetci 24/7 "slajduju"
- okopirovana blbost zvana takticky sprint z CODka
- nepritomnost klasickeho scoreboardu
- odstraneny atrittion system z BFV + nemoznost hadzat ammo/medic pouche priatelom, zas tam je moznost len hadzat krabice
- gunplay citelne horsi (vratane recoilu a spreadu) oproti BFV
- odporne a zasekane posobiaca revive animacia, ktora nie je na styl revivu z BFV a ani klasickeho defib. ozivovania z BF3/4
- odstranena ruzica s prikazmi
- a hlavne odstranena akakolvek incentiva hrat timovo so svojim squadom = odstranili squad-perk system z BFV (kde sa hranie objectivov dostava squad body, za ktore moze SL privolat supplies/smoke barrage alebo minomety), teraz tam prakticky squad neznamena NIC okrem toho ze sa mozete vzajomne spawnovat
- vrtulniky a stihacky sa ovladaju oproti BF3/4 hrozne ... s jetom neslo prudko zatacat a CAS vrtulniky ako Apache sa absolutne nedaju pouzivat tak ako sa dali v BF3/4 (Viper a Havoc), ich manevrovatelnost je uplne cudne nastavena + sa mi nepaci ze aj scout helikopteram dali raketovy zasobnik
Samozrejme nevynimajuc aj specialist system, ktory ma strasne odpudzuje.
Spoiler: ukázať
Re: Battlefield 2042
Za mna absolutne sklamanie. Nehodnotim technicky stav- je to beta (a tiez ma netrapi ako ine bety bezali a vyzerali), no gameplay je riadny krok dozadu. Povedal by som, ze teraz sa to nachadza v stadiu hybrida medzi CoD a BF, kde vsetko co je dobre z obidvoch hier tu vobec nevyzera dobre. Strelba uplne tupa, bez zazitku, health bar nad kazdym enemakom je otras, pohyby kostrbate, nedavaju zmysel, TTK pre deti, ovladanie heliny tak zjednodusene a snaziac sa posobit ako v CoD, ze je to priam neovladatelne, fyzika helin a stihaciek detto. Za mna celkovy zazitok 2/10.
Re: Battlefield 2042
Inak som strasne zvedavy na optimalizaciu v plnom vydani. Zvlast co sa tyka CPU optimalizacie (napriek tomu ze ta hra je DX12 only). Uz pri Open Bete som si vsimol, ze moj R5 3600 bol vytazovany bezne na 85-90%. Nedavno sa akurat jeden z developerov v DICE nechal pocut, ze 120 FPS podpora na next-gen konzolach nie je mozna kvoli CPU limitu, kedze uz pri cape 4K/60 na Series X/PS5 utilizuju CPU v novych konzolach dost vyrazne (a to sa bavime o 8C/16T).
Uz napr. BF5, pri polovicnom player-counte (64 hracov na server) a intenzivnej akcii vedelo pod DX12 vytazit 6C/12T procesor na 80-85%, teraz ten skok na 128 hracov pri este vacsich mapach moze byt fakt solidny zahul. Mam taky tusak, ze BF2042 moze byt hra kde 6C/12T procesory mozu byt ciastocne limitujucim faktorom. Ked je vacsinu casu v online vytazeny CPU na 85-90%, dostava sa to na hranu kedy dochadza k stutteringu. Pamatam si, ako prave BF1 v 2016 bola hra, ktora spravila z vtedajsich 4C/4T procesorov nepouzitelny brak. Bezne som vtedy na 4670K maval CPU usage levitujuci na 95-100%, kedy sa hra nedala poriadne hrat lebo stale dochadzalo k prepadom FPS.
Uz napr. BF5, pri polovicnom player-counte (64 hracov na server) a intenzivnej akcii vedelo pod DX12 vytazit 6C/12T procesor na 80-85%, teraz ten skok na 128 hracov pri este vacsich mapach moze byt fakt solidny zahul. Mam taky tusak, ze BF2042 moze byt hra kde 6C/12T procesory mozu byt ciastocne limitujucim faktorom. Ked je vacsinu casu v online vytazeny CPU na 85-90%, dostava sa to na hranu kedy dochadza k stutteringu. Pamatam si, ako prave BF1 v 2016 bola hra, ktora spravila z vtedajsich 4C/4T procesorov nepouzitelny brak. Bezne som vtedy na 4670K maval CPU usage levitujuci na 95-100%, kedy sa hra nedala poriadne hrat lebo stale dochadzalo k prepadom FPS.
Spoiler: ukázať