Direct3D 11

Špekulácie o nevydaných produktoch...
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa M1ch4l »

hm ta voda je z nejakeho crysisu? zeby Cryengine3?
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15054
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa faugusztin »

Naozv obrazku je crysisMap_sunDown.jpg...
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

<object width="400" height="225"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id= ... llscreen=1" /><embed src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id= ... llscreen=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="225"></embed></object>
http://www.pcper.com/comments.php?nid=7640" onclick="window.open(this.href);return false;
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Sapo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 857
Dátum registrácie: Ne 22. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Partizanske

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa Sapo »

Som pocul ze CMR Dirt2 bude mat DX11. Rofl sak malo ludi do teraz ma GK co podporuje DX10 nie ze este 11 :hohaha:
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

Vidieť, že sa nevyznáš. Dirt ti určite pôjde na D3D 10 grafickej karte (respektíve D3D 10.1) a len keď budeš mať D3D 11 grafickú kartu, tak budeš môcť zapnúť určité efekty/mať nárast výkonu s rovnakými detailami, ako je to v S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky. Podpora D3D 11 teda znamená pre vývojárov implementovať ďalší render-path, ktorý využíva výhody novej API.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa M1ch4l »

tych DX11 hier by malo byt tento rok viac, vraj 6
zatial sa ale nevie, ktore to su, okrem DIRT2
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

Phenomic možno prinesie D3D 11 patch pre Battleforge alebo nejaký Add-on s jeho podporou
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

ha, mal som pravdu :D

So, as this blog is published, here are the future DirectX 11 games we can talk about:

Dirt2 by Codemasters
BattleForge by EA
S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat by GSC Game World
DirectX 11 – What to expect!
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa M1ch4l »

tak predsa ten stalker...a stalker ma byt tento rok, tak parada

asi je implementacia DX11 fakt jednoducha
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Dalsim DX11 titulom Alien vs Predator
• Battleforge (EA) - around September/October 2009
• Stalker: Call of Pripyat (GSC) - November 2009
• Dirt 2 (Codemasters) - December 2009

Also, it's rather obvious that the fourth game in the DX11 series will be Alien vs. Predator (beginning of 2010) as the Rebellion developers make an appearance in a DX11 video from AMD.
http://www.pcgameshardware.com/aid,6949 ... ator/News/" onclick="window.open(this.href);return false;
Používateľov profilový obrázok
valistar
VIP
VIP
Príspevky: 6853
Dátum registrácie: So 14. Mar, 2009, 19:27
Bydlisko: Ostrava/Košice

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa valistar »

takze Dirt2 bude na pc vyzerat o DOST lepsie ako na konzolach ze? (na dx 11 grafe aj bez?)
Používateľov profilový obrázok
Ulakursall
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 679
Dátum registrácie: Pi 22. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa Ulakursall »

hm nikde codemaster nepovedal ze lepsie efecty alebo grafika, ale povedal ze to na dx11 pojde ovela lepsie
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa crux2005 »

s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Vcera bol vydany DX11 patch pre Battleforge

Obrázok

Patch Notes
Spoiler: ukázať
General

* DirectX 11 support enabled.
* Added /roll [n] chat command to generate random value in group chat. [n] is optional and defines the max. random value. Default is 100.
* Placing Buildings: When holding ctrl+mousewheel, it is now possible to correctly rotate a building before placement.

Cards

* Bug fix: Cards able to deal more damage against frozen units did not work correctly any more since the last patch. They either did not deal the expected amount of damage or did not correctly buff other entities to deal more damage against frozen units. This has now been fixed. The following affected cards will now be functional again as indicated in their descriptions: Rageflame (Frost Affinity), Core Dredge (Both Affinites), Deepgorge (Fire Affinity), Northstar (Both Affinities).
* Bug fix: Cards in stand ground-mode do not get knocked down from walls by cards like “hurricane” anymore (the "burrower" is still stable able to do so)
* Bug fix: Crystal Fiend: On some upgrade levels this unit casted it’s heal aura incorrectly on the same target multiple times. This has been corrected.
* Bug fix: Amazon: The Amazon now gets regular damage from god spells (due to a bug this unit only received 75%)
* Bloodhorn: Added missing sounds on death, when dying, the unit is not breathing anymore

Bug Fixes

* Fixed issue where the card tooltip in the forge was displayed behind the chat window.
Turrets are no longer returning too fast into their neutral position if the attacked target dies during attack
* Fixed a bug where the unity ability caused desynchronization errors.
* On the map Soultree, Viridya did in some case not freeze the main enemy wave. This was corrected.
http://forums.battleforge.com/forum/sho ... hp?t=24137" onclick="window.open(this.href);return false;

Prvy bench

Obrázok

http://pclab.pl/art38674-8.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vysledky vo viacerych rozliseniach
DX 11 vs. DX 10.0 same settings

1280x1024x32 80,51 65,91
1600x1200x32 67,36 52,62
2560x1600x32 42,54 30,86
1600x1200x32x4 52,22 44,27
2560x1600x32x4 31,05 25,97
1600x1200x32x8 43,11 39,68
2560x1600x32x8 25,08 23,34
http://www.rage3d.com/board/showpost.ph ... ostcount=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3007
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: Direct3D 11

Príspevok od používateľa yesper »

Stalker: Call of Pripyat - The first DirectX 11 screenshots
http://www.pcgameshardware.com/aid,6958 ... hots/News/" onclick="window.open(this.href);return false;

Návrat na "Špekulácie"