GeForce 258.80 Beta @ Q, Tri-opt. on, clamp, sample opt. off
i7 @ 3,8GHz
6GiB RAM
Vista x64, SP2
D3D 11, very high, AAA, 16xAF, DOF a Tessellation on, adv. physX off, 1920x1080:
min: 13 FPS
max: 28 FPS
avg: 23,5 FPS
najnáročnejší je koniec s množstvom DOF a efektov
zbytok 180s (nVidia nehovorí o dĺžke testu, spomína len level) je pomerne nenáročný + len AAA
v mojej testovacej scéne (cursed) je GTX 470 dokonca mierne výkonnejšia ako HD 5870 @ default - v 1920x1200, D3D 10, 4xMSAA, very high, 16xAF
vo všetkých ostatných testoch s D3D 10/11 už nemá dosť VRAM
1920x1200, D3D 11, 4xMSAA, very high, 16xAF, DOF a tessellation on, potrebuje ~1100MB VRAM podľa GeForce ovládača
zaujímavé je tiež, že v menu je o 100MB väčšia spotreba VRAM ako v hre
