Celkom sa paci featura Adaptive Vsync i ked to vysvetlenie ze so zapnutym Vsyncom skacu FPS medzi 30 a 60 je do znacnej miery hovadina (niektore softy to robia niektore nie).
Vykon kariet poslednych dvoch generacii - nvidie ani AMD ma nakoniec nijak neohromil (po tom co som prestudoval viac recenzii aj na mnou ocakavanu AMD HD 7850tku). 3dmark a podobne softy idu evidetne obom vyrobcom na ruku a novsie modely ukazuju viac bodov aj ked realne take pomery v hrach clovek nedosiahne.
Ktokolvek z Nvidia marketingu zacne kecat o tom ze Fermi alebo Kepler boli uzasne revolucne a prielom vo vykone by sa mal pozriet par rokov do minulosti v dobe kedy Nvidia vyrobili GTX 285 a Ati HD 5870tku kedy skok vo vykone bol omnoho vacsi nez v poslednych dvoch generaciach. To iste ale plati aj pre marketing AMD ktory ma nabada aby som svoju HD5850tku upgradoval na kartu s priblizne rovnakym hrubym vykonom.
Strucne povedane pockam si na AMD HD 8xx0 a Nvida 7x0...
K diskusii Nvidia VS Amd - este je skoro korunovat Kepler. Vela recenzentov hadze grafiku ktora da 105fps nad tu ktora dava 100fps. holt osobne sa drzim zasady ze rozdiely do 5% mozu byt chyba v merani. Aj na zaklade tohoto pristupu som dospel k zaveru ze ani AMD 7xx0 nieje az tak uzasne ako by niekto cakal, ALE...
Portal 2: Tuto hru osobne beriem ako bernu mincu pokial ide o realny hruby vykon grafiky na vystupe vo FPS. Ked som hovoril ze prave tam mala HD7970tka naskok oproti inym kartam tak ma tu niekto presviedcal ze zrovna tento engine nemoze byt brany tak vazne - ze je vela inych hier. Na Anandtechu s tymto enginom ma Nv 680 rovnych 44% navrch oproti HD 7970tke. A toto cislo osobne stale beriem vazne a prave preto budem Kepler nakoniec sledovat s vacsou vaznostou nez tak bolo u Fermi.
Mir napísal:Celkom sa paci featura Adaptive Vsync i ked to vysvetlenie ze so zapnutym Vsyncom skacu FPS medzi 30 a 60 je do znacnej miery hovadina (niektore softy to robia niektore nie).
Druhy obrazok. Ten jav som pozoroval a vedel navodit tiez. Obvykla pricina - naraz zapnuty vsync s double bufferingom na urovni graf ovladaca a zaroven frame limiter na sw urovni. Vacsinou nasledok malej grafickej pamate, vsyncu bez triple bufferingu, alebo zly pretakt kde dochadzalo k vykyvom vo vykone.
Aj ked rovnaku pracu by spravil obycajny frame limiter nastaveny na 60 tak hentu feature chvalim lebo ak funguje ako myslim tak sa vie synchronizovat s obnovovacou frekvenciou monitora.
to je všetko veľmi pekné ten výkon a tak, ale ja sa stále viac bojím toho, kedy to skončí. kremík nebude fahčiť večne, to vieme.
inak zaujímalo by ma, či niekto plánuje spraviť SLI/CFX napr. z dvoch bazárových GTX 560 Ti alebo HD 6950? kvôli výkonu a cene
no neviem ako vy, ale karta je pre mna skor sklamanim... Zase predava iba marketing... 4mes po HD 7970 a ma iba o par % vyssie vykon.. Vo velmi vysokych rozliseniach je to ubohe... 2GB VRAM dat tejto karte? - to ju zabili... jedine 4GB model... Kazdopadne par novych features ale v celku nic revolucne... Cakal som viac.. Pomaly AMD ohlasi HD8xxx takze okrem ceny tato karta nemoze extra konkurovat... A mozno v multigpu je lepsou volbou SLI... Uvidime ako stiahne AMD ceny...
Ako je na tom karta pri zapojeni napr.2 monitorov? Zostavaju takty nezmenene ale sa zvysia? Na GTX580 mi pri zapojeni 2 kusov rovnakych monitorov zostava frekvencia gpu/mem na najnizsich taktoch (samozrejme v klude). Tento test mi napriklad v recenziach chyba. Nejde ani tak o spotrebu (i ked napr.30W uz je vcelku dost) ako o zvysenu teplotu a s tym spojenu hlucnost.
Mir napísal:Portal 2: Tuto hru osobne beriem ako bernu mincu pokial ide o realny hruby vykon grafiky na vystupe vo FPS. Ked som hovoril ze prave tam mala HD7970tka naskok oproti inym kartam tak ma tu niekto presviedcal ze zrovna tento engine nemoze byt brany tak vazne - ze je vela inych hier. Na Anandtechu s tymto enginom ma Nv 680 rovnych 44% navrch oproti HD 7970tke. A toto cislo osobne stale beriem vazne a prave preto budem Kepler nakoniec sledovat s vacsou vaznostou nez tak bolo u Fermi.
To je naozaj prekvapenie, že 128 TMUs prinesú taký nárast výkonu v hre, ktorá potrebuje pomerne veľa texefillrate atď.
Btw: už som náhodou nepísal?