nove alebo jazdenka? do 11k
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ale no, prečo toľko emócií kvôli oturbeným malým objemom
Koľkí ste jazdili také motory a mohli porovnať s podobne výkonnou atmosférou? V bežnom živote myslím...
Tie autá sa šoférujú proste lepšie, a aj keď som bol vždy proti tomu trendu, pravda je taká, že skôr či neskôr už klasicky plnené motory (u nás) skoro nebudú dostupné. A možno o pár rokov už nikto z vás nebude ani nejaký chcieť (či stále niekto túži po ropáku bez turba? )
Odhliadnime teraz od VW a ich preskakujúcich reťazí.
Keď si prasa, zahubíš aj atmosféru.
Koľkí ste jazdili také motory a mohli porovnať s podobne výkonnou atmosférou? V bežnom živote myslím...
Tie autá sa šoférujú proste lepšie, a aj keď som bol vždy proti tomu trendu, pravda je taká, že skôr či neskôr už klasicky plnené motory (u nás) skoro nebudú dostupné. A možno o pár rokov už nikto z vás nebude ani nejaký chcieť (či stále niekto túži po ropáku bez turba? )
Odhliadnime teraz od VW a ich preskakujúcich reťazí.
Keď si prasa, zahubíš aj atmosféru.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
samozrejme ze tuzi - ja som mal doma E39 540i a to ten vykon ani zdaleka nepotrebujes a nedokazes vyuzit - ale ten prejav... Momentalne mam doma len dva a pol liter. Bez problemu si zoberiem stvorlitrovy ropak bez turba keby taky bol. A bude na tom lepsie so vsetkym, okrem spotreby, ako 1.9tdi. Zivotnost, vykon, krutiaci moment, zvuk, charakteristika, vsetko.
>> Koľkí ste jazdili také motory a mohli porovnať s podobne výkonnou atmosférou? V bežnom živote myslím...
toto nie je o com diskutujeme - jazdit na 77kW 0.9litri s tromi turbami a 77kW dvojlitri z roku 1980 bez turba je povedzme plusminus to iste z hladiska jazdneho prejavu (viem ze toto je kravina ale povedzme). O com sme sa tu bavili je vydrz, zivotnost, prejav, celkova konzistencia.
Ford sa chvali ze 1.0 ekobuuuuust je tak velky ze blok postavis na list papiera A4. Dakujem, nechcem ani nahodou. Do Superbu 1.2turbo ? Do Mondea 1.0turbo ? Prrrrreboha pomoc.
Niekto to moze brat ako "vyhodu", ale verte tomu ze konstrukteri sa tisickrat prezehnali ked toto spravili. Jedina vyhoda je ze je to lacne na vyrobu, lebo pouzijes menej materialu. Ale o kolko lacnejsie ? Namiesto normalneho poriadneho motora mam sracku na ktorej vyrobca usetril 300eur pri vyrobe. Tfuj. Desatinova zivotnost oproti normalu. Diky, nie.
Thermal management, anyone ? Ved ta sracka sa musi pokrutit jak paragraf ked jej pridrbem podlahu hore Donovalmi trikrat... Proste tieto miniaturne motorceky nemaju KONSTRUKCNU SANCU vydrzat tolko kolko auta pred desiatimi rokmi, to by som musel dlho rozpravat ale aj tak zbytocne. Rozvodove retiazky jak mam na hajzli na splachovaci - moje decko ma na bicykli hrubsiu a to si moze hocikto prist pozriet. Prasknuta pruzina vyfukoveho ventilu po 40.000km na Folcgangene 1.2htp ? Normalka, uz som videl dve, motor nechodi, autorizak povie opravu 4500eur (staci vymenit pruzinku za osem eur, ked tomu rozumies). Priondene vstrekovace TSI ? Po 80.000km ziadny problem. Turba, EGR ventily, zaluzie zatvarajuce sa na chladici, vahy vzduchu,
co ste sa vsetci zblaznili ?! Ked sa ti toto dosere jediny raz v zaruke a musis to nejako opravovat, si v tahu s celymi usporami. Milujem ludi ktori su kupia nove auticko s miniaturnym motorom aby jazdili 120km/h po dialnici a zistili ze maju VACSIU spotrebu ako ma moja Mazda 626 2.0i z roku 1997. Cim vacsia rychlost, tym vacsi rozdiel v moj prospech. Preco ? No lebo 1.2htp ma 4000rpm aby islo 120. Ja mam 2200rpm. Klidek, pohoda...
Europska unia tlaci vyrobcov do vynutenych PRIEMEROV emisii napriec celou produktovou radou. To je dovod preco BMW zacalo robit 116i, preco maju v ponuke 316i a nikto ho nekupuje. Ale maju taky motor, zlepsuju si priemerne emisie aby dostali homologizaciu.
To je proste tak... maly motor, hroza a des. Keby som vedel zohnat v peknom stave, spokojne by som jazdil GrandVoyager 3.3i sestvalec s automatom, v meste za 14 litrov LPG. To je ako sedem litrov benzinu, co zozerie Fabia ktorej sa motor rozsype po piatich rokoch a jemnom zaobchadzani.
Toto je ten progress ? Mimochodom, vzdy ked ide okolo ten trojhrnček 1.2htp, tak sa pomodlim. Ved uz len ten zvuk je strasny...
>> Koľkí ste jazdili také motory a mohli porovnať s podobne výkonnou atmosférou? V bežnom živote myslím...
toto nie je o com diskutujeme - jazdit na 77kW 0.9litri s tromi turbami a 77kW dvojlitri z roku 1980 bez turba je povedzme plusminus to iste z hladiska jazdneho prejavu (viem ze toto je kravina ale povedzme). O com sme sa tu bavili je vydrz, zivotnost, prejav, celkova konzistencia.
Ford sa chvali ze 1.0 ekobuuuuust je tak velky ze blok postavis na list papiera A4. Dakujem, nechcem ani nahodou. Do Superbu 1.2turbo ? Do Mondea 1.0turbo ? Prrrrreboha pomoc.
Niekto to moze brat ako "vyhodu", ale verte tomu ze konstrukteri sa tisickrat prezehnali ked toto spravili. Jedina vyhoda je ze je to lacne na vyrobu, lebo pouzijes menej materialu. Ale o kolko lacnejsie ? Namiesto normalneho poriadneho motora mam sracku na ktorej vyrobca usetril 300eur pri vyrobe. Tfuj. Desatinova zivotnost oproti normalu. Diky, nie.
Thermal management, anyone ? Ved ta sracka sa musi pokrutit jak paragraf ked jej pridrbem podlahu hore Donovalmi trikrat... Proste tieto miniaturne motorceky nemaju KONSTRUKCNU SANCU vydrzat tolko kolko auta pred desiatimi rokmi, to by som musel dlho rozpravat ale aj tak zbytocne. Rozvodove retiazky jak mam na hajzli na splachovaci - moje decko ma na bicykli hrubsiu a to si moze hocikto prist pozriet. Prasknuta pruzina vyfukoveho ventilu po 40.000km na Folcgangene 1.2htp ? Normalka, uz som videl dve, motor nechodi, autorizak povie opravu 4500eur (staci vymenit pruzinku za osem eur, ked tomu rozumies). Priondene vstrekovace TSI ? Po 80.000km ziadny problem. Turba, EGR ventily, zaluzie zatvarajuce sa na chladici, vahy vzduchu,
co ste sa vsetci zblaznili ?! Ked sa ti toto dosere jediny raz v zaruke a musis to nejako opravovat, si v tahu s celymi usporami. Milujem ludi ktori su kupia nove auticko s miniaturnym motorom aby jazdili 120km/h po dialnici a zistili ze maju VACSIU spotrebu ako ma moja Mazda 626 2.0i z roku 1997. Cim vacsia rychlost, tym vacsi rozdiel v moj prospech. Preco ? No lebo 1.2htp ma 4000rpm aby islo 120. Ja mam 2200rpm. Klidek, pohoda...
Europska unia tlaci vyrobcov do vynutenych PRIEMEROV emisii napriec celou produktovou radou. To je dovod preco BMW zacalo robit 116i, preco maju v ponuke 316i a nikto ho nekupuje. Ale maju taky motor, zlepsuju si priemerne emisie aby dostali homologizaciu.
To je proste tak... maly motor, hroza a des. Keby som vedel zohnat v peknom stave, spokojne by som jazdil GrandVoyager 3.3i sestvalec s automatom, v meste za 14 litrov LPG. To je ako sedem litrov benzinu, co zozerie Fabia ktorej sa motor rozsype po piatich rokoch a jemnom zaobchadzani.
Toto je ten progress ? Mimochodom, vzdy ked ide okolo ten trojhrnček 1.2htp, tak sa pomodlim. Ved uz len ten zvuk je strasny...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- trojan4x4
- Používateľ
- Príspevky: 1937
- Dátum registrácie: Ne 17. Feb, 2013, 15:55
- Bydlisko: Nitra - Vráble (22)
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
kokos ty snáď vidíš do všetkého !!!
Ale k******ú pravdu máš v tom, že objem nikdy nenahradíš a môžeš tam mať kompresor, turbo a keď aj pannu máriu v späťáku...
//Edit: Gudas
Ale k******ú pravdu máš v tom, že objem nikdy nenahradíš a môžeš tam mať kompresor, turbo a keď aj pannu máriu v späťáku...
//Edit: Gudas
Spoiler: ukázať
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
ono to bolo skor tak vseobecne myslene, pri vsetkom sa uz robia tie veci s dakym "urvitkom", v motoroch to je imho turbo.
Hej turbo ti pekne taha, ma to taky wooooow efekt. Ale to o spotrebe tiez nie je take uzasne ako si ludia myslia. Jazdim teraz okrem svojej benzinovej i30kombi bez turba este aj noveho focusa kombi diesel s turbom. Je to sice 120 vs 95 koni ale aj tak sa co-to da porovnavat. A ze by sa lepsie soferoval? Nemyslim. Pocit zo soferovania nie je len o motore
Hej turbo ti pekne taha, ma to taky wooooow efekt. Ale to o spotrebe tiez nie je take uzasne ako si ludia myslia. Jazdim teraz okrem svojej benzinovej i30kombi bez turba este aj noveho focusa kombi diesel s turbom. Je to sice 120 vs 95 koni ale aj tak sa co-to da porovnavat. A ze by sa lepsie soferoval? Nemyslim. Pocit zo soferovania nie je len o motore
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6684
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
s tymi motormi plne suhlasim. Na danu velkost auta potrebujes nejaky objem aby to dobre slo a turbo to nezachrani.
Ked chces atmosfericky 4-liter, musis pozriet po nejakom Porsche
Ked chces atmosfericky 4-liter, musis pozriet po nejakom Porsche
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Stále je to teda len na úrovni diskusie, nie vlastných skúseností a odborných vedomostí
Malých objemov s turbom sa nezastávam, len hovorím že sa tomu skôr či neskôr nevyhneme. Môžete aj spievať o svojich trojlitroch na LPG. Autá budú lacnejšie, menej vydržia a budeme ich skôr meniť. Malé turbobenzíny k tomu patria. A bežný človek s nimi jazdí pohodlnejšie, to mi nik nevyvráti.
Tiež sa obzerám po klasike, ale je toho čoraz menej. A kvôli nedôvere voči malému objemu nehodlám vyhodiť z výberu polovicu trhu... Časy keď sa do toho lial len benzín a menil olej sú preč. Pán mp3turbo už dnes nemá vôbec čo kúpiť
A len tak na okraj, zdržte sa nadávok vo svojich príspevkoch
Malých objemov s turbom sa nezastávam, len hovorím že sa tomu skôr či neskôr nevyhneme. Môžete aj spievať o svojich trojlitroch na LPG. Autá budú lacnejšie, menej vydržia a budeme ich skôr meniť. Malé turbobenzíny k tomu patria. A bežný človek s nimi jazdí pohodlnejšie, to mi nik nevyvráti.
Tiež sa obzerám po klasike, ale je toho čoraz menej. A kvôli nedôvere voči malému objemu nehodlám vyhodiť z výberu polovicu trhu... Časy keď sa do toho lial len benzín a menil olej sú preč. Pán mp3turbo už dnes nemá vôbec čo kúpiť
A len tak na okraj, zdržte sa nadávok vo svojich príspevkoch
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Zrazu všetci súhlasia, ale keď som si vyvážal prdel na 4.2 V8 tak som bol ekoterorista, vrah, a ja neviem čo, zaujímavé ako vedia podaktorí meniť strany.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
to som tu ja este nebol.
>> Pán mp3turbo už dnes nemá vôbec čo kúpiť
ale ma, ma... v pohode ma a este 20 rokov bude mat. O to nemam strach. Teraz mame doma 12rocny verkel a 8rocny verkel co maju menej hrdze ako 2rocne Hyundaie spominane tutok v teme... co chces dodat ?
a este aj dnes si velmi dobre viem vybrat auto podla mojej chuti, poziadaviek... uz len taka spominana E39 540i z roku 1996 mala kozu, 6 prevodov, trojpismenkovych skratiek vybavy kolko si len viem vymysliet, jazdi lepsie ako nove hyundaie, v zakrutach sedi lepsie, predovsetkym ma pohananu tu NAJSPRAVNEJSIU napravu teda ZADNU, semtam sa najde aj samosvor (jaj boze 99.999% naroda nema ponatie co to znamena), fantasticky rozlozenu hmotnost predok/zadok/lavok/pravok, proste si zelam aby kazdy jeden mohol mat take auto hodne dlhu chvilu a aby sa potom zacalo diskutovat o tom ci 1.0i alebo 1.2i.
Ekologia ? Nerobte si srandu. BARSJAKY 3.0i+ (teda a vacsi objem) KCHÁR Z ROKU 1996 MA ZELENE NALEPKY PRE VJAZD DO CENTIER NEMECKYCH MIEST. A diesle maju problem nieco taketo dostat, pokial tam nemas sedem dépeefiek, tri katalyzatory a musi to byt aspon rocnik 2007 aby mal sancu na nieco taketo a podobne.
Je to tak ? Mozno som to prehnal s tym rokom vyroby diesla, ale pre benzin to plati. A pre DPFka to plati tiez.
Ozaj, ma napadla jedna starina:
http://forum.autobazar.eu/dacia-sandero ... 34080.html
obrovska skoda ze tam uz nie su tie obrazky, to bolo fajnove. Moje 12rocne a starsie auta NIKDY nevyzerali tak ako vyzerala tato parmesacna Dacia.
Tak ako hovori na tretej strane dole borec, kupim si "V6 + LPG" a vsetci co maju priamovstrekove benziny a nemozu jazdit na LPG su velmi ukrateni. On sice hovori ze kupim si nemecku premiovku co zase ja nemusim, ja som z tych nemcov este nemal hnede v trenkach, to ze som mal 540i je iba zhoda okolnosti (predal som ho 50.000 drahsie ako som kupil) ale v pohode si kupim trojlitroveho japonca, ameriku...
Tak ako pise mp3turbo v tej teme, existuje velmi vazna pricina preco niektore nove auta stoja 10.000eur a niektore 50.000eur. Enjoy !
PS: nikdy v zivote som neprerobil na "velkoobjemovom" aute tolko penazi za cele vlastnictvo ako stratite kazdy z vas ked si kupite nove auto barsjaku malu kravinu hyundai i30, sx4, fabia combi a janeviemco. Kupis novy vehykel za 13.000eur, po 5 rokoch predavas za 6.000eur, ja som tolko nikdy za 5 rokov neprerobil ani so servisom na jazdenom s daleko vacsim motorom.
Ja jednoducho hentie bzúkáky nemozem, mne je to proti srsti. Trojvalce ? Proti prirode a zdravemu rozumu (konstrukcia s vyvazovacim hriadelom aby to nevyskocilo zo silentblokov). Dvojvalce ? Bez komentara, maximalne do motorky. Tomu ver ze aj o 20 rokov dokazes kupit Chevrolet Impala 6.3i
>> Pán mp3turbo už dnes nemá vôbec čo kúpiť
ale ma, ma... v pohode ma a este 20 rokov bude mat. O to nemam strach. Teraz mame doma 12rocny verkel a 8rocny verkel co maju menej hrdze ako 2rocne Hyundaie spominane tutok v teme... co chces dodat ?
a este aj dnes si velmi dobre viem vybrat auto podla mojej chuti, poziadaviek... uz len taka spominana E39 540i z roku 1996 mala kozu, 6 prevodov, trojpismenkovych skratiek vybavy kolko si len viem vymysliet, jazdi lepsie ako nove hyundaie, v zakrutach sedi lepsie, predovsetkym ma pohananu tu NAJSPRAVNEJSIU napravu teda ZADNU, semtam sa najde aj samosvor (jaj boze 99.999% naroda nema ponatie co to znamena), fantasticky rozlozenu hmotnost predok/zadok/lavok/pravok, proste si zelam aby kazdy jeden mohol mat take auto hodne dlhu chvilu a aby sa potom zacalo diskutovat o tom ci 1.0i alebo 1.2i.
Ekologia ? Nerobte si srandu. BARSJAKY 3.0i+ (teda a vacsi objem) KCHÁR Z ROKU 1996 MA ZELENE NALEPKY PRE VJAZD DO CENTIER NEMECKYCH MIEST. A diesle maju problem nieco taketo dostat, pokial tam nemas sedem dépeefiek, tri katalyzatory a musi to byt aspon rocnik 2007 aby mal sancu na nieco taketo a podobne.
Je to tak ? Mozno som to prehnal s tym rokom vyroby diesla, ale pre benzin to plati. A pre DPFka to plati tiez.
Ozaj, ma napadla jedna starina:
http://forum.autobazar.eu/dacia-sandero ... 34080.html
obrovska skoda ze tam uz nie su tie obrazky, to bolo fajnove. Moje 12rocne a starsie auta NIKDY nevyzerali tak ako vyzerala tato parmesacna Dacia.
Tak ako hovori na tretej strane dole borec, kupim si "V6 + LPG" a vsetci co maju priamovstrekove benziny a nemozu jazdit na LPG su velmi ukrateni. On sice hovori ze kupim si nemecku premiovku co zase ja nemusim, ja som z tych nemcov este nemal hnede v trenkach, to ze som mal 540i je iba zhoda okolnosti (predal som ho 50.000 drahsie ako som kupil) ale v pohode si kupim trojlitroveho japonca, ameriku...
Tak ako pise mp3turbo v tej teme, existuje velmi vazna pricina preco niektore nove auta stoja 10.000eur a niektore 50.000eur. Enjoy !
PS: nikdy v zivote som neprerobil na "velkoobjemovom" aute tolko penazi za cele vlastnictvo ako stratite kazdy z vas ked si kupite nove auto barsjaku malu kravinu hyundai i30, sx4, fabia combi a janeviemco. Kupis novy vehykel za 13.000eur, po 5 rokoch predavas za 6.000eur, ja som tolko nikdy za 5 rokov neprerobil ani so servisom na jazdenom s daleko vacsim motorom.
Ja jednoducho hentie bzúkáky nemozem, mne je to proti srsti. Trojvalce ? Proti prirode a zdravemu rozumu (konstrukcia s vyvazovacim hriadelom aby to nevyskocilo zo silentblokov). Dvojvalce ? Bez komentara, maximalne do motorky. Tomu ver ze aj o 20 rokov dokazes kupit Chevrolet Impala 6.3i
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Ale no, ved turbo vobec nie je zle.
Ved v GT-R su dve a ake je to dobre auticko.
Auto typu 1.2/1.4 TSI nemusim ani ja, ved to je na smiech. O fordackom 1.0 turbo trojvalci ani nehovorim.
Veru je to velka skoda, ze EU tlaci na vyrobcov a potom mame v predajniach take auta, ako mame. Cest zopar vynimkam.
Ja som sa s turbom v mensom objeme stale nestotoznil a asi sa tak skoro ani nestotoznim.
Skoda, ze novy Civic Type-R bude uz s turbom.
Ved v GT-R su dve a ake je to dobre auticko.
Auto typu 1.2/1.4 TSI nemusim ani ja, ved to je na smiech. O fordackom 1.0 turbo trojvalci ani nehovorim.
Veru je to velka skoda, ze EU tlaci na vyrobcov a potom mame v predajniach take auta, ako mame. Cest zopar vynimkam.
Ja som sa s turbom v mensom objeme stale nestotoznil a asi sa tak skoro ani nestotoznim.
Skoda, ze novy Civic Type-R bude uz s turbom.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6684
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
mozno su v tejto teme ini ludia ako vtedy. Kazdopadne podla mna je 4.2 uz zbytocne vela. No snad kazdy so stipkou rozumu uzna, ze napr. narvat 1.2 motor do yetiho je dost odveci. To su jednoducho extremy. Ekologia je dolezita, ale treba sa pozerat aj na ekologiu vyroby a likvidacie (co priamo suvisi so zivotnostou), nie len ekologiu prevadzky.Snake napísal:Zrazu všetci súhlasia, ale keď som si vyvážal prdel na 4.2 V8 tak som bol ekoterorista, vrah, a ja neviem čo, zaujímavé ako vedia podaktorí meniť strany.
Na nejake male auto daku 1.6, na nieco vacsie okolo 2.0, este vacsie okolo 2.5, ale podla mna objem do 3.0L na normalnu jazdu musi stacit hocakemu osobnemu autu.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- Wizik
- VIP
- Príspevky: 4060
- Dátum registrácie: Št 06. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava-Nové Mesto (23)
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Keby to auto v ktorom je ta 4.2 V8 vazilo 1.5 tony, tak ano, vtedy by tam stacil aj trojliter.
A medzi zbytocnym a chcenym je len velmi mala hranica.
Tiez jazdim 80% len mesto, ale ked sa chcem vyblaznit na prazdnej ceste, tak by som s 1.2TSI toho vela nevymyslel.
A medzi zbytocnym a chcenym je len velmi mala hranica.
Tiez jazdim 80% len mesto, ale ked sa chcem vyblaznit na prazdnej ceste, tak by som s 1.2TSI toho vela nevymyslel.
Notebook : Macbook Pro Retina 15" i7 2Ghz, 8GB RAM, 256GB SSD, Iris Pro, OS X Mavericks
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Phone : iPhone 6 64GB space gray + HTC One M8
SONY RX100 - kompaktny bokeh
I ♥ MUSIC !
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Potom pardón, mal som na mysli nové autá, nie 12-ročné jazdenky z druhej ruky.mp3turbo napísal:...
To je následne iná diskusia. Niekto rád novotu, niekto riskne staršiu vec.
Keby šlo o nové auto?
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
Audi A8 4.0 FSI - stále N/A a bez turbo blbosti...
Aj ked priznam sa, jazdim teraz na trojlitri tédéí (8°ZF), a v momente jak to bude blbnúť, ide preč a späť k benzínu
Aj ked priznam sa, jazdim teraz na trojlitri tédéí (8°ZF), a v momente jak to bude blbnúť, ide preč a späť k benzínu
.
Re: nove alebo jazdenka? do 11k
FSI - priamy vstrek = mp3turbo neakceptovateľné
... a prečo že späť k benzínu?
... a prečo že späť k benzínu?