ano, sitka zhavice sa menili - tu bola ale diskusia o nenabijani baterie. Ako pisem, to sa urcite nedeje a rovnake skusenosti maju kamarati s Vianami, Carnevalmi, Caravelami a inymi masinami kde pouzivaju nezavisle.
Mam dojem ze som tie sitka menil dvakrat pocas 12 rokov vlastnictva auta. Maximalne trikrat. Proste ako sviecky na benzinaku
Ventilator co rozhana teplo po aute som mal naschval odpojeny od tejto sustavy pretoze mi prislo daleko vyhodnejsie lepsie zohriat motor a potom kurit klasicky, ako nedosiahnut ani zohriatie motora, ani vyhriatie interieru pretoze je objektivna pravda, ze tie sharany na tom proste neboli najlepsie. Prerabka zabudovaneho bufiku na plne nezavisle kurenie bola spravena podla navodu na ford-galaxy.cz fore, uzivatel Lada ak sa nemylim - nadherna fotodokumentacia atd.
Vypinanie [neautonomneho] bufiku po jazde je standartna vec na kazdom Sharane ktory ho ma zabudovany. Nie je moznost ho vypnut, proste pokial su splnene podmienky (hlavne teplota), tak sa bufik samostatne zapne a prikuruje. Po vypnuti motoru pocut hucanie pri lavom zadnom kolese, cvakanie cerpadielka v interieri a trva zhruba 60 az 90 sekund pokial sa bufik uplne vypne, dovtedy je napajany elektrikou cely ten obeh vratane cerpadielok kvoli zabraneniu prehriatia a znicenia (mimo interieroveho ventilatoru).
S obrovskou pravdepodobnostou kvoli extremnemu vyuzivaniu nezavisleho kurenia auto jazdi dodnes. Rocnik 2001, dnesny najazd 1.005.000km (pre srandu : odometer sa zastavi na 999.999 a nepohne sa dalej), na motor sa nesahalo poslednych 15 rokov pocas nasho vlastnictva, predtym urcite tiez nie. Proste ten motor sa nestartoval a nepracoval zmrznuty. Soferova sedacka to uz vzdala dvakrat, volant tiez, zachvilu sa rozpadne od hrdze ale motor nic.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.