Všeobecná diskusia
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Veď s týmto absolútne s tebou súhlasím Ale jednoducho to pre isté veci asi nejde(hoci nevravím, že hentá cena je dolný limit) a preto ani nikomu neodporúčam si "rare" autá kupovať, ani takých výrobcov nebudem odporúčať(súčiastky? servis?)
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
Tak prečo potom píšeš ako keby si to K1 už mal objednané? Ano, iste, je to SK auto (viacmenej), určite má svojich fanúšikov (hlavne medzi Slotovcami), ale aj tak, za takú cenu? Za polovičku máš spomínaný Speedster s klímou, ABS, ESP, zárukou a dielmi od GMC (ahem). Bohužial, Attack bol fail, avšak ak si za pár rokov v mojej vile na terase otvorím noviny, a prečítam si že K1 je 21. najpredávanejšie auto v európe, budem hepi...
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
nuz, ja im prajem rozvoj, a rad by som bol ak by sa u nas taketo veci robili, no skratka dnes si clovek nekupi "zavodne" auto bez hocijakeho pohodlia a bez elektronickych pomocnickov, zvlast ked za tu cenu bude mat auto ktore jazdi podobne a ma aj vsetky vymozenosti...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
ono ja aj tak nechápem
za 18k€ tu mám GT-R R34 skajlajna, s LHDčkom, NISMO blbosťami v sebe a 600 somármi na kolesách...aj keby mám dať 2k€ tomu četníkovi čo mi bude robiť prihlásenie, tak aj tak sa to oplatí...teda, keď by som chcel rejsing auto...
za 18k€ tu mám GT-R R34 skajlajna, s LHDčkom, NISMO blbosťami v sebe a 600 somármi na kolesách...aj keby mám dať 2k€ tomu četníkovi čo mi bude robiť prihlásenie, tak aj tak sa to oplatí...teda, keď by som chcel rejsing auto...
.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
tak nejak
aj ked ani tak syvia alebo 350z nieje spatne auto a aspon mensia sanca ze sa na tom zabijem
aj ked ani tak syvia alebo 350z nieje spatne auto a aspon mensia sanca ze sa na tom zabijem
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pardon, silvia hlavu mam inde teraz, pracujem na recke... takze som tam dal prve i/y ktore ma napadlo
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- jararak
- Moderátor
- Príspevky: 3115
- Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
mas pocit, ze so silviou mas mensiu sancu ako so skylinom, ved to je vyvojovo to iste auto (stvorene pre rychlost, akurat ze silvia je rhd a skyline awd)
btw k otazke ci bmw/mercedes, silne preferujem bmw, vcera som ho zvolil druhykrat 530d v touringu, vybava dlha ako moja ruka
btw k otazke ci bmw/mercedes, silne preferujem bmw, vcera som ho zvolil druhykrat 530d v touringu, vybava dlha ako moja ruka
Watching you ...
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
pfuj, touring ked uz tak nejake to coupecko...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
hahahahhhaaaa... tak toto je naprimitívnejší názor... Sorry, chlape, ale pozri sa na Zondu C12, či mé ABS, ESP a podobné fičúrky... Neviem, či si ty kupuješ športiaky na to, aby si s nimi jazdil v bežnej prevádzke s komfortom osobných aut. Toto nie je športové BMW alebo RSka, ktorá BTW ABS a ESP má...Snake napísal:K1 je asi tak športové auto ako Octavia RS . Svoju vlastnú neschopnosť a neprístupnosť k technológiám ako ABS, ESP a pod. prezentujú pod "športovým duchom auta" = hovadina. A ak to mám brať ako športové auto, tak je to športiak z roku 1980, s technológiami z roku 1990, v predaji v roku 2010, s cenou z roku 2015.
Momentálne najvyššia pretekárska verzia K1-Attacku bola na Cene Slovenska rýchlejšia na kolo o 2 sekundy od omnoho drahšej Zondy C12 F, čo som videl aj na vlastné oči...
Na tvoje milé prekvapenie, Dick Květňancký, ktorý založil na Slovensku K-1 Engineering si zarobil na založenie spoločnosti modifikovaním áut v amerike. Rozpočet bol do polovičky tohto desaťročia silne limitovaný tým, že firma vlastne stála na pleciach pár kamarátov... Na začiatku vyrávali čisto kitkary s motormy dielmi od Octavie, Audi TT a neskôr Hondy. Neskôr vyvinuly celé nové prvky auta - osamostatnili sa, ale potrebovali peniaze na odštartovanie výroby. Peniaze na rozvoj firmy prišli až keď holandská firma K1 Sportscars vliala do vývoja peniaze. S ňou prišli aj motory Ford, pričom tie netrebalo licencovať. Dovtedy sa kity a autá vyrábali len na objednávku. Priliatim peňazí akurát vznikla možnosť stavať autá dopredu. Neviem si predstaviť, od kial by mohla aj teraz takáto firma zohnať peniaze na licencovanie a kupovanie technológií ako ESP... Pritom, do takéhoto auta to nepotrebuješ, keďže je to športiak!!! Obyčajný športiak. Čo sa na tom nedá pochopiť? Nie je to tuctovka od veľkých značiek(Nissan GTR...), nie je to luxusný automobil do výstavy (Lamborghini)... Toto je športiak (Ultima GTR, Morgan AERO SuperSports, Lotus EXIGE...).
Vozidlo vôbec nie je zastaralé, má jednu z najľahších kostier všetkých športiakov, dokonalé rozloženie hmotnosti a zavesenie, ktoré aj pri malom rázvore zabezpečuje dokonalé ovládanie, pričom do auta sa zmestí motor aj z Viperu. Samotné vozidlá sú tvorené v dielni PressKamu Bratislava, ktorý vyrába pretekárske modifikácie normálnych áut a vlastní niekoľko pretekárskych tímov. V spolupráci s nejakou americkou univerzitou vyhrali Tour de Sol, pričom porazili mnohé velké značky, ktoré dávajú do vývoja hybridov veľké prachy.
Čo sa týka ich pôsobenia. Je pekné, že si sa pred napísaním príspevku kukol na ich stránku. Firma predávala Kity v USA a Kanade, pričom tam aj teraz má zastúpenie + má showroomy v Holandsku, pričom v Holandsku je aj ich málá séria pretekov. Expandovanie do Indie je imho dobrý krok - je to možnosť zaujať zákazníkov na trhu, kde nie su ešte všetky pretekárske značky etablované. Čo myslíš, prečo sa GM a VW tlačí do Číny?
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
<flameWars>
nojo, ale stale to nieje sportak, tak isto ako sportak nieje:
Ferrari F40 (kedze to nema klimu, ABS ani ESP)
Caterham R500 (nema klimu, ABS ani ESP)
Noble M600 (nema klimu, ABS ... ale ma ESP)
Holt nieje to Veyron, ktory pri 300km/h sladko pradie, a je pekne odhlucneny ... a poskytuje plny komfort vozenia.
</flameWars>
Nic to vsak nemeni na fakte, ze K1 sa vyraba na slovensku, je to slovensky projekt (nie ako veyron, co ma zo slovenska iba designera), a treba byt hrdy na to, ze taka mala krajina ako my, dokaze postavit (s tymi prostriedkami, ktore tu ludia su ochotny investovat do svojho koncika) nieco ako K1 Attack. Hlavne ak to ma uspech v GT series, a nielen v par showroomoch na pobrezi USA.
nojo, ale stale to nieje sportak, tak isto ako sportak nieje:
Ferrari F40 (kedze to nema klimu, ABS ani ESP)
Caterham R500 (nema klimu, ABS ani ESP)
Noble M600 (nema klimu, ABS ... ale ma ESP)
Holt nieje to Veyron, ktory pri 300km/h sladko pradie, a je pekne odhlucneny ... a poskytuje plny komfort vozenia.
</flameWars>
Nic to vsak nemeni na fakte, ze K1 sa vyraba na slovensku, je to slovensky projekt (nie ako veyron, co ma zo slovenska iba designera), a treba byt hrdy na to, ze taka mala krajina ako my, dokaze postavit (s tymi prostriedkami, ktore tu ludia su ochotny investovat do svojho koncika) nieco ako K1 Attack. Hlavne ak to ma uspech v GT series, a nielen v par showroomoch na pobrezi USA.
lava, prava, lava, prava ...
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
po Ziline behaval typek na Attacku... krasne auticko na vyblbnutie skoda ze nedal sa previezt
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
<* pôvodne tu bol príspevok, keďže ale mám vyššiu inteligenciu než citovaný tak som ho zmazal *>Timeshifter napísal:zhluk blbostí
na inu pesničku: http://natankuj.sme.sk/c/5653044/vlada- ... cakov.html
.
- qq6600
- Používateľ
- Príspevky: 1651
- Dátum registrácie: Št 11. Dec, 2008, 21:08
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Auto a dopravná debata, všetko sem
K fulke u BMW tam este zopar veci chyba...
koza,telefon,navi,el.sedadla...este zopar veci by sa naslo
jararak,tridsatdevina?