Sky napísal: ↑Ut 09. Jan, 2018, 10:57
6.dec. som objednaval sluchatka, stale neprisli.
Tracking pise toto: SLOVAKIA, the transfer of customs-- 18-Dec-2017 09:58 PM
3 tyzdne aby to stalo na colnici? Wtf?
tiez nechapem, napadlo ma to len minule pozriet...
u mna to iste. 28.11. som objednal sluchatka, posledny zaznam v trackingu bol z 8.12. - zasielka opustila krajinu odosielatela. dopravu som vybral sweden post registered
ocenujem na GB supporte ich reakcny cas, ktory povazujem za velmi dobry
co ako zakaznik neocunujem je, ked namiesto priznania problemov s "EU Express" zbytocne mlzia, naozaj je to uplne zbytocne z ich strany
objednavka z 25.11.2017 EU Express - dnes 11.01.2018 stale nic
"If still no result by the deadline Jan 28, we will offer you a best solution."
netreba zbytocne asi vymyslat a ostat pri overenych EU registered shipping metodach, z mojej strany najlepsie osvedcene NL post, ale mozno vsetky EU registred funguju rovanko dobre
Vsimni si ten skok. Mesiac a pol sa nic nedialo, iba odoslali stitky s adresami do DPD. Po mesiaci dorazila lodka z Ciny do GB, tam to dali postakovi do batoha islo to dalej.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.