Neviem, pred cca 5-6 rokmi daval zatko na repas CR vstreky z P307 (1.6 HDi) a este bol rad, ze v Madarsku nasiel niekoho, kto to spravil za 300 €/ks.. A kedze s autami robi od strednej skoly, neverim, ze by po 300 € nekupil rovno nove.. Tiez vtedy spominal nieco pod tisicku na kus.. Ale mozno sa casy zmenili a ceny sli tak vyrazne dole, ja som to nikdy nepotreboval riesit, takze len tlmocim..
Všeobecná diskusia II
- michalesku
- Používateľ
- Príspevky: 766
- Dátum registrácie: So 02. Jún, 2012, 11:56
- Bydlisko: Zvolen
Re: Všeobecná diskusia II
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Možno akurát nejaký blbý model? Prebehol som katalógy:
- moje 130i - 200€/ks
- Audi RS3 - 140€/ks
- BMW 335i - 250€/ks
Francúzi nemajú katalóg na ACI, tak neviem pozrieť čo stoja teraz.
- moje 130i - 200€/ks
- Audi RS3 - 140€/ks
- BMW 335i - 250€/ks
Francúzi nemajú katalóg na ACI, tak neviem pozrieť čo stoja teraz.
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
Skus pozriet naftove vstreky.
Re: Všeobecná diskusia II
ceny benzinovych vstrekov
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
Bono na hrad !
Benzinove vstreky sa uz tiez kazia ? To ste pekne dopracovali ja som samozrejme vypraval o naftovych a vobec nie na americke tragáčiky
Benzinove vstreky sa uz tiez kazia ? To ste pekne dopracovali ja som samozrejme vypraval o naftovych a vobec nie na americke tragáčiky
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
No, tak to mám za to, že všetku svoju pozornosť venujem benzínom beriem späť, dieselové sú niekoľkonásobne drahšie
ITX >>> ATX
-
- Používateľ
- Príspevky: 1987
- Dátum registrácie: Pi 10. Feb, 2012, 17:01
- Bydlisko: bratislava - DL
Re: Všeobecná diskusia II
tak ja si myslim ze je uplne normalne, ze ak ma niekto sukromne auto (nie firemne) tak ho nepreda po 3 rokoch ak mu vyhovuje. Neratam teraz tych "chvastacov" co autom ukazuju svoju uroven a 200k auto mu stoji pred garsonkou vo vrakuni. (lebo ved byt nikto na ulici nevidi)
ja mam auto z 2012, kupene v 2016 a menit ho planujem o rok / dva len z dovodu vykonu. inak mi na nom nic nechyba (aj ked android auto by sa hodilo ) a keby som ho uz vtedy kupil v silnejsej motorizacii ani neratma s vymenou este hodne dlho. Takze podla man je uplne normalne mat auto dlho. mame stale v rodine aj O1 z 2003 ci ktoreho roku, kupovanu v 2006/2007 ci tak dajak a ta uz skor pojde do srotu ako sa preda
edit: tak ako to vravel ten pan v tom videu x stran dozadu. vo firme menili auta kazde 4 roky. s teslou to budu robit kazdych 8 - predpokladam ze kvoli konci zaruky. Ale realne ak na tom aute za ten cas nabehaju dost km, tak sa im uz vlastne zaplatila a este im predajom zarobi.
jaj, lebo akoby autorizak nechcel ani na spalovakoch menit pol aut aked sa daco pokazi ze? ty si asi moc problemov so spalovakom nemal aj posrane vstreky ta v autorizaku vyjdu na 6K, lebo sa podla servisneho manualu menia tusim komplet palivove cesty. plus vstrek (asi aj ostatne komponenty) stoji 2x tolko ako kupis OEM vstrek. a praca 5x taka ako iny servis. takze az taky rozdiel medzi bateriou a tymto nevidim. a kukni si nejake clanky, ako aj v tsle vymenili 2-3 moduly zo 16 (po 8 rocnej zaruke) a auto je dalej ok u takej skodovky ma sna motor aku zaruku? 5 rokov / 100k km (pri pravidelnom skoda servise)? tesla dava 8r / 240k na bateriu?
Intel i5 13600K + Noctua NH-D14 | ASUS TUF Z690 | ASUS TUF RTX 3070 Ti O8G | 32GB 3600Mhz Kingston | Corsair HX750i | Samsung 980 pro 1TB + 970 evo plus 1TB | NZXT H7 flow | 5x 140mm arctic
LG UltraGear 27GP850-B / Dell U3417W | Logitech G700s + Devis Control | Logitech G915 Tactile | Lenovo T490
LG UltraGear 27GP850-B / Dell U3417W | Logitech G700s + Devis Control | Logitech G915 Tactile | Lenovo T490
Re: Všeobecná diskusia II
Vo firme sa menia auta každé 4 roky z dôvodu odpisov, takže žiadny 8-ročný cyklus s Teslou sa konať nebude.
ITX >>> ATX
Re: Všeobecná diskusia II
A ak by to bolo kvoli zaruke, tak len dodam ze spalovaky ponukaju aj dlhsiu zaruku ako 4 roky. Koniec koncov standard v nemecku su 2 + co si zaplatis.
.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1663
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Všeobecná diskusia II
po 4r sa tie auta dali kupovat od firiem celkom rozumne, ja som tak kupil tiez, po 8r to nikto nebude chciet ked si moze kupit 4rocne
ta zaruka 8r je tam len preto aby aspon mali co ponuknut oproti inym
ta zaruka 8r je tam len preto aby aspon mali co ponuknut oproti inym
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
Nie je to len o odpisoch, odpis neznamena auto zadarmo, stalento musis zarobit/zaplatit. Avacsina firiem robi operativny aj tak, auto nevlastniaodpisuju celu splatku akurat.
Mimochdom elektromobil sa odpisuje iba 2 roky.
Ale ano, je lacnejsie dat zamestnancovi auto ako peniaze to je jasne tak to bude pokracovat.
Mimochdom elektromobil sa odpisuje iba 2 roky.
Ale ano, je lacnejsie dat zamestnancovi auto ako peniaze to je jasne tak to bude pokracovat.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia II
>> Ale ano, je lacnejsie dat zamestnancovi auto ako peniaze to je jasne tak to bude pokracovat.
to nemusi platit. Si zober ze ked za auto vysypes mesacne 1000,-eur (600 eur je splatka barsjakeho tragacu, plus potom zamestnanec plati 1% z hodnoty mesacne ako nepenazny prijem plus dalsie naklady blablabla) tak to teda nemusi byt ani nahodou lacnejsie nez zamestnancovi pridat 400,-
to nemusi platit. Si zober ze ked za auto vysypes mesacne 1000,-eur (600 eur je splatka barsjakeho tragacu, plus potom zamestnanec plati 1% z hodnoty mesacne ako nepenazny prijem plus dalsie naklady blablabla) tak to teda nemusi byt ani nahodou lacnejsie nez zamestnancovi pridat 400,-
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia II
Co si, oplati sa to o dost viac. Inak by nam tie auta neporozdavali
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Všeobecná diskusia II
V niektorych pripadoch to daneho zamestnanca len nastve. Neviem ako v ktorej firme, ale u nas si moc konfig businesslease auta nenavyberame.
Potom to skonci ako u kolegu, kt. dostal pred 1.5r noveho Riftera. Ta 1.5 HDi motor je absolutna tragedia, vobec to netaha, a ze vraj 4-valec turbodiesel. Skor sa to chova ako bez turba a trojvalec, s ktorym sa tak velke auto sotva hybe. Ani na vodicovej strane to nema okna s automatickym stahovanim, stale treba drzat gombik. Ma asistenta jazdy v pruhoch, ktory furt buzeruje a kazdy to vypina. Pri predbiehani, ked clovek vykukuje, ci je volno, potesi, ked to zrazu trhne volantom nazad. Ziadne android auto ci apple carplay sa nekona, pretoze polo-graficky trojriadkovy displej najnizsej vybavy infotainmentu.
Radost s takym dacim jazdit a este ma clovek firme za to platit? Kolega to dostal aj na sukromne ucely, pretoze drzi pohotovost a potrebujeme aspon jedno taketo vacsie auto na vozenie nakladov.
Potom este mame 4r a 5r Fabiu kombi, ktore su ale na uplne inej urovni aj vybavou. Maju 81kW trojvalce, ktore ale tahaju jak raketa oproti tomu Rifteru. Teraz pozeram Fabiu kombi na Skoda webe, uz je len 70kW verzia motora. Som zvedavy, co dostaneme, ked fakt bude treba aj tie terajsie Fabie menit.
Potom to skonci ako u kolegu, kt. dostal pred 1.5r noveho Riftera. Ta 1.5 HDi motor je absolutna tragedia, vobec to netaha, a ze vraj 4-valec turbodiesel. Skor sa to chova ako bez turba a trojvalec, s ktorym sa tak velke auto sotva hybe. Ani na vodicovej strane to nema okna s automatickym stahovanim, stale treba drzat gombik. Ma asistenta jazdy v pruhoch, ktory furt buzeruje a kazdy to vypina. Pri predbiehani, ked clovek vykukuje, ci je volno, potesi, ked to zrazu trhne volantom nazad. Ziadne android auto ci apple carplay sa nekona, pretoze polo-graficky trojriadkovy displej najnizsej vybavy infotainmentu.
Radost s takym dacim jazdit a este ma clovek firme za to platit? Kolega to dostal aj na sukromne ucely, pretoze drzi pohotovost a potrebujeme aspon jedno taketo vacsie auto na vozenie nakladov.
Potom este mame 4r a 5r Fabiu kombi, ktore su ale na uplne inej urovni aj vybavou. Maju 81kW trojvalce, ktore ale tahaju jak raketa oproti tomu Rifteru. Teraz pozeram Fabiu kombi na Skoda webe, uz je len 70kW verzia motora. Som zvedavy, co dostaneme, ked fakt bude treba aj tie terajsie Fabie menit.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB