World of Tanks (MMO)
Re: World of Tanks (MMO)
to je skoro tolko, kolko momentalne mam
/Shairachaz aky je ten stug?
/Shairachaz aky je ten stug?
WOT- MAGO666
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: World of Tanks (MMO)
Neviem, nezájem Až bude treba miesto, tak predpokladám, že bez akýchkoľvek výčitok (výčitiek?) ho predám
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: World of Tanks (MMO)
paci sa mi ako podhadzuju nove premiove tanky s ktorymi sme tu hrali niekolko rokov predtym
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: World of Tanks (MMO)
Pozor pozor, tieto reward tanky (Stug IV, T28 HTC, T-55A, Obj. 260) nie sú premiáky v pravom slova zmysle. Majú sice prémiové školenie posádky, ale kradity nezarábajú ani o cent viac ako klasické tanky rovnakého tieru.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: World of Tanks (MMO)
mam to overene ,vstahuje sa 2x pre posadku aj na winter mod , prave som dostal 53 000 XPFullesh napísal:prave som dokoncil 25 bitiek s mamutom a skocil mi 1. skill na posadke z 58% na 82% No stale som nezistil ci tie 2 nasobky platia aj pre event.
WOT- MAGO666
Re: World of Tanks (MMO)
Vcera som odohral dost hier za skycancer a dokonale mi to ukazalo ako strasne naprd implementovana je arty v tejto hre. Teda vedel som to aj predtym, ale toto mi to len potvrdilo. V sucasnej podobe proste arty musi davat take supy, inak hrac nema absolutne pocit, ze dokaze ovplyvnit hru (a vacsinou aj tak nedokaze). Ten nerf arty co kedysi bol, bol totiz presne ako vravela vacsina hracov uplne zlym smerom.
Namiesto toho, aby vtedy nerfli DMG a mozno trosku rychlost strelby, tak masivne nerfli vsetko ostatne (+rychlost strelby). Namiesto toho mali tak aspon o 1/3 zrezat dmg, zvatsit radius splash dmg, ale znizit sancu poskodenia modulov a bolo by takmer vystarane. Arty by strielal presnejsie, rychlejsie (ale zase nie na urovni FV 304, to je zase druhy extrem), ale za menej a bola by zabavnejsia a mozno by naozaj aj podporovala dynamiku hry. Oni sli cestou toho, ze z arty spravili totalne nudnu, totalne random vec, ktoru nepochopim ako moze niekoho bavit hrat.
Nechapem, preco sa tomu rebalancu arty WG tak strasne brania, ci to je politika, ze neuzname si chybu ani za boha, alebo proste vedia, ze na to nemaju (kedze by to musela byt kompletna prerabka vsetkych arty).
+ este by bolo treba nejak oslabit schopnost arty sa branit na blizko, kedze mometalne je v tom podla mna prilis dobra, najviacej killov mam tusim ked sa ma niekto snazi zabit a ja ho proste v TD mode dam s tym, ze staci pravy klik na auto-aim a pokialmozno ani necakat kym sa zameria a rovno vypalit.
Namiesto toho, aby vtedy nerfli DMG a mozno trosku rychlost strelby, tak masivne nerfli vsetko ostatne (+rychlost strelby). Namiesto toho mali tak aspon o 1/3 zrezat dmg, zvatsit radius splash dmg, ale znizit sancu poskodenia modulov a bolo by takmer vystarane. Arty by strielal presnejsie, rychlejsie (ale zase nie na urovni FV 304, to je zase druhy extrem), ale za menej a bola by zabavnejsia a mozno by naozaj aj podporovala dynamiku hry. Oni sli cestou toho, ze z arty spravili totalne nudnu, totalne random vec, ktoru nepochopim ako moze niekoho bavit hrat.
Nechapem, preco sa tomu rebalancu arty WG tak strasne brania, ci to je politika, ze neuzname si chybu ani za boha, alebo proste vedia, ze na to nemaju (kedze by to musela byt kompletna prerabka vsetkych arty).
+ este by bolo treba nejak oslabit schopnost arty sa branit na blizko, kedze mometalne je v tom podla mna prilis dobra, najviacej killov mam tusim ked sa ma niekto snazi zabit a ja ho proste v TD mode dam s tym, ze staci pravy klik na auto-aim a pokialmozno ani necakat kym sa zameria a rovno vypalit.
Naposledy upravil/-a constant v Ut 03. Feb, 2015, 12:32, upravené celkom 3 krát.
WoT/AW - Hadent
Re: World of Tanks (MMO)
true true, jak vcera. Prva hra, parada trafil som skoro vsetko s t6 arty amx f3 1800dmg, 3 kills. Druha hra, 0!!! nic ani dmg ani kill. A to som mal VZDY plne domierene! Total random, mozes sa aj posrat ale ked si rng zmysli, tak ti to ide aj hooodne mimo zameriavaceho kruhu, jak keby strielali ozrati.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: World of Tanks (MMO)
cielom toho nerfu bolo znizit oblubenost (a teda pocet) fartin. To sa im asi aj celkom podarilo.
Plne ale suhlasim ze arty je az prilis random. Nejaka troska skillu v tom je, ale ten random faktor je ohromny.
Plne ale suhlasim ze arty je az prilis random. Nejaka troska skillu v tom je, ale ten random faktor je ohromny.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: World of Tanks (MMO)
No to viem, ale to sa podla mna dalo ciastocne dosiahnut aj tymi zmenami co som spominal (kedze vtedy boli arty aj presne, aj davali velku DMG = idealna kombinacia pre noobov) + mozno nejakym ekonomickym (akoze slabe zarobky a pod) a inym doladenim. Ale tak mozeme tu my o tom diskutovat kolko chceme, uvidime ako sa osvadci model Armored Warfare, kde to ma byt prave tak nejak ako som to popisoval a ako na to pripadne zareaguje WG.
WoT/AW - Hadent
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: World of Tanks (MMO)
jo tie zmeny by asi boli rozumne, nechat presnost +- ako bola ale znizit damage. Tym by sa random faktor vyrazne znizil, co je podla mna pre hru vzdy prospesne. No zasa to zvacsuje skill gap, co WG mozno nechce.
Ak AW bude mat nieco podstatne lepsie ako WOT a bude nejaky odliv hracov, do WOT sa zrazu zacnu veci dostavat takym tempom, ake sme este nevideli.
Ak AW bude mat nieco podstatne lepsie ako WOT a bude nejaky odliv hracov, do WOT sa zrazu zacnu veci dostavat takym tempom, ake sme este nevideli.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: World of Tanks (MMO)
Z toho tetrisu som akýsi spomalený, nedarí sa.
Aj tu som porobil kopu chýb, ale nakoniec fajn bitka
http://wotreplays.com/site/1587235#pear ... ij757-is-3
Aj tu som porobil kopu chýb, ale nakoniec fajn bitka
http://wotreplays.com/site/1587235#pear ... ij757-is-3
Spoiler: ukázať
Re: World of Tanks (MMO)
nasiel som nejake gameplay video od nejakeho polaka z AW https://www.youtube.com/watch?v=qXM_tCzvfmM
tier V arta
alpha dmg 1390
pen: 70
reload: 20s
aimtime: 5s
tier VIII heavy tank ma 1888hp
tazko povedat ake presne budu artyny...
aby som nebol OT, skoncil mi premiak, a dalsi si uz neplanujem kupit poslednych 6 mesiacov som premiak mal ale nedal som do toho ani cent, goldy som mal z inych cinnosti..
tier V arta
alpha dmg 1390
pen: 70
reload: 20s
aimtime: 5s
tier VIII heavy tank ma 1888hp
tazko povedat ake presne budu artyny...
aby som nebol OT, skoncil mi premiak, a dalsi si uz neplanujem kupit poslednych 6 mesiacov som premiak mal ale nedal som do toho ani cent, goldy som mal z inych cinnosti..
Spoiler: ukázať
Re: World of Tanks (MMO)
No co som pozeral Jinglesa a tusim aj na FTR to pisali, tak arty v AW budu este kompletne prerabat, aby davala menej dmg a bola viacej AOE styl. Takze akekolvek cisla z alfy su momentalne naprd.
WoT/AW - Hadent
Re: World of Tanks (MMO)
to dufam... lebo teraz je to velmi podobne s wot
Spoiler: ukázať