![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
chalani, ja ked to tu citam... kaslite na to, odstavte tatosov a uzivajte prazdniny, dovolenku, ... dakde na chate, s ojedinelym 3g signalom ....
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Pokiaľ nemáš v nádrži letnú, tak by to tunajšie zimy malo vydržať v pohode. Ak náhodou zamrzne, resp parafín upchá filter, tak tam fúkni nafta:benzín 10:1 a nezamrzne určite ani na sibíri...hawkeye napísal:Do kolko minus vydrzi obycajna nafta? Rano hovorili v spravach o nejakych 2kamionoch comaju zmrznutu naftu,tak ma napadlo ze do kolko e vlastne nafta v pohode
Letna - 0°Chawkeye napísal:Ked si dodychal tak uz moc toho nenarobis:D
Do kolko minus vydrzi obycajna nafta? Rano hovorili v spravach o nejakych 2kamionoch comaju zmrznutu naftu,tak ma napadlo ze do kolko e vlastne nafta v pohode
jojaffar napísal:Pokiaľ nemáš v nádrži letnú, tak by to tunajšie zimy malo vydržať v pohode.
Ani bohovi, to radšej auto potlačím než aby som to riedil benzínom, svoje tesnenia mám rád...jaffar napísal:Ak náhodou zamrzne, resp parafín upchá filter, tak tam fúkni nafta:benzín 10:1 a nezamrzne určite ani na sibíri...
Vody?Lithil napísal:Záleží od zložení nafty, kľudne aj mierne pod nulou môžeš mať problémy. Toto svet nevidel koľko vody lejú do tej nafty na tých benzínkách !!Ale ak tankuješ na kvalitných čerpacích staniciach (omw, omw a omw) tak by si nemal mať starosti. Takisto je dobré kúpiť aditívum proti zmrznutiu nafty do nádrže ktoré tomu trocha pomáha.
Odporúčam dačo naštudovať o nafte, a o palivách všeobecne. Keď chceš natočím ti pekné videjko o tom, ako sa voda oddelí od nafty pri zmiešaní...Lithil napísal://áno vody
Tak do CR alebo podobného motoru by som to nedal, ale do nejakého starého diesla, ideálne hladkého (MB piáno 220D, Volvo D24 a podobne) by som to kľudne nasypal (fakt je, že to snáď jazdí aj na zmes starých fusaklí a oleja...)Snake napísal:Ani bohovi, to radšej auto potlačím než aby som to riedil benzínom, svoje tesnenia mám rád...jaffar napísal:Ak náhodou zamrzne, resp parafín upchá filter, tak tam fúkni nafta:benzín 10:1 a nezamrzne určite ani na sibíri...
Závisí od lokality. Problém je v tom, že väčšina benzíniek je formou franchisingu (kua má to slovo slovenský ekvivalent?), teda ktokoľvek splní podmienky dostane licenciu od danej firmy za istú sumu. Problém je ale v tom, že kontrola kvality samozrejme neprebieha každý deň atď, takže sa nedá povedať, že každá pumpa danej značky vie ponúknuť identickú kvalitu paliva (ako napr jedna malá OMV v Maďarsku na trase Komárno - Székesfehervár, to mi skoro zabilo motor na Almere...)landrower napísal:ktore benzinky su u nas take najkvalitnejsie? my roky chodime na shell ale jeden nikdy nevie..
V Rakúsku majú benzín/naftu z úplne iného druhu ropy než na Slovensku/Čechách. Inak áno, pokiaľ sa mi chce, chodím do Kitsee na Agipku, je to na dopľutie, vyjde ma to o nejaký pitchný chlp lacnejšie aj s cestou než v BA. Kvalitatívne to je asi lepšie, na druhú stranu môj prehistorický benzín jazdi prakticky na čokoľvek čo tečie (okrem Slovnaftu)Lithil napísal:Od nás chodia tankovať na omv do rakúska. Konkrétne do dediny/mesta ( ? ) Hohenau. Čo som počul tak tam je oveľa kvalitnejšia nafta ( a tuším, že aj lacnejšia).
Je zásadný rozdiel medzi Vpower a Vpower racing. Vpower je 95 s inými (teoreticky lepšími) aditívami než klasická 95, Vpower racing je 100 resp 99 oktán...landrower napísal:btw, je nejaky zasadny rozdiel medzi 95nat a Vpower?
Agip - Kitsee,fakt kua rozdiel ,hlavne na nafte...landrower napísal:ktore benzinky su u nas take najkvalitnejsie? my roky chodime na shell ale jeden nikdy nevie..
Podla mna placebo-efekt...landrower napísal:btw, je nejaky zasadny rozdiel medzi 95nat a Vpower?